O, maakt echt niet uit hoor! Iedereen mag zijn eigen mening hebben toch... Ik ga zo even op zoek naar de 20 weken echolijst, weet je toevallig uit je hoofd op welke pagina die staat haha, want anders moet ik echt ff gaan spitten. Ik wil mijn info er ook wel in hebben namelijk. Leuk als je uiteindelijk een overzicht hebt van alle meiden hier!
Ja het is altijd een hele hoop geregel al die afspraken... Heb precies hetzelfde probleem met het snoepen, wachten op hubbie staat gelijk aan snoepen hihi. Heb echt de Pop-chocs Kitkat ontdekt!
mona, veel sterkte. echt naar nieuws altijd als een kind zo jong sterft maar helemaal als je het kind ook goed kent. nogmaals heel veel sterkte tomenjerry, wat knap van die kleine meid dat ze al loopt! wat een lekker ding is het marulyn, gefeliciteerd met de goede uitslag vd echo! en wat leuk een meid! jody, ook jij gefeliciteerd! en ik denk dat ik wel weet wat het is...... hoe bevalt je broek vd H&M btw? adine, ook jij gefeliciteerd. het houdt maar niet op met dat goede nieuws hé evelien, ik vind dat je het juist kei goed ziet dat je echt zwanger bent! lat andere mensen maar lullen! ook mooi dat jij al zo'n streep hebt lopen. ik heb dat niet, alleen zijn de haartjes rond mijn navel wel donkerder geworden. koeky, hier ff een dikke knuffel. en niet gaan roken! hahaha kim, naamgenootje welkom! voor de rest waar ik NOG niet opgereageerd heb SORRY maar ben gaar. heb sinds 15 november weer 2 volle dagen gewerkt ik vind het werk GEWELDIG! wel iets wat ik voor langere tijd zou willen doen. het gaat ook heel goed dus dat scheelt. ik ga ff snel koffie drinken hihihi heb ik wel verdiend dacht ik zo!
Kim welkom hier! Evelieveling Nee dank je, ik hoef jouw kater niet , heb zelf al een rode je-weet-wel-kater van 9 jaar hier rondlopen. De hele dag loopt ie te mauwen dat hij naar buiten wil, doe ik de tuindeuren open, meneer neemt een sprint om vervolgens op de deurmat vol in de rem te gaan. En zo gemeen als ik ben, geef ik hem een duwtje richting buiten zodat is alsnog buiten is. Om vervolgens 10 minuten later heel zielig voor de deur te gaan zitten mauwen dat hij naar binnen wil. Verder is hij wel heel lief (maar ook zo ontzettend lomp, meneer wandelt gewoon met zijn 6½ kilo over mijn boobs en buik). Hij staat trouwens op de foto in mijn album. Hij haalt het niet in zijn hoofd om die andere ouwe (poes van 10 jaar) te pesten, dat is een echte bitch! Als het haar niet zint begint ze me een partij te blazen en te grommen (ja ze gromt hihihi) en dan laat ze al haar nagels weer eens zien. Zelfs onze stoere labreu van 35 kilo is bang voor haar! Oja, en je buik ziet er prachtig uit! Je ziet echt wel dat je zwanger bent hoor! Kar Ja klopt, ik had het over dat blad. Die krijg je inderdaad bij die doos. Ik heb hem een paar weken geleden gehad, geen idee wanneer ik hem weer krijg. Meteen toen ik wist dat ik zwanger was heb ik veel dozen aangevraagd (ja ik ben echt heel erg ) en heb toen al eind november de 1e Wij jonge ouders gehad. Wat stond er in diegene die jij gehad hebt? Misschien is dat de nieuwste en krijg ik hem binnenkort ook weer. De laatste die ik gehad heb was van februari 2007, er stond oa op de voorkant verliefd op je eigen kind. Koeky Schreeuw het van je af, pak een kussen en sla er flink op, gooi er mee, woede afreageren op dat kussen. En dan lekker ontspannen, een bad of douche ofzo. Je krijgt ook een vanuit