Komt allemaal goed dames! Probeer er ook van te genieten, want hierna duurt het weer een hele tijd voordat je je kleine te zien krijgt.
hi dames, Niva en Evelien: veel plezier met de echo.. en twinny; jij ook toch? zo even terug kijken.. Tantan..idd klote van je auto. Mijn vader zit ook in die branche en wat evelieveling schrijft klopt hoor... Stond er bij de aanbieding van de banden op=op bij? Anders moeten ze je toch een vergelijkbaar product aanbieden voor dezelfde prijs..? Hier vanochtend bij de gemeente kindje erkend, was erg rustig, zo klaar. grrr Gab weer een sms van zijn 'zus' gekregen waarom we geen tijd voor ze maken...(ze willen graag langskomen, na 2 jaar niks van ze gehoord te hebben en ik ben helemaal zwart gemaakt) ... en zij vindt dat hij zijn moeder moet bellen.. Ik word daar zo gek van he...
Peetje en Niva, jullie hebben allebei al mooie buikjes. Marloes, probeer goed voor jezelf op te komen hoor. Een ander doet dat niet. Dus als je hubbie zijn zus niet meer wilt zien, dan gewoon maar recht voor zijn raap zeggen, misschien begrijpen ze het dan wel. Ben benieuwd naar de uitslagen van de echo's vandaag. Wie zijn er al terug? O ja Niva, als je dus paprikachips eet, krijg je ook meer dorst van, moet je dus ook meer drinken...... Wat heb jij voor je maag gekregen?
vorige keer belde ze opeens op dat ze langs wilden komen, de volgende dag moest ik naar de vk en na huilbuien steeg mijn bloeddruk torenhoog. Omdat ik donderdag weer naar het ziekenhuis moet, hebben we besloten ze maar even weg te laten, moet eerst aan mezelf denken... Hebben er ook echt een fikse ruzie over gehad, ik ben van mening dat je zo je kind niet behandeld en niet eens de 'titel' vader en moeder verdiend.. Gelukkig wonen ze op bijna 3 uur rijden van ons, dus zo maar onverwachts hoeven we ze niet te verwachten, maar leuk is anders. de eerste keer dat ik zwanger was zei zijn moeder: ik wil helemaal geen oma worden en al helemaal geen oma genoemd worden... (tja gek he, dat je schoondochter dan een hekel aan je krijgt..) zo genoeg over haar, zonde van de tijd
Ik wil het van de daken schreeuwen: DONDERDAG BEN IK OP DE HELFT EN HEB IK MIJN ECHO! JIPPPIEIEIEIEIEIEEIEIEIEIE! (zouden dat nou hormonen zijn? )
ik heb het Gab toen ook echt gezegd: ik heb een hekel aan ze... toen hadden we thuis een mini oorlog, maar de volgende dag kwam hij met een grote bos bloemen thuis..
als ik nou zeg dat ik ook een hekel heb,krijg ik dan ook een bos bloemen haha nee kan er wel een geintje over maken, maar het valt nie mee. Het belangrijkste is dat jij en je gezinnetje gelukkig zijn.. dan kan je heel de wereld aan
Jeetje heb ik na een dag klooien eindelijk m'n video bewerkt enzo. Knipt ie 'm in 5 stukken. :x Ben bijna klaar. Loesje wat naar, maar lekker aan jezelf denken. Dat doen zij tenslotte ook.
Vervelend hoor, zulke mensen. Jammer dat je ze niet voor het uitkiezen hebt! maar ik vind het wel erg goed van je dat je ze nu op een afstand houd! laat ze maar lekker sikkeneuren op 3 uur van je vandaan in plaats van in je achtertuin.