Peetje, Wat een supernieuws Gefeliciteerd. Erg leuk hoe het gegaan is met jullie echo. En mooie foto's
zijn net weer terug van mijn ouders. was carnavalsoptocht, ik vind er geen klap aan, maar de rest wel. Ik heb 'thuis' de hele leesmap gelezen en de rest heeft lekker in de kou gestaan... Kreeg van m'n ma nog zo'n ding voor aan de kinderwagen, leuk veel kleurtjes en een ding voor een de maxi cosi. Van Playgro; leuk spul...
misschien een tip voor de aankomende mama's die een gastouder zoeken. www.flexmoeders.nl. echt een aanrader, denk ik... wat betreft de tarieven voor het bureau!
ja dat dacht ik ook.. ook voor jou in het onderwijs, toch duur om dan voor een kdv te kiezen, omdat je dan in alle vakanties door moet betalen... Ik heb al 1 gastouder gemaild, ben benieuwd.. is op 2 minuten van mijn werk...
Ach, geld is niet echt het probleem bij ons, maar wel lief dat je daaraan dacht. Gelukkig wil ik geen hele week gaan werken straks, dus met twee dagen kdv zijn we er waarschijnlijk al uit. En is misschien juist wel lekker rustig als ie in de vakanties ook af en toe een dagje daar zit, hihi. En nou niet gaan denken dat ik een ontaarde moeder wordt he? Overigens zit er bij ons in de stad maar één gastouder...! Dus ik denk dat ik maar beter vrienden kan worden met de buurvrouw
Goedemorgen! Peetje, wat een prachtig kindje! Hij doet het hoor, de link. Tenminste hier op mijn werk wel. Heerlijk om te zien, krijg ik tranen van in mijn ogen! Kan niet wachten om die van mij weer te zien... Hier gisteren verschrikkelijke buikpijn gehad, echt niet normaal. Helemaal rechts aan de zij- en achterkant. Ik denk mijn banden ofzo. Kindje beweegt nog dus dat is geruststellend. Vannacht ben ik er ook een paar keer wakker van geweest. Ik wist gewoon niet hoe ik moest liggen. Nu is het weg, hopelijk blijft het ook weg. Ik al bang dat ik mijn baarmoeder gescheurd had en dat het vruchtwater aan het wegsijpelen was . Dat leek mijn vriend onwaarschijnlijk dus dat neem ik dan maar aan. Hihihi. Wat je je 's nachts al niet bedenkt.. Verder ben ik stikzenuwachtig voor een praatje dat ik morgen moet geven in Amsterdam! Heel stom, heb ik anders nooit...! Maar even hard aan werken vandaag en dan komt het vast goed.
Zo, ik ben een paar dagen niet geweest en ik moet geoon ruim 15 pagina's bijlezen. Nu krijg ik zo weer visite dus ik ga vanavond even uitgebreid reageren. Hier gaat alles prima. Ik heb alleen en beetje de zenuwen over de verbouwing, die gaat mij niet snel genoeg. Ik ga een werkplanning maken zodat het mezelf wat rust geeft.
Ja was ik helemaal vergeten.. Koeky veel plezier bij je echo! Geniet ervan! En laat ons even weten hoe het was...!
Mogge, allemaal lekker geslapen vannacht? Behalve Kar dan, die was weer lekker in de weer. Volgens mij moet je dus echt gekke ding doen eer dat je baarmoeder scheurt. Dan denk ik zoiets al Bungie Jumpen ofzo. Afgelopen zaterdag hadden wij de hele familie van hubbie over de vloer. Was heel gezellig, maar ik merk wel dat ik het de andere dag terug moet geven. Gisteren bijna de hele dag op de bank gehangen of op bed. Petje af voor mensen die full time werken. Snap echt niet hoe je dat redt. Sterrekind, is misschien niet zo'n gek idee om een werkplanning te maken. En een streefdatum hebben, wanneer het dus klaar moet zijn. Koeky, succes bij de echo vandaag. Moest jij niet heel vroeg?
