Wat denk je zelf? Heb je een voorgevoel? Voel jij het trouwens al bewegen? Dat vroeg ik me nog af, je had het wel over getrappel dus ik neem aan van wel. En Jerry, heeft hij al iets gevoeld? Bij Alex is het helaas bij 1 keer gebleven.
ik voel nog echt helemaal niks, maar ben dan ook pas bijna 17 weken...maak me nog geen zorgen... weetje wat ik wel voel; jullie misschien ook wel. als ik 's avonds op bed lig en body lotion op mijn buik doe en dan in smeer, dan is mijn buik zacht... blijf ik dan lang op 1 plekje hangen, dan wordt dat plekje harder... zal dat beeb zijn?
Jerry heeft nog niets gevoeld... helaas. Hier is 'het' vooral erg druk als ik zelf druk ben geweest overdag en 's avonds rustig op de bank hang. Ik kan me dan amper bewegen of ik krijg protest van binnenuit. Ik heb sterk het gevoel dat het een jongen is. Terwijl iedereen om me heen denkt dat het een meisje is. De lijst is weer aangepast. Begint al een aardige lijst te worden. Leuk naslagwerk straks
Ik vermoed van wel. Die gaat naar de warmte van je hand toe. Leuk he? Ik heb overigens constant een koude buik. Meer mensen dat?
mijn buik vindt iedereen heel warm.. gisteren bij m'n ma op de bank, die ging gewoon ergens anders zitten, omdat hij zo warm was...
Ik weet het niet, ik heb altijd koude handen dus dan voelt mijn buik vrij warm. Marloes, ik denk ook dat dat de baby is! Junior hier wordt altijd erg actief in de auto, super gezellig. Of dat komt door de muziek of de motor, weet ik niet. Irritatie, of misschien vindt hij het leuk? Vanochtend was X6 bij Giel Beelen en toen die begonnen te zingen was hij helemaal actief! Hihihi. Ik vind die meiden helemaal niets, wie weet irriteerde Junior zich ook wel . Ik moet nu echt nodig naar huis, de hond uit gaan laten. Volgens mij zijn mijn gegevens zo wel veilig hier.. Baal zo dat ik er morgen niet bij ben net als ze gaan formatteren . tot straks!
even tussendoor, voor iedereen hier, want we hebben een geweldige 'club' zo samen... een bloemetje voor jullie allemaal...
thnx hihi mijn trots(ook) ik loop al te fantaseren of m`n manneke ook die kleur krijgt. Ik wou vroeger nooit een``rode`` maar het past en staat haar gewoon mooi
Evelieveling Er was me al eens eerder iets opgevallen. Volgens 'de lijst' ben jij op dezelfde dag uitgerekend als mij (11-07-07) en toch scheelt het 4 dagen met onze banners. Klopt jouw banner niet of klopt die van mij niet? Of ben jij een paar dagen terug gezet en heb je je banner zo gelaten? Liefs, Tanya
me to! eerst vond ik het eng om te doen en nou durf ik het en nou is het niet fijn hihi arme mannetjes
Klopt, ik ben een paar dagen teruggezet. Maar er is gewoon weinig zekerheid over. Dit omdat ik in de 2e cyclus al zwanger was is er werkelijk niets te zeggen over mijn cyclus. Dus ook niet over de eisprong enzo. Laatste menstruatie begon op 28 september, dus daar hoort de 7 juli bij. Dat is mijn banner. En volgens de echo met 9 weken zat ik op 11 juli, de echo van 13 weken op 8 juli. Dus ik laat het lekker op 7 juli staan, maar ga zelf gewoon uit van de laatste datum Maar... pinda komt op 7-7-7 of op vrijdag de 13e of op 20-07-2007 Andere dagen hou ik mijn benen bij elkaar en mag hij/zij er niet uit!
Ow, ik sex gewoon door. Eerst vond ik het niet eng, nu is het erg gevoelig daarna. Maar ik neem gewoon een warm bad daarna en laat mijn ventje mij verwennen. Hij moet er wat voor over hebben Dus een lekker bakkie thee en wat chocola erbij. Een boek en... hup in bad!
Over chocola gesproken: mijn achterste is ook zwanger . Ik had mezelf beloofd niet TE veel te eten, maar ik ben bang dat ik straks toch over de 12 kilo kom! Nou ja, ik geniet er wel van, vandaag al een broodje kroket en een pecan-maple broodje op!
hahaha mesaana je achterste ook zwanger Nou bij mijn dochter was ik in totaal 24 kilo aangekomen en ik ben ook bang dat ik dit keer er over heen gaat! Er zit al 5 kilo aan! gelukkig stijgt het niet, zit nu al ruim een maand aan 5 kilo
Hoeveel ben je tot nu toe aangekomen? Het hoort nu ongeveer 4 kilo te zijn. En vanaf nu groei je ongeveer 500 gram per week.
haha een zwangere kont... nou hier nog helemaal niks te zien. Nou was mijn buik al dikker dan de normale buik... en wordt hij wat harder zeg maar. broeken zijn te groot geworden... haha mijn zwangere zus, lopen precies gelijk op, zit al weken in positiebroeken en heeft ook al echt weer een zwangere kont... hihi...
owww dus ik zit nog redelijk wel met 5 kilo.. ik eet wel veel meer ja, moet wel anders geef ik weer veel over pff. dan maar kilo`s
Dat klopt wel, wat er staat! Dat stelt me weer een beetje gerust. Ik ben nu 4,5 kilo aangekomen. Het enige is dat ik nogal klein ben (1,64) en dus ziet het er dan meteen zo spectaculair groot uit! Mijn buik vind ik trouwens nu ook al echt HUGE! om over mijn borsten nog maar te zwijgen....