Goedemorgen, Monique: wat heerlijk, zo'n mooie echo! Ik ga je ook een PB sturen.. Nieuwsgierig! Ik zit weer op mijn werk.. Misselijk en zere darmen. Het schijnt te heersen, Alex had er last van, op zijn werk ook en hier ook. Bah. Hopelijk gaat het snel weg. Heb verder niet veel te vertellen.. Behalve dat ik gisteravond nog een enorme huilbui had toen ik mijn moeder aan de telefoon had. Ik zat er al op te wachten gisteren, en toen ik haar sprak was het dan zo ver. Ik voel me soms zo schuldig over van alles, dat ik niet sport, dat ik aankom enzo.. Terwijl zeker dat laatste er gewoon bij hoort. En ik let echt wel op wat ik allemaal eet. Zucht... Ik vind mijn buik ook helemaal niet groeien! Eens kijken wat mensen hier er van vinden, die hebben me nu een paar dagen niet gezien.
@kar.. alles hoort erbij komt goed meid..hihi volgens mij was het huildag gisteravond ik had het namelijk ook. Mensen vergeten soms dat hormonen zoveel kunnen doen.. ik janken joh.. om wat? ik ben het al vergeten! @Monique geweldig..maar ehh stuur mij ook een pb hihi zooo nieuwsgierig! @vissie ik rust wel hoor meid.. maar al dat gelig en thuis zitten.. ik word gek! ik had al op ok gedrukt haha maar ik was nog nie klaar zit te bellen hahahaha
Hey Monique super enne ik ook nieuwsgierig. enne mensen die mijn hintjes niet door hebben pb dan maar dan zeg ik het
Oh ja, Vissie: mooie wagen hoor! Peetje: ja, gisteren bombarderen we gewoon tot huildag! Kwam ook door het weer!
Nog 2 weken dan mag ik ook voor de 20-weken echo! sorry, moest het ff kwijt....zit nog net niet de uren te tellen....... Vandaag mijn laatste 'vrije' dag. Meallán gaat 3 dagen naar de creche (ma, wo, do). Dus vandaag heb ik voor het laatst mijn handen vrij om te doen wat IK wil. Heb me dan ook echt voorgenomen om er een leuke dag voor mezelf van te maken. De andere twee dagen heb ik alleen maar in huis lopen opruimen en rommelen. Maura en Myron hebben vandaag de laatste dag in het skiklasje en dan is er altijd een wedstrijd. Ben heel benieuwd hoe het dit jaar gaat. Vorig jaar had Maura de beker gewonnen....... Gisteravond toen ik in bed lag had de beeb een sportuurtje... zat uitgebreid te springen en te dansen. Heerlijk gewoon. Voel het nu elke dag! Verder geen nieuws hier... Monique, ben ook nieuwsgierig, PB is eerrrrrruuuuug welkom... Lexi, ben benieuwd of je nog wat te horen krijgt over je nieuwe broek . Vind het trouwens tegenwoordig wel meevallen met de positiemode. Als ik terugdenk aan die zakken die ik destijds bij Maura aanhad Fijne dag allemaal, Groetjes, Melanie
hoi meiden WElkom hier shirleyke Kim2: gave fotootjes, fijn dat alles goed was..... Moniqueok fijn dat alles goed was Kieteltje: super duidelijk hoor... Kar: heb ook wel eens last van zo plots opkomende huilbui en die eindigd dan meestal in een lachbui omdat ik me dan ineens realiseer wat me hormonen aan het doen zijn! MElanie: wat is een dwergvel? Gister weer naar de yoga geweest, vond het erg interessant. Volgende week niet en dan gaan we weer verder. Twinny
Haha, dat is een germanisme......overkomt me eens in de zoveel tijd....(blijf toch gewoon een allochtoon). In het Nederlands heet dat "middenrif"
Ik kom over een paar dagen weer terug. Ik heb het goed te pakken en er een keelontstekking bij, op het moment lig ik alleen maar op de bank. Spreek jullie snel weer.
Sterrekind, beterschap. Melanie, geniet van je vrije dag. Voor je het weet is de hele meute weer thuis en sta je weer te wassen en te schrijken. En ja, ik kreeg ook hele rare ideeën bij dwergvel.... Kar, Twinny en peetje, hier een dikke knuffel. Misschien helpt dat wel. Lexi, hoe zit je bolliebroek? Kan je er al aan wennen? Vissie, leuke wagen heb je gekocht. Enne, waarom mocht je vandaag niet voor de 20 wk echo? Monique, fijn dat alles in orde was. Uiteraad heb ik je ook een pbtje getstuurd. Ben niet nieuwsgierig, maar wil gewoon alles weten. Vanmorgen lekker blijven liggen en IE was ook wakker. Wat een zalig gevoel he....Je zou zo de hele dag wel kunnen blijven zitten. O ja,( weet niet meer wie het zei,) waar ben je die mevrouw tegen gekomen? Zal ik daar ook eens gaan winkelen.
