haha... ik doe maar even geen dropjes meer... (zie bloeddruk) Ben benieuwd wat ze morgen weer gaan zeggen. Ga ook even vragen of we even naar het hartje mogen luisteren..
jaaa.... marloes..slapen nee hihi ik heb er nog 1 rond lopen he.. kan niet zo zwemles, hond d`r hechtingen eruit laten halen.. nee voorlopig is rust voor mij alleen geen avond werk. maar je lime groen tas is idd een luiertas.. lijkt ie er niet op dan? ik heb hier wel het foldertje liggen maar ik krijg hem pas in mijn 34ste week van vgz raar.. he is toch zo`n schouder ding? thnx meiden voor jullie bezorgheid.. maar ja kan niet alles stopzetten hier dat moest ik mijn schoonmoeder 500x uitleggen geloof ik pfff. romy moet toch naar school en zwemmen enz enz.. kan moeilijk zeggen ga maar wat doen mama gaat liggen voor 2 uur. @kar aub geen sorry ik dacht het namelijk ook. @koeky gaaf filmpje @kim hoe is? of heb ik al over je heen gelzen pfff het is dat me hoofd vast zit anders had ik die ook nog vergeten!
moet trouwens nog iets vragen morgen... bij de eerste echo was beeb nog heel klein en was de uitgerekende datum 5 aug bij de 12 weken echo.. 28 juli... Is het dan niet raar dat de vk 5 aug aanhoudt? verschil is toch meer dan een week?
blauw aan de onderkant... dei zijn voor bevallen en voor als bv je vliezen breken. voor onder je kont
Kar geef 'm een schop, doe ik ook wel eens . Maandag deed ie van mij het helemaal niet meer. Deed ik 'm aan dacht hij neejj ik ga uit. En toen deed ie het in eens weer wel ik goed en wel alles open en opgestart, baf weer uit. Toen heb ik m een schop verkocht. Trouwens het wil wel eens helpen je compu een tik geven. Als er een fan of iets vast zit schiet ie zo meestal los. maar dat zal wel niet het geval zijn bij jouw, denk ik.
Das idd wel vreemd, ik zou de 20 weken echo even afwachten en kijken wat de datum dan zegt. En dan overleggen met je VK waarom ze dat wel of niet doet.
marloes dus deze niet? pff waarom heb ik hem dan weer eens niet hihi ik wil alles lime! als je er achter ben wat het is zeg het ff tegen me dan ga ik bellen haha ik wil ook
Ik ga hier strax met telefoons gooien denk ik (hoezo hormonen) m'n nieuwe kamergenoot/hubbie z'n telefoon staat rood. En hij is even naar een vergadering. ahhhh wat hebben ze vandaag. Mij bellen ze ook constant. Gek wordt ik er van.
Helaas Koeky, dat zal niet helpen.. Het komt door de nieuwe 'Universitaire werkplek' die ze gisteren geïnstalleerd hebben. En deze computer is zo krakkemikkig dat ik vrees dat hij het echt begeeft als ik er tegen schop. Ik heb nog niets van mijn verzekering of kraamzorg gekregen.. Bedenk ik me trouwens, ik heb via Menzis kraamzorg geregeld, via de kraamzorglijn. Heb ook een brief gehad (Gefeliciteerd), moet ik nu ook nog apart aan Menzis doorgeven dat ik zwanger ben? Dat weten ze dan toch neem ik aan?
ik zal mijn fototoestel speciaal gaan opladen voor je! Ik heb wel het duurste pakket van VGZ, misschien daarom een extra cadeautje? die tas is het dus NIET... hij is best leuk trouwens die tas
haha marloes speciaal voor mij hoeft niet hoor.. ben hebberig de laatste tijd als het om baby dingen gaat erg he... denk de hele tijd hebbu hebbu mijn schoonzus ook al gebeld gooi eens een zak met jongensbabykleertjes naar me toe... hihi
Ik ben even bij ze langs gereden. Bij mij hadden zoiets van "Gefeliciteerd, hier heb je het kraampakket. Kraamzorg, kijk maar wat je doet maakt ons niet uit."
Ohhh, ik ben zo blij! Alle administratie is weer voor elkaar en bijgewerkt. De belastingaangifte is klaar en het valt weer mee!!!! Ze mogen het van mij vandaag nog storten, want hier kunnen we heeeeel veeeeel leuke dingen van halen! Verder heb ik alle financien maar weer eens op een rij gezet (moet ook af en toe gebeuren...). Zeker niet het leukste werk (heb er tenslotte express niet voor gekozen om hier mijn beroep van te maken haha), maar nu het klaar is geeft het wel een fijn gevoel. Als de zon zou schijnen zou het helemaal een top dag zijn
ben ik trouwens de enigste die in het kraamhotel gaat verblijven? zat ineens te denken hoe moet ik jullie dan laten weten dat ik bevallen bent of foto`s... hmmzzz