Niva... HEEL veel succes morgen! Ik lees het morgenavond wel hoe het is gegaan. Ik duim voor je! Wij gaan morgen het kamertje behangen! (en dan zal je zien dat het kamertje klaar is en we met de 20 weken echo 's avonds erg slecht nieuws krijgen). Je ziet het, ik vind het doodeng. Waarom hebben we nou niet gewacht tot na de echo. Waarom al zoveel aanschaffen. Wat als de kleine nou niet levensvatbaar is. Bah... ik maak me echt grote zorgen!
Evelieveling, ik had dat ook... Het komt goed. Echt. De vorige echo's waren ook prima. Ik wou dat ik je gerust kon stellen maar helaas... Gewoon lekker klussen morgen en genieten morgenavond. Het is zo'n bijzonder gezicht. Pienie, wat een schrik! Kan me voorstellen dat je moest huilen maar als ze zeggen dat het niet heel ernstig is, toch maar geloven. En pas over 12 weken terug, dus ook niet acuut. Toch? TomenJerry, wat naar voor je... Doe maar lekker rustig aan dan, als dat lukt. En wat betreft cupgrootte, ik wou dat ik wat meer had.. Beter in verhouding tot mijn lichaam in ieder geval. Gelukkig is Alex een billenman . Ik moest ook huilen bij Grey's! En ging meteen stressen dat ik mijn baby niet meer voelde schoppen. Gelukkig voel ik hem nu ik dit typ! Ik ga zo maar eens naar bed. Ben helemaal down na Grey's en morgen moet ik heel vroeg op. Bah.
Oooh dat had ik ook! Ik wilde eigenlijk nog zappen maar ja... te laat natuurlijk. En het kwaad was al geschied. Ik ga lekker donderdag voor een pretecho en dan over een week of 8 weer! Heerlijk! Ik ga lekker koekjes eten die we hebben gescoord op de HHB!
Ik loop giga achter met bijlezen, maar ik moet hier even op reageren! Metallica, U2, Muse, Frans Ferdinand, Neil Young, Iron Maiden, Within Temptation, the white stripes, System of a down, Red hot chili peppers, Pearl Jam, och zo kan ik nog wel even doorgaan, maar jullie begrijpen de strekking wel... Muziek....héérlijk! Ik zal helaas niet meer helemaal bij raken met lezen. Maar met mij alles prima. Ik voel de beeb nog niet echt. Wat lichte kriebeltjes binnenin, dat zou het kunnen zijn natuurlijk. Maar ik maak me geen zorgen! Ik ga snel verder lezen! Groetjes!
Oh wat leuk! En gaan jullie dan kijken wat het wordt?! Hihihi. Ik ga ook maar eens een afspraak maken voor een pretecho. En dan vragen of mijn vader mee wil. Zo lief, hij had vanochtend tegen mijn moeder gezegd dat hij dacht dat het nog wel even zou duren voor het kereltje met hun mee zou kunnen op kampeervakantie! Echt zo leuk, hij wordt nu steeds meer opa!
Ik kan (neem ik aan) pas over 3 maanden terug omdat het weinig zin heeft om het volgende week alweer op te meten (dan zal de uitslag hetzelfde zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen hoor. Wat het precies betekent als het vergroot is weet ik niet, kon ze me niet zo goed uitleggen. Het heeft iig te maken met de afvoer naar de blaas die dus niet goed functioneert. Ze ziet het vaker bij echo's en bij een klein deel daarvan is het echt iets, bij de rest trekt het vanzelf bij. Gedurende de zwangerschap kun je uberhaubt niks doen om het te verhelpen, dus wat dat betreft is het ook gewoon afwachten. Nou ja, hoewel ik veel liever had gehoord dat het allemaal goed zat heb ik straks nog wel een echo! Bij mijn dochter had ik toen ook een extra echo en dan kan je ook alvast het gezichtje zien dus dat is wel weer leuk!