Ik heb vanmorgen de screeningsecho gehad en alles was goed! Wurm bewoog enorm zodat we weer geen goede foto's hebben, maar dat is niet erg. Veel blijer ben ik met het goede nieuws ! Ziet er prima uit en zoals eerder gezegd zeer beweegelijk. We hebben het geslacht niet laten bepalen want dat willen we niet weten. Ik ben blij ! Groetjes Mona
Gefeliciteerd Mona! Kan me voorstellen dat je nu al op een roze/blauwe wolk zweeft! Jou dag kan zeker niet meer stuk!
Ik moet nog bijlezen! Maar wilde vast even HOI! roepen! Jerry is vandaag begonnen met zijn nieuwe baan. Ik heb net de echolijst aangepast. 1 pretecho op de lijst erbij en 2 goede echo's van gisteren!
Bijgelezen! En ik zie dat er gewoon niemand is om mee te kletsen! Saai hoor @ zanoni, je brief is zeeeer netjes. Ik zou het niet zo geschreven hebben. Ik zou het op zijn Rotterdams hebben neergepleurd en dat is niet altijd even netjes. En al helemaal niet met deze hormonale buien van mij! @Kar, fijn dat je de tandarts weer hebt overleefd. Held... zonder verdoving! Bij mij moeten ze al een verdoving geven voor ze iets mogen aanraken. Ik ben doodsbang voor de tandarts! @ Shirleyke, WELKOM bij deze groep mutsen die veel te veel kletsen Ik ben zo vrij geweest om je ook vast op de 20 weken echo lijst neer te zetten (zie de link in mijn onderschrift). Als je er meer info neer wil zetten (hoe je echo was etc.) wil je me dan een priveberichtje sturen! Thanks! @lexi, Fijn dat je dus toch gewaardeerd wordt op je werk en ze je niet willen laten gaan. Dat geeft moed! @ Vissie, mooie wagen. Lekker gevoel he? Iets kopen voor je kleine uk! @ Sterrekind BETERSCHAP! Doe rustig aan. Je hebt alleen als je terugkomt HEEL VEUL bij te lezen Overigens... ik las laatst ergens... moeder. Dat is de overtreffende trap van moe, omdat je minder slaapt. Maar ook van moed! Want dat heb je nodig om een goede moeder te zijn. Ik vond hem zelf wel erg mooi! Ik had gisteren een koude buik. Dus ik leg mijn hand even op de verwarming zodat ie lekker warm werd en ik legde hem op de zachte kant van mijn buik, dat was op dat moment links. Nog geen minuut later is het daar keihard en een hoop getrappel. Dus ik laat het Jerry doen aan de rechterkant en ik heb hem volgens mij nog nooit zo zien glimlachen. Je zag Pinda echt van de ene naar de andere kant gaan, buik nam rare vormen aan en hij voelde pinda ook echt bewegen! Heerlijk gevoel!
Heerlijk inderdaad om op die manier al met je kleintje te spelen! Soms sta ik gewoon veeel te laat na de wekker op, gewoon omdat ik nog even wil spelen echt schattig.. Sowieso het gezicht van je partner als ie voor het eerst de kleine voelt, dat vergeet je volgens mij nooit meer..!
Hey meiden, Het is een hele tijd geleden dat jullie nog iets van mij gehoord hebben... maar mijn zwangerschap loopt dan ook niet van een leien dakje. Laat nu even iets van me weten nav het pb'tje van Evelieveling. Ik lees nog wel vlug wat jullie schrijven maar kan er niet meer op antwoorden omdat ik niet zolang rechtop mag zitten van de gyn. Ik ben aan week 13 opgenomen in het ziekenhuis omdat ik teveel harde buiken had... vanaf dan moest ik ook weeënremmers nemen. Een week later heb ik een bandje rond mijn bmh gekregen (cerclage) om te voorkomen dat ik voortijdige opening zou krijgen. Nog een week later mocht ik weer naar huis... sindsdien platte rust en weeënremmers. Nu lig ik dus al de hele tijd plat. Ik mag enkel uit m'n bed om naar het toilet te gaan. De dosis weeënremmers is ondertussen al vier keer verhoogd omdat het erger en erger werd, zodanig dat ik nu dus aan de maximumdosis zit die ik thuis kan nemen. Als het nu nog erger wordt, moet ik naar het ziekenhuis tot het tijd is voor de baby om geboren te worden. Naast dat alles heb ik ook suikervallen door de weeënremmers en dat is ook niet echt plezant maar natuurlijk niet onoverkomelijk. Ons ukje doet het wel zeer goed... ik heb heel vaak een dansend buikje, wel een minibuikje want ik ben nog steeds niet aangekomen. Ons kleintje zit iets voor op schema en zou nu al ongeveer 500gr wegen en 28cm of zo meten. Ondanks de vele echo's (om de 2 weken) weten we nog steeds niet wat het wordt... ons kleintje houdt telkens de benen stevig tegen elkaar Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik hier niet meer schrijf... maar ik leef wel nog heel erg met jullie mee... ik hoop dat jullie zwangerschappen allemaal goed verlopen en we over een paar maanden met z'n allen een wolk van een baby kunnen vasthouden! Ik zal proberen af en toe iets van mij te laten horen... Liefs Kirby