mesaana ... ik ben ook 1.64 dus ik lijk al een beetje op een propje hihi ik ben qua voorgevel van een hangende 75c/70d nu naar een grote,volle,harde enz 70dd gegaan. bij mijn dochter had ik op het eind dd dus ben benieuwd wat nu pfff
Hihihihihi, zo voel ik me af en toe ook! Het is ook wel ff schrikken als je van cup B naar cup D gaat binnen een paar maanden.
Wow, dubbel D. Hmm, typisch geval van baas boven baas! Weet iemand bij welke maand het ongeveer stopt? (met de groei van de borsten, dan, buik natuurlijk niet)
Van B naar D? Ik ben 1.63 m. Cupje B75 Zit nu nog op B75. Zit niet lekker meer, maar 80 zit niet fijn, C is te groot... Ben eerst een hoop afgevallen en vanaf dat gewicht weer 3,7 kilo aangekomen. Ik zit dus behoorlijk netjes. Peeetje, ik eet ook veel omdat ik anders misselijk wordt. Kleine beetjes. Avondmaaltijd eet ik ook in 2 gedeeltes. Moet echt om de zoveel tijd iets eten. Heb ook veel last van maagzuur...
Ow, ik groei dus wel erg hard van boven als ik jou zo hoor. Zucht, ik denk dat het weer zoiets is dat bij iedereen anders uitpakt. Maar wat mij betreft mag het stoppen, hoor!
"theezakjes"?! Whahahahaha, Peeetje, errug grappig uitgelegd! maar waarschijnlijk wel iets minder grappig om te hebben...
heb net een mail gestuurd naar http://www.my-joolz.com voor info over de kinderwagen. Ik vind hem echt super... maar pas vanaf feb 07 op de markt en geen idee wat hij kost..(al is dat oma's pakkie an...)
ooo inderdaad.. ik kan echt bijna niks hebben... hij maakt rare geluiden etc.. hoop voor hem dat het snel over mag zijn.. zal hem binnenkort eens verrassen met iets leuks, alle aandacht gaat nu naar ons: de mama's
Niet die dag, maar een weekje eerder. Maar volgens mij kun je altijd voor iemand een surprise party houden! Misschien is het zelfs leuker om het niet rond de verjaardag te doen, maar omdat: - hij/zij altijd zoveel doet voor de vereniging/de zaak/ vrienden/familie - hij/zij gek is op feestjes maar niet op zijn/haar verjaardag - jij zelf zin hebt in een feessie - hij altijd zoveel gezeur moet aanhoren omdat z'n vrouw zwanger is (overigens helemaal geen domme vraag)