Pienie, ik herinner me nu dat de zus van mijn collega dat ook had met haar kindje. Die heeft 20 weken in de stress gezeten en bij de geboorte bleek er niets aan de hand. Momentopname waarschijnlijk. Daarom is het fijn dat je nog een echo krijgt. En inderdaad het gezichtje zien! Wil je ons echt geen hint geven wat het wordt? Please? Desnoods alleen een letter? J of M ? Hihihi, wat een drammer ben ik toch. Sorry hoor..
Niva en Evelieveling, als ik niet meer online kom morgen: HEEL VEEL PLEZIER morgen! Probeer er van te genieten. Welterusten meiden..!
Hey meiden, laten we ons niet gek maken! Kijk ter afwisseling een naar dit filmpje: http://video.tinypic.com/player.php?v=33e7w9t Het zit heus wel goed met alle kids! Iemand vroeg nog naar kleertjes maat 54/62. Als je zelf lang bent, of je man, dan zou ik er niet teveel van aanschaffen. Mijn man en ik zijn ukkies, en dan nog groeien ze er snel uit. Bovendien: we krijgen echte zomerkindjes, dus laten we ook op een mooie zomer hopen en het is zo zonde van die schattige kleertjes als ze bijna niet gedragen zijn. Groetjes, Melanie
ha meiden net alles bijgelezen, pppffffffffffff...... moet nu vlug weg voor de echo..........tot later in de middag dan maar weer..... Twinny
Hoi Meiden! Ook ik heb net alles bijgelezen, maar weinig tijd om te reageren. Ik moet zo voor controle naar de VK. Ik hoop maar dat alles goed is. Ik had gisteren zooo'n buikpijn (na klaarkomen.... schaam schaam). Het deed echt ontzettend pijn, beetje rechtsbovenin mijn buik. Alsof er kramp zat. Dit duurde 2 keer 15 seconden en toen ging het weer langzaam over. Ik maak me zo'n zorgen..... Straks wil ze het hartje gaan beluisteren en horen we niks.... Dan komt het doordat mama gisteren zo nodig plezier wilde.... O ja, degenen met de 20 weken echo vandaag: HEEEEL veel plezier! Groetjes Miep
idd melanie en dames hou er rekening mee dat de kraamvisite ook met allemaal 56,62 kleertjes kopen(meestal wel) dat vinden ze(en wij ook) zo schattig en konden ze niet laten hangen hihi
Goedemorgen ladies, Zo, ik heb weer heel wat moeten door lezen. Ik zal vast het één en ander zijn vergeten; alvast sorry * Aankomen: ik was in eerste instantie 3 kilo afgevallen. Dit zit er nu allemaal weer aan en ik denk (heb me al een tijdje niet gewogen) dat er nu wel een kilotje of 2 extra aan zit! * BH's: ik heb zeker een maatje groter nodig nu. Ik had altijd 75C maar draag nu toch echt een 75D. Moet zeggen dat ik het niet erg vind * Sex: wat is dat? Het is al een tijdje geleden hier. Ben steeds of te moe of heb last van een gespannen buik. Ook heb ik er geen behoefte aan en doet het me zeer na afloop. Ach, manlief heeft geduld en dat zal uiteindelijk beloond worden! * Kar: ik hoop dit weekend weer nieuwe buikfoto's op de site te plaatsen! Meiden die vandaag de echo hebben: heel veel plezier. Laat ons ook zo snel als mogelijk weten hoe het gegaan is (en wat het is?). Ja, Ja... hoezo nieuwsgierig! Volgens mij heb ik verder niets te melden. Vandaag in ondertrouw. Spreek jullie wellicht vanmiddag nog ff. Liefs Elma
@elma fijne dag vandaag met de ontertrouw! en natuurlijk de dames die idd de cho vadaag hebben. pff ik wil weer naar mijn mannetje kijken. ik loop ook weer te stressen, omdat ik op de pretecho zag dat zijn navelstreng er dichtbij zijn nekje lag. Toen nog een deel onder zijn arm, maar ik loop nu helemaal van pff strakjes draait ie zich om en... stresssss.....
