Ja, ik las inderdaad dat je het moet zien als een echo zorgvuldig is uitgevoerd en dat idee had ik wel. Gelukkig maar! Vannacht heb ik voor het eerst bandenpijn gehad, oei, pijnlijk! Gelukkig ging het weer beter toen ik ineen gedoken ging slapen (foetus-houding). Maar volgens de VK ga ik dit vaker merken...
zo.. ben heel ff want ben bij mams. Ben net terug uit het ziekenhuis 10.00 uur belde ik mijn gyni op en legde alles uit en wou dat ik gelijk eraan kwam(peetje stressen natuurlijk) heb ik daar tog 3 uur moeten leggen 3x echo gemaakt(tussendoor een trap moeten lopen, kijken of mijn baarmoeder veranderde)urine ingeleverd(was goed) bloed afgenomen(was goed). Maar mag dus geruime tijd niet werken, moet vanaf vandaag minimaal 2 uur gaan liggen tussen de middag. Ze vond het zelf ook niet normaal dat ik zo`n harde buik had na een minimale inspanning. Baarmoeder was wel nog mooi gesloten, maar moet bellen zodra de krampen weer erger worden. Mag niet tillen, niet rennen, niet dweilen(hihi) en maar lichtelijk huishoudelijk werk verichten(beetje stoffen,afwassen enzo) 1 voordeel ik heb weer een mooie echo van het mannetje moest wel lachen elke keer als zij naar dingen wou kijken, baarmoedermond,placenta,eierstokken..dan kwam meneertje met zijn benen roet door het eten stooien hihi ze zei zelf ook..nu al eigenwijs! ze vond hem ook heeeel erg bewegelijk en ze hoopt als ik wat meer rust neemt dat ventje ook wat rustiger voor me gaat liggen. ik had wel een blaasje gevuld onderaan de baarmoeder met vruchtwater (schijnt vaak voor te komen) en daar zit ie ook op te jumpen dus dat veroorzaakt ook krampjes. nou wel opgelucht maar nog een beetje angstig want je moet niet voor niks rust nemen denk ik ik ga zo naar huis en dan lees ik weer even bij!
nee Peeeetje, dan moet jij gaan slapen.. kreeg vandaag met de post een pakketje van de verzekering, vgz.. zat een slaapmasker in en een cd... Misschien iets voor jou... Zat in een ding... weet niet zo goed wat het is, kan het opvouwen, lime groen met allerlei ritsjes... Maar geen idee wat ik er nou eigenlijk mee kan doen
Marloes: je maakt me wel erg nieuwsgierig! Was het misschien een luiertas? maak er anders even een foto van!
@Peeetje: wat fijn dat je toch gelijk terecht kon. Is vast een hele geruststelling. Ook goed om te horen dat het met de kleine goed gaat. En nu dus goed uitrusten; op doktersadvies! (kunnen ze dus zeuren wat ze willen op je werk...jij bent het 'verplicht'.) Rust lekker uit en laat je verzorgen! Liefs Elma
Peetje, ik schrik ervan.. Sorry dat ik het afdeed als 'dat heb ik ook'. Ben blij dat je langs mocht komen en dat alles goed is, en dat je je mannetje weer hebt gezien! En doen wat ze zeggen he?! RUST nemen!
nee geen luiertas, daar zit het kraampakket in, dus die komt later nog... je kunt het vergelijken met een rolli-kit.. je weet wel zo'n alles in 1 kleur doos... het is een lang ding, bovenin een vak met een rits, daaronder 2 vakjes en daaronder een groter vakje met rits.. geen idee wat ik er mee moet... misschien is het handig voor de vakantie ofzo.. shampoo, badschuim etc..maar das vast niet de bedoeling..
Peetje, straks lekker gaan liggen. Maar je vooral niet meer zo druk maken. Je laat ons toch wel schrikken zeg. En je vooral lekker laten verzorgen. He Loes is het geen verschoon mat waar je gelijk alles in kwijt kan.
zo hehe m'n filmpje doet het op youtube de link is: http://www.youtube.com/watch?v=aTgNfcCWlf8&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ezwangerschapspagina%2Enl%2Fviewtopic%2Ephp%3Fp%3D753870%26highlight%3D of http://www.youtube.com/v/aTgNfcCWlf8 dan is ie wat groter
nee er past geen baby op... maar wel een idee, kunnen wel luiers in, potje crème... Is er niemand anders verzekerd bij VGZ die ook zo'n ding gekregen hebben?
Nee ik zit bij het DSW en heb een hele hoop andere spulletjes gekregen. Navelklemmetje, kraamverband (maatje olifant). Allemaal van die fijne dingen waar je nu nog niet aan wilt denken.
haha geloof dat ik dat in maand 7 krijg... ja dat kraamverband...pfffff en dan te bedenken dat je vast nog extra bij moet gaan halen...
Ja dat kraamverband ziet er niet uit. En ook van die onwijs grote matjes geen idee waar die voor zijn. Makkelijk is ook dat m'n moeder het niet weet. Dus we wachten maar af. Ow ik heb me trouwens aangemeld voor kraamzorg op de 9 maandenbeurs. (gelukkig vergeet ik noooooit wat te vertellen) Ik ben daar vorige week donderdag pas geweest. *zucht* als me hoofd niet vast zat. Ik krijg een badje (soort tummytub maar dan anders) en een dekentje en heb het eerste knuffeltje van hun gehad. Ow en ben ook op gewicht alleen nog nix aangekomen. Maar dat zal nog wel veranderen.
Hihi das mijn puppy broertje. Maar ik denk ook dat ik 'm terug verander kan er zelf ook niet aan wennen.
Gek dat je mensen aan d'r foto gaat herkennen eigenlijk. Wel grappig. Ow wat heb ik trek in drop, ik heb een 2 kilo zak met fruit toffee's naast me liggen. Dat wilde ik zo graag maar nu ik ze heb wil ik ze niet meer. Hoe oud ben ik nou helemaal, 5!
:x Grrrr ik ben zooooo gefrustreerd door die STOMME COMPUTER! :x Ik word er helemaal gek van... Heb al 5 keer opnieuw moeten opstarten, ben als de dood dat ik alles straks kwijt ben. Helemaal opgefokt, dus weer ongi-krampen. Ik ga vlug die presentatie in elkaar zetten en dan hou ik ermee op hier, ik heb het wel gehad.