Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ukkie hier vindt het ook heerlijk om zo laag mogelijk in mijn buik te gaan liggen, dus ook ik voel de schopjes erg laag in mijn buik,maar gelukkig nu wel elke dag en nog best wel vaak ook :)
    En mijn blaas had Ukkie ook al heel snel gevonden :) Denk toch dat het een leuk gymnastiek toestel is in je buik :(

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    melaniM ik kan je hand schudden meid!
    ik ben nu ook al weer vanaf 7 uur wakker doordat die vent van mij zo hard ligt te snurken dat de buren nog nét niet aanbellen. en maar volhouden dat hij niet snurkt..... jaja!

ook hier een baby die laag schopt hahaha

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    oooh klinkt goed. Maar hoor je dan wel de wekker[/quote

O ja hoor, je hoort alles, alleen wat meer op de achtergrond. Ik hoor zelfs de haan kraaien en de telefoon. Maar je wordt niet zo gauw wakker van het gesnurk. Als het echt heel erg is, wordt ik zelfs door mijn doppen nog wakker. En dan ben ik dus echt pissig.
    Ideale dingen zijn het.

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Minimuts zit over het algemeen ook altijd heel laag in de buik. t is vooral 's morgens en eind van de avond erg actief. Vanmorgen in bed viel me op dat ze de hand van me vriendin veel leuker vindt dan die van mij! Ze was me toch een partij er tegen aan het schoppen! We moesten er allebei erg om lachen.....

Gister nog een dekentje gekocht. KAn nu niet wachten totdat we aan de kamer kunnen beginnen, maar moet nog 3 weekjes geduld hebben zeker!

Mijn buik groeit goed! Voel me nu echt zwanger, ondanks en opgeblazen gevoel en de afscheiding :oops: ! Wordt wel langzaam tijd dat ik wat positietruitjes enzo ga kopen, want anders zijn straks al m'n truien uitgewijd......

Dadelijk ga ik maar eens lekker strijken :( en dvd-tje erbij opzetten. Vanavond uiteten met de oma van San, want ie is jarig!

grtjs
    Twinny

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    hier een heerlijk uitgelapen moeder, hihi. Geen gesnurk, dus gewoon lekker doorgeslapen. Meallán was ook pas om 8 uur wakker.....
    Nu ff wachten op de wasmachine en dan ga ik met de kleine naar het zwembad. Wat moet je ook anders met dit ...weer.
    Fijne dag allemaal,
    Groetjes, Melanie

6. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    De mijne die zwemt mijn hele baarmoeder door hihi. De ene keer voel ik het boven mijn navel en een paar uur later helemaal onderin. Het is behoorlijk beweeglijk, dat merkte de vk ook al tijdens het beluisteren van het hartje; we hoorden de schopjes en ook dat hij/zij de hele tijd wegzwom zeg maar.

Morgen de tweede echo, en dan weet ik of het een jongen of meisje is (hopelijk kan ze het zien!)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dames; vanavond op national geographic: In the womb.. om 19.00 uur..

8. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Shit...19.00 dan zit mn vent 'De (klote)Wedstrijden' (voetbal) te kijken :evil: :evil: :evil: Grrr dat wordt oorlog vanavond!

Hebben op het moment maar 1 tv ivm een verbouwing....

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja en er schijnt ook een programma op de Belg te zijn, aldus mijn zusje. Hmm dan de video maar programmeren want ik lig vast weer overal doorheen te pitten tegen die tijd...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    die van mij zei: oh dan kijk ik wel om 22.30 voetbal... geregeld dus

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Die van mij houdt helemaal niet van voetbal, dus dat is hier geen probleem.

12. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Ben jaloers op jullie ;) Heb het hier helaas nog niet voor elkaar.... Wish me luck!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oh das nog beter... die van mij voorziet elke sport ook nog van extra commentaar...
    :evil:

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Marilyn, gooi al je hormomen in de strijd en zet de tv gewoon om 7uur op ngc. Hahaha, wedden dat hij bakzel haalt. En wat is nu een uuurtje. Die mannen kijken vaak de hele week al voetbal.

Marloes, mijn man is een echte computernerd. Hij heeft een eigen automatiseringsbedrijf en als hij thuis komt wil hij zich lekker even ontspannen...juist, achter de pc. :D De tv is bijna altijd voor mij. Ik heb wel een laptop gekregen, want ik wilde 's avonds ook weleens achter de pc, daar hadden wij dus weer ruzie over. ;)

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Zo ik ben er weer doorheen...