Hey meiden, Zo.... een half uur later ben ik eindelijk alle pagina's door die dit weekend getikt zijn! Ik hoop dat ik niemand vergeet: @Zanoni: van harte met je meid. Geniet heerlijk van je roze wolk. Ook helemaal top natuurlijk dat alles goed/gezond is! @Beebie: goed om te horen dat jullie echo ook goed is gegaan. Willen jullie het geslacht ook weten? Zo ja, mogen wij het ook weten? Nieuwsgierig @Jacquelien: ben nog steeds nieuwsgierig naar het geslacht van jullie kleintje; of weten jullie dit niet? Ik heb trouwens dezelfde broek als jou gekocht bij de 9-maandenbeurs, die leuke witte capri broek voor 5,00! @Peeetje: wat geweldig dat alles goed gaat met jullie kleine jongen. Geniet ook maar heerlijk van jullie blauwe wolk. * Over een kleine 2 weken heb ik ook de 20-weken echo. Helaas kan mijn vriend dan niet mee, dus wil ik dan ook (nog) niet weten wat het is... Jammer, want ik ben zo ontzettend nieuwsgierig... maar ja, het is niet anders. Eerst maar goed kijken of alles goed is, eigenlijk wel zo belangrijk! De pretecho staat ook al gepland; zaterdag 7 april. Dan kan mijn vriend (dan man!) wel mee. We willen dan waarschijnlijk wel weten wat het gaat worden. We houden dit dan wel voor ons; maar misschien dat ik hier wel vermeld. Naar mijn weten is er geen bekende van ons hier online! * Ik ben zaterdag ook naar de 9-maandenbeurs geweest. Ik moet ook zeggen dat het me, vergeleken met voorgaande jaren, wel enigszins tegenviel. Toch heb ik me prima vermaakt de hele dag. Ben goed geslaagd met inkopen doen van zwangerschapskleding (allemaal bij Prenetal met 15% korting; wel nieuwe collectie!). Tevens nog een aantal dingen voor de kleine, waaronder flesjes en een ontzettend mooi wikkelkleed van fleece. Duur, maar zeker de moeite waard. Binnenkort zal ik de foto's allemaal op mijn website zetten. * Morgen gaan we in ondertrouw! * We hebben nu definitief besloten om te verhuizen. Het voorlopig koopcontract is getekend en volgens de hypotheker moet de financiering geen problemen meer opleveren. We zullen qua uitgaven flink moeten aanpassen, maar dat heb ik ervoor over om gelukkiger te zijn! Volgens mij heb ik jullie weer up-gedate! Meiden die vandaag een echo hebben: veel plezier Liefs Elma Ps. misschien is het ook een idee om, als je het geslacht weet en je wilt het met ons delen, om het in je onderschrift op te nemen of in de tekst onder je screenname!
Adine, ik heb gisteren ook de hele dag in bed en onder een dekbedje op de bank gelegen hoor.. Het schoonmaken van zaterdag was dus een beetje over the top voor mij. Gisteren moest ik dat bekopen met hoofdpijn, buikpijn en vermoeidheid. Ik denk dat ik toch maar eerder naar mijn lichaam moet luisteren . Ik heb altijd de neiging dat gewoon te negeren, maar nu met een baby aan boord is dat niet zo slim meer. Junior was gisteren ook opvallend rustig. Moest ook bijkomen van mama's gepoets denk ik .
Koeky, succes en veel plezier vandaag. Niva en ik moeten morgen. Ik pas laat. En ik zal daarna niet gelijk online zijn. Want we moeten rond etenstijd, dus daarna zullen we vast wel ergens gaan eten, mijn mams is mee. Dus niet gelijk stressen als ik me niet gelijk kom melden, ik zal me wel melden maar niet direct
Zo ik heb mijn banner ook even 'jongensachtig' gemaakt! We hebben trouwens de naam ook besloten. Denk ik...
Ja... naam. Wij hebben gisteren geloof ik ook een doorbraak gemaakt qua naam. Geloof dat we er redelijk uit zijn!