Thanks. Die streep zit nu ook lichtjes boven mijn navel. Onder is ie ook nog vrij licht maar wel zichtbaar (was er al vrij vroeg). *knuffel geeft* Hang in there! Is het wat, dat blad? geloof niet dat ik hem al heb gekregen. Hoort bij de zwangerdoos toch? Van felicitas, etos enzo?
Ja, de Blije Doos van Prenatal. Krijg je als je 7 maanden bent. Is wel leuk hoor. Ik moet altijd enorm huilen bij de foto's en verhalen van baby's. Doos die ik ben! Mijn moeder had ook zo'n streep, en zij zegt dat hij gelijk op ging met de groei van de baarmoeder. Dus als hij bij jou nu boven je navel zit, kan dat kloppen! Grappig dat je dat zo kunt bijhouden dan..!
Wil iemand een stoute rode kat hebben van bijna 2 jaar? Het regent dus meneer wil niet naar buiten. Dus laat ik dan die ouwe dikke kat maar pesten. En niet even... nee gewoon bijna de hele middag. Die ouwe heeft nu al 2 keer een astma aanval gehad. En het maakt niet uit hoe ik de rooie straf... he leuk... aandacht, hoef ik me niet te vervelen. Denk dat ik hem zo gewoon naar buiten flikker in de regen! Ow, en Kar... dat kan misschien wel kloppen. Hij zit tot bijna 4 vingers boven mijn navel en vorige week zei de echoscopiste dat mijn baarmoeder tot daar ongeveer zat. Grappig, dat wist ik helemaal niet. Ja maar Kar... jij bent nog geen 7 maanden! De kadoos heb ik al gekregen. Maar waarom krijg ik dat blad dan nog niet. Ik wil ook leesvoer hebben. Heb gisteren mijn boek uitgelezen en ik heb niets leuks meer te lezen!
Ow het gaat niet zo goed hiero, ik wordt echt helemaal gek. Kl*te werk enzo. Stom gedoe, kl*te huis alles is kl*te. Nu was ik ooit gestopt met roken. Maar ben een hele tijd geleden weer begonnen. Maar rookte niet zo veel. Volgens iedereen incl. doktoren en gyno's enzo is het belangrijker dat je niet te veel strest dus liever minder roken en niet stressen dan stoppen en onwijs stressen. Ik wil zo graag stoppen maar kwil al de hele dag huilen. Heb ook de hele dag nog niet gerookt. Ahhhh kan iedereen wel vermoorden. Net gesprek gehad met m'n manager, tjonge daar heb je wat aan. Nou ik mag niet meer doorgroeien, nee dat kan niet want op die andere functie die ik (leuker vind) heeft ie al andere mannen bedacht. MANNNEN! ! ! ik ga ff rustig nadenken hiero. En vertel het wel nog een keer verder. Ik wil alleen maar huilen en slaan. *snik*
*leest en knikt ja* Ja... het is klote! *geeft schouder om op uit te huilen, kussen om op te slaan* Zouden thee, koekies en chocola helpen? Of liever een flink glas alcohol met wat hartigs erbij?
Werktitel bocco is gekozen toen mijn vriend allerlei foute namen ging verzinnen van mensen die hij vaag kende bij de tractorpulling van vrienden waarbij hij weleens mee naartoegaat. Daar zitten wel wat van die heikneuters bij met namen zoals Nolke of Durk of dus Bocco. Dus die laatste, omdat-ie zo fout is, hebben we gehouden.
Zo, ik ben een middagje werken en kan gelijk 4 blz doorspitten. Ik had de foto's van de echo meegenomen. Je kan dan merken dat je met allemaal vrouwen werkt. Alles hebben ze uitvoerig bekeken en toen kwamen de verhalen. Ik mag niet meer met zware boeken sjouwen. De karretjes die vol staan met boeken worden al uit mijn handen genomen. Ze zijn allemaal heel lief voor me. Kim1989, welkom bij de julimama's. Ik had dus wel je moeder kunnen zijn. Aaargh....ik wordt nu echt oud. Koeky, een dikke knuffel. Zo te lezen kan je die wel gebruiken. En af en toe gewoon een peukie nemen als dat beter is. Kar, voor jouw ook een dikke knuffel. Misschien kom je dan ook wat beter in je velletje. Evelieveling, ik heb dat blad WIJ, ook nog niet gehad. Heb vorige week een mail gestuurd en gevraagd of er iets fout is gegaan. Ben benieuwd, ik heb nog geen antwoord gehad. Je hebt trouwens een heel mooi buikje. Voor de rest weet ik het even niet meer.
Evelieveling: die doos krijg je als je 7 maanden bent, maar het blad al eerder. (Tanya had het er laatst toch ook al over?)
hoihoi ben der weer. zal evelievelien later even pb-en. alles was super. baby was aan de kleine kant, hij houd het erop dat ik weekje korter ben, maar heb wel gezegd dat Eva-loraina ook bij de geboorte klein was dus het kan familiekwaal zijn. hij versprak zich bijna voordat ie vroeg of we het wilden weten nou dat wilden we dus hij heeft alles mooi laten zien hoef banner niet aan te passen we lagen helemaal dubbel maar wie het door heeft sssssst er lezen mensen mee waar ik niks mee te maken wil hebben en dus ook niet wil laten weten wat het is. zal even 2 hele mooie foto's plaatsen echt super duidelijk. hij zei al nu al foto geniek. net als de zus. hahaha
Koeky, sterkte... Wou dat ik je kon helpen! Verwen jezelf maar lekker, neem een bad of douche. Even lekker uithuilen.
