Hihihi, ik herken het zo! Hier ook, elke keer weer kwam dat kleine piemeltje in beeld! Zooo schattig! Trots ventje
Kieteltje, dat wilde ik ook nog vragen: hoe bevalt je nieuwe huis?! Waarom wordt het nou elke keer zo stil als ik online kom...
Oke hier zijn we dan weer met alle reactie van de afgelopen 2 dagen. Ik ben vandaag heerlijk ziek thuis, Ik hoop echt dat 1 dag in de week me zo goed doet dat ik het nu wel vol kan houden tot aan de zwangerschapsverlof. Mona, heel veel sterkte! Jody, Gefeliciteerd!!! Adine, jij ook gefeliciteerd! Fijn om te lezen dat IE de APK keuring goed heeft doorstaan! Sterrekind, Beterschap meid! Kim, welkom bij de juli mamas! Hoe verloopt jouw zwangerschap tot nu toe? Sanny, ik herken het panieken als de kleine zich niet meld, ik voelde haar gister de hele ochtend niet en ga dan meteen hele nare dingen denken. Toen zei ik tegen ukkie schop nou eens en wonderbaarlijk deed ze het ook nog Een hele geruststelling, en dat terwijl je de kleine nu nog helemaal niet dagelijks moet voelen Lexi, hoe vindt Bocco de Bolliebroeken? Protesteert hij nu minder? Evelien, je kunt het goed zien hoor dat je buik gegroeid is! Heel veel sterkte met de uitslag van jullie mam, ik hoop dat alles goedaardig is en dat de operatie voorspoedig verloopt! Wat heb je dat mooi verwoord dat traject van 9 maanden, krijg het er helemaal warm van! Karlijn, Dike knuff voor jou meid! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Hee als jij 5 maanden zwanger bent, dan ben ik dat ook wat gaat die tijd snel Koeky, ook voor jou een hele dikke knuff! TomenJerry, wat gaaf! Duidelijke fotos zeg! Hmm ik snap de hint niet en ik ben niet eens blond op dit moment Kijk die laatste aanwijzing nu heb ik hem door! Hmm nu door de tekst van Kieteltje begin ik weer te twijfelen . Ohh iemand...verlos mij uit mijn leiden met een Pbtje. Kim, wat fijn dat je nieuwe baan je zo goed bevalt! Kieteltje, dat handje op de echo helemaal geweldig! En ja heel duidelijk te zien!! Its a Boy, geweldig he! Peeetje, wel goed je rust houden he, en als een sigaret daar op zn tijd bij help, so be it! Misschien een hele rare vraag maar hoe voelt een harde buik precies aan. Ik heb nl van de week een raar gevoel in mijn buik gehad en was eigenlijk benieuwd of dat het was. Het was nl net of een deel van mijn buik in de kramp schoot, het trok heel erg en ik voelde een harde schijf in mijn buik en na 30 seconde was alles weer weg en ontspannen. Ik heb dan ook geen idee wat het geweest was, maar omdat een deel van mijn buik ineens hard werd vroeg ik me af of dat nou een harde buik was (het was in ieder geval geen prettig gevoel) Als ik jouw was zou ik op je eigen lichaam en gevoel vertrouwen meid! Ik wou dat ik je zorgen kon weg nemen Dikke knuff voor jou! Vissie, zo heb je nog niets besteld en nu ga je ook al de wagen bestellen, leuk toch! Lexi, niet te lang op de wc blijven zitten persen he, want anders krijg je strak aambeien en dan ben je helemaal klaar Wat je ook kan doen is Roosvice laxo drinken. Dat helpt ook voor de stoelgang. En ja ook die dingen van de reclame, ben even de naam kwijt.. Zo ga nu eerst eens even wat dingen opruimen (en stiekem hier toch weer mee lezen, wat een verslaving) Ohh en ik heb nog een 2 wasmanden vol met strijk... iemand die zich verveelt toevallig online?
Heeeeeerlijk! Wat een ruimte hebben we nu Meer dan 1 kamer waren we niet gewend, dus dit een grote luxe. Er staan natuurlijk nog wel veel dozen en we hebben nog geen kledingkast, maar wel een heerlijk grote woonkamer. En m'n vriend heeft voor vandaag slingers opgehangen dus het ziet er nu extra feestelijk uit! Zorg jij een beetje goed voor jezelf vandaag? Lekker luieren en bijkomen, hopelijk knap je er van op....
hallo allemaal! hoe is het hier ? we hebben vandaag de 20 weken echo gehad! wat was dat super! en wat is ie gegroeit! hihi... gelukkig was alles goed... ben zo blij ook weten we wat het word, maar dat blijft een verassing nu maar wachten op de pretecho, 3 april .. ik kan niet wachten... liefs kim
Kim, gefeliciteerd met je goede echo! Echt super voor je! Ik zal goed voor mezelf zorgen. Moet alleen naar de tandarts en die gaat me pijn doen. Gaatjes en afgebroken kies etc. Bah. Gelukkig verdooft hij heel goed.
Heej Marilyn, toevallig bij BabyVision? Daar heb ik net 5 minuten geleden een afspraak gemaakt! Schijnt erg goed te zijn daar, ook omdat ze goed op medische dingetjes letten en deze ook doorgeven aan VK of zh. Ik kan haast niet wachten, wij doen m met precies 25wk..
