goede morgen meiden KAr: ik had je op je reken foutjhe gewezen, hihi........ fijn dat het toch nog allemaal meevalt! Ik moet de kinderopvang zelf betalen helaas, vanwege vrijwilligerswerk, ben dus elke maand 190 euri kwijt, maar wil het ook niet opgeven! Peetje: dan zit ie al echt hoog h1e, die kleine van jou! Gelukkig heb ik niet veel mensen in me buurt die roken. Ik zou trouwens mijn schoonouders er wel mee confronteren, zekers als ze straks in jou huis op bezoek komen. In ons huis wordt er in iedergeval door niemand gerookt! Joepie: ze zijn met de zolder begonnen! TWinny
Hier heb ik een heel goed voorbeeld van in mijn omgeving. Mijn nicht brengt haar kind ook nog steeds op de arm naar binnen. Alleen niet bij het kinderdagverblijf, maar bij de BASISSCHOOL. Dit is dus echt belachelijk om te zien. Neem de raad van Beebie aan, zou ik zeggen. Sterrekind, was zo benieuwd hoe het af was gelopen met de bakfiets. Zo zie je maar, dat het niet helemaal zuivere koffie was. Marilyn en Jody, Lekker genieten vandaag. Succes. Marilyn, ga jij alleen naar die echo toe? Jouw man was toch een weekje weg? Peetje, wat leuk dat je de kleine al zo goed gevoeld hebt. Als dat zijn favoriete schopplekje wordt, kan je je lol nog op. Straks weer een gebroken rib.
Dank je wel! Ja ik ga hopelijk zeker genieten, nu nog wel een beetje zenuwachtig. Ik hoop gewoon dat alles goed is en dat alles erop en eraan zit... Maar nee, mijn man/vriend is geen weekje weg. Ik denk dat je met iemand anders in de war bent Mijn vriend weet nog niet zeker of hij meegaat. Ik heb mijn zusje en beste vriendin meegevraagd en als mijn vriend op tijd met zijn werk kan stoppen, komt ie ook. Ik laat het sowieso op dvd zetten, dus kan hij het alsnog zien. Ik vind het ook wel leuk om hem te verrassen of het een jongen of meisje is. Dan ga ik een leuk roze of blauw kledingstuk kopen ofzoiets.... ff denken nog.
zo, ff een opruimpauze. Maura's boekenkast en bureau zijn klaar, nu nog de rest... Heb mijn dag ook niet geloof ik. Om kwart voor 8 gaat de telefoon. Meallán en ik lagen nog lekker te slapen. Vriendinnejte van Maura, of ze Maura ff kon spreken. ^&*^(^(&(^&(^6! Trek net het keukenkastje open, valt de peper op de grond, gaat ie open natuurlijk. Alles onder de peper, hatsjoe! Dat heb ik weer %^%*^%$%%%! Dan gaat ook nog de deurbel, dus ik denk" oh leuk , mijn buurman komt vragen op ik eenkopje koffie wil", nee dus. De jehova's getuigen "of ik met ze wilde praten over hoe het er in de wereld aan toe ging. Heb nog net niet de deur dicht gegooid! ^*%^*&^$%$%^$%^$ Dus nou heb ik maar getrakteerd op een lekker cocktail: 4 rijpe babanen, 1 blikje kokosmelk, 2 glazen gewone melk en 2 glazen vers geperste sinaasappel. Hup in de blender. LEKKERRRRRRRRRRRRRRR! Nou, ik ga maar weer verder met opruimen. Succes met de echo's van vandaag en jullie allemaal een fijne dag! Groetjes, Melanie
[quote="Adine Hier heb ik een heel goed voorbeeld van in mijn omgeving. Mijn nicht brengt haar kind ook nog steeds op de arm naar binnen. Alleen niet bij het kinderdagverblijf, maar bij de BASISSCHOOL. Dit is dus echt belachelijk om te zien. [/quote] Dat is toch ongelooflijk! Wat wel gek is, en waar ik nu achter kom na de verandering van werk, is dat veel ouders hun 'kleintje' echt klein houden en als ze groter zijn, ze juist als 'te groot' behandeld worden. In de crisisopvang hadden we bijvoorbeeld vaak meiden van 12, 13 jaar die weggelopen waren omdat ze niet langer uit mochten dan 2u en dat soort onzinnige (in mijn ogen) dingen. Ik moet er niet aan denken dat mijn kind van 12 jaar op stap gaat! Maar goed, het contrast is wel grappig om te zien als ik nu een 4 jarige op de BSO heb die zichzelf niet kan aankleden omdat mama dat nog altijd voor hem doet.
