Dat vonden wij ook verschrikkelijk! En die crystal clear trolly's, mensen reden je gewoon over de tenen met die rotkarren! Wij zijn daar ook maar even binnen geweest. We waren er ook vroeg rond 11 uur maar waren al te laat voor de echo. De inhoud van de raffi tas viel me ook wat tegen, maar mischien ben ik ook wel te hebberig . Gr Jacquelien
Ja, maar je moet hem wel wat anders gaan dragen omdat ie anders bij een botsing teveel druk op je buik geeft. Op internet staan er wel plaatjes van geloof ik... Ik heb alles tot nu toe verwerkt. Ook die van tomenjerry hierboven, maar please... volgende keer info via pb, anders dan blijf ik straks speuren naar berichtjes en updaten. Als ik straks alle info heb dan komen onze namen op de volgorde van de uitgerekende data i.p.v. op alfabetische volgorde. Als jullie nog ideetjes hebben wat we nog meer kunnen bijhouden via die site dan hoor ik het wel.
dames.... ik heb julie niet gezien op de beurs denk ik..jullie mij ook niet.. ik was zoooo in de wolken heb niet veel meer gezien hihi als eerst belde gisteravond laat om 22.30 de echoburo mij op dat ik op afspraak mocht komen om 11 uur! dus ik met mijn dochter en de 2 oma`s binnen in het hokje... geslacht was duidelijk te zien zei ze... 3 streepjes een meid... ik helemaal tegen mijn dochter je krijgt een zusje blablabla.. toen zei ze ik kijk even nog in 4 d want soms met een meisje is het niet altijd bewezen dat het echt een meid is.. omdat de streepjes dus ook voorkomt in de navelstreng(bloedvaten) en ja hoor na 2 minuten moeten we dus gaan uitleggen aan mijn dochter dat ze geen zusje krijgt.. maar een broer ineens ging namelijk de pipi om hoogstaan de tranen rolden over onze wangen van geluk omdat er vroeger tegen ons is gezegt na onderzoeken van de mk`s dat we mischien nooit een knul konden krijgen. daarom waren we er een klein beetje er vanuit gegaan dat het weer een meid zou worden dus na zoveel mk`s is dit zoieso een wonder maar dat het toch een knul gaat worden is voor ons een groter wonder! een dvd van 20 min gekregen en wel 10 foto`s omdat die vrouw ons verhaal super erg vond en ook tranen in haar ogen had. Ook heeft ze ons 4 foto`s geevraagt omdat ze maar zelden meegemaakt hebben dat het zo duidelijk was. ze had het verschil laten zien en inderdaad ons manneke ging er heel mooi voor liggen hihi mischien dat mensen hier meelezen maar dat risico neem ik maar want ik wou dit zo graag met jullie delen. ook heeeel veel gekocht lime met blauw spullen,kleertjes,poss kleding,tummytub,boxkleed,verzorgings spullen,flessen noem maar op hihi ik ga gelijk proberen een paar foto`s te plaatsen. afz peetje die helemaal in de wolken is
Ooooh Peetje wat een gaaf verhaal! Voor jou was de beurs dus in ieder geval hemels! Wat goed dat je al zo vlot het geslacht zo duidelijk kon zien. Ik vind het ook heel mooie foto's die je in je album hebt staan. Geniet nog even van je blauwe wolk! Je weekend kan niet meer stuk denk ik!
Peetje, heerlijk voor jullie. Blijf maar lekker een poosje genieten op je blauwe wolk. Als ik jullie verhalen over de beurs leest, mis ik er geloof ik niet veel van. De familie van hubbie is nu allemaal naar huis. Nog even bijkomen en dan maar lekker naar mijn mandje. Ik ben nu toch wel bekaf.
ik vond het helemaal niet zo super druk,had het erger verwacht en vond echt veel aanbiedingen! geen spijt van.. zijn goed verwend door de oma`s zelfs romy heeft het erg naar haar zin gehad!
Nou dat is inderdaad een heel gaaf verhaal zeg. En dan ook gelijk het geslacht weten, kan me voorstellen dat je dag niet meer stuk kon. Leuk hoor, gefeliciteerd !
Ik ga er denk ik maar even een tijdje van af.. Ik zit te discussieren op een ander onderwerp over wel of geen opvoedkundige tikken geven, en ik zit me er zó over op te winden en zó kwaad over te maken, ik denk dat ik beter even een tijdje niet op deze site kan zijn want ik word helemaal niet goed als ik bedenk wat je als 'moeder'zijnde allemaal wel niet normaal gaat vinden omdat je kind dat allemaal nou eenmaal nodig heeft enzo.. ik wil graag blijven geloven in mijn eigen principes en mijn visie, en dan valt het me zoooo tegen dat er nog zoveel mama's zijn die helaas nog steeds goedkeuren wat ik zo vreselijk afkeur.. Ja ik ga er effe af, kom over een tijdje wel weer als ik het wél trek. Wens jullie allemaal veel succes voor nu, het is echt fijn om hier bij de juli mama's te zijn. Liefs Niva
Niva... gewoon niet in die topics komen! Ieder zijn eigen visie. Jezelf lekker niet met de rest bemoeien, doen ze het ook niet bij jou. Als je inderdaad weggaat, dan hoop ik dat je ons wel op de hoogte komt brengen van je echo! Peeetje, leuk dat je weet wat het wordt!
Peetje! Geweldig, gefeliciteerd met je zoon! Kan me voorstellen dat je moest huilen, moest ik ook! Joepie nog een knulletje erbij! Niva, jammer dat je weggaat. Ik snap je standpunt, en hoop dat je ons toch snel weer een keertje komt bezoeken en op de hoogte houdt. Nu even naar de lounge voor Peetje's baby..!
Peetje, ik kan hem hier thuis niet zien, ik kijk morgen op mijn werk even! Super meid, ik ben zoo blij voor je! Bewoog hij ook enzo? Wat heerlijk... Zit hier mee te genieten!
Grmbl... grmbl... IK WIL HET OOK WETEN! Ik ga de echovrouw gewoon bellen morgen i.v.m. het meenemen van een dvd. En dan vraag ik of ze wil kijken wat het is. Dan bel ik haar woensdag wel terug om te vragen wat voor geslacht mijn pinda is. Grmbl... mannen! Ik wil het gewoon weten!