Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    @ Tatan; Dat dacht ik ook. Gewoon je auto ophalen en ergens goedkoop bandjes kopen, ruitenwissers kan je ook zelf vervangen en dat 3e remlicht misschien ook wel. Het duurste is altijd het werkloon (en btw over alles). Die van ons moet ook binnenkort en is 10 jaar oud, dus daar zal ook wel weer wat te vinden zijn. Daar ga ik al vanuit en dan valt t vaak wel weer mee. Maar idd, leuk is anders en je kan er goed stress van hebben. Ik vraag niet voor niets naar babywinkels waar ze uitverkoop hebben, hahaha!

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Is goed, ik hou je op de hoogte, hihi!

3. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Goh Evelieveling, dan is mijn exvriend idd een keer belazerd, want die kon mooi 2 keer betalen.....maar is al wel 5 jaar geleden of zo.
    Echt vervelend van die zenuwen en dan ook nog overgeven. Ik ben nog niet zenuwachtig voor donderdag, maar dat zal nog wel komen.
    Heb je het gevoel dat er iets niet goed is? Of maak je je gewoon zorgen?
    Ik weet ook zo gauw niet een remedie....hoop dat je je zo wat beter voelt. Een positief punt is dat als het straks allemaal goed blijkt te zijn je lekker kan genieten en "relaxen". En ook van je babykamertje!

Groetjes Gwen

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ho stop.. heb 1 foutje gemaakt. Als je auto idd. is afgekeurd wordt er wel een afkeuringsrapport naar RDW gestuurd via het computersysteem.
    Die 2 maanden die je dan hebt, daarin mag je niet rijden met de auto.
    Maar na de keuring niet oke, dan heb je nog 2 weken. De auto wordt dan gewoon nog niet afgemeld, dus mag je er nog in rondrijden!

5. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    @Niva: Ook ik ben niet zo'n drinker en merk echt dat het me moeite kost om anderhalve liter te drinken laat staan twee en een half maar het is niet vies en goed voor je eigen lichaam en de kleine.
    Ik wil ook laxo en ferro (ijzer) gaan kopen dan heeft het een dubbel doel.
    Ik dronk appelsap diksap want dat is volgens mij laxerend maar nu zei mijn schoonvader dat het juist stopt, wat is het nu?

@Tantan: Wat een drama altijd die apk's wij hebben ook altijd prijs en bijna altijd de hoofdprijs. :(
    De volgende keer 2 weken voor de datum gaan dat hij gekeurd moet worden dan kan jezelf nog beslissen wat je waar wilt laten doen en prijs vergelijk doen.
    Dat zijn wij ook van plan want wij hebben elk jaar een rekening van rond de 600,00 en altijd net voor de dure Decembermaand.

Ik ga even slapen want ik ben de hele nacht in de weer geweest met Pepijn, hij heeft een kriebelhoest.
    Hij wilde nu zelf naar bed dus dat geeft wel aan dat hij echt niet lekker is.

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Sterrekind, het hoeft dus geen 2 weken voor de datum dat het verloopt.
    Gewoon een herkeuring vragen, dan heb je dus 2 weken de tijd. Dan mag je er gewoon in blijven rijden (tenzij het iets ernstigs is, maar dat lijkt me logisch, wie wil er in een onveilige auto rondrijden).

Je mag je auto dan zelf repareren of ergens anders laten repareren. Binnen 2 weken opnieuw laten keuren en dan wordt de auto pas afgemeld.

Goed, het wachten is nu op mijn moeder, kamertje is klaar om behangen te worden!

7. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    @ Evelieveling: Hoe zit het dan als b.v. je auto voor 2 Maart gekeurd moet zijn en je laat hem 1 Maart keuren en hij wordt afgekeurd, mag je er dan ook nog gewoon 2 weken in rond rijden?

En rustig aan doen he!
    Het is alleen maar leuk dat je de kleine weer kan zien en de kans dat ze iets fouts zien is erg klein dus ontspan en ga zo lekker genieten!

8. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Hahaha, jij antwoord sneller dan ik vraag.

Maar dan zijn wij mooi al een paar keer belazerd, ze hebben dat mooi toen voor ons verzwegen.
    Ik voel me altijd al belazerd bij een garage en nu klopt het dus.

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mijn darmen kunnen niet zo goed tegen sterke kruiden. Normaal kreeg ik dan verschrikkelijke krampen, maar nu dat alles heel traag werkt, helpt het heel goed tegen obstipatie. Ik eet dan de Croky paprika chips. Die is stevig gekruid. Baat het niet, dan schaadt het niet. ;)

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Burgerhout. De Queeny voor 399,-

11. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    www.gardo.nl heeft ook wat leuke aanbiedingen. heb vandaag de mailinglist ervan binnen gekregen.
    De X adventure LTD voor 254,15 euro + een gratis autostoeltje.
    Compleet kinderkamertje voor 382,50 euries.
    En nog wat leuke dingen.

12. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tanya, zit er misschien een Leen Post bandenbdrijf bij jullie in de buurt? Ik heb begin dit jaar 2 nieuwe banden gekocht en was toen 124,- euro kwijt. Volgens mij niet echt duur.

Onze auto moet donderdag voor de APK. Ben benieuwd wat het ons gaat kosten.

13. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Staan zeker leuke dingetjes bij maar wat een gedoe om zo'n bladzijde om te slaan. :evil:

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nieuwe buikfoto in album zoooo lief!

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wat een lieve foto! !

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nog maar 2 pagina's en dan zitten we alweer op de 400 pagina's. Volgens mij kleppen we teveel. :)

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ja he hihihi als het maar gezellig is..dat is het belangrijkste toch?!?

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Lieve foto zeg peeetje..maakt je man/ vriend die foto's ?
    Ik vind die andere foto's van je dochtertje ook zo mooi, zijn bijna kunst..maar dan vooral ook omdat zij zo'n leuk guitig gezichtje heeft.

Wat rot om te lezen dat tantan gen**id is..Ik heb daar ook nooit zoveel verstand van, maar voel het vaak als mensen me op willen lichten..maar uiteindelijk is er zó weinig aan te doen als je niet weet wat de opties zijn. Tantan ik hoop dat je alsnog terug kan en een van de hier genoemde opties kunt doen..scheelt je zo een paar honderd euro.

Ik ben net bij de dokter geweest..Bleken dus inderdaad mijn darmen te zijn waar die gruwelijke pijn vandaan komt (thank god geen blinde darm ontsteking en niks aan de hand met beebje) Heb nu pilletjes daarvoor gekregen en lactulose en meteen iets tegen het maagzuur, want : dat zul je ook wel snel zat zijn" zei de huisarts..geweldig dat ie zo goed meewerkte...

Nu die enge echo nog...Nog twee uurtjes...*zucht zucht zucht*

Bedankt voor de shoppingtips girlz, ik vind tegenwoordig niks leuker dan babyfolders doorneuzen :)

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @niva ik maak ze zelf.. alleen veel van mijn dochter zijn prof. gemaakt maar heb ik zelf bewerkt zoals op die hand.
    Gelukkig heb je wat gekregen van de ha.
    Veel succes bij je echo..gewoon denken dat je strakjes je mooie kindje weer gaat zien.

20. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    ff snel (druk druk druk)
    Evelieveling en Niva: heel veel sterkte en vooral veel plezier bij jullie echo's!

Deel Deze Pagina