Roosendaal! Tomenjerry Ehm...ik snap de hint niet. Ja ik snap hem wel maar heb hem niet door Verder zal ik nog wel een boel personen vergeten zijn, vergeef me, ik ben zwanger Verder heb ik besloten dat ik inderdaad niet meer zelf de familie op de hoogte stel. Laat het maar eens van hun afkomen! Vanmiddag was de GGZ hier (die komen hier elke week praten met mij) en die zeiden hoe meer ik verwacht van mijn ouders, des te erger ik elke keer teleurgesteld wordt. En daar had ze wel gelijk in. Nu nog even 'niets meer verwachten', duurt wel effe denk ik voordat ik door heb hoe dat moet. Pff, ik moet zo gaan eten maar heb absoluut geen idee wat. Manlief is voor de verandering weer eens aan het overwerken dus sta ik er alleen voor. Liefs, Tanya
Er staat een link naar die lijst onder de banner van Evelieveling, dus onder elk berichtje van haar. Liefs, Tanya
Oja, ik heb nog een leestip voor jullie. Ik ben op dit moment het boek Marley en ik aan het lezenvan John Grogan. Echt een aanrader! Het bevat hele leuke stukjes (en echt heel herkenbaar als je zelf een hond hebt) en ook zielige. Het ene moment zit ik te lachen en het andere moment moet ik huilen... Maar het blijft over het algemeen een leuk boek. Liefs, Tanya
Tanya, die ik heb is van maart, dus jij zal de jouwe ook wel krijgen deze week! Ik vind het zo raar dat ik tegenwoordig huil bij babyfoto's.. En als ik een beetje in de put zit denk ik 'zou dat zijn omdat deze er niet komt ofzo?'. Ik kan mezelf zo goed opfokken. TomenJerry: gefeliciteerd hoor! Echt leuk!
Vandaag ondanks de regen een hele leuke dag met Meallán in Artis gehad. Hij zat vol verbazing naar al die dieren te kijken ... Uiteindelijk was hij natuurlijk helemaal uitgeput, maar we hebben enorm genoten! @Kim, welkom bij de juli-mama's @ alle 20-weken echo's van de dag: gefeliciteerd met de uitslag. @ alle andere dingen waar ik nog op wilde reageren: ff teruglezen, hoor. Heb net zoals zo velen van ons beetje last van dementie.... Groetjes, Melanie
moet morgen voor het eerst naar de fysio vanwege mijn bekken...weet iemand wat ze daar eigelijk gaan doen?
Laat je lekker gaan meid, zo 'n giga-huilbui kan enorm opluchten. Trouwens, over het roken.....Ik erger me enorm over mezelf en ben heel kwaad op me, maar het is me in 3 zwangerschappen niet gelukt om te stoppen en nu bij de vierde ben ik eindelijk eens zover dat ik er met 2 de dag door kom. En toch heb ik de hoop, dat het ooit helemaal lukt.... Schaam me ook heel erg....... Groetjes, Melanie
In mijn eerste zwangerschap ben ik ook een keer naar de fysio geweest met bekkenklachten. Ik mocht toen om te beginnen geen schoenen met hakken meer dragen en ik moest oefeningen doen, om mijn bekken naar achteren te kantelen. Wij zwangere vrouwen zijn namelijk vaak zo trots op onze buikjes, da we ze naar voren strekken en daardoor een holle rug maken. Groetjes, Melanie
Even snel: de foto's van onze 20 weken echo staan in mijn album! Morgen reageer ik op iedereen, wil nu alleen wel Mona even veel sterkte wensen....
Nee, eigelijk niet. Ik heb nu heel erg een kriebelhoest en daarbij maagzuur dus ik zit tijdens een hoestbui te koren. Hellpppppp! Wie heeft er een tip tegen het maagzuur en alles wat in mijn maag zit komt omhoog.
Tegen maagzuur helpen melk en vla... en als je in huis hebt rennie's, gaviscon of antagel. Succes, meid. ik weet er alles van. elke zwangerschap begon maagzuur bij mij eerder!