Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

@Kar: wij hebben de pretecho ook bij babyview in oosterwolde.
    Wij hebben de afspraak al gemaakt; zaterdag 7 april!

@Sterrekind: ik duim voor je dat het een goede bakfiets is!

Liefs Elma

2. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

Jan 31, 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Sterrekind ik denk wel dat het echt zo is...wel heel goedkoop! Het enigste dat ik me afvraag is of hij er eerlijk aan is gekomen. Wel zo goed dat je mannetje meegaat.

Veel succes

Gwen

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik hoop Paul

4. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Ja, dat zit mij ook niet helemaal lekker, straks fiets ik op een gestolen bakfiets.
    Word ik aangehouden wegens heling en meegenomen met kind en baby naar het buro, daar heb ik dus geen zin in.

Ik heb net de politie gebeld om te vragen waar ik op moet letten.
    En ik kreeg de tip om het framenummer te laten controleren bij de politie en het hem gewoon te zeggen en dan merken we snel genoeg aan zijn reactie of het klopt.

Willen jullie voor mij duimen dat allemaal goed zit.

5. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

Jan 31, 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Sterrekind ik duim voor je en ben benieuwd hoe het afloopt!

Gwen

PS: Weltrusten voor straks allemaal x

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Sterrekind, ik hoop ook dat het allemaal bonafide is! En dat je dan een mooie bakfiets hebt!

Die beertjes, daar zeg je wat ja... :)
    Ik ben me net te buiten gegaan aan dropharingen van Katja... Nu misselijk :(

Elma, leuk! Het kan dus ook op zaterdag? Welke doen jullie, die van 100 euro? Mijn vader wil graag mee en dan is zaterdag wel prettig. Kost wel 7 euro extra, of niet? Ik vond de filmpjes heel mooi daar. Snel een afspraak maken! :)

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hallo dames...

ik heb alles gelezen amar ben het nou weer kwijt haha erg he..
    ik heb de laatste dagen heel erg last van mijn hormoontjes..
    ik kan ook veel minder van mijn dochter op het moment verdragen :oops: :rolleyes:

We hebben net een echt meidenfiets voor haar gekocht.. 20 inch pff ze word zo groot.
    alvast voor haar verjaardag volgende week..
    (nee peetje is thuisgebleven heb opgezocht op internet.)

dus met andere woorden rusten gaat goed... ik slaap veel!
    maar nu gaat het me al vervelen.Ik ben echt een weg gaan persoon.
    morgen dus toch even lekker met mijn dochter eerst naar zwemmen en dan naar de kinderboederij.. ff beetje frisse lucht.
    je word alleen moeier van dat rusten hihi

de verhouding met jongens en meisjes hier gaat aardig gelijk op he ;) ?!?
    ik dacht echt dat het een meisjes jaar was.
    maar hier valt het wel mee.

ow ik heb trouwens een zilveren box gekocht.. die nu in het bugerhout krantje staat voor 79 geloof ik. via via en ik neem hem over voor 30 euro hij is nog zo mooi niet duur toch?

ik word gek van mijn borsten... ze worden alleen maar groter en groter en lekken weer... pfff

en afscheiding dames hou op ranzig gewoon! :oops: :(

ik ga lekker naar bed en probeer morgen
    op iedereen weer ff te reageren ;) :rolleyes:

weltrusten meiden en fijn weekend!

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben weer eens laat vandaag...! Maar ik ben weer helemaal bij.

Ik heb weer wat goede echo's gelezen, top meiden! Superleuk!

Wat het werk betreft weet ik nog niet eens of ik uberhaupt minder kan gaan werken, laat staan welke dagen en dan is het nog maar de vraag ik welke functie! Pff, ik maak me er niet zo druk om, ik ga er van uit dat het wel goed komt, misschien een andere functie, maar dat zien we dan wel weer...

Ik heb de laatste dagen steeds meer last van bandenpijn, bij het opstaan en verzitten en als ik in bed lig en me omdraai (en dat doe ik nogal vaak...) Ik ben er afgelopen nacht zelf een paar keer wakker van geworden. Niet fijn!

Verder nog steeds alleen wat vaag gekriebel vanbinnen, dus we wachten in spanning af!

Iedereen een goed weekend!

9. Sanny

Sanny Niet meer actief

Hoi meiden,

tis al een tijdje terug dat ik wat van me heb laten horen, maar ik heb heel goed nieuws.
    Heb afgelopen dinsdag de 20 weken echo gehad. Met de kleine is alles goed, alles zit erop en eraan en helemaal gezond. En mijn voorgevoel klopte niet, want het is een............meid :D
    Ze is al net zo eigenwijs als mama ze lag helemaal onderaan de baarmoeder met haar hoofd verstopt, dus kreeg een kussen onder mijn kont zodat ze wat meer naar boven zo gaan, maar daar had ze geen zin in. Uiteindelijk is t toch nog gelukt om t hoofdje goed te bekijken, maar die de echo deed heeft daar echt moeite voor moeten doen en flink dat apparaat in me gepord, was niet fijn maar we hebben toch gelukkig alles kunnen bekijken.
    Dus we gaan nu aan de babykamer beginnen en de eerste roze spulletjes zijn al gekocht :D
    Mijn vriend moet de echo foto's nog op z'n werk inscannen en als dat gebeurt is plaats ik ze in mijn album.

