Tanya, heeeeel veel plezier! En laat je snel iets weten?! Wij denken aan je hoor! Het komt vast goed. Als je uk niet wil bewegen, maar even in de buik porren. Geniet ervan!
Melanie, wat een geweldige opmerking! Tanya, heel veel pleizer bij de echo! Ik hoop dat de kleine naar je luistert! Evelien, de VK had mij gevraagd of ik haar wilde bellen en dat heb ik ook gedaan. Miep, veel plezier in de lekkere buitenlucht! Zo nu ga ik Ruud eens wakker maken We moeten vanmiddag naar de Gyn maar wilde eerst nog even naar het centrum, even naar de V&D want in de folder stond toch wel een heeeeeel leuk broekje en vestje voor de kleine uk!
Evelieveling, had je trouwens ook nog foto's ofzo mee gekregen? Ik baal dat ik maar 1 foto heb, en dan niet eens zo'n mooie. Ik wil er net zo een als de anderen, dat hij en profil ligt zeg maar. Wij hebben een foto van het gezichtje van voren, en dat is heel onduidelijk eigenlijk. Nou ja, pretecho dan maar!
Ik heb precies hetzelfde Karlijn, heb al 2 dagen zo'n vervelend gevoel in mijn buik. Ik denk zelf dat ik teveel gedaan heb en dat de uk lekker aan het groeien is. Misschien hoort dit er op dit moment wel bij, we zijn tenslotte even ver!
Kar, hoe is het gisteren gegaan? Wij gaan zo snel met het kamertje omdat het toch leeg was. Wij wonen hier nog maar net, dat scheelt. We hadden de muren al ontdaan van behang. En nu hebben we wat tijd en ik voel me wel oke. Straks weten we niet hoe het zit met de nieuwe baan van Jerry. Dus doen we het nu.
okee ik maak me zorgen.. gister naar huis gegaan door de harde buiken.. nu heb ik echt een ongi gevoel pff niet normaal. ik blijf zo bang... normaal kan je de vk bellen als je iets wil weten of zorgen maak. Maar om nou de gyni te bellen.. pff ben zo onzeker!
Yeps... ik zal ze zo inscannen. 4 foto's en 1 overzicht van alle metingen en hoeveel weken/dagen ik zwanger ben. 1 foto van de handjes, 1 van het koppie en 2 van de ruggegraat. Ik moet zeggen dat ik een hele fijne vrouw had. Dorp is ongeveer 10 kilometer verderop. Ik weet wel dat als ik weer zwanger zou zijn dat ik stevig moet nadenken over mijn eigen verloskundige praktijk (ook fijne mensen hoor) en deze vrouw. Heel veel interesse en zeer vriendelijk.
Lieverd, please... zet het van je af. Stress maakt het niet beter. Afgelopen zondag had ik teveel gedaan. Vreselijk harde buiken en daarna ook een ongi gevoel. Pijn in mijn benen. Dat zijn toch de groeipijnen en het uitrekken van de banden. Neem een warme douche of bad. Rust heerlijk uit. Ga tv kijken, pootjes omhoog. En als het over 2 dagen nog zo is dan bel je de verloskundige. Ik snap je stress echt, maar probeer te genieten! Deze knul blijft bij je....
Een hele dikke knuff voor Peeetje! Als je het echt niet vertrouwd zou ik de Gyn bellen, daar zijn die mensen voor! Gewoon net zo zien als de VK! Probeer lekker rustig aan te doen en misschien helpt een warm bad wel om lekker te ontspannen!