Jody en Marilyn Beide heel veel plezier en succes bij de 20 weken echo! Komt vast helemaal goed! Peetje Als die uk van jullie nu al zo hard trapt dan kun jij je lol waarschijnlijk niet op over een week of 15! Ik kan wat ik voel nog niet eens echt als schopjes definiëren. Ik heb het gevoel dat uk zich omdraait en dat de schouders het gevoel veroorzaken ofzo. Maakt me ook geen moer uit, zolang ik maar wat blijf voelen!
Mailyn en jody hel veel succes en plezier vandaag! Ik voel nog niks schoppen Heel af en toe denk ik iets te voelen, maar dat is dan ook zeeeer sporadisch...He bah, kannie wachten. Ik moet nu gaan werken, lange dag, dus kom waarschijnlijk vanavond ook weer niet bijlezen..blegh.. Maar morgen ben ik lekker vrij, dus dan zien jullie me dan wel weer liefs
Jody, Marilyn en Ana, heeeeel veel plezier vandaag! Ik kom zo terug, even mijn ontbijt op eten! Wat is uitslapen toch heerlijk soms...
Jody, Marilyn en Anneke veel plezier met jullie 20 weke echo! Ik heb gisteravond Spoed gekeken op Nederland 1. Dat gaat over een Belgisch ziekenhuis (soap achtig) waar van alles gebeurd, maar ook echt van die jankgevallen. Best hard. Nu was ergisteren een griepepidemie. Er werd een hoogzwangere vrouw binnengebracht die bloed hoestte. Toen zagen ze dat ook haar vliezen waren gebroken. Eerst probeerde ze op de gewone maier te bevallen maar haar hartslag was veels te hoog. Ze besloten een keizersnee te doen. Toen hield haar hart er mee op. Als ze een keizersnee zouden uitvoeren zou de vrouw het niet overleven. Als ze voor haar leven zouden vechten zou de baby het niet redden. De arts vroeg aan haar man (nog maar een heel jong stelletje) voor wie hij koos. Hij koos voor de baby. En zij ging dood. Mijn vriend gaf de jongen gelijk omdat de baby nog een heel leven voor zich had. Maar de moeder was ook nog maar begin 20! Ik leefde me er zo in mee en vroeg me af of het wel een goede keuze is. Ik moet er niet aan denken dat mijn 2 dochters die ik nu al heb zonder moeder zouden moeten doorleven. Of denk ik egoistisch? Wat vinden jullie?
Wat is het rustig hier vandaag.... Ik heb eigenlijk ook niet veel te vertellen; heb een vrije dag dus uitgeslapen. Ga zo maar eens dozen inpakken boven, gebeurt er iets tenminste. Of belastingaangifte doen...
Jemig Gwen... Wat een ellendig verhaal! In jouw geval zou ik kiezen voor jou, omdat je anders 2 kinderen achterlaat. Maar ja, die baby... Het lijkt me een onmogelijke keuze. Ik heb het er wel eens met mijn vriend over gehad, en hij zei dat hij voor mij zou kiezen. Terwijl ik alles voor de baby over heb op dit moment.
Ja moeilijk he Kar! Ik heb er nog niet eerder bij stil gestaan, maar deze dingen gebeuren wel. Ik weet ook niet of mijn vriend serieus is, want dat merk ik nooit zo goed bij hem. Maar ik denk dat ik mijn moeder ook maar bij de bevalling wil..... Ik zou ook niet kunnen zeggen wat de goede keuze is. Dat dit me zo bezig houd....lekker zo'n serie
Ik moet er niet aan denken dat Chris ooit in die situatie komt. Toen hij geboren werd ging het wel dusdanig slecht met zijn moeder dat echt gevreesd werd voor haar leven en Chris was toen bijzaak. Zijn vader heeft nooit een keuze moeten maken en gelukkig zijn ze er alletwee nog. Ik denk zelf ook dat je als jonge aanstaande vader nooit een keuze kan maken die 'goed' is. Ik zou als arts voor de moeder gaan. Ook zij had in dit geval nog een leven voor zich.
Thanks! Heel onattent van mij laat ik bijna nooit weten dat de foto's in iemands album mooi zijn (of niet natuurlijk ) terwijl het juist zo leuk is om te horen! Ik kijk namelijk wel bij zo ongeveer iedereen in de albums!
Ja Beebie idd. Ik dacht dat je als arts zowieso voor de moeder kiest. Lijkt me wel beter als de arts de keuze maakt. Zo'n keuze kan je toch niet stel op sprong maken.