Fijn weekend allemaal!

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden!

Zo moet nog op heel wat dingen reageren, dus dat gaan we eerst even doen!

Maris, super zeg, Gefeliciteerd!

Lexi en Kim, fijn dat alles goed is met de kleine!

Mipe, zeker leuk dat je iets gewonnen hebt! (We blijven nederlanders he :) )

Sonya one love, Fijn dat alles goed was bij de VK

Gwen, ook super dat bij jou alles goed is met de kleine! Jammer dat je nog niet weet wat het wordt.

Mesaana, een meisje, geweldig!
    Die buikband die heb ik 1,5 week geleden ook besteld en gister is hij binnen gekomen! Hij is echt knal roze!
    Een dikke knuff voor jou! En geniet van je weekend!

Adine, geweldig dat je hubbie de kleine al gevoeld heeft, die van mij zit daar ook naar uit te kijken, helaas schopt bij ons de kleine nog niet hard genoeg. :(

Twinny, die nesteldrang die heb ik ook, kan echt niet wachten tot de babykamer wordt bezorgd zodat ik alles kan gaan inrichten en kleding kan gaan ophangen/leggen.

Lexi, een hele dikke knuff voor jou!

Monique, ik hoop dat de fysio verlichting kan geven!

Marloes, ik ben jaloers! Al de babykamer aan het opbouwen….. Ik ben ook benieuwd hoe het eruit ziet! Foto’s!

Kieteltje, weer goed nieuws, weer een kleine uk die gezond is! (mogen wij weten wat het wordt? nee ik ben helemaal niet nieuwschierig! :oops: )

Evelien, ook nog wat veren van mij! Vind het echt een hele mooie lijst!

Karlijn, kleding kopen voor de kleine, heerlijk is dat he! En ja ik herken het na een tijdje in de stad lopen was ik ook helemaal kapot!
    Je hebt echt een leuk stoer pakje voor de kleine!

Sterrekind, dit lijkt wel te mooi om waar te zijn die bakfiets. Dacht meteen van die moet wel gestolen zijn… Ben ik nu te erg? Ik duim voor je dat het allemaal in orde blijkt te zijn!

Sanny, weer een gezonde meid! Super nieuws!

Peeetje, Je doet het goed meid! Lekker veel rusten!

Ik zit trouwens vanaf nu voor 20% in de ziektewet dus ik ben elke woensdag ziek. Ik hoop dat ik het hiermee red tot het einde en anders moet er toch nog maar wat af.
    Ik ga trouwens na mijn zwangerschap van 40 uur naar 16 uur, tenminste als mijn baas dat nog wil, want mijn teamleider had echt gedacht dat ik minimaal 3 dagen zou gaan werken. Maar dat ben ik echt niet van plan. Dus nu moet hij het eerst gaan overleggen en aangezien ik uitzendkracht ben, heb ik er een heel naar gevoel aan overgehouden. Dus voor mijn gevoel zit ik straks helemaal thuis. Maar goed dat hoor ik volgende week wel.

Oja die afscheiding, praat me er niet over, bah bah bah….

Even off topic over wie is de mol… waarom is er niemand uit? Ohhh die site, ohh zou het dan echt! Dat zou ik helemaal geweldig vinden! Ik heb haar gewoon echt niet verdacht!

Voor iedereen die ik vergeten ben SORRY!

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    sorry dames.. ff snel voordat ik naar zwemles gaat...

weet jullie nog de foto?
    nog eens kijken en dan de commentaar lezen lol hahah
    nou zit heel dat nummer in mijn hoofd hahahahha
    pff nou moet ik snel plassen want ik doe het dadelijk in mijn broek hahahha :) :) :rolleyes:

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hey lees dat er weer meisjes bij komen..
    gefeliciteerddd!

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Sanny, leuk je weer eens te zien en gefeliciteerd met je meid!
    Volgens mij gaat de verhouding hier nu wel een beetje scheef, of niet? Hihihi.

Peetje, ben trots op je dat je zo goed je best doet uit te rusten! Maar het klopt wel wat je zegt, hoe minder je doet, hoe moeier en luier je wordt... ;)

Vanochtend heb ik voor het eerst mijn buik ZIEN bewegen door de baby! :) Alex ook, en hij heeft het ook weer gevoeld. Hij wordt echt elke dag sterker nu.. Zo leuk.

Ik ga zo naar mijn schoonouders; blijven ook slapen dus zal morgenavond op zijn vroegst weer online zijn...
    Heel fijn weekend allemaal en tot snel!

14. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Sanny: fijn van de goede echo. Wij hadden ook een eigewijs mensje dat niet rustig wilde zijn! Ga jij nu maar lekker op je rozewolk!

Sterrekind: goed idee van dat framenummer, ik hoop voor je dat alles klopt!

Kar: heb je niet een berekeningsfout gemaakt bij je kinderopvang? Je komt toch niet op 40 uur per maand uit!

