Zo ik zit weer met een karnemelkje achter de computer. Ben iets rustiger inmiddels. Moet morgen een presentatie houden over mijn onderzoek en nu heb ik op het nippertje nog iets leuks gevonden dat ik erin kan stoppen. Opluchting! Wie zei dat van die rugpijn? Heb ik ook enorm last van. En ik moest net 3 kwartier staan en kan bijna niet lopen nu. Verder alles heel goed hier! Maar weer even doorwerken aan die presentatie dan. Als ik dat niet ook helemaal verhaspel morgen... Verstrooid!
Sporten jullie ook? Ik ging 2 a 3 keer per week fitnessen, cardio enzo. Vorige week ook nog. Nu zie ik er zo tegenop, na dat bloed. De dokter zei dat het geen probleem was, maar ik durf gewoon niet meer. Net als seks, vind ik nu ook enger. Nog wel gedaan trouwens hoor.... Herkennen jullie dit?
ja hij klopt ook niet; die 5 weken 5 dagen ging over de vorige ticker. Ik haal hem weer weg. De oude komt terug!
Ik moet uitkijken dat ik niet teveel doe. Sprong van de week lekker op de fiets. Oei...dacht ik, zal dat allemaal wel kunnen. Maar het zit er nog steeds, dus zal wel. Ik had zo last van mijn rug, Kar. Ben maandag bij de kraker geweest. Het gaat nu wel weer een beetje, maar is nog niet weg. Ik weet niet of dat met de zwangerschap te maken heeft, want het is wel een oud kwaaltje van me. En sporten....alleen in de tuin. Ik ben niet zo'n sportbeest. Misschien dat ik moet gaan zwemmen ofzo.
ik heb echt het gevoel dat ik te weinig beweeg, vooral fietsen en zwemmen schijnt nu goed te zijn, dus maar even kijken of ik dat ga oppakken.
hallo meiden, Daar ben ik weer, terug van de stad. Nee, ik heb alleen een cadeautje voor mijn schoonzus gekocht, die is morgen jarig. Wel even bij prenatal geneust, was erg leuk. Ik zag een 9 maanden dagboek, maar hij was zooooooooo duur dat ik hem niet heb gekocht. Maar nu baal ik, haha. Sporten? Nee daar doe ik ook niet aan . Ik ga denk ik maar eens wat meer fietsen. Was ik net hier aan het rondneuzen, kwam mijn broer binnen. Snel weggeklikt, hopelijk heeft hij het niet gezien, haha. X Neia
Kunnen jullie me iets uitleggen: als ik hier naar de zwangerbanner kijk ben ik net in week 5. Als ik op beebiesite kijk, ben ik al bijna in week 6.... waar komt dat verschil vandaan?
Nee je bent 5 weken zwanger, dat betekent dat je je 6e week in gaat. Dus het klopt wel! Ik ben zaterdag 6 weken zwanger, dan ga ik mijn 7e week in.
heb me net aangemeld wij jonge ouders sms-service dan krijg je elke week een mailtje,hoe groot de baby is en wanneer je bv mag stoppen met foliumzuur enz enz je kunt er ook zo weer mee stoppen