Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Vooral kijken de eerste keer. Kijken of de boel recht staat, of je goed kan bewegen, vooroverbuigen etc etc. Aan de hand daarvan kunnen ze zien wat er mee aan de hand is.

In mijn geval moest ik daarna naar de manuele therapeut, waar ik gister ben 'gekraakt"..Ze heeft alles weer op zijn plek gezet.

succes :)

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik doe bij mijn fysio oefeningen voor mijn bekken,
    veel masage`s ;)
    en krijg ook stroom iets hihihi is wel lekker eigenlijk.
    en warme wax dingen op 2 plekken.
    lekker duidelijk he hahaha

@kar zon schijnt nu ook weer :( 8) raar weer pff

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ben ik nou te erg en zijn dit hormonen? of ben ik nou onredelijk?Ben benieuwd naar jullie reactie.
    onderstaande net naar UPC gestuurd.. Ik vind het echt raar....

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij wil ik per direct mijn abonnement op film 1 en sport 1 opzeggen. Ik heb net 15 minuten aan de telefoon gehangen wachtend op een beschikbare medewerker. Ik vertel uw medewerker het volgende: Ik wil graag mijn abonnement op Film 1 en Sport 1 opzeggen. Hij vraagt aan mij de rede, ik zeg daarop dat ik zwanger ben en dat wij als de kleine over 4 maanden geboren is wij het geld beter kunnen gebruiken. Hij was het daar volkomen mee eens. Geen probleem zover. Hij gaat onze gegevens bekijken in de computer en ziet er staan dat wij op 4 oktober een proef abonnement hebben aangevraagd en dat als wij binnen 2 maanden niet zouden reageren, dat het zou moeten worden stop gezet, wij aan een half jaar abonnement vast zaten. Wij hebben op dat moment niet opgezegd en wij zitten dus ook inderdaad tot 4 april vast aan het abonnement, zoals u medewerker bevestigde. Geen porbleem nog zover. Nu vraag ik hem dus om het abonnement te beeindigen zegt hij dood leuk dat jullie regels zijn dat het pas 1 maand van te voren kan worden opgezegd?!? En of ik dus volgende week! terug wil bellen zodat jullie het abonnenment kunnen beindigen? Hmm heel vreemd want als ik op jullie website kijk en ik het stukje "produkt opzeggen" lees staat daar alleen vermeld dat je TELEFONISCH contact op moet nemen met 0900-1580 (10 cent per minuut) en ook dat er een bevestigingsbrief wordt verzonden naar ons als alles bij jullie is verwerkt. Er staat dus niets vermeld over dat je pas binnen 1 maand kan opzeggen. Omdat ik volgende week niet weer een hele tijd aan de telefoon wil hangen tegen jullie tariefkosten wil ik graag dat jullie deze mail als opdracht beschouwen voor het beeindigen van Film 1 en Sport 1. Ik zie dan ook uw bevestigingsbrief en email zo snel mogelijk tegemoed.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met mij via email

4. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Haha peeetje, je bent enorm duidelijk hoor!
    Klinkt wel prettig trouwens, warme wax dingen..
    die trekken ze er niet dan toevallig ineens heel hard af toch/?
    :)

Ben nog eventjes alleen thuis, vriendjelief komt om half 4 gelukkig vandaag..ik kan er zó slecht tegen om alleen thuis te zijn..Voel me dan soms erg verdrietig worden..zoals vandaag.

Mijn vriend zijn ouders zijn beide overleden. Zijn vader toen hij 12 was (hartstilstand, hij heeft dit zien gebeuren vanuit een hoekje van de kamer) en zijn moeder zo'n drie jaar geleden..Ik kende hem toen net een mini jaartje. gelukkig heb ik haar ook nog eventjes meegemaakt.
    Nu vind ik dat heel erg moeilijk worden. ik mis schoonouders. Ik denk dat hij ze nu ook wel heel erg mist, maar hij zegt er niks over. Als ik hem vraag of ie het nu ook extra moeilijk vindt mompelt ie iets als "ja tuurlijk is het niet leuk"en dan klaar..
    Ik wil er tegen hem ook niet zo uitgebreid over beginnen omdat ik weet dat ie het daar moeilijk mee heeft, en hij kan er niks mee. (praten? neh..) Maar ik begin het zelf ook enorm te missen, schoonouders.
    Nu zitik te denken om ze te noemen op het geboortekaartje, maar volgens mij wil vriendje dat helemaal niet..lastig hoor..
    Klote regen..