Jaaa, die heb ik hier. Bokkepootjes. Ik heb het pak nog niet open durven maken omdat het dan opgaat! Ik ben verslaafd aan die dingen! Tomenjerry, fijn dat het goed was. Nu zal ik gek zijn, ik zie roze en blauw in je banner dus ik heb echt nog geen idee. ah, de doos van prenatal. Weet eigenlijk niet meer of ik die wel had aangevraagd...
Jaaaa die zijn ook zo lekker! Ik had vandaag ineens zo'n zin in van die mergpijpjes... vooral die met jam erbij in. Maar het regende zo dat ik gelukkig niet naar de supermarkt ben gefietst maar gewoon naar huis. Morgen nog eens proberen om de trek te negeren...
Ja hij is meegeweest gelukkig! Hij wilde er zelf ook heel erg graag bij zijn, maar we zitten even in een onrustige periode (we hebben een eigen zaak) qua werk, dus ja, hij kon gewoon niet van te voren zeggen of hij erbij kon zijn. Maar wel heel lief dat ie toch alles heeft gedaan om mee te gaan. Ik zou zeker niet kwaad zijn geworden als het niet gelukt zou zijn, daar heb ik zo mijn redenen voor Vandaag naar de vk geweest en aan mijn baarmoeder kon ze voelen dat het kindje behoorlijk aan het groeien was. Ze zei ook dat het een groter en molliger kindje dan gemiddeld zal worden, omdat de buikomtrek van de baby groter is dan ie zou moeten zijn. Haha, heb gelijk mijn vriend de schuld gegeven natuurlijk! We waren allebei wel behoorlijk mollige baby's dus het is niet vreemd dat die van ons ook aan de grote kant zal zijn. Verder 1,5 kilo aangekomen afgelopen maand. Had het erger verwacht. Maar ben echt bang dat ik aan het einde echt ineens heel veel ga aankomen. Tot nu toe valt het mee gelukkig. Oja 13 maart heb ik een pretecho in Delft, omdat ik toch zeker wil weten wat het geslacht is. Ze kwam wel uit op een meisje, maar ze twijfelde mij iets teveel. Op de echo, die ik ook op dvd heb, is ook echt helemaal niks te zien, vind ik. Heb m heel langzaam afgespeeld, maar ik zie echt de 3 streepjes niet hoor... Ik wil heel graag het geslacht weten, omdat ik het praktisch vind ivm kleertjes e.d. Verder maakt het me werkelijk geen ene bal uit of het een jongen of meisje is. Ik ben al zielsgelukkig dat het kindje helemaal gezond is, voor zover ze kunnen zien uiteraard.
Ik dacht nog is ze echt een voorstander om van werkplek te veranderen als ze ziek is door de zwangerschap. Ik vind het trouwens niet kunnen dat je hoofd al allemaal dingen gaat verzinnen terwijl je nog niets hebt aangegeven. En dan ook nog achter je rug om. Ik vind ook ziek is ziek, dat doe je niet voor je lol. Ik zou er echt tegen aan kijken om van werkplek te moeten veranderen ook al is het maar tijdelijk Alleen is een hoofd verplicht om samen met de werknemer te gaan kijken naar vervangende werkzaamheden. Ik heb een paar weken geleden wel tegen mijn hoofd gezegt dat ik last begon te krijgen. Ze wou dat ik inviel op een lichamelijk nog zwaardere groep, ik heb hier voor bedankt. Zodra het niet meer lukt hoort ze het wel. Ik heb het blad WIJ al wel eenmaal ontvangen. Was erg leuk om te lezen trouwens. Gr Jacquelien
ow.. dat verandert de zaak... als het een eigen zaak is dan is het altijd moeilijker! Dacht dat het een baas was die moeilijk deed met vrij geven. Sorry dat ik me ermee bemoeid heb pst... heb je al eens gekeken in de 20 weken echolijst? Als je jouw info er ook in wil hebben dan moet je me even een berichtje sturen.
Wietske, fijn dat alles in orde was. Toch wel handig al die verschillende kleuren banners. Marilyn, Daarom hadden wij de echo zo vroeg. Dan wist ik zeker dat mijn hubbie mee kon en nog geen afspraken had. Hij heeft namelijk ook een eigen zaak en als er iets is, waardoor hij niet mee had gekund, had ik ook alleen gegaan. Ik zou daar ook niet kwaad om zijn. Zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren met een eigen zaak. Dames, niet te veel snoepen he. Het moet er straks ook allemaal weer af. (zeg ik, die een grote paprikazak chips voor zich heeft.) Het duurt hier altijd even voordat hubbie thuis is. Dan ga ik altijd op zoek naar iets lekkers.