@koeky; veel plezier vandaag bij de echo @elma; We weten het geslacht niet, want ik wil het niet weten. Dat kleed wou ik ook wel kopen, maar kon nergens de prijs vinden. Was dat niet de lodger of zoiets? En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! @peetje; Heb het filmpje zonnet ook gekeken wat mooi zeg! En ik dacht op een gegeven moment ook dat je heel goed kon zien wat het word. Echt mooi! @evelieveling wij waren al uit de namen maar nu begint mijn man te twijfelen over de jongensnaam! Koop binnenkort maar een namenboek ofzo, mischien staat daar wat leuks in. Gr Jacquelien
Ok, dan hoef ik ook niet meer nieuwsgierig te zijn . Als alles maar goed gaat met de kleine! Dat kleed is inderdaad van Lodger. Ik heb gekozen voor de grotere varinat in creme, bruin en lime groen (lime groen is de doorvoerende kleur bij ons, omdat we nog niet weten wat het gaat worden..). Ik heb op de beurs 57.50 betaald, prijzig maar goedkoper dan in de winkel. En bedankt voor de felicitatie! Liefs Elma
Môge dames! zo'n 20 pags. bijgelezen! Kijken of ik het nog uit m'n hoofd weet... @Zanoni & @Peeetje: GEFELICITEERD met jullie dochter en zoon! Peeetje, ik ben zó blij voor je dat je nu je "koningsgezinnetje" mag hebben! Geniet ervan... En wat een geweldige mooie video! Met een heel mooi liedje... Ik ben helaas helemaal uit het NL muziekcircuit (woon ruim 12 jaar buiten). BloteBuikfoto met bos... ik heb natuurlijk ook ff gezocht (zo nieuwsgierig ben ik wel) en heb alleen eentje gevonden op pag. 27 van 16 weken ofzo; ik vind het wel meevallen! Als jullie eens wisten wat ik onder die hippe naadloze broekjes heb zitten.............. heb ooit geprobeerd om de boel glad te houden maar dat jeukte zo verschrikkelijk erna dat ik er mee opgehouden ben... ik scheer alleen m'n oksels en epileer m'n onderbenen, in de zomer wil ik nog wel eens de bikinilijn bijscheren maar that's it. Arme vent van me Goed, ieder z'n meug moeten jullie maar denken, hihi (nou ben ik natuurlijk helemáál de bej(h)aarde doos vd groep!) Muziek: jaaaaaaaaaa! Veel muziek! Ik zing in een "plain" Rock&Roll bandje (ben nu even uit de running omdat het toch te inspannend is) met vrienden waar we gewoon lekker simpel liedjes coveren die we leuk vinden: Beatles, RollingStones, JeffersonAirplane, IggyPop, DavidBowie, PattySmith, maar ook NadaSurf, TheJets, RedHotChiliPeppers, Nirvana, GreenDay, PrimalScream, etc. Persoonlijk zit ik eigenlijk meer in een blues, jazz en lounge sfeer: DePhazz, PinkMartini, Télépopmusic, Zero7, Morcheeba, Chambao met als ultime held sinds m'n ontdekking in 1987: Tom Waits! Nu ik er over nadenk, kan ik wel uren door blijven gaan, ik vind eigenlijk bijna alles leuk; etnisch, zuidamerikaans, braziliaans, tango, flamenco, spaanse coplas, pop, rock, maar ook klassieke muziek en opera (vooral verdi en puchini)... muziek is eigenlijk m'n stokpaardje ben ik bang, ik kan maar beter m'n mond houden, haha! Veel plezier voor de echo-gangers! Uitstekend idee van de on-line zw-lijst Evelieveling! Zo houden we de berichten wat schoner, kunnen er niet zo snel meiden afvallen en hebben we alle info bij elkaar: dat is pas efficient denken lieverd! (goed, op de moeite na die je ervoor moet doen om de boel op te zetten en bij te houden dan).
En? Durf je hem hier te vertellen? Wij hebben het hier verdeeld. Ik de jongensnaam en hubbie de meisjesnaam. Ik heb 2 favoriete namen in mijn hoofd, dus moet nog wel eentje kiezen. Ik vond Jonas erg leuk en als ik eenmaal zwanger was, dan zou het die naam misschien wel worden. Krijgt mijn broer afgelopen september een zoon en ze noemen hem Jonah! Nou, lekker dus...... Kan je weer opnieuw beginnen.
Hier leest toch verder niemand mee die ik persoonlijk ken. Dus ik durf de namen wel te zeggen. Wij zaten gisteren voetbal te kijken en toen was ik weer onder de indruk van Feyenoorder Castelen. Deze jongen heet Romeo... We zijn nog op zoek naar de 2e naam erbij... Maar de eerste naam zal Romeo worden. En toen kwamen we op het meisje. We vonden eigenlijk wel dat het een Julia moest worden, maar dan wel anders (spaans?) geschreven. Gullia. 2e naam zal Demelsa worden. Zo staat het er nu voor... maar goed, er kan nog een hoop veranderen.
Hihihi, ja dat zul je altijd zien. Nee, ik vertel de naam niet, sorry. Dat is het enige dat geheim blijft voor iedereen. Bovendien kan 'ie nog veranderen. Ik heb wel op een site gezien dat hij het afgelopen jaar maar 11 keer is gegeven ofzo. Dus veel komt hij niet voor!
