Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nou dat was een beetje een teleurstelling... en nu moeten we nog 2 weken wachten tot we weten wie de Mol is! :(
    En ik heb nu een sugar-high van het ijs.. :( Hartkloppingen en zenuwachtig gevoel. Hmmm tijd dat m'n suiker eens geprikt wordt!

2. Niet meer actief

Lexi, zit er geen knoopsgatelastiek boven in je broek, dan kan je hem strakker zetten zodat hij niet meer afzakt.
    En je kan ook wat doen tegen die telefoontjes, je moet je dan aanmelden op http://www.infofilter.nl al je gegevens invullen en je hebt nergens last meer van voor 5 jaar. Als die 5 jaar bijna voorbij zijn krijg je een melding en moet je alles weer opnieuw invullen.

Zijn hier nog meer MOL-kijkers? Echt irritant, nu moeten we 2 weken wachten voordat we het weten, grrr...

Ana Wel jammer dat het zo snel ging. Kweet niet meer wie het zei maar niet alle 20 weken-echo's duren in nederland 30-45 minuten, die van ons duurde maar 10-15 minuten, maar dat is in ieder geval langer als bij jou! Ik zou nog lekker een (paar???) pretecho doen.

Liefs, Tanya

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Lexi, die enquete- of marketingkantoren zijn idd vreselijk. Vooral na de zwangerschappen vielen me heel veel lastig. Waarschijnlijk omdat je je overal opgegeven hebt voor allerlei cadeaudozen ed. Maar vaak vragen ze naar een bepaald iemand en dan zeg ik altijd dat ik degene ga roepen (niet dus). En dan maar wachten hoe lang het duurt eer dat zij het wachten beu zijn en ophangen, haha. En in de tussentijd kunnen zo ook niemand anders lastig vallen!

4. Niet meer actief

Kar, ik zag je berichtje over dat ijs en ik werd terplekke jaloers! Ik loop al weken te zeuren om ijs, maar krijg elke keer het antwoord: niet genoeg ruimte in de vriezer! Nu hebben we ook wel een kleine vriezer, maar een bakkie ijs kan er best wel in, en trouwens dat zou dan niet voor lang zijn want die is ook weer snel op hihihi
    (wie denk jij trouwens wie de mol is?)

Liefs, Tanya

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Helaas, geen MOL, geen GTST, geen as the world turns, X-Factoe enz...
    Kan er dus helemaal niet over mee praten. Saai, he?

6. Niet meer actief

Nee hoor je bent niet saai. Ik kijk dan wel de Mol, maar da's meer om te kijken of ik het op het eind goed heb en ik kijk ook GTST, maar da's geestelijke ontspanning, hoef ik even niet na te denken. Verder volg ik geen programma's, dus geen ATWT, geen bold, geen ONM enzo.
    En ook geen films, want ik kan mijn concentratie er toch niet bijhouden en dan moet ik Marc steeds lastig vallen om te vragen waar het ook alweer over ging. Oja, ik ben wel een enorme fan van LOST, die download ik zelfs van internet omdat ze hier in Nederland nog niet uitzenden waar ze in Amerika zijn.

Liefs, Tanya

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Broek zit al op strakste knoopsgat... Heb denk ik gewoon nog niet genoeg bollie om broek omhoog te houden, of ik ben toch zodanig afgevallen dat zelfs mijn gewone maat 44 me nu te wijd zit? (zei zij hoopvol)

Enne dat die irritante bellers bellen dat is nog niet het ergste, die doen ook maar hun werk, maar ik vind dus echt dat je dat niet meer kan maken rond de klok van half tien! Echt belachelijk laat! En dan die doos zeggen dat zij er niks aan kan doen. Kijk op de klok, doos, en vraag je dan af of het nog wel decent is om onbekende mensen te bellen om die tijd!

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Haha dat is ook een leuke tactiek! Hier vragen ze altijd naar dhr of mw ... (achternaam van mijn vriend) maar vriend is nooit thuis en ik heet lekker niet zo, dus ik kan zonder te liegen gewoon zeggen dat die niet thuis zijn of dat ze daar niet mee spreken. 'Spreek ik met mevrouw ...?' Nou nee dus, hahaha!

Nou ja ik ga maar gewoon pitten en dan laat ik de telefoon lekker beneden! Spreek jullie laterz meiden!

9. Niet meer actief

Liefs, Tanya

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ja vond het ook een teleurstelling alleen gezien de vorige jaren was ik al bang dat we een week moesten wachten.. maar waarom 2?

Ana, Leuk een meisje! alleen jammer dat het bij jullie zo'n lopende band werk is... Ik zou ook voor die pret echo's gaan als ik jou was!

Even een update over UPC \:D/
    Dit was de reactie die ze me toestuurde via de email:
    Geachte mevrouw Van de Logt,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.

Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard dient u langer dan een maand van tevoren uw abonnement op te zeggen en daar heeft u dan ook aan voldaan. Wij zullen dan ook per 4 april het abonnement beëindigen. U zult merken dat 5 april deze zender dan ook niet meer beschikbaar is.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

DUS ALS IK TOT VOLGENDE WEEK HAD GEWACHT HAD IK ER WEER EEN HALF/JAAR AAN VAST GEZETEN....Arrhhh ik haat mensen die mij foute info geven over dit soort dingen! En dan nog wel een telefoonmannetje van UPC zelf.
    Ik ben in ieder geval blij dat ik er van af ben :whistle:

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
  12. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    leuke aanbieding evelien hihi, is ook leuke site rainbowbabies, vriendin van me heeft er al vaak t-shirts met eigen teksten besteld, goeie kwaliteit.

@MOL, ik hoorde gisteren op de radio dat het te maken heeft met de NOS uitzending van sport, ze hebben rechten voor zowel schaatsen (?) als voetbal (bepaalde cup ofzo), nu willen ze het allebei tegelijk uitzenden dus moest de mol daarvoor wijken... :( zooo lang in spanning nog..!

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    LMA, succes vandaag! En succes met de keuze over de hond.

Adine, lepeltje... je legt er een lepeltje bij en geeft ze zelf de leiding. Vaak gaan kinderen van alles nadoen dus ze gaan vaak al snel over op het lepeltje!

sonya, succes vandaag met het huisje.

Ana, bedankt voor je uitgebreide update. gefeliciteerd met jullie dochter! Heerlijk hoor!
    Wel jammer dat het er daar in Spanje zo aan toegaat. Wat vreselijk snel en teleurstellend. Maar het belangrijkste is dat het goed is!

Zanoni, fijn antwoord van UPC.
    Jij bent er in ieder geval vanaf!

Jerry zijn eerste werkdag was gisteren vooral informatief. Vandaag gaat ie echt meelopen en leren hoe het moet. Hij heeft er zin in.
    En wat een verademing zeg, pas om half 8 de deur uit in plaats van 6 uur de deur uit! En gisteren was ie om half 6 thuis! Jeee, een normaal leven ;)

Adine, nee, we zullen niet iedere vakantie op texel zijn ;)
    Ik zit hier in de kop van Noord Holland. Dus ik zal al snel de boot (en ik ben doodsbang om te varen) pakken en naar Texel gaan. Daar een stukje lopen en dan ben ik er. Ik wil mijn meisje iedere maand wel even zien om te zien hoe ze groeit!

Ik ga zo de vlos bellen. Ik ga kapot van de pijn. De pijn strekt uit naar mijn benen. Vreselijke krampen in mijn rug, onderbuik, schaamstreek, lies en benen. Gisteren liggen janken van de pijn. Slaap al een paar nachten vreselijk slecht. Weet niet wat het is en dat maakt me angstig. Als ik weet wat het is dan kan ik de pijn behappen, maar de angst vind ik vreselijk! Ben bang om de kleine te verliezen.

En iemand vroeg of ik nog steeds zwanger ben van een pinda. Ja... een grote pinda. Maar ja, indonesisch bloed x indonesisch bloed maakt pinda ;) :p

Zo... ik ga mijn lijst updaten!

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Zo, eindelijk bijgelezen.

Gisteren de hele dag heel ellendig in bed gelegen. Weet nog niet zeker waar ik last van had. Maar woensdagnacht heb ik de hele boel lopen onderspugen en ik voel me dan altijd zoooo zielig. Je hele lichaam doet dingen die jij niet onder controle hebt en daar kan ik niet mee opgaan. Moet ook altijd huilen dan. Las ergens dat woensdag uitgeroepen was tot huildag; nou, ik deed ook mee.
    Dus niet geslapen de hele nacht. En de volgende dag ziekgemeld en de hele dag in bed gelegen. Mijn maag (denk ik, maar zit wel heel hoog nu) was de hele tijd aan het samenkrampen en dan moest ik echt de kotsneigingen wegpuffen. Heel vermoeiend. Kon ook echt niet bewegen, want dan moest ik weer. Vandaag lijkt iets beter te gaan. Maar wat het nou is (geweest)? Geen idee. Misschien toch iets van buikgriep ofzo?

@Eveline; dat klinkt ook niet goed. Maar snel je VK bellen. Misschien kan ze je geruststellen.
    Ik denk aan je meis!

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    @kirby tjee sterkte meid, ik vind een week plat al verschrikkelijk
    @elma veel plezier bij de echo..eindelijk je kleintje weer zien he!?
    @sonya was het lekker bij de fysio of heb je geen masage gehad alleen oefeningen?
    @anna gefeliciteerd..een meid echt leuk.

volgens mij hebben we nu meer meiden he?