Goedemorgen meiden, Weer heel wat bijgelezen: * Niva: fijn om te horen dat je echo goed gegaan is. Toch weer een hele geruststelling. Enigszins jammer dat ze het geslacht niet konden zien? * Evelieveling: ook super dat jullie echo goed was. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het geslacht stuur je zo wel ff een pb! * Kim: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Komt perfect uit zo! * Peeetje: je hebt de goede beslissing genomen hoor, om weg te gaan van je werk. Ik snap dat je nu erg angstig bent i.v.m. harde buiken en ongi-krampen. Probeer het een beetje te relativeren. Probeer rustig te blijven en gewoon 2 dagen rustig aan te doen. Als je het dan nog niet vertrouwd; gewoon bellen met je gyn/vk! * Tanya: heel veel plezier met de echo! Laat het ons z.s.m. weten... Hier gaat alles zijn gangetje. We zijn gisteren in ondertrouw gegaan en zijn nu dus officieel verloofd! Het was eigenlijk niets bijzonders, maar wel fijn om te weten dat we over ruim een maand man en vrouw zijn! Ik heb gisteren trouwens ook ff foto's gemaakt van onze aankopen. Ik zal proberen deze vanavond op de website te plaatsen. Ook ga ik vanavond ff nieuwe buikfoto's maken (het gaat nu zo hard..) en ook die plaats ik op de website! Verder ben ik er nu eigenlijk wel zeker van dat ik de kleine heb gevoeld. Het is al een paar dagen hetzelfde gevoel, dus het zal zo moeten zijn. Het voelt echt alsof hij/zij me schopt, vaak voel ik het (voor mij) rechts net boven mijn lies... kan dat? Nou, ik lees vandaag niet zo heel veel. Er is Open Dag op mijn werk, dus ben eindelijk eens een keer druk aan het werk! Ik probeer alles bij te houden en zal vanavond alles bijlezen en reageren! (En foto's plaatsen!) Liefs Elma
Tanya, veel plezier vandaag met de echo! Peeetje, ik zou als ik jou was maar even rustig aan gaan doen dus ik bedoel gewoon helemaal niks doen een paar dagen. Vraagje? Wij zijn geregistreerde partners moeten wij nu nog erkennen? Zijn jullie al bezig met een kaartje?
heyyy wijffies ja ik weet het wel.. mijn knulletje blijft wel.. moet.. maar ik word er gek van! als ik last heb en ik ga ff zitten of liggen,krijg ik weer last van mijn bekken daardoor weer van me rug.Blijf ik doorlopen krijg ik weer meer harde buiken. PPff heeft iemand een handleidin van deze zw? Bij romy was alles zo anders, dan kan je ff liggen enzo. Nu ((dametje heeft vak.) gaat je dag gewoon door. ik kijk heel even nog aan anders bel ik vanmiddag ff. Uitgerekent nou duurt het zo lang voordat ik weer naar de gyni moet. Om de 2 weken vond ik te snel nu ik eindelijk om de 4 wkn mag...lijkt het eeuwen te duren! @elma nogmaals gefeliciteerd met de verloving hihi
http://www.xs4all.nl/~advocare/folder10 ... het%20kind Zie daar je antwoord. Moet nog erkend worden. Wij weten al hoe we het kaartje willen. Zijn offertes aan het opvragen. Vind het allemaal erg duur. Gezien we het helemaal zelf ontwerpen denk ik dat we ze misschien toch zelf gaan printen!
Mogge dames, jullie zijn al lekker in de weer zo op de vroege morgen. Wij zijn hier niet zo vroeg, Hubbie is net naar zijn werk. Ik ga zo naar de chiropractor. Daarna mag je niets doen, dus van te voren nogmaar even wat strijken. Peetje, doe je kalm aan? Bel anders voor de zekerheid. Dan weet je het tenminste zeker. Evelieveling, Ik neem het formuliertje van de echo gewoon mee naar mijn vk en dan bekijk zij dat. Ga er niet speciaal voor bellen, als er niets aan de hand is natuurlijk. Mel, leuke vraag van je dochter. Jij hebt zeker gelijk alle boeken uit de kast gehaald om het uit te leggen? Vissie, leuk dat langs komt. Volgens mij ben jij zo iemand die zonder problemen door de zwangerschap heen komt. Tanya, succes bij de echo. Sterrekind, ik ben al met veel bezig, maar nog niet met kaartjes. Volgens mij is dat echt het laatste wat je gaat doen. Ik weet wel wat ik mooi vind enzo, maar heb nog niet gericht gezocht. Op www.geboortepost.nl kan je zelf je kaartje samen stellen. Heeft mijn broer gedaan en dat is heel leuk geworden. O ja, wij zijn al meer dan 5 jaar getrouwd, dus ik weet echt niks over erkennen of geregistreerd partnerschap. Ga gauw effe douche en dan naar de chiropractor. Zie jullie straks wel weer.
