Goedemorgen, Wat is het stil hier. Nou ja, ik heb ook niet veel te melden. Tinker, welkom en gefeliciteerd.
Ana, Mona en Tinker, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom bij de juli-mama's! Liefs Kirby
Goedemorgen allemaal, Tinker; GEFELICITEERD en welkom hier! Kar en Adine; Ik heb hetzelfde, ik ben echt verstrooid, kom ik in de keuken en denk ik; wat moest ik hier nou doen? haha. Kar succes met je workshops. Ik lag gisteravond in bed en ik had toch een raar gevoel in mijn buik. Niet pijnlijk ofzo hoor, maar alsof er luchtbelletje omhoog kwamen, moest ik de hele tijd boeren . Ik denk wel een uur lang. Dit heb ik nog nooit gehad. Kent iemand dit? Het was niet zuur dus het kan toch geen maagzuur zijn of wel? X Neia
Alle zwangeren: GEFELICITEERD! Ik hoop dat ik me snel bij jullie kan aansluiten.... Zelf ben ik ook in juli jarig en m'n man ook, zou wel bizar zijn als we voortaan drie verjaardagen in dezelfde maand zouden kunnen vieren
alle nieuwe juli mama's welkom zit alweer te eten,heb steeds trek meer mama's in spee die er last van hebben?
@ Christie: ja hoor, ik heb ook telkens trek. Maar tegelijkertijd ook weer geen zin in eten. Ik eet veel fruit tussendoor. Krijg ook brandend maagzuur van chocola enzo. @neia: ik denk dat je darmen gewoon onrustig zijn, en je maag, omdat je baarmoeder natuurlijk druk aan het werk is. Lijkt me heel normaal!
Kar, dank je voor je reactie. Ik heb gewoon een uur lopen giebelen in bed, ik vond het zo leuk! Christie; Ik heb ook trek in alles. De raarste dingen, haha. Ik heb ook de hele tijd zo'n leeg gevoel, maar dat kan echt niet hoor. Domino; Succes, en tot snel hier op het forum! X Neia
moet ik ook maar doen,fruit eten in plaats van pizza broodjes brandend maagzuur heb ik gelukkig nog geen last van hoe gaat het verder met je ,kun je weer een beetje genieten van het kleine hummeltje
goede morgen meiden Welkom aan alle nieuwe zwangere meiden, van harte gefeliciteerd..... Ik heb helemaal niet echt extra trek ofzo, eet wel geregeld vanalles van fruit ofzo...... Vandaag voel ik me beetje moe en licht misselijk. GIster avond had ik de voor mij bekende krampjes weer, dat was wel een geruststelling hoor, hihi........ ik moet gewoon niet zoveel zorgen maken! Dat met die lucht herken ik niet echt, maar lijkt me inderdaad wel grappig.. vandaag heb ik lekker dagje voor mezelf. ga ik straks de stad ff in, kleren voor me lief kopen en fotoos laten ontwikkelen van de vakantie.... twinny
@ Twinny: Zie je nou wel, je bent gewoon nog hartstikke zwanger hoor! Niet teveel kopen he?! Over een paar maanden pas je er niet meer in! @Christie: ja hoor, ik ben er weer van overtuigd dat het weer goed komt. Al ben ik elke keer op de wc nog wel wat gespannen merk ik. Maar sinds gisteren helemaal geen bruinig meer, dus het lijkt weer weg. Bijna 6 weken alweer! Op de helft! (van de enge periode dan)
hey meiden! ik is er weer! twinny veel plezier strakjes! neem voor mij ook wat mee welkom nieuwe zwangeren onder ons! de rest : wat kleppen jullie veel! nou mijn baas heeft me vandaag gefeliciteerd. hij heeft het tegen niemand verteld en zegt dat het allemaal wel goed komt en dat we er wel uitkomen. pfff ik kan wel janken! ben echt eens tuk opgelucht! heb er ook slecht van geslapen vanacht... nou dames ik begin langzamerhand te twijfelen of er idd wel niet 2 in mijn buik zitten. ik kan gewoon bijna me kleren niet meer aan hahaha kim wordt gewoon VET
nou ben liever vet door 2 babys dan vet door 1 hahaha mijn moeder zei het gisteren ook al,KIM DAT KAN NIET! ze zei het gaat wel heel snel bij jou... ach ja ik wordt gewoon vet hahahaha nee geintje, ben nog niks aangekomen hoe is het verder hier met de dames?
@Kim: wat een geruststelling en opluchting! Komt allemaal goed dus. En nu weer genieten! Tweeling zou een verrassing zijn! Ik voel me op dit moment erg opgefokt, ik heb het gevoel dat ik teveel werk in te weinig tijd moet doen. Ben ook erg bang dat ik moe word. Daar ben ik altijd bang voor maar nu helemaal. Heel onrealistische angst. Ik moet ook vaker nee zeggen tegen dingen. Dus ik ga maar weer iets doen nu. Anders voel ik me straks nog slechter..!
hey kar, meisje rustig blijven! stress is niet goed voor die kleine spruit! kun je anders niet vragen of iemand iets van je overneemt?
hoi kimmie o wat ontzettend fijn dat je baas positief reageerde en je beetje gerust heeft kunnen stellen........ en wat kleren aangaat. ben ook nog niet echt bijgekomen qua gewicht, maar kleren zitten niet echt comforabel meer hoor......... wat zou ik je meenemen kimmie? twinny
nou twinny.... een leuke buikband..? hahaha kan ik dioe meteen gaan gebruiken! heb nu al alle broeken open gedragen, rits dicht knoop open en dan een riem erover heen zodat je het niet ziet. het zal ook grotendeels van die darmen komen maar toch... had niet verwacht dat het zo erg zou zijn en zo snel... waar woon je ergens in limburg twinny?