Oja Lexi die stoelgang pfff heb ik tegenwoordig ook last van - en dan steeds in je achterhoofd dat je niet te hard moet persen ivm aambeien... Inderdaad heeeel veel drinken - misschien is AllBran fruit 'n Fibre wat om te proberen? Soort volkoren cornflakes, wel lekker en het helpt echt
Haha Zanoni, ik heb hier ook nog een wasmand met strijk. Ik heb nog van niemand gehoord, dat het haar hobby was. Dus ik vrees dat je het zelf moet doen. Kar, sterkte bij de tandarts. Je moet maar denken dat de bevalling straks langer en veel meer pijn gaat doen. Dan is dit toch een eitje? Niet dan? Kim1989, fijn dat alles goed was. Hen je ook nog fotootjes mee gekregen. Wij zijn hier dol op al die fotootjes. Kieteltje, geniet van je huis.
Kim gefeliciteerd! Zo leuk he die echo's, als je er ook aan terugdenkt kan je al helemaal wegzwijmelen...! Heel veel sterkte bij de tandarts Kar - ga je je op de stoel maar weer lekker met Junior bezighouden, kijken of ie meewerkt en je inderdaad goed kan afleiden
jaja zeker heb ik fototjes meegekregen, ik zal ff kijken of ik ze in m`n album ofzo kan zetten liefs kim
He allemaal, Er is gewoon teveel geschreven om op iederen persoonlijk te reageren. Wel gezien dat er een aantal dames een dikke knuffel kunnen gebruiken, dus bijdeze voor iedereen een dikke knuff. Allemaal vol houden hoor! Ook een aantal goede echo berichten en hele mooie foto's voorbij zien komen, krijg al helemaal zin in vanavond, dan gaan wij weer even naar ukkie kijken. Kim, welkom bij deze gezellige club! Ik heb gisteravond in bed, ukkie voor de eerste keer langs de buitenkant kunnen voelen, WOW wat geweldig is dat zeg. Wist niet dat je zo verliefd kon zijn, op iets wat nog helemaal niet tastbaar is. Prettige dag nog allemaal en als we niet te laat thuis zijn, laat ik nog wel even horen hoe het geweest is. Groetjes Monique
owww mijn god!!! lag lekker te slapen op de bank en ineens... BOEMMMMMderdeboem... mijn ramen trilde. ik dacht een bom!! Mijn hart klopte zo hart dat ik zelfs het in mijn hoofd voelde, hondje lief lag al in me ponk boven op me... ben zo geschrokken...... psstt... het is onweer hahaha niet normaal dat is een tijd gelee... het is nu pikkedonker en hagelt grote stukken... @kar ik heb bijverschillende praatgroepen ook gezeten en moet je eerlijk bekennen..nix voor mij. Je zal het niet merken maar ik ben een gesloten boek en schreef leiver dan ik praat(helaas voor jullie hihi) met praten roep ik alleen verdriet en emoties op..maar verwerken nee niet echt.. lief dat jullie mee voelen trouwens! kieteltje en kar...dat piemeltje nooit geweten dat ik zo blij kon zijn en helemaal in love als ik een pipi zou zien haha.. (mijn man beetje jalours dat ik nooit op de zijne reageer als ik die van hem zie hihi) strijk..herkenbaar maar heb lieve schoonmoeder ontlasting..pff breek me de bek niet open zaoni... kan bij iedereen verschillend zijn.. maar begint bij mij als een gespannen buik wat steeds harder gaat worden, nog geen 1 tel later komt er een kramp die erger word(lijkt op alsof je ongi gaat worden), dat steeds erger word en straalt naar mijn benen, ik voel mijn baarmoeder flink aanspannen.. ehh zo`n gevoel als je klaarkomt? haha slecht voorbeeld niet het lekkere gedeelte maar het gedeelte van samen trekken van je baarmoeder.Dan straalt het uit naar mijn benen en soms onderrug.. na enkele minuten soms seconden neemt het af.. en na een paar minuten of soms uren begint het verhaal weer.. tijdens het lopen lijkt het of ik wat tussen mijn benen heb of zelfs of ik iets in mijn ehh tum tum heb.. en kan ik niet normaal lopen, voelt of mijn buik ineens met volle kracht naar benee zakt... echt een kl#te gevoel dus @monique geweldig dat je ukkie nu ook voel aan de buitenkant. p.s ik reageer niet op de tandarts hahaha ik moet ook volgende week ssstt peetje is als de dood! ik ben liever 12 maanden zwanger dan ik naar een tandarts gaat
Ja, bedankt.. Gelukkig ben ik het gewend, heb heel vaak iets. Hopelijk houdt Junior me goed bezig! Vorige keer was hij erg druk toen ik daar lag.
Peetje, schrijf het allemaal hier maar lekker van je af dan! Hier is het trouwens net weer wat opgeklaard, zon schijnt zelfs!
Nou ik vind dat hoofden inderdaad met je moeten kijken naar vervangende 'taken' maar vind ook dat je daar zelf best ook iets over te zeggen hebt. Maar ik voel me door je gesteund haha, ziek = ziek en inderdaad, alsof je daar zelf voor kiest..tss.. Ik heb de wij jonge ouders nog niet ontvangen ..wel al drie maanden geleden aangevraagd..jammer hoor, hij is erg leuk (ik lees m van mn zus nu)