@Kar: goede tip, die site. Ik heb gelijk ook ff gekeken hoe het staat met de namen die wij tot nu toe hebben bedacht. Voor een meisje maar 1x en voor de jongen maar 4x. We zijn dus redelijk origineel Ook mijn eigen naam kwam maar 11x voor. Grappig om te zien! Ik vertel de namen liever ook niet. Ik vind dit ook iets voor ons samen en laten dat wel weten wanneer de kleine er is! Liefs Elma
Yeps, gewoon met een G. Maar we zagen dat ie vorig jaar wel erg veel gebruikt is. We twijfelen nu tussen Guillietta en Guanitha.
Goedemorgen dames! Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, had na zaterdag de 9 maanden beurs niet echt de puf meer voor, maar heb wel meegelezen. Zanoni Gefeliciteerd met je meisje! Ben echt heel blij voor je dat alles goed bleek te zijn. Peeetje Gefeliciteerd met je ventje! Heb het filmpje ook net bekeken, echt heel gaaf en je kon het goed zien. Kar76 Zo schrok ik vrijdag avond ook heel erg. Ik had voor het eerst mijn zonodig-medicijn ingenomen (Haldol) omdat het helemaal niet goed ging met me. Na een paar uur heb ik met de Angelsound geluisterd omdat ik wilde weten wat vor effect het had op ukkie (ik werd er namelijk errug rustig van). Nou, dat had ik beter niet kunnen doen, want ik ging me alleen maar meer zorgen maken. Ik vond dat de hartslag af en toe wat terugzakte, dus ik zat helemaal in de rats. Zaterdag op de 9 maandenbeurs een sprintje getrokken naar de kruidvatstand en we waren om 11.25 aan de beurt voor de gratis echo. En daar was te zien dat alles goed was. Pfff... De volgende keer als ik weer die zonodig-medicijn nodig heb maar eens een halve proberen. Ik moet nog 2 dagen wachten op de 20 weken echo. Afgelope zaterdag dus op de beurs tijdens die echo lag ukkie weer stil (de afgelopen 4 keren daarvoor ook). Ik heb liever dat hij het hele beeldscherm rondspringt en duikelt, zoals hij dat 's avonds goed doet in mijn buik. Manlief zei wel dat hij/zij met de handjes aan het bewegen was, maar ik zag het niet. De gyn zei dat de 20 weken echo maar 10 minuten duurt omdat ze precies weten waarnaar ze moeten kijken. Nou, dan mag ukkie van mij lekker dwars zijn en veel bewegen zodat het wat langer duurt. Ik heb het al afgesproken met uk, maar of ie zich daar aan houdt? Ik ben zo benieuwd of alles goed is daarbinnen. Morgen moet de auto APK gekeurd worden en daar zie ik elke jaar tegenop omdat er elk jaar wel iets gevonden wordt waardoor hij afgekeurd wordt (hij is nu 8 jaar oud). Manlief en ik denken dat het dit jaar de voorbanden zullen zijn. Ben benieuwd. Over die namen, we hebben al wat in ons hoofd, stoere hollandse namen. Nee ik ga ze hier niet zeggen omdat ik niet helemaal zeker weet of mijn familie meeleest. Liefs, Tanya
Waar heb je dan gekeken? Ik zit op die site van Kar te kijken en daar komt die naam niet in voor. Mijn naam is vanaf 2002 niet meer gebruikt. Voor de rest maar sporadisch en dan 1x per jaar ofzo. Onze meisjesnaam neemt af. Maar de jongens namen zijn nog aardig populair. Leuke site, Kar
Adine, ik had de naam hierboven verkeerd geschreven. Een l i.p.v. een i. Het is Guilia. Maar goed, nog tijd genoeg om wat te bedenken
Ik zie Guilia maar 5 keer, in 2003. Dus in 2004, 2005 helemaal niet. Valt toch wel mee? Tanya, als je de baby zo goed voelt heeft hij/zij het echt wel naar de zin hoor daarbinnen! En de hartslag hoort ook te fluctueren. En het wegvallen kan natuurlijk betekenen dat hij beweegt. Maar ik hoop ook voor je dat 'ie lekker beweegt overmorgen! Het is een prachtig gezicht namelijk. Heb je toevallig op de beurs nog het geslacht gezien? Hoezo nieuwsgierig... Wel fijn dat je medicijn hielp, voor jou tenminste. Een rustig idee als je het echt even niet ziet zitten.
Kar, nee we hebben we geslacht niet gezien (hij/zij scheen er moeilijk voor te liggen in het algemeen, ze kon ook geen duidelijke en mooie foto maken, ze heeft wel een foto gemaakt) maar we willen het ook niet weten. Dus je zult nog ongeveer 20 weekjes moeten wachten, gemeen he? Liefs, Tanya
hihihi nou je had die site beter nie kunnen geven.. in 2005 komt mijn jongensnaam over de 400x voor en bij 2006 stond ie helemaal tot aan d=het eind owjee... zelf wat ik voor een meid had komt vaak voor dat had ik niet verwacht.. de helft weet de namen van mij al he?! maar zet ze niet open en bloot nee
@Peeetje: volgens mij heb ik dat gemist. Had je al een keuze gemaakt in de namen? Ben wel nieuwsgierig . Als je het niet op het forum noemt, wil je met dan pb'en? Ik vindt het altijd zo leuk om te horen/lezen/zien wat andere mensen voor namen bedenken ~ mits ze het willen vertellen natuurlijk! Liefs Elma
Peetje, volgens mij zijn de namen in 2006 nog niet geteld, er staat ook geen getal bij. Ik zou dat jaar gewoon negeren hoor! (doe ik ook ) Bij alle namen staat die balk volgens mij maximaal namelijk. Tanya, dat is zeker jammer... Maar ook wel erg leuk, een verrassing straks! En wie weet nog een mooie foto woensdag!