Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ligt dat bij venlo?

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Kim; Wat een geweldig goed nieuws zeg! Fijn dat je baas zo reageerde. alles komt gewoon goed :D .

Twinny; Lekker shoppen, dat ga ik ook doen. Ik ben vandaag vrij dus ik heb net hard gepoetst zodat ik vanmiddag naar de stad kan. Ik denk dat ik vanmiddag even bij prenatal ga binnengluren. Echt jammer dat ik het nog met niemand kan delen. Maar eerst maar eens zelf rondsnuffelen. Veel plezier!

Kar; Je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor. Je kleine is nu het alle belangrijkste!

X Neia

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey neia ik zie dat wij op dezelfde dag intake hebben bij de vk!

en gewoon lekker kopen! doe ik ook ;)

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    oja kim wat leuk. Ik heb er zo ontzettend zin in om naar de VK te gaan.
    Ik heb dan het gevoel dat het pas echt begint.

Nu ga ik shoppen, tot vanmiddag!

X Neia

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    nee kimmie, dat ligt eerder in de buurt van maastricht

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hola!

Fijn Kimmie, dat je baas zo blij voor je is.

Ik wil ook gaan shoppen, ik zie steeds van die leuke dingen. Krijg ook steeds maar folders binnen. Maar ja eerst huisje af. Ik ga zo ff onderhandelen met een laminaatboer. hihi Ja 'k moet meer dan 100 m2 hebben kan er vast wel een leuk prijsje van gemaakt worden.

Net lekker gegeten, moet nu gewoon ff bijkomen :D.

Trouwens gisteren naar de apotheek geweest, ik heb gravitamon gekregen en voor de straille een smeersel van vichy.

7. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Als ik zit dan moet ik ook de broek los doen anders zit het niet zo fijn maar als ik sta heb ik nergens last van. Behalve dat ik soms het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden en dan ga ik nog maar eens naar de wc om even te controleren. :) :oops:

Hebben jullie soms ook steken in je buik :(: of in de lies :(:

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey koekie!
    ja dat spul van vichy hebben ze mij ook geprobeerd aan te smeren. maar ik durfde het niet te nemen omdat het niet speciaal voor zwangerschap is...
    hopelijk doet het bij jou wonderen!

nou ik heb net een appelflap als ontbijt naar binnen gewerkt want eencollega was jarig. nu MISSELIJK! zou ik het ooit leren hahaha

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hihi, moet je ook niet doen appelflappen. hahaha

Tinker, ik denk dat iedereen wel steken en "ongi" krampen heeft, ik heb ze wel gehad. Ik heb nu weer steeds geen last. Van helemaal niets. Ook niet misselijk, ik kan eten wat ik wil.

Ze zeggen dat ik buiig ben, maar dat komt denk ik doordat in nog niet zo heel lang ben gestopt met roken.

10. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Ja is ook eigenlijk zo maar het is altijd prettig om te horen dat anderen daar ook last van hebben. En soort bevestiging dat het wel goed zit. En ik eet ook alles wat maar los en vast zit . Vooral chocolade...MMMMMM

En gelukkig niet misselijk:D:D

11. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    dág dames! :D

Ik zweef, ik voel me als een veertje en kan alleen maar glunderen... vanochtend een test bij de HA gehad en idd positief, heel duidelijk nu (vorige week was mijn eigen test héél vaag) 8)

Ondanks een nog verse miskraam ben ik tóch superblij en ongeremd positief! Deze keer gaat het goed. Omdat ik een "hoog-risico" zwangerschap heb (miskramen+leeftijd), krijg ik overmorgen (10 nov.) al een eerste echo en de intake bij de gyn, dan gaan ze me deze keer in de gaten houden gelukkig. Ik ben echt door het dolle! Vooral omdat ik nu zo het gevoel heb dat het deze keer goed zit, ik weet niet waarom maar ik ben echt overtuigd.

Ik ben blij voor iedereen, dat het goed gaat, dat iedereen zo blij is, dat alles gaat zoals het hoort, dat het hier zo gezellig is... ik ben echt een beetje geemotioneerd. Verder nauwelijks last ergens van, af en toe een hele lichte misselijkheid en vooral last van m'n onderrug alsof de ongesteldheid eraan komt; ze zeggen dat dat komt omdat de nieren 50% meer bloed aan het aanmaken zijn, die draaien dus op volle toeren.

Heb trouwens vd HA bij het foliumzuur nog jodiumtabletjes gekregen, dat is nieuw, zegt ze, is belangrijk voor de schildklier. Ik zal hier op het forum vragen of dat idd zo belangrijk is en het geen kwaad kan als je al evenwichtig eet (veel vis en schaaldieren) en jodiumzout gebruikt.

12. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ben net wezen shoppen. Durf eigenlijk niet echt iets te kopen, want stel je voor, dat ik ineens net zo hard ga als Kimmie. Vind ik een beetje zonde van de kleren. Kan me nog steeds inhouden om iets voor de baby te kopen.
    Ik weet wel een zaak in Rotterdam, waar ze allemaal positiekleding verkopen. Als het echt zover is, dan ga ik daar eens shoppen.

Ben benieuwd hoor Kimmie of het er twee zijn. Waarom niet he. Er zit altijd wel een tweelingmama tussen in de forum's.

Tinker, al die kleine klachtjes heb ik ook. Op dit moment valt het allemaal nog mee. Ik ben wel moe. Heb zin om 's middags even een lekkere siësta te houden.

Heb net 2 haringen naar binnen zitten werken, dus die eetlust van mij is ook wel in orde. Ik loop ook heel de dag te grazen naar iets lekkers. Maar probeer me toch in te houden, want na je bevalling krijg je het er moeizaam vanaf. Ik mag trouwens geen suiker, ben dus gauw klaar met zoeken. En ik ben niet zo'n fruit eter. Is natuurlijk wel goed. Moet dat toch maar wat meer gaan doen. Gelukkig zitten we nu in de mandarijnentijd.

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey twinny!
    niks gekocht? dat vind ik echt knap van je! ik kan NIET de stad uit zonder iets te kopen. al is het maar een paar oorbellen hahaha

nou ik ben idd benieuwd of het zo hard blijft gaan... anders kan ik vanaf volgende week al gaan kijken voor grotere maten hahaha

anneke wat fijn voor je meid dat je goed in de gaten wordt gehouden! dat moet vast een fijn gevoel geven.

koeky vind je het moeilijk het stoppen met roken?

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    woeps met twinny bedoelde ik adine....
    sorry, ach ja zwangerschapsverstrooidheid laten we maar zeggen :)

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Makkelijk is anders, maar 't is voor een goed doel. En ook beter voor mezelf. Ondanks ik nu wel 5 x harder moet werken. :D

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nee, goed he. :D Zal het echt nog wel inhalen. ;)

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha
    nou vnv gaan leon en ik lekker naar de ikea!
    ff neuzen of ik iets leuks zie :)

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha meiden

tinker pas je wel beetje op met al die chocola! Ik persoonlijk geef momenteel helemaal niets meer om zoet!

twinny

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    meidne hoe zet je die banner goed?
    ik wil ook een andere maar dan komt hij niet goed in beeld....

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik heb gewoon de bbcode in m'n profiel geplakt.

Deel Deze Pagina