Dag dames! Hier weer een berichtje van mij (nadat ik een half uur nodig had om bij te lezen....). Er zijn er al veel die een echo hebben gehad en bij diegenen zat alles wel goed gelukkig! En veel weten het geslacht ook al, jiehaaa! Echt leuk om te weten! (Maar toch kiezen wij ervoor om het niet van te voren te weten.) Wij zijn nog lang niet uit over de namen. We hebben gisteravond voor het eerst echt serieus nagedacht over namen. Ik had wekenlang elke leuke naam opgeschreven en gisteren hebben we samen gekeken of we namen konden schrappen. We hebben nu nog 11 meisjesnamen over... En dan moeten we nog de jongensnamen bijlangs.... Pffff! Ik ben ondertussen ook al iets van 4 kilo gegroeid geloof ik (ben een beetje bang om op de weegschaal te staan....). Maar volgens mij heb ik verder nog niet echt vet opgeslagen, alleen mijn buik en mijn borsten zijn gegroeid. Morgenochtend moet ik voor controle naar de VK (eindelijk weer na 5 weken). Gaan we vast en zeker het hartje luisteren! Vandaag 25 km. gefietst en even naar de Zeeman geweest. Leuk broekje gekocht voor maar 1,25! Haha, was afgeprijsd van 5,99 naar 3,50 en toen kreeg je bij de kassa nog eens 50% korting. Dat zou dus 1,75 zijn, maar de kassiere berekende 1,25 nou ook goed hoor! Hahaha. Ze hadden nog veel meer leuke kleertjes, maar ik weet niet wat het wordt en wil dus niet echte jongens of echte meisjeskleren kopen. Alleen wat neutrale dingen. Er hingen ook hele stoere jongensshirtjes met lange mouwen (en dan een andere kleur mouwen dan het shirt zelf) echt hele mooie shirtjes met hele stoere kleuren, afgeprijsd voor maar 0,75 euro! Nou zo eerst maar weer even, was al weer een heel verhaal. Ik moet nu eerst even wat eten hoor! Ik heb echt vaker honger dan anders en trouwens ook vaak last van brandend maagzuur! Groetjes Miep
Oh jaaa, ik wil nog ff op Peeetje reageren! Ik heb het filmpje gezien, PRACHTIG! Echt ontzettend leuk!
Ja inderdaad, maar ja, als het er zo leuk uitziet heb ik er wel wat meer geld voor over.... Maar je ziet dus dat we echt altijd veeeeeeels te veel betalen... Je moet er nu echt bij wezen hoor in de uitverkoop, ze geven sommige spullen bijna weg! Weet niet of dat overal zo is, maar wel bij de Zeeman tenminste. Groetjes Miep
onze kindjes komen gewoon in een goede periode.. ik heb al goed geshopt: -kamertje mega afgeprijsd omdat.. collectie 2006 -maxi cosi.. collectie 2006 -box... collectie 2006... ja en... Iemand trouwens een idee (vast de ervaren moeders) hoeveel kleertjes je nodig hebt in de kleinste maten.. dus 56 en 62...
Jemig ik ben 2 uur weg en moet enorm veel bijlezen! Ik moet morgen een presentatie/lezing geven ja. Hij is af, en zo moet het maar hoor. Goed genoeg. Verder: Marloes, wat een onwijs hippe wagen! Had er nog nooit van gehoord maar hij ziet er super uit! Borsten: ik heb het idee dat ik een cup groter moet (had 85B) maar sommige BH's zitten nog net. Ik hou gewoon niet van kleding kopen en ook niet van ondergoed ('lingerie') shoppen. Voel me altijd te dik, uit verhouding etc etc. Arme vent van me, hij ziet me zo graag in sexy ondergoed. Hij heeft me zelfs Marlies Dekkers beloofd als ik bevallen ben en het een beetje duidelijk is wat er over is gebleven! Vind ik dus voor mezelf zonde van het geld, maar wel ontzettend mooi. We zullen zien. Gewicht: ik zit nu ook op 4,5 of 5 kilo. Hopelijk is het buik en borsten. Alex en ik zelf zien niet echt verschil in benen en kont, ja, die staat meer naar achteren maar dat is volgens mij stand van het bekken?! (hoop ik... ) Ben ik zo weer een beetje bij?