Hihi, nou Evelien. Zo nuchter was ik gister niet hoor, heeel moe. Normaal voelde ik haar nl. elke dag en sinds vorige week donderdag ineens niet meer. Dat vond ik raar maar had zoiets van het hoeft nog niet iedere dag. En toch ga je twijfelen. Maar zondag ineens een harde trap, het deed gewoon zeer. Maar waarom had ik haar de afgelopen dagen niet gevoeld, en ik maar malen. Dus toen ik 'r gisteren op de monitor lekker zag bewegen en schommelen en het echo apparaat probeerde weg te duwen op de verkeerde plek voelde ik me een gelijk rustig worden. Maar ook zo verschrikkelijk moe gelijk. Maar alles zit eraan en op niertjes, aorta, bloedvaten die organen voorzien van bloed, hartje is goed verdeeld, hersentjes zien er goed uit, longetjes zijn ook aanwezig. 2 voetjes, beentjes, armjes en handjes. Geen hazelipje, buikje is dicht en het ruggetje ook. Uhhhhh wat had ze nou toch nog meer. En ook op het eind heel duidelijk dat het een meisje was. Niet dat ik het in eerste instantie zag ik zag verkeerd te kijken, gelukkig had Jeroen het wel gezien. Dus gisteravond op de DVD nog maar een keer goed gekeken. Ow trouwens, bij de 20 weken echo kijken ze standaard naar het geslacht. Dus als er gezegt wordt dat ze dat niet doen is onzin. De VK die dit deed zei: "We moeten toch ook kijken of de geslachtsorganen goed zijn aangelegd en gemaakt". Ik zal de dvd aanpassen want er zit geen geluid bij, dus zal in het filmpje erbij zetten wat wat is. Als me dat lukt hoor, ik zit wel in de ICT maar handig dat ik ben met dat soort dingen ho maar.
Bij mij kon ze het geslacht echt niet zien. We wisten het al van de pretecho, maar het lag gewoon ongunstig. Dus in dit geval was het echt waar!
Ja dat kan idd het geval zijn. Dat ze er ongunstig voorliggen, maar ze proberen het in ieder geval. Dus wat ik hoorde van sommige dat de VK's en gyn's dat maar onzin vinden en dat ze er echt niet naar gaan kijken moeten ze maar een pretecho nemen, vind ik raar. Als ze het toch na proberen te kijken. Toch?
Mogge dames, Kijken jullie in het vervolg gewoon naar Bassie en Adriaan. Al dat gestress is niet goed hoor. Heb net even op de weegschaal gestaan. Volgens mij ben ik net 4 kilo aangekomen. Dat is toch netjes op schema? Of niet... Ik heb ook al cupje meer moeten kopen. Ik droeg altijd beugelbeha's, maar die zaten op een gegeven moment niet lekker meer. Ik draag nu meegroeibeha's van de Hema. Alle meiden die vandaag een echo of vk hebben. Veel succes. Pienie, heel logisch dat je een traantje weg moest pinken. Je verwacht idd dat alles perfect is. Maar gelukkig heb je zelf het idee, dat het wel goed zit. Ondeugende Miep , foei toch.... Maarre, het schijnt dat het heel goed is voor je kindje om klaar te komen. De heerlijke fase die je doormaakt, krijgt je baby een heel blij gevoel van. Ik lag gisteren om 8 uur weer te pitten op de bank. Om half 9 lag ik al in bed. En dat van 1 middag werken. Straks maar even de boodschappen doen en vanmiddag weer even lekker neuzen bij Ikea.
Evelieveling, Niva, Twinny veel plezier vandaag met jullie echo. Geniet ervan Ik heb het idee dat jullie, jullie baby's veel meer voelen dan ik. Ik voel het alleen soms 's ochtends rond een uur of 5. Niet eens elke dag. En dan alleen als ik plat op mijn rug lig. Maar misschien komt het nog. Het is wel al mijn derde kindje dus had het eerder verwacht. Of het komt door mijn best al wel grote buik . Groetjes Gwen
Helemaal overheen gelezen *schaam* *schaam*, ik voel me gelijk zo'n muts. Das mooi balen zeg, maar als jij je er niet druk overmaakt zal het wel helemaal goed zitten. Mama's weten dat zeggen ze. En je mag over een paar weekjes weer terug om te kijken. Twinny, Evelieveling, Niva, veel plezier vandaag!