Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Kieteltje gefeliciteerd dat alles goed is met je beeb! En leuk dat je weet wat het is :) .

Ik moet nu nog 5 weken wachten tot de pretecho....hoop dat het dan niet zo'n dwarskoppie is ;) . Is wel lastig hoor dat ik t geslacht niet weet. Ik kan maar geen leuke jongensnaam vinden. Ik heb volgens mij al alle namensites gehad. Ik had ook helemaal niet zo'n leuke echo, waarschijnlijk omdat t in het ziekenhuis was. Ik heb maar 1 fotootje en heel onduidelijk.

Ik heb de echoscopiste ook gevraagd of ik veel vruchtwater had, omdat de VK vond dat mijn buik behoorlijk aan de maat was. Maar mijn baarmoeder zat precies tot mijn navel en ze zei dat het helemaal goed is.

Evelieveling, sorry dat ik het nog niet in een Pb'tje had gezet. Ik had gisteravond visite en heb mijn verhaaltje ff snel op de site gezet. Wou je vandaag die Pb sturen, maar je was me voor las ik vanochtend :oops:.

Gwen

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Gwen, ik heb ook maar 1 fotootje, ook erg onduidelijk. Moesten naar het ziekenhuis, en als ik sommige anderen hoor (die dvd's en cd-roms meekregen) kun je idd beter naar een speciaal echo-bureau gaan. Wij gaan nu snel een afspraak maken voor een pretecho.

Hier is het weer voetbal op tv... Alex' favoriete club moet spelen: FC Utrecht. Maar ja, op vrijdag vind ik vaak toch niets aan tv.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    morgen, bij daglicht

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb een nieuwe verslaving erbij.....salmiak snoepjes...ik eet ze zo veel tot dat ik er maag zuur van krijg. echt erg he :oops:

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sonya, ik ook! :) :) Hoe meer salmiak hoe beter! Maar het is 'slecht' voor je bloeddruk.. Ik mag ze niet meer nemen van Alex :(
    Die zwart-wit nopjes... Mmmmmm

6. sonya one love

ja dat klopt...gelukkig is mijn bloeddruk aan de lage kant...dus ik eet vrolijk door hahahha

7. sonya one love

zie je kar...ik denk dat ik ook een jongen krijg...hahahha

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    was jij nou ook een Mol kijker Kar? ik weet het echt helemaal zeker nu

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ik kijk het ook. Wie denk jij? Ik denk nog steeds Eva. Wel vreemd dat Renate opeens kwam met
    'Geef elkaar de hand' maar een Mol zou toch geen extra geld voor de pot verzamelen?

10. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Kar leuk dat je ook een pretecho laat maken. Ja eerlijk gezegt was ik best wel telleurgesteld toen ik daar weg liep (wel erg blij dat alles goed was!) Laat even weten wanneer je die afspraak hebt!

Ik heb bij mijn 2 andere dochters ook een pretecho laten maken. Toen werd het nog op een videoband opgenomen en in 2D.
    Ik ben nu heel erg benieuwd naar dat 3D/4D. Ik zie hele mooie foto's hier in de albums staan.

Oh en waar haal jij die zwart-wit nopjes? Ik kan ze hier echt nergens meer krijgen en was er heel erg verslaafd aan. Nu heb ik andere vd de DA, maar die vind ik net ff minder lekker.

Gwen

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hmm heerlijk salmiaksnoepjes. Zwart-wit vind ik ook zo lekker. Ik zou gerust iedere dag wel zo'n potje lusten. Idd niet echt bevoordelijk voor je bloeddruk. Dus alles maar met mate zullen we maar zeggen.

Kieteltje, Fijn dat alles oke was. Ik weet inmiddels ook wat je krijgt. Leuk hoor. :D

Marloes, ben nu wel heel nieuwsgierig naar je kamertje.

Net mijn broer en gezin uitgezwaaid. Heb lekker kunnen knuffelen met mijn neefje van 5 maanden. De rest is alweer te groot om nog echt lekker mee te knuffelen.
    Vanmiddag met mijn schoonzus op stap geweest naar Ikea. Daarna alles bij ons gegeten. Heb het nu ook wel gehad. Hang nu lekker op de bank. Jammer alleen dat er vrijdags niks op tv is.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kijk hier eens: http://coenswijnenberg.nl

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ze zitten in de zakken droptoppers van Venco geloof ik, samen met krijtjes, van die grote zwarte salmiak ballen en tickels... lekker maar slecht

14. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Oja en meiden ik zei een paar dagen geleden dat ik zondag was begonnen met roosvice laxo vanwege verstopping. Het helpt bij mij niet. Mij VK had eerder gezegd dat ik Actimel moest proberen...maar ik had gehoord dat dat te goed werkte en durfde het nog niet aan. Ik heb het vandaag toch maar wel gekocht en heb vanmiddag de eerste gedronken, ik ben benieuwd ;)

15. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Oh Marloes, dan zal ik eens goed gaan kijken, bedankt. Ze zitten dus niet meer in zo'n klein Venco zakje?!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Je hebt ze ook in grotere zakken; volgens mij ook van Venco. Zijn ze alleen rood/wit van kleur. Bij de Super de Boer in ieder geval. En volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, ook van AH eigen merk? Die puntzakken zijn ook lekker; die kun je bij Intratuin/Tuinland kopen!
    Zie je, ik ben een expert... weet ze overal te vinden ;) .

Marloes, ik zal eens een kijkje nemen!

Gwen, wij gaan denk ik voor Baby View, in Oosterwolde. Ze hebben meerdere vestigingen. www.babyview.nl

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    JA! Marloes, je hebt gelijk....! :confused: Ze is wel een goede Mol vind ik. Wie denk je dat gaat winnen?

18. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Leuk Kar, ze hebben mooie foto's op hun site staan. Wij gaan hiernaartoe...vanwege de aanbieding. Maar is behoorlijk uit de buurt van jou, bij ons wel redelijk in de buurt. En bedankt voor de tips...ik ga morgen gelijk op zoek ;) Heb ze veels te lang moeten missen.

Kennen jullie ook nog die bruine beertjes van Venco uit die kleine zakjes? Die waren toch ook zooooooo lekker, ik kocht ze bijna elke dag op de middelbare school. Maar die zijn al heel lang uit het assortiment. En vergelijkbare dropjes smaken toch niet zo lekker. Jammer jammer...

19. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
  20. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Hey Meiden,

Zoals jullie misschien weten ben ik druk opzoek naar een bakfiets.
    Nu het volgende.
    Ik had een gezocht advertentie geplaatst op marktplaats voor een bakfiets van de fietsfabriek of bakfiets.nl.
    Die kosten nieuw vanaf 1300,00
    Nu had ik vanavond een reactie van iemand die er snel afwilt en er 500,00 voor wilt hebben, ik dol blij wat ze gaan op marktplaats tussen de 700,00 en 1100,00.
    Ik bel hem om te vragen hoe oud de fiets is, hoeveel versnellingen en of er een tentje opzit.
    Krijg ik een gozer aan de telefoon die volgens mij net wakker werd met en beetje en straattaal accent die vertelt mij dat de fiets nog geen jaar oud is, 7 versnellingen heeft(duurder model dus) en met een tentje (kost ook 140,00).
    Nu heb ik met hem zondag achter het CS afgesproken om de fiets te bekijken, mijn vriend gaat mee hoor!

Klopt dit?
    Of is dit te mooi?

AAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb nu al de zenuwen.

Deel Deze Pagina