Beebie: Hihihi, ja, dat was mij ook al opgevallen. Ik zal me weer eens wegen morgen. Misschien verschuift het vet een beetje? Of komt 't door de kleding die ik aanheb.. Ik ga maar eens koken, Alex moet weer vroeg weg zo. Maar na die cruesli van net heb ik eigenlijk helemaal geen honger!
Nee anders, alsof ik verwacht dat er hier wel iemand is die of hetzelfde heeft of in ieder geval vanuit het zwanger zijn snapt wat ik bedoel. Ik bespreek alles met mijn lief en mijn zussen en vriendinnen, maar die staan ook het dichtst bij me. Tegen vriendinnen zeg ik ook dat ze moeten zeggen als ik het teveel over de beeb heb.
He bah, Koekensopie, wat een naar verhaal. Ik hoop dat mijn vriend voor mij zal kiezen, ik ga het gelijk vanavond er over hebben. Leuk om een gezicht achter een naam te zien. Beebie en Marilyn, ook bij jullie erg leuk om een gezicht bij een naam te zien. Wie van jullie had dat kamertje in bos stijl? Heel erg leuk idee! Ik zal zo ook wat foto's plaatsen, alleen moet ik nog nieuwe buik foto's maken.
hehe, eindelijk klaar met Maura's kamer! Maar nu ziet het er ook weer spik en span uit (de vraag is voor hoe lang?)
Nou, ik ben toch vooral hier bezig met de zwangerschap. Maar dat komt vooral ook doordat al mijn vriendinnen kinderen in de leeftijd van mijn andere kids hebben en dus helemaal niet met babies bezig zijn.
De foto van het kamertje in bos stijl komt bij mij vandaan, maar dat is puur de foto zoals het kamertje afgebeeld is. Hoewel ik het een tof idee vind hebben wij alleen de meubels van de foto. Wij hebben een lime kleur hemeltje, dus een stuk lichter.
Ik heb ook wel eens het idee dat niet iedereen er op zit te wachten om wéér naar dat babypraat te luisteren. En hier, ach, hier zitten we er allemaal vol van!
hoi dames, zo weer een dagje gewerkt... toch weer vroeg hoor die wekker. jullie weer lekker veel geschreven! Leuk. Gab heeft vandaag op zijn werk gevraagd of hij de uren van vrijdag op mag delen over de andere 4 werkdagen.. zijn baas ging er over nadenken.. vond ik opzich wel positief klinken. meteen Nee zeggen had ook gekund.. dus ben benieuwd. nog geen nieuws van de echo's. Koekensopie..jij had toch foto's in je album staan nu he? Mooie kids hoor..mooi gezinnetje zo samen. zo ga nu even naar de oven, kijken hoe het met de aardappeltjes is... tot later
Pff krijg net een ontzettend naar bericht, het zoontje van mijn vriendin is plotseling overleden, hij was nog maar 2 jaar oud. Ik weet even niet hoe ik met dit nieuws om moet gaan, komt aan als een mokerslag. Vrijdag wordt hij begraven.
Hij had koorts, niets bijzonders in eerste instantie. Ze vond hem op een gegeven moment met stuiptrekkingen in zn bedje. In het ziekenhuis bleek hij hersenvliesontsteking te hebben in combinatie met accuut leverfalen. Heeft zelfs nog en levertransplantatie ondergaan, maar heeft niet mogen baten. Gisteravond is hij gestorven. Ze heeft em bij zich thuis.
Sjeee Mona wat een vreselijk bericht! Wat verschrikkelijk voor je vriendin... en wat zal de dienst moeilijk zijn vrijdag. Heel veel sterkte!
mona, ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd. Hoop dat je vrijdag op een mooie manier afscheid van hem kunt nemen...
Mona vanuit hier ff een hele dikke knuff bah wat naar. Ik hoop dat je het niet erg vindt maar moet even wat roepen. Eva-loraina loopt ga nu filmpjes op mijn site zetten dus nieuwsgierigen kijk gerust
ooooooooh, helemaal top van je meisje! Hoe oud is ze? nu goed in de gaten gaan houden, anders gaat ze er vandoor..hihi.
@mona; Jemig wat vervelend om te horen, veel sterkte toegewenst! Ik heb al een tijdje niet geschreven, maar wel gelezen. Wat wordt er veel geschreven! Kan het niet meer bijhouden allmaal. Ik heb vanmorgen ook maar eens urine naar de huisarts gebracht omdat ik steeds harde buiken heb. Ik dacht zelf aan blaasontsteking, maar dat was het dus niet. Sinds gister heb ik ook buikpijn en een zeurend gevoel in onderrug/buik. Het was zo erg dat ik vannacht niet eens uit bed kon komen. Ben er goed van geschrokken, deed ook erg pijn, begon er zelf van de hyperventileren. Kan nu wel weer lopen maar voel het nog wel. Moet woensdag weer werken, kijk wel even hoe het gaat. Gr Jacquelien