Tanya: Heel veel plezier met de echo. Peeetje: Vervelend, maar wel goed dat je aan jezelf denkt. Maar als je het echt niet vertrouwd zou ik toch maar bellen hoor. Misschien kan de gyn je gerust stellen, en daardoor voel je je vast beter. Kim: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Spannend hoor tandartsassisstente. Is wel heel wat anders dan dat je deed, maar lijkt me wel onwijs gaaf. Sterrekind: Van dat geregistreerd partnerschap moet je nog steeds erkennen. Voor zover ik alle info begreep. Zal wel ff kijken of ik die website nog kan vinden. http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... 20erkennen Ow, dat was ik helemaal vergeten te vertellen. Jeroen heeft maandag het kindje erkend. (ik ben ook zo warrig de laatste tijd) Gisteravond heb ik nog zoiets grappigs gedaan, ik lag op bed en ze was zo druk. Ik heb de afstandbediening plat op m'n buik gelegd en die heeft onwijs liggen dansen op m'n buik. Ze was echt gericht aan het schoppen. hihi. Toen legde jeroen z'n hand op m'n buik, en ze was weer stil. Afstandbediening terug, hup daar ging ze weer. M'n video van de 20 weken echo staat op YouTube, maar is nog aan het laden daaro geloof ik. http://www.youtube.com/v/aTgNfcCWlf8
Ik heb geluk, mijn vriend is drukker en die gaat de kaartjes zelf drukken waarschijnlijk! Dat wil hij ook heel graag en ik vind het ook bijzonder en leuk om later tegen je kinderen te kunnen vertellen. Ik heb gisteren toevallig een heeeeeel mooi kaartje gezien en toen zei Alex meteen: oh, maar dat is onwijs moeilijk om te drukken. Dat moeten zij maar doen.. Dus nog maar even verder kijken. Peetje, die krampen is echt normaal, ik heb er de hele zondag last van gehad nadat ik me zaterdag te buiten was gegaan aan schoonmaken. Maar ik weet ook niet hoe je het over kunt laten gaan. Afleiding zoeken? Iets met Romy gaan doen? Presentatie ging erg goed gisteren, gelukkig maar. Het was nogal een ander publiek dan ik normaal gesproken heb, dus sommigen zaten nogal blanco te kijken. Maar wel leuke vragen en commentaar gehad. Weer iets achter de rug!
Oh wat leuk Koeky! Ik denk dat omdat mijn placenta voor ligt, ik nog geen echte bewegingen zie en alleen maar voel. Vlak boven mijn schaambot. Ach, komt allemaal snel genoeg! Evelieveling had ook al zoveel foto's... Gelukkig hadden we wel een lieve vrouw die de tijd nam. Dan maar geen foto's. Maar ik wil hem zo graag aan familie laten zien en de foto die ik heb is echt niet te 'lezen' voor leken. Jammer.
@ Evelien: Heel goed van je moeder! Jij moet rustig aan doen en lekker leuke dingen doen. @Peetje: Take it easy girl. Vraag anders een oppas voor een paar uurtjes, kan je even bijtanken. Slim dat je voor jezelf hebt gekozen en (voorlopig) niet gaat werken. Mijn moeder komt zo om te helpen met alle belastingzooi. Dan is dat ook weer gebeurd. Zie daar elk jaar weer tegenop, maar met haar hulp (ze is belastingconsulente) moet dat goed komen. Verder heb ik me gisteren onwijs druk gemaakt in huis, dus vandaag mag ik (ook) leuke dingen doen! Ik ben nog steeds lekker aan het sporten, maar vraag me nu wel af hoe lang ik het nog ga volhouden om te softballen. De andere sporten kan ik nog wel blijven doen voorlopig, maar van het softbal weet ik het niet. Nu kreeg ik net een mailtje of er meiden uit ons team kunnen scheidsrechten a.s. zondag. Normaal doe ik dat wel en ik heb nu ook al terug gestuurd dat ik er zal zijn (er zijn maar weinig meiden die dit willen), maar ik begin te twijfelen. Mijn vent zal me voor gek verklaren (op zijn minst; misschien wel verbieden), maar ik denk dat het wel kan. Wat denken jullie?