Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Dus ik heb die melding weggehaald doordat ik er zelf tekst bij heb gezet?

2. Amle

Amle Niet meer actief

Ja! (kort maar krachtig... :D )

Liefs Elma

3. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ik verbaas me toch vaak over reacties van het werk. Ik ben erg gelukkig met de houding van mijn baas en personeelsfunctionaris, maar ik moet wel zeggen dat ik ook nog maar van weinig dingen last heb.
    Maar dit soort dingen... pffft. als je baas zelf inziet dat je niet volledig kunt werken, waarom zegt de personeelsfunctionaris daar dan iets anders over?

4. Amle

Amle Niet meer actief

Meiden,

Ook ik heb een lijst gemaakt (gek op lijstjes en ik verveelde me ff op het werk :oops: ).
    Ik plak hem nu 1x in dit bericht. Aanvullingen kun jij mij pb'en.
    Ik heb al aan Evelien gevraagd hoe ik deze lijst als koppelbestand in mijn onderschrift kan krijgen.
    Voortaan kun je deze lijst dus vinden in mijn onderschrift. Kopieer deze lijst dus niet en stuur de wijzigingen naar mij!
    Ik weet dat het wat vroeg ik, maar ik zag zo'n lijst bij de januari en februari mama's en vond het een erg leuk idee. Vooral omdat we allemaal zo nieuwsgierig zijn naar het geslacht en als het straks geboren is hoe 'het' gaat heten! Achter het laaste streepje komt dus straks de bevallingsdatum en de naam van de baby.

Liefs Elma

Bevallingslijst!

•Sterrekind – surprise – 02-07-2007 - ? kindje –
    •Twinny – surprise – 04-07-2007 - ? kindje -
    •Kar76 – jongen – 05-07-2007 - ? kindje –
    •Zanoni – meisje – 05-07-2007 - ? kindje –
    •Beebie – surprise – 06-07-2007 - ? kindje –
    •Kimkivits – bekend – 07-07-2007 – 1e kindje -
    •Pienie – surprise – 07-07-2007 - ? kindje –
    •Koeky – meisje – 08-07-2007 - ? kindje –
    •Ana – surprise – 10-07-2007 - ? kindje -
    •Koekensopie – surprise – 10-07-2007 - ? kindje –
    •Marilyn – surprise – 10-07-2007 - ? kindje -
    •Evelieveling – bekend – 11-07-2007 - ? kindje –
    •Tantan – surprise – 11-07-2007 - ? kindje –
    •Adine – surprise – 12-07-2007 - ? kindje –
    •Mesaana – surprise – 12-07-2007 - ? kindje –
    •Jaquelien – surprise – 13-07-2007 - ? kindje –
    •Kieteltje – surprise – 13-07-2007 - ? kindje -
    •Jody79 – surprise – 14-07-2007 - ? kindje -
    •TomenJerry – surprise – 15-07-2007 - ? kindje –
    •Vissie – surprise – 17-07-2007 - ? kindje –
    •Lma – surprise – 19-07-2007 – 1e kindje –
    •Loltsje82 – surprise – 19-07-2007 - ? kindje -
    •Niva – surprise – 20-07-2007 - ? kindje –
    •Sonya – surprise – 20-07-2007 - ? kindje –
    •Monique27 – surprise – 22-07-2007 - ? kindje –
    •Peeetje – jongen – 24-07-2007 – 2e kindje -
    •MelanieM – surprise – 26-07-2007 - ? kindje -
    •Marloes80 – surprise – 31-07-2007 - ? kindje -
    •Lexi73 – surprise –
    •

TOTAAL
    2x meisje
    2x jongen
    24 x surprise
    2x bekend (maar niet openbaar op forum!)

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Yep, zo denk ik ook.
    En het zijn 2 vrouwen, dat ook nog he!