So hehe, maar 30 pagina's bij moeten lezen en meer want ik begon op 30. En kreeg steeds mailtjes dat er een nieuw bericht was geplaatst. Zanoni & Peeetje: GEFELICITEERD met jullie dochter en zoon! Hier was alles perfect, ook weten we nu wel zeker dat het een girl gaat worden want deze mevrouw zei ook dat het een meisje gaat worden. Ik zal de DVD ook wel op youtube zetten morgen als ik het niet vergeet. Ben een hoop vergeten maar ik moest ook zoveel lezen. Zal morgen wat helderder reageren hoop ik.
Geweldig Koeky, dat alles goed was! En nog een keer de bevestiging! Peetje, je hoeft je banner niet te veranderen hoor, tuurlijk niet. Had jij hem ook zo 'blauw' mogelijk gemaakt? Hihihi. Ben je ook zo trots dat je een klein jochie in je hebt?!
gaaf toch die banners met die kleurtjes... lijkt me super, kun je echt een paar jongens of meiden dingen kopen...
Ja, mijn vriend wil dolgraag van die baby Nike Air Max gaan kopen. Dat zegt hij al vanaf het begin van mijn zwangerschap.
Hehe, ben er eindelijk doorheen geworsteld. Heb vanmiddag gewerkt. Effe uitblazen. Hubbie is ook al thuis en die kookt nu lekker eten. O ja, ik vroeg, vind jij mij een zeur nu? Nou, jij zeurt altijd, is het antwoord. Nou Koeky, jij kan dus nu met een gerust hart jurkjes gaan kopen. Fijn dat alles goed was.
Koeky, fijn dat alles goed is. Jee, wat schrijf jij er kort en nuchter over. Als je filmpje online staat zal ik het aan de pagina toevoegen! Ik ben mega zenuwachtig voor morgen. Ben zo bang dat er iets mis is met ons pindaatje! Peetje, ik heb het geslacht erbij gezet op mijn verzamelpagina en ook de link naar het filmpje! Site is dus weer opnieuw bijgewerkt!
hoihoi ben er weer even, gaat niet zo lekker kan niks meer doen of heb al harde buiken. pff morgen weer naar de gyn verder onderzoek. dames ben jaloers op jullie cupje heb van mezelf 75 E en zit nu al ruim op F en met bostvoeding zal wel weer helemaal giga worden. peet gefeliciteerd met je aankomende manneke. ik hoop het volgende week te weten, maar ik zwijg wel lekker nou dit was het weer even. knuffel Wietske
Waarom moet er in Grey's Anatomy nou weer een dode baby voorkomen? Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen, ben dan meteen bang dat er met mijn beeb ook iets mis gaat, als ik teveel doe ofzo... Zucht waarom kijk ik nog tv?
Even een snel berichtje van mij. Was vandaag voor de 20 weken echo: het meeste was helemaal goed (gelukkig). De nierafvoer was vergroot, net boven de toegestane marge. op zich geen te grote afwijking, maar wel reden om met 32 weken terug te moeten komen. Ik stress niet erg ofzo, maar moest even een traantje wegpinken toen ik daar weg was omdat ik liever gewoon had gehoord dat alles gewoon goed was (hormonen?)...
Pienie, je stond nog niet op de 20 weken echolijst. Ik heb je erbij gezet (zie de link in mijn onderschrift). We wisten dus ook niet dat jij vandaag je echo had. Logisch dat je een traan moest wegpinken. Je wil toch dat je ukkie helemaal gezond is. Nu moet je nog 12 weken in spanning zitten. Wat kunnen de consequenties zijn als het te groot blijft. Peeetje, tegen de tijd dat je hem eraf haalt, wil je het dan melden? Dan haal ik hem ook op de lijst weg.