Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, maar heb je ook de april moeders gezien?! Zouden wij dat ook halen?
    Bij ons is het gewoon erg gezellig..! :)

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Afdrogen, ze zijn veel zachter dan handdoeken voor zo'n ukkie.
    Kotslappen omdat ze meer opnemen dan zo'n klein monddoekje.
    Het schijnt dat veel moeders beginnen met een stuk of 10 van die dingen en al snel tekort hebben als ze merken hoe makkelijk die dingen zijn...

3. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Die hydrofiele luiers zijn inderdaad voor het afdrogen. Volgens mijn zus verslijt je ze helemaal!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    pfff wat een nieuws Tomenjerry... hopelijk blijkt uit de operatie dat het 'goed' is...

Iedereen met echo: Veel plezier...

Twinny: AU!

ik ben net terug van het ziekenhuis. Moest er weer heen voor de bloeddruk. Eerst gemeten met een handpomp.. veel te hoog. Toen zei ze; ik zal eens om een andere vragen, van de triage afdeling, een automatische... resultaat: 133/74 Helemaal goed dus...
    kreeg ondertussen terwijl we moesten wachten op de pomp nog snel een echo, alles zag er mooi uit. Baby lag met de benen netjes over elkaar heen.. placenta ligt aan de achterkant.

oh ja, heb het gevraagd van de uitgerekende datum, omdat tussen de 6,9 en 12 weken echo steeds verschil zat. Maar.... de echo met 6 weken is volgens de gyn de allerbeste om het te berekenen... dus ik ga mijn banner weer aanpassen....

5. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee, goed nieuws Marloes! Zie je nou wel.. En fijn, zo'n extra echo! Dus ben je nu wel of niet een 'officiele' juli mama nu?

6. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Wat een verschil weer tussen de verschillende gyn's en verloskundigen.
    Die van mij zegt het dus juist andersom.. 12 weken is het betrouwbaarst...

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

sssssst... nee moet eigenlijk naar augustus, maar jullie zijn veel leuker... dus ik blijf stiekem...

8. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    whahahahaha, marloes!
    Nou we hebben je er graag bij, hoor! :D

9. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja Marloes, we kunnen je niet meer missen hoor. :D

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Peeetje: :) Zo dichtbij nou ook weer niet. Maar als ik 1 keer nies zit ik in Rotterdam. Delft is niet zo ver weg. Naar welk kraamhotel ga je? Ik hoorde dat er 1 bij R'dam airport zit.

Kar: Veel succes met je presentatie.

Mesaana, Lexi, Kim, Koekensopie en beebie heel veel prezier met de echo.

Evelien: Wat een gave kamer. Onwijs fris met dat limegroen, en dat behang helemaal te gek.

Twinny: AU! ! !

TomenJerry: Wat een rot bericht zeg. Ik hoop dat het gezwel goedaardig is. Ik zal voor haar duimen vandaag.

Marloes: Je hoort gewoon bij ons. En we laten je niet meer gaan.

Volgens mij ben ik nu niemand vergeten, en anders sorry!

11. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wat al een leuk begin van de babykamer....wij moeten er nog aan beginnen...wil even wachten tot ik de 20 weken echo heb gehad...waarom dat weet ik ook niet...vinden jullie dat gek... onze babykamer word ook pas half mei bezorgt, dus tijd genoeg....dacht ik :cry:

12. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Waarom zou dat gek zijn? je hebt dan nog zo'n 2,5 maand!

13. sonya one love

ja dat dacht ik dus ook...en na die echo weet ik mischien ook het geslacht...hahhaha leek me makkelijker ik heb nu geen idee wat voor kleuren ik wil gebruiken...

14. sonya one love

zo ga me even douchen en aankleden...we moeten zo op controle bij de VK.. iedereen een fijne dag en geniet van het weer...is heerlijk vandaag!

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Het is dat wij nog in een verbouwing zitten. Dus daarom zijn we zo snel. Maar ik durfde dinsdag het kamertje ook niet te behangen. Pas nadat we 's avonds de 20 weken echo hadden werd ik gerust en mocht er woensdag behangen worden.

Dus je hebt nog tijd genoeg.

16. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Sonya one love: Misschien een stomme vraag, maar waarom staat er bij jou member onder je naam? Moet je je daarvoor aanmelden of zoiets?

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Bij mij staat er senior member. Weet ook niet waarom en wie dat doet. :(:

18. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat is automatisch na zoveel berichten verandert de status.
    Je kan ook je onderschrift gewoon wijzigen door er zelf een tekst neer te zetten.

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Vissie, over het voelen van de baby, dat is bij mij ook meer gekriebel hoor. Ik weet het nou zekers omdat ik het zondag net voor echo voelde en goed te zien was dat ukkie wakker was daarna.
    Dus bij mij ook geen getrap maar meer of er een vlinder in mijn buik danst

@Zanoni, fijn dat alles goed was.

@Evelievling, wat gaan jullie ukkie in een mooi kamertje leggen zeg, mooi hoor!

@Twinny, als jij net zulke tepels heb als ik, dan is het nou au au au

@TomenJerry, fijn dat bloedverlies wat minder is, maar wat een naar bericht van je nichtje, hoop dat alles oke is

@Marloes, mooi dat je bloeddruk oke was! en voor mij maakt die datum niet uit hoor, je blijft gewoon gezellie bij ons

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Dan nog even een update van mij.

Ik zit op dit moment voor 50% in de ziektewet, dat is gekomen omdat het voor mij op dat moment allemaal even te veel was en heeft de rayonleiding gedaan.
    Nou had ik 2 weken geleden een gesprek met de personeelsfunctionaris en die liet al doorschemeren dat ze het er eigenlijk niet mee eens was.
    Ik mocht nog 2 weekjes bijtanken en dan zou ik eigenlijk vanaf volgende week weer terug aan het werk gaan voor 4 hele dagen.

Nou ben ik niet zo'n ziektewetzitter dus had zoiets van oke, dat gaan we doen, maar lichamelijk ben ik niet bijgetankt, geestelijk wel.
    Lichamelijk krijg ik eigenlijk om mijn werk alleen maar meer klachten.
    Personeelsfunctionaris had door laten schemeren dat er bij mij geen medische indicatie was en dat UWV dan moeilijk zou gaan doen en bla bla.
    Dus met andere woorden, niet zo aanstellen aan het werk jij.
    Nou is maandag dat gesprek en ik twijfelde wat ik doen moet, vanmorgen verloskundige gebeld en daar toch wel van geschrokken.
    Ik moet nou dus morgen naar huisarts omdat mijn klachten richting bekkeninstabiliteit gaan en ik maar denken niet aanstellen gewoon aan het werk.
    Morgen naar huisarts en dan dus maandag gesprek, ben benieuwd.

Groetjes Monique

Share This Page