Die personeelsfunctionaris, die heeft zelf kinderen, maar maakte opmerkingen als: tegenwoordig vinden ze maar dat zwanger zijn zonder pijn moet! hoort er gewoon bij hoor!
    En dan ook nog uitkramen, je hebt er tenslotte ook zelf voor gekozen.

Ik klap in dat soort gesprekken dus juist helemaal dicht en weet dan niets meer te zeggen.

Ik heb gekozen voor zwanger worden ja, maar die rotpijnen als ik hier sta te werken, had ik ook niet verwacht!
    Hopelijk komt er wel een goede oplossing want ik zie 4 volle dagen werken echt niet zitten ( is van 9-18 in de winkel staan)

Groetjes Monique

6. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Wat een opmerking zeg! Je hebt pijn en: Nee, we verwachten niet dat het zonder pijn kan, maar: Ja, we verwachten wel dat mensen daar rekening mee houden. sjeeez... :rolleyes:

Wat is er toch gebeurd met de ouderwetse houding om een zwangere vrouw te verwennen? Wij maken nu toch immers de toekomst? Er worden al niet zoveel kinderen geboren in Nederland!

7. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Evelieveling: Erg leuk dat behangetje, als ik dat zo zie wil ik ook wel graag beginnen.

Kar: Wij nemen ook oranje als bijkleur, bij de Wehkamp heb je een hele lijn van Jollein in een lekker kleurtje oranje, ik heb net de aankleedkussenhoezen binnen, de rest had ik al op de 9 MB gekocht.
    Voor de andere meiden die ook een fel kleurtje nemen, die lijn is er in verschillende kleuren.

Marloes: Gewoon lekker hier blijven, doe ik ook.
    Ik wordt hoogst waarschijnlijk ingeleid dus zal het wel eind Juni worden maar ik hoor gewoon hier.
    De meiden die vandaag op echo gaan: Heel veel plzier, geniet ervan!

8. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Monique: Laat je alsjeblieft niet gek maken op je werk, anders ga je lekker helemaal de ziektewet in dan bekijken ze het toch lekker.
    Je kindje is het allerbelangrijkste!

En ik vind het raar want zij hebben helemaal geen kosten aan jou als jij de ziektewet ingaat dat wordt allemaal betaald door het UWV.

Ik was laatst bij de Arbo want ik werk 4 uur minder in de week.
    En die arboarts deed helemaal niet moeilijk, ze zei zelfs dat als het te zwaar werd ik haar moest bellen en dan kan ik meer uur de ziektewet in.
    En zij zei zelfs dat je kindje zoveel belangrijker is dan je werk.

Lma: Leuk nog een lijstje, ik ben gek van lijstjes! :)
    Ik zal je even een pb-tje sturen.

9. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Monique, ik zou zo'n chef meteen zijn tandjes verbouwen. Kan natuurlijk niet, maar kan me om zoiets echt heel kwaad maken. Laat je niet door zo'n iemand intimideren.
    Niet te hopen dat je idd BI hebt, maar doe wel rustig aan. Je weet maar nooit. Ben heel benieuwd wat de ha morgen zegt.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    helemaal mee eens hoor!

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    niet helemaal meegelzen.. maar ff snel een update.
    ik ben heeel goed aan het luisteren want kom net pas mijn bed uit.
    Ik was vanmorgen om 8 uur eruit gegaan met weer pijn in mijn buik..
    zo raar ik voel die kleine ook zo hard!
    (mijn man vind het eng hihi)
    je kan zo aan de buitenkant bot voelen!
    Mijn baarmoeder is ook flink gegrooiet had ff niet gevoeld en nu zit ie al ruim boven mijn navel.
    vreemd allemaal maar ja dames.. ik ga op bed een filmpje kijken met mijn dochter.

sorry dat ik nu minder actief zal zijn hier.

veel liefs

12. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Dus je bent aan het uitrusten! :confused: ;)
    Ik ben trots op je Peeetje! :D

13. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Geeft niets Peetje, zolang jij maar goed rust. Dat is het belangrijkste.

14. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Inderdaad peeetje! Gewoon rustig aan doen.
    We leven allemaal met je mee en we willen een gezonde bibi. Dus liever nu wat minder actief en meer aan jezelf denken!

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo ik ben er weer, terug van de echo.
    Nou het was niet zo spectaculair als bij sommigen van jullie maar goed, het was wel de moeite waard.
    Bocco (onze werktitel) lag lekker een beetje met zijn benen gekruist en deed ze dan weer los (doe ik ook vaak) en zat, zo leek het wel, af en toe in zijn neus te peuteren. Grappig om te zien.
    Maar goed, gezondheidswijs is alles in orde, hij heeft een hartje met netjes alle kamertjes gescheiden, nieren, een blaasje, een heel mooi ruggegraatje, de hersenen en kleine hersenen waren goed, hij had geen hazenlip enz. Ook hadden we op een gegeven moment mooi zicht op een been+voet en later op de handjes, hij leek wel een dirigent :)
    De echoscopiste zat vooral (grappend) te foeteren op de kwaliteit van het scherm waar ze mee werkte, want haar eigen spullen in Vlissingen (waar ze normaal werkt) waren van een ander merk en dus veel beter. De beelden waren dus niet altijd even duidelijk, vooral voor ons, maar dat maakt niet uit.
    Ze vroeg nog of we wilden weten wat het was maar we aarzelden en zeiden toen toch maar van niet, dus ze ging niet verder zoeken. Wij weten het dus lekker nog niet, en je kan dus ook niet via een pb vragen, hihi. Wij worden lekker verrast straks in juli!
    Oh en ze zei dat het een mooi kind was, dus daar hopen we dan maar op :) Ga ik ook gewoon van uit hoor!

Anyway, dat was de update even van Lexi en Bocco, gaan wij weer verder nakijken en wachten op de vloerbedekkingboys :)

Zie jullie laterz, en succes nog voor de mensen die nog moeten!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    weer goed echo nieuws! Dames we doen het goed

17. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    super nieuws. Ik pas het later vandaag aan op mijn site!

We doen het idd goed.
    Stilletje hoop ik dat het ook zo blijft.
    We hadden veel afvallers in het begin... heel veel afvallers. Zal dat ermee te maken hebben? Dat de natuur zichzelf al regelde en dat alles nu gewoon oke is?

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    joepie lexi wat gaaf dat alles goed was met jullie kindje!

twinny AUW. wij hebben 2 poezen en vlak voor ik op vakantie ging vorige zomer zette ze ook ff lekker een dikke snee op mijn tepel.... beetje vitamine E creme misschien?
    ow ja vind wel dat je verschil ziet bij je buikje. ik vind het een hele mooie ;)

evelien, wat een SUPER leuk kamertje zeg! vind die subtiele groene rand aan het plafond zo gaaf!

lma, mooie buik hoor meid! ik zie duidelijk verschil!

de rest kan ik ff niet op reageren want ik moet zo gaan voor de echo. wilde alleen ff checken hoe het met iedereen was.
    wij zijn er nu dus ook weg van (bibber). hoop dat alles nog steeds goed zit. en mijn buik..... ik schrik er zelf van elke ochtend. hij ghaat zo hard dat is niet bij te houden. mijn vriendin zij gisteren nog dat hij met de dag groeit dus ik zal kijken of ik strakkies ff een fotootje kan plaatsen...

dikke x en tot strakkies

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    veel succes kimmie

20. Amle

Amle Niet meer actief

@Kim: veel plezier!
    @Lexi: goed om te horen dat alles goed is!

Ik krijg de lijst nog niet in mijn onderschrift, ga dit allemaal nog ff uitzoeken. Ik hou alles wel zelf goed bij en zodra het bijna zover is, kom ik wel weer met de lijst terug!

Liefs Elma

Share This Page