Dadelijk ff naar Prenatal, had een leuk truitje in de aanbieding gezien!

grtjs
    Twinny

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden,

ben 2 dagen niet geweest en meer dan 12 pagina's bijgekletst. ik houd jullie zo niet meer bij!

peeetje ben trots op je dat je nu eindelijk naar je lijf luisterd en lekker uitrust! heb vanacht over jou en je dochter gedroomd... heel vreemd. ik was op vakantie en jullie 2 waren er ook hahaha

kar, je hebt echt een prachtige buik! serieus! en dat pakje is ook helemaal te gek. ik ben ook van dat legerspul vind het helemaal te gek maar leon houd er helaas niet van :(

voor de rest die echo's hebben gehad geweldig dat alles goed was :) ben zo blij dat we nu met zn allen lekker de 2de helft vd zwangerschap in kunnen gaan. no worry's en lekker genieten!

sorry dames als ik niet op iedereen reageer maar voel me vandaag niet zo toppie... weer veel misselijk helaas.

ik zag iemand een vraag stellen over schimmel in de badkamer...? ik heb eenwondermiddel dat je gewoon bij de etos kan kopen. het heet HG schimmel-vocht-weerplekkenreiniger. kost een beetje maar je kan er lang mee doen en daarmee blijft de schimmel zeker een paar maanden weg.

afscheiding.... in het begin had ik nergens last van. d8 nog van waar heeft iedereen het over. maar hoe verder ik kom hoe meer ik er last van krijg. maar las ergens op internet dat het normaal is dat je het rond deze tijd erg hebt....

nou ik ga zo een nieuwe buikfoto maken en dan zal ik m erop zetten.

dikke x

16. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ahhh, weer zoveel bij te lezen dat ik er amper aan toekom... Sorry daarvoor.

Ik loop hier al een week met een soort buikgriep. Dit uit zich dan met name in een pijnlijke en rommelige buik en spugen. Mijn dochter heeft ook erg dunne ontlastign steeds (heel fijn: ze is zindelijk maar wil haar ontlasting nog in een luier-> was ik er net vanaf moet ik weer steeds luier aan luier uit!). Maar goed, ik voel mijn kleintje nu wel steeds bewegen (ben me er door de buikgriep ook erg bewust van: steeds op onhandige momenten gaat mijn kleintje enorm liggen bewegen!).
    Mijn mannetje heeft het kindje ook al veel voelen schoppen, dus dat is ook erg leuk. Voor mijn gevoel allemaal erg laat( bij mijn dochter was het veel eerder), maar dat komt door die placenta die voor ligt.

Enneh, afscheiding: erg charmant voel ik me daardoor niet: dikke pens, rommelbuik, afscheiding, pijnlijke borsten: hoe bedoel je het is op en top vrouwelijk om zwanger te zijn!

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi,hoi,

Vandaag lekker uitgeslapen. Was gisteren een drukke dag en dat merk ik toch wel. Maar goed, vandaag lekker niks op het program staan, dus dan kan het.

Sterrekind, heel goed van je, dat je de politie heb gebeld. Vind zowiezo de plaats om af te spreken al raar. Waarom niet gewoon bij die iemand thuis?

Sanny, gefeliciteerd, een meisje. Leuk hoor. :D O, ik hoop zo dat ik het, net als Evelieveling, ook zie wat het is.
    Als je deze laatste info in de 20 wk lijst wil zetten, moet je Evelieveling een pbtje sturen, dan verwerkt zij dat in de lijst.

Vissie, dat wordt dus stil liggen in bed. :D Lastig he, heb ik ook erg moeite mee.

Pienie, beterschap en ook met je dochter.

Peetje, ga zo door. Rust veel uit en verdeel je energie over de dag.

Mijn schoonzus heeft weer wat kleertjes gebracht. Hun kleintje zit nu in maatje 62, dus alle kleinere maatjes komen hierheen. Straks is de kleine er nog niet eens en de kast hangt al vol met kleertjes. :D

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Sanny: fijn, weer een goede echo. En een meisje erbij..leuk!

Sterrekind: ben benieuwd naar je fiets! Hopelijk blijkt het gewoon een goede fiets te zijn, niet gestolen ofzo..

peeetje; de foto.. was toch die op blz 27? Ik zie er alleen maar bij staan: mooie buik.. of is het een andere foto.

vind jullie gekleurde banners trouwens helemaal gaaf!

ik voel me vandaag echt zo slap... heb vanochtend 2 wasmanden (achterstallig onderhoud) op zitten vouwen en opgeruimd en ik ben nu echt klaar... gek eigenlijk hoor

zo meteen naar de verjaardag van mijn nichtje.. ga samen met m'n zus. eerst nog snel iets kopen en dan even daarheen en daarna weer plat op de bank..

doei doei

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Wie weet, maar we schelen misschien iets te veel in leeftijd om elkaar echt bewust mee gekregen te hebben. Ik weet niet hoe lang je al weg bent en in welke wijk je gewoont hebt....

Ik ben op de helft!!!!! :D

20. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Gefeliciteerd Jody!

Share This Page