elma je heb een pb en ik had even gespiekt op je site hihi en mijn mannetje toegevoegd als vriendje.. kar.. nou ja het is schijnbaar een populaire naam, in mijn omg. hoor ik hem gelukkig niet veel. en het zijn namen waar mijn man en ik in 1 keer over uit waren.. wij romy duurde het zolang en met bekvechten hihi dat ik maar de beslissing ROMY heb gemaakt mijn man wou cheyenne en ik chayenne...oorlog dus toen romy hahaha
Peetje: ik heb je pb gelezen en je alweer een antwoord gestuurd! Ik heb ook gezien dat je op onze site bent geweest; leuk! Ik kan alleen niet bij jou kijken; wachtwoord. Misschien kun je me die ook nog pb'en? Liefs Elma
mooie echo Peeetje.. site van Elma trouwens ook, toen wilde ik naar site van Peeetje maar snapte de hint voor het ww niet...?
Hoi Meiden, Het is alweer veel te lang geleden dat ik gepost heb (heb wel mee zitten spieken, hoor). Iedereen die de echo binnenkort krijgt: ik duim voor jullie! Ik heb as donderdag om 5 uur DE echo en dan weten we het geslacht. Ik zat vorige week nog stoer te vertellen dat ik het niet zo belangrijk vind, maar dat we vooral voor mijn man gaan kijken, maar als ik zo bij mezelf naga, vind ik het eigenlijk super spannend! Ik denk nog steeds dat het een meisje wordt! Wij weten de namen als sinds drie maanden (typisch iets voor ons, om dat al heel snel te weten) maar ik zeg het ook niet, je weet maar nooit wie er hier spiekt! Verder is de babykamer besteld en bijna leeg en hebben we nu al bijna alle kleertjes die we nodig hebben! De babykamer hebben we betaald, maar we hebben zelf nog niets aan kleertjes e.d. gekocht, maar alles gekregen! Fantastisch hoor! Ow, en dat gevoel als ze (hihihi) beweegt in mijn buik, heerlijk! Nu begint voor mij het echte goede zwanger gevoel! groetjes!
onze meisjesnaam staat ook al heel lang vast... een jongensnaam hebben we helemaal nog niet, omdat ik steeds denk; het is een meisje.. Zul je zien, wordt het natuurlijk een jongen.. Gab was vanochtend weer lekker bezig.. wilde nu opeens weer niet weten wat het wordt..Maar ik zeker te weten wel, dus ja hij ook..hihi oh ja: zijn jullie baby's ook niet blij met sexen..pfff vanochtend eerst sexen toen moest ik hoesten, nou kreeg me een reactie... (voel verder nog niks hoor..)
hihihi Marloes, ben blij dat je het ter sprake brengt.. Nee, mijn baby vindt seks ook niet echt leuk. Die enorme buikpijn van gisteren, kwam dus na het klaarkomen . Rare was wel dat het niet meer weg trok. En sinds ik de echo heb gehad voelt het ook een beetje anders, er is nu toch een kindje bij ofzo . Mijn vriend had dat juist in het begin heel erg, en nu ik dus. Bovendien zit mijn buik echt heel erg in de weg. Mesaana, leuk je weer eens te zien! Heb je Evelieveling al gemaild of sta je al op de lijst? Elma, ik was ook even naar je site geweest, wanneer weer nieuwe buik-foto's?!
Gelukkig Kar... ik had het deze keer echt voor het eerst dat ik dacht.. ligt toch niet lekker zo... en dan te bedenken dat dit onze *horney* zwangerschapstermijn is, volgens de boeken... auwie
Peeetje Ik ben misschien errug blond (en dat ben ik niet eens ben neprood), maar ik kan nergens jouw site vinden... Zou je me die link even willen geven (eventueel per PB ofzo)? Alvast bedankt! Liefs, Tanya
Hihihi, ja, en het wordt alleen maar erger met die buik! Maar ach, daar word je creatief van he?! Ze komen morgen mijn computer een soort van formatteren, moet dus nu alles back-uppen. Heel irritant. Straks vergeet ik iets...
ach ja... creatief zijn is niet erg.. weetje; ik droom bijna nooit, of ik vergeet mijn dromen... nu droom ik er zelfs over...
Nee, je had het net anders geschreven: GUILIA Daardoor kwam het dat Adine en ik een andere uitkomst kregen!
Onze meisjes naam komt ook echt veel vaker voor dan we gedacht hadden... nou ik ken nog niemand met die naam... dus als het een meisje is, dan staat het al vast
Pfff Ik heb wel tig keer gekeken! En je hebt gelijk. Ik schreef gewoon zelf de naam van onze dochter (hihi, weet niet eens of het een meid is) fout. Gewoon te snel typen. STOM!