Volgens mij zei jij dat, Adine, dat ik weleens een rekenfout gemaakt zou kunnen hebben? :oops: Je had gelijk, het is 80 uur per maand. Dus het dubbele maar nog maar rond de 120 euro wat we zelf moeten betalen. Vind ik heel schappelijk. Goed dat je me erop hebt gewezen, anders was het schrikken geweest bij de eerste incasso! :)

Wat fijn dat jullie allemaal jullie kindjes zo voelen nu. Ik ook gelukkig, en bij mij is het ook heel regelmatig, op vaste tijden. En, in de auto wordt 'ie altijd wakker! Ik hoop dat het niet uit irritatie is, dat hij later een makkelijke autorijder wordt.

Okee, en nu even klagen:
    Weekend bij schoonouders geweest, wel leuk maar schoonmoeder rookt dus ik heb mijn portie wel weer gehad.. Yuk. Walg echt van mijn eigen geur nu, ga zo eerst maar eens haren wassen en kleding verwisselen. Ik zit er echt mee, als de baby straks geboren is wil ik echt niet dat er bij hem in de buurt gerookt wordt. Maar zij doet dat gewoon bij haar andere kleinkinderen, die overigens een vader hebben die ook rookt en met sigaret in de mond de baby verschoont. :( Ik durf het gewoon niet aan te kaarten.. Ik ken ze ook niet goed genoeg om op mijn strepen te gaan staan vind ik. (Alex en ik zijn pas 1,5 jaar bij elkaar.)

Verder gisteravond uit eten geweest, wokrestaurant, erg leuk, lekker, gezellig. Maar waar ik wel vaker last van heb bij grillrestaurants en chinees, er zat weer zo'n smaakversterker in. WAardoor ik hartkloppingen krijg en gewoon NIET kan slapen. Sliep om 4 uur vannacht eindelijk eens. In een vreemd bed ook nog eens, dus je ligt al niet zo lekker als thuis.. Voelde me heel zielig en heb Alex met mijn gesnik wakker gemaakt. Ik voel me nogal gebroken nu, en ik stink, en... Bleeegh. Gewoon even balen. :( :(

Sorry dat ik even niet op iedereen gereageerd heb. Morgen ben ik vrij en nadat ik wat slaap heb ingehaald, kom ik weer fris en fruitig meedoen hier! ;)

16. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Jaaa tis me gelukt en dat zonder ruzie ;) (nou ja bijna zonder ruzie dan, hij begint nu weer te piepen...pff triest mannetje). Ik ga lekker kijken nu! Veel plezier dames :D

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Is er niet ook zo'n boek van die serie? Toen ik in de boekwinkel werkte verkochten wij 1 bepaald boek heel veel aan 'aanstaande ouders'. Ben titel vergeten maar het waren ook zulke mooie foto's van het groeiende kindje in de baarmoeder. Indrukwekkend hoor.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee, er zijn alweer november 2007 mama's! :) Wij worden echt oude rotten... ;)

19. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Hoe gaat het hier?
    Zo te lezen allemaal wel goed!
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel alles gelezen heb, maar nu ik mijn verhaal aan het tikken ben, ben ik de helft alweer vergeten! Sorry :(

Hier gaat alles nog z'n gangetje. Komende week heerlijk vakantie, lekker uitslapen; kan ik wel gebruiken.
    Ook voel ik de kleine nu dagelijks! Het zijn echt duidelijk schopjes. Jammer genoeg heeft mijn vriend het nog niet gevoeld. Steeds als ik zijn hand op mijn buik leg, houdt alles op. Nog een weekje of 2 en dan zal het wel duidelijker zijn en misschien wat vaker; zodat hij het dan ook kan voelen. Het is zo bijzonder!

Vrijdag de echo; kan niet wachten. Ben toch enigszins een beetje zenuwachtig. Je weet nooit of alles ook echt goed is. Jammer genoeg weet ik dan nog niet wat het is; omdat mijn vriend er niet bij is. We zullen dan dus nog 4/5 weken moeten wachten totdat we het geslacht weten!
    Ik denk dat ik het hier dan ook wel noem, aangezien ik bijna zeker weet dat er niemand uit mijn omgeving al deze berichten hier leest.

Verder weinig nieuws. Omdat ik vrij ben, zal ik volgende week alles wat beter proberen bij te houden en persoonlijk(er) te reageren.

Fijne avond verder!

Liefs Elma

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Haha ja stelletje ouwe dozen zijn wij alweer met onze 4+ maanden ;)

Deel Deze Pagina