@zanoni zoo das snel een reactie van upc!!
    wij zijn aan het kl##tviolen met speedlinq.
    internet en bellen..
    letterlijuk ik kan internetten perfect maar die hadden we al,
    bellen kan ook.....
    alleen gebeld worden is een probleem pfff...

@evelien wat fijn dat jerry naar zijn zin had, dat vind ik altijd het belangrijkste van werk!
    Heb je al je vk gebeld? laat ff wat weten daarna.. wat naar joh..bah..

@jody heel herkenbaar,voel je nu wel wat beter??

ik zit nog steeds in mijn dip en ik kom er maar niet uit!
    Morgen word mijn kleine meid 6 en ik voel me zo schuldig dat ik de laatste tijd niet meer de moeder bent die ik was :cry:
    ik ben niet alleen maar voel me zo alleen, kan niet lang lopen dan voel ik me zo beroerd.
    Kan nix met haar doen! morgen komen ook alleen maar de 2 op`s en de 2 oma`s en mijn broer en schoonzus..
    ik kan een huis vol niet aan :(
    D`r kinderfeestje..zie je mij nu met 15 kinderen een feestje vieren pff ik kan niet meer..
    en ik vind het zo zielig voor haar..

ze is al zo zenuwachtig voor morgen.. voor wat.. dit word niet zo`n verjaardag wat ze gewend is snik :(
    vandaag is de oudste van mijn broer jarig..dus gaat heel eventjes heen.
    Hij word 4.. dan ziet ze natuurlijk hoe de verjaardag moet zijn.. niet hoe zij het morgen krijgt pff

ben de laatste tijd ook weer zo misselijk en moe..
    dacht dat we die tijd wel gehad hadden!

iemand een beetje leuk nieuws? die heb ik nodig!

evelien ik stuur je even een pb.. 20 wkn echo is vervroegt!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje meiden toch, wat een ellende hier!

Evelieveling: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, bel maar snel even. En laat maar even iets weten straks.

Peetje: ik denk dat ze echt elke verjaardag wel leuk zal vinden hoor! En je man, kan die niet wat uit handen nemen morgen? Romy is vast blij met het bezoek en de kado's die ze krijgt (nieuwe fiets toch?). En je kunt er ook helemaal niets aan doen, als jij de keuze had gehad had je het anders gedaan, dus niet zo streng voor jezelf! Maar uithuilen mag natuurlijk altijd hier! *Knuffel*

Jody, er heerst iets van buikgriep, ik hoor er meerdere mensen over. Hele nacht overgeven, krampen in maag en darmen. Is ook wel snel weer over, als dat een troost is?

Molkijkers: ik denk dat er 2 mollen zijn! Die suggestie werd in de lounge ook geopperd, en nu ze met z'n vieren in de finale zitten denk ik van wel. Of juist helemaal geen Mol, dat ze elkaar al die tijd hebben lopen opfokken. Ik denk nog steeds Eva, maar die aanwijzing van Marloes over Inge laatst laat me ook niet los... ;) Helaas nog 2 weken wachten. Zo flauw altijd dat ze dat zo uitrekken.

Hier gaat het verder wel. Heel verdrietig vandaag, weet niet hoe het komt. Slecht geslapen. En volgende week + volgend weekend weer alleen. Dat vooruitzicht benauwt me ook. En die babykamer waar maar geen begin mee gemaakt wordt... Ik zal me eens gaan afleiden met wat werk, als dat lukt. Stomme is dat ik me meteen zorgen maak, dat het niet tijdelijk is maar dat er een depressie aankomt ofzo.

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ja, ik heb net zelfs creackers en een bananenmilkshake naar binnengewerkt en het zit er nog!

Vaak vallen de dingen waar je het meest tegenop ziet het meest mee. Ik hoop dat dat ook in jouw geval zo zal zijn. Ik duim voor je!
    Ach, de rest van de visitie snapt het toch wel en kunnen je misschien wat klusjes uit handen nemen. Deligeren!

Goed nieuws? Tja, kan niets bedenken, behalven dan dat de zon hier heerlijk schijnt! Zal ik je wat stralen toesturen? Je kan kiezen, moet ik ze op de A1 of de A50 zetten en waar moeten ze er dan weer af :) ?

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jody: ik zie net in jouw album je foto's! Mooie buik krijg jij ook al! Gaat snel nu he?! :)

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Nee joh! Je hebt een dipje en dat komt allemaal wel weer goed! Als straks het weer blijvend opknapt voel je je ook gelijk beter! Ga dingen doen waar je zin in hebt en geniet van die kleine vent in je buik! Alles komt goed! En enige twijfels die je hebt schrijf je hier maar van je af.
    Ook wat zonnestraaltjes? Hier is genoeg voor ons drietjes hoor!

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik durf niet te bellen. Bang dat ik een aansteller ben....
    Wie schopt me even?

Share This Page