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ow zanoni, je hebt helemaal gelijk. Toch zou ik deze brief op zijn minst verzegeld versturen, dan heb je altijd bewijs dat 'ie is aangekomen, en ik vind het een groot risico om het daar vanaf te laten hangen bij UPC..We hebben zelf drie jaar gedonder met UPC gehad, en mijn ervaring is dat je er met ƩƩn telefoontje en een brief niet zomaar vanaf bent.

Succes!

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam

netjes..... ;)
    ik zal het mijn man laten lezen..goed voorbeeld voor hem hihi
    hij had het wat minder gedaan namelijk hahaha

pff upc breek me weer de b#k niet open ;) :rolleyes:

7. Kim1989

Kim1989 Actief lid

Feb 15, 2007
    112
    0
    0
    Enschede
    zo...
    voor de mensen die onze ukkie wille zien, ik heb de foto`s in m`n album gezet :D

liefs kim

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    nee ze doen gelukkig een folie eronder hahaha

@ik weet niet wat ik in jou geval zou doen wel op geboortekaartje of niet..
    ik zou het eerst heel goed bepraten en overleggen.

9. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ja dat zeker, vind het alleen zo lastig..het lijkt alsof hij helemala niet de behoefte heeft om er iets mee te doen (mƔn!) en ik juist heel erg wel..terwijl het mijn ouders niet zijn, dus ikhoor zijn wensen te respecteren..maar ik vind het zelf ook zo verdomde moeilijk om geen schoonfamilie oid te hebben..
    Ik had een hele mooie meisjesnaam, hij vindt deze ook mooi, zeg ik: lijkt ook wel op een verbastering van de naam van je moeder he? ..zegt ie: mjah, daarom moeten we t niet doen, je vindt m mooi of niet, ik wil niet m'n ma vernoemen.."
    Tja, ik vind het gewoon moeilijk om er mee om te gaan denk ik..

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Pfff, ben blij dat jullie er ook zo over denken en Niva als ik over een paar dagen niets gehoord heb dan onderneem ik zeker nog verdere actie.

Niva, denk inderdaad dat je mannetje het moeilijk vind om er mee om te gaan, zeker nu er een kleine op komst is die zijn ouders dus nooit gekend hebben (hier op aarde dan want ik geloof wel dat ze meekijken) Het is misschien ook wel dat je man het gewoon moeilijk vind om erover te praten en dus zijn gevoelens moet laten spreken. Ik hoop dat jullie dit samen een plekje kunnen geven en dat je vriend er toch anders mee om kan gaan, want als jullie kleine straks groot is zal hij er toch ook naar vragen. Een hele dikke knuff voor jou!

Kim, leuke foto's! en ook leuk om te zien wie Kim is!

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Kim, leuke foto's.

Zanoni, wat een nette brief. Maar ik vrees dat je er niet zo maar af komt, met dit mailtje. Ben benieuwd naar het vervolg.

Niva, mannen reageren heel anders op zulke dingen dan wij vrouwen. Tuurlijk mist hij zijn ouders, maar het heeft voor hem, denk ik, geen zin om er steeds bij stil te staan. Het leven gaat verder.
    Snap heel goed dat jij er over wilt praten. En ik snap heel goed dat hij er niet over wilt praten. Probeer niet te veel aan te dringen, want dan worden de meeste mannen erg kriegelig en heb jij het straks gedaan.
    Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik bedoel te zeggen. Vind het altijd erg moeilijk om dingen zo op papier te zetten, dat iemand snapt hoe ik het bedoel.

12. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Adine en Zanoni, thnxx..Ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen en ik denk er ook zo over..Mannen zijn nou eenmaal anders dan vrouwen, vooral wat dit soort dingen betreft (praten? hoe doe je dat? ;) )

Nou moet ik zeggen dat 'ie normala gesproken wel erg goed kan praten hoor, ik denk alleen dat hij hier inderdaad mee omgaat als zanoni zei..: het is gebeurd, het is erg, ik mis ze, maar ik moet verder, dus laat ik het achter me"

Helaas werkt t bij mij vaak anders, maar goed..heb nog een uurtje om te janken, dan ga ik daarna mn tranen drogen en dapper doen tegenover vriendje :)

P.s. Ik geloof denk ik ook wel dat ze 'meekijken' Al is het maar omdat ik dat graag wil geloven..

13. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    rare tic trouwens van me..dat : helemala. normala, verhala..snap niet wrom ik dat altijd zo tik..sorry

14. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Het blad, Wij jonge ouders valt net in de bus. Ik had afgelopen weekend een mailtje gestuurd, dat ik het blad nog niet gehad heb.

Dus dames die de blijde doos van prenetal hebben aangevraagd en het blad Wij nog niet hebben gehad. Even een mailtje sturen.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ben weer terug van de tandarts. 2 gaatjes (waarvan 1 afgebroken kies) maar geen verdoving of pijn deze keer. Moet wel over 3 weken terugkomen voor 2 gaatjes in mijn onderkaak. En die doen wel zeer. :(

We hebben net ook de afspraak voor de pretecho gemaakt! 23 maart, 1 dag voor mijn verjaardag! Het is mijn verjaardagscadeau van Alex. Dus over ruim 3 weken zien we ons knulletje weer! :) :)
    Ik ben dan 25 weken, is toch mooi?
    (zal je zo even PB sturen Evelieveling)

Niva, ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Je wil toch zoveel mogelijk familie om je heen nu.. Ik zou gewoon veel overleggen met je vriend en wie weet verandert hij nog van mening tegen de tijd dat je geboortekaartjes gaat bestellen? En bijvoorbeeld de 2e of 3e naam vernoemen? Dus niet de roepnaam als hij daar moeite mee zou hebben?
    En dat huilen, dat herken ik hoor. Mijn vriend is net vertrokken, weer alleen vanavond.. :( Ik kan er ook slecht tegen.

Zanoni, keurige brief. Aangetekend verzenden! Ik heb met Essent zo'n akkefietje gehad, die wilden 1800 euro van me hebben terwijl dat bedrag echt niet klopte. Bellen etc. hielp niet, maar na mijn aangetekende brief kwamen ze heeeeel snel met een nieuwe factuur.
    En anders nog even dreigen met Kassa of Radar, of dat je een advocaat inschakelt. Dat helpt altijd! ;)

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Brrrr, tandarts. Nee, daar hou ik niet van.
    De laatste keer moest ik voor controle en vertelde dat ik zwanger ben en mocht verbazingwekkend snel weer van de stoel. Was allemaal goed.... Ik denk dat ie me matste, hij was net een paar weekjes vader geleden voor het eerst vader geworden. Mijn vriend daarentegen mocht 4 keer terugkomen (de tandarts komt altijd op 1 of andere manier aan zijn geld ;) )

17. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Mag ik mij ook aansluiten bij de groep Juli-mama's :D

Ons kleintje wordt ongeveer verwacht op 4 juli 2007 ;)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    hi dames,

zo het is weer woensdag..
    jullie hebben weer lekker veel geschreven.

Kim: fijn dat je echo helemaal goed was. wonen jullie samen, of nog niet (als je het te prive vindt, dan gewoon overslaan he)

heb vandaag mijn roze buikband binnen gekregen.. gek hoor

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Shirleyke, welkom hier! Het is hier altijd een gezellig boel :)
    Heb je al de 20 weken echo gehad? en weet je al of je een jongen of meisje krijgt? of blijft het een verrassing (nee ik ben helemaal niet nieuwschierig ;) :) )

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Marloes, leuk he die knal roze band :)

Share This Page