Helaas, ik heb ook geen tip En ik heb er wel last van! Als we toch smerige verhalen aan het vertellen zijn: ik heb ook last van "incontinentie". Toen ik laatst moest overgeven kwam er ook een plasje op de vloer (ik was naakt).. En ik merk soms als ik nies ook dat ik wat verlies... nogal smerig! maar om nu meteen tena lady's te gaan dragen...
Ik wil in ieder geval niet met van die vaginale zeepjes en troep beginnen. Gewoon maar met water spoelen en van die smerige kleffe inlegkruisjes dragen. Ik heb het vooral 's morgens. Het hoort er gewoon bij. Let wel op de kleur. Mag niet groen/gelig en klonterig zijn, dan kan het duiden op een vaginale infectie.
Dit heeft dus te maken met de verweking van je bekkenbodemspieren. Als je er nu al last van hebt, zorg dat dat je goede begeleiding hebt na je bevalling. Veel vrouwen blijven dan licht incontinent door het vreselijke uitrekken van je bekkenbodemspieren. Haal het ook even aan bij je zwangerschapscursus. Ik krijg hier dus niet snel last van door te stevige bekkenbodemspieren, komt door het jarenlange paardrijden.
oke, ik ga proberen nesteldrang te krijgen Ga afwassen en een wasje draaien. Wie weet krijg ik dan wel zin in afstoffen en stofzuigen.
Ik heb helaas geen scanner... Nou zou ik theoretisch gezien de foto kunnen fotograferen en dat dan weer gebruiken, maar eerlijk gezegd vind ik dat dan weer teveel gedoe.
En bedankt voor jullie steun... 't Is inderdaad een heel gedoe omdat je dus in Nederland niet gewoon de politie en andere diensten eropaf mag sturen maar de medewerking moet hebben van de desbetreffende persoon. Niet leuk dus als zo iemand niet wil meewerken of niet ziet dat hij een probleem heeft. Gelukkig 'mag' mijn ene zusje nu bij hem langskomen morgen, samen met haar vriend hoewel die dan weer niet mag binnenkomen Als je het nog snapt mag je het zeggen...
Ik hoop ook dat ze wat kan bereiken. Nou, ik ben niet ver gekomen met mijn nesteldrang. Maar goed, het is weer toonbaar.
effe korte update.. Mesaana en alle andere met een posi echo: gefelicteerd, wat heerlijk he? En Mesaana wat leuk, een meisje! Ik ga nog steeds kapot van de pijn links onder in mijn buik. Nu ik weet dat het mijn darm is ben ik minder ongerust, maar de pilletjes en drankjes helpen dus blijkbaar niet. ik kan niet eens lopen of rechtop staan. moet zo wel werken en daar heel veel lopen en de kinderen weten nog van niks en dan heb ik ook nog slaapdienst..wheheheeeeeeeeeeeeeeeee ik kijk er zo tegenop, ik word niet goed van die pijn.. #-o Gister voor het eerst sinds mijn zwangerschap mn beste vriend weer gezien. Die zat eerst in afghanistan en daarna een halve maand in Amerika, en nu heb ik hem dan eindelijk weer gezien..dat was heel fijn, hij zag er ook goed/ gezoend/ gelukkig uit, dus ook dat is een hele geruststelling.. Nou ik moet gaan, werken..*zucccccccht* vRIENDJE IS NU MET BROERTJE ALLE OUDE TROEP AAN HET VERSLEPEN EN NAAR DE STORT AAN HET BRENGEN..DA'S EEN PRETTIG OPGELUCHT GEVOEL ZEG, WEG MET DIE ROTZOOI! ooeps..sorry voor de hoofdletters, ben te lui om te corrigeren, haha
P.s. lexi...wat lijkt me dat enorm moeilijk voor je....wens je veel succes en wijsheid en hopen dat je zusje iets kan bereiken..
Wat is dat toch raar, zeg! Je moet iemand toch ook tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen? Het is voor hem zelf ook niet gezond om tussen de troep te leven. Raar, hoor! En voor jullie als dochters bijna niet te doen. Je wil toch het beste voor je vader maar dit kost jullie natuurlijk enorm veel energie.
Maarruh, als je zoveel pijn hebt, moet je dan wel die slaapdienst gaan doen? Dat lijkt me niet verstandig, of zie ik het fout?
Gaaf Niva om een vriend na zo lange tijd weer te zien. Ik heb ook zo'n vriend, samen de hele wereld over gevlogen, altijd super gehad...opeens weg..weinig contact..hij overspannen om iets wat ik al lang wist..... he's gay... Hoorde vanochtend trouwens: Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente op de radio, moest meteen aan Kim denken. Bevalt het, nog niet flauw gevallen? Evelieveling; de lijst ziet er goed uit hoor. Ik vind het leuk om alles zo van iedereen terug te lezen. Doe je GOED! Onze babykamer werd vanochtend al geleverd! oh oh... was maart april afgesproken eigenlijk, maar omdat we toch vakantie hebben, dachten we, laat maar komen... hihi... de laatste van de groep straks als eerste klaar... Gab is nu de kast in elkaar aan het zetten, ziet er mooi uit, toch wel handig, kunnen alle spulletjes gewoon in de kast. Aan het kamertje hoefden we niks meer te doen. we zijn in mei hier komen wonen, in maart kregen we de sleutel en toen was ik nog zwanger en toen hebben we meteen alles geschilderd (gewoon wit) en gordijnen en lamp opgehangen. Nu meubeltjes erin en leuk aankleden en klaar is marloesie...
Ben even op het net aan het struinen naar leuke aanbiedingen. Kom k dit tegen: http://www.janlinders.nl/wat3_index.html Wie weet is het wel wat voor ons. http://www.janlinders.nl/jl_alfabet.html
meer iets voor Twinny... en alle andere meiden uit Limburg.. wel leuk dat ze dat doen. Zie trouwens bij ons bij de AH ook altijd geboortekaartjes hangen, dus misschien krijg je dan ook wel iets..?