Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik denk dat ik beeb gevoeld heb... :) :(:
    voelde aan mijn buik en het was alsof er iets hards weg floepte.. kan het niet anders omschrijven...

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Gaaf man! Nu zul je het veeeel vaker voelen.

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Dit is zo oneerlijk. Ik hoop dat ze sterk genoeg is om snel te herstellen. We zullen allemaal aan haar (en jou) denken. Heel veel sterkte de komende moeilijke periode.

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Wij hebben vandaag het kamertje gekocht! En hij komt al begin april! Nu moeten we het nog eens worden over de kleur die we in de kamer willen gaan doorvoeren. En dan kunnen we aan de slag!

Heerlijk gevoel!

5. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Een heerlijk gevoel he, Marloes. :D

6. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Vanmiddag lekker wezen shoppen bij Burgerhout. Hubbie was om 3 uur al thuis en dan moet je het waarnemen. ;)

We hadden nog een kadobon liggen van 300 euro, dat shopt toch wel lekker. We hebben een box gekocht met een la eronder. Een starterset flesjes met spenen en een flessenborstel. Een badsetje in het rood. Daar zat een luieremmer, pootje, kam en borstel, potje met dekseltje voor wattenstaafjes, zeepdoosje en een aankleedkussen bij. Voor die aankleedkussen heb ik nog een rode hoes erbij gekocht en een badcapje. O ja, ook nog een lampje die past bij het kamertje.

Vanavond nog naar de Gamma om een kast op te halen die ook in de babykamer komt. Het ziet er al helemaal af uit.

Vanmorgen nog stof gekocht om een voedingskussen te maken en watine voor een boxkleed. Heb ik volgende week lekker wat te doen.

7. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Leuk Jody. Heb je nog ergens een plaatje ervan? Ben benieuwd wat je gekocht hebt. :D

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    O ja, zal eens even kijken of ik iets in mijn album kan zetten.

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hij staat er in!

Moet nog wel wennen aan mijn banner hihi!

10. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou even het laatste nieuws... we hebben het huisje gezien, maar ik twijfel erg... het is wel een hoekhuisje, maar erg klein. woon kamer is bijna de helft kleiner als wat ik nu heb...en de slaapkamers zijn 3, waarvan er 2 met schuine muren... dus kwa ruimte ga ik er op achteruit.. wel een leuk tuintje, maarja.
    daarbij zijn we nu met zijn tweetjes en straks met zijn 3 en dus ook meer spullen! nou mijn gevoel twijfelt erg, dus ik mag nog denken tot maandag...
    groetjes :eek:

11. Niet meer actief

Effe een kort berichtje van mij. Marc zijn kies is net afgebroken. Wij de weekenddienst van de tandarts bellen, krijg je 1 of ander bandje met het advies de afgebroken kies nat te houden en morgen weer te bellen met de spoeddienst. Nou lekker dan. Marc ziet er niet zo tegen op, ik des te meer, want ik ben zoooooooooo bang voor de tandarts. Ik ga morgen wel mee want Marc zal wel verdoofd moeten worden en dan kan hij waarschijnlijk niet terug rijden. En we hadden zoveel plannen voor morgen om te doen, balen!

Liefs, Tanya

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh jakkes Tantan.... Klinkt niet zo goed, tand afgebroken. Morgen maar snel bellen dan en hopen dat jullie dan alsnog 's middags leuke dingen kunnen doen....

Sonya one love: Jammer dat het huisje tegenvalt... Was het echt TE klein of is jullie huisje waar jullie nu wonen gewoon aan de ruime kant? Het is maar net wat je gewend bent he.

Jody: Erg mooie babykamer! Prachtig hoor!

Oh Marloes: Je hebt je ukkie gevoeld! Heeeerlijk! Ik heb vandaag voor het eerst mijn buikje zien bewegen. Ik zat vanmiddag voorover gebogen achter de laptop en toen voelde ik steeds wat bewegen. Dus ik dacht, ga ik ff achterover zitten met de truin omhoog. En toen ineens zag ik een kleine beweging in mijn onderbuik en tegelijkertijd voelde ik de uk bewegen. Ohhh wat was ik blij!

Zanoni (die nu waarschijnlijk al heerlijk aan het genieten is): Geniet ervan meid! Heerlijk er ff tussenuit.

Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Ik durf niet meer op de weegschaal te staan.

Groetjes Miep

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Kirby, jeetje wat naar zeg! Ik hoop maar dat de rest van je zwangerschap wat voorspoediger verloopt! Heel veel sterkte en gooi de boel nog effe op slot hè? (niet dat je daar enige controle op hebt, maar goed)

Mona, fijn dat de screeningsecho goed was!

Ana, jammer dat het lopende band werk was, maar wat veel belangrijker is is dat je je 'dochter' hebt mogen aanschouwen!Super!

Monique, wat vervelend van de lichte bekkeninstabiliteit. Hopelijk wordt het niet erger.

Tomenjerry, wat een vreselijk bericht over je nichtje! Veel sterkte ermee!

Jody, leuk kamertje! Wij hebben daar ook nog over getwijfeld, maar wiuj gaan voor een andere die kunnen laten spuiten in iedere kleur die wij willen. Het wordt dus helemaal donkerbuin. Wij gaan hem morgen bestellen want er zit 13 weken levertijd op!
    Hoe lang moeten jullie er op wachten?

Marloes, wat fijn dat je de baby hebt gevoeld!!! Ik denk dat íe bij mij gisteravond ook erg actief was (net als ik) Ik was trainen aan het geven en rende zelf ook wat mee, en ik heb bijna het hele uur gekriebel in mijn buik gevoeld, dus dat moet het wel zijn geweest. Helaas heb ik vandaag weer ee hele dag niks gevoeld...

Evelieveling, hoe is het nu? Heb je nog bericht/telefoontje teruggekregen van de vk???

Adine, jij vroeg nog waarom ik donderdag niet mocht voor de 20 weken echo. Op zich had ik best gemogen, maar toen ik die proefkonijn echo liet maken door een vk in echo-opleiding heb ik me laten vertellen dat men liever hebt dat je iets later komt voor de 20 weken echo, bijvoorbeeld bij 22 weken, omdat dan alles veel beter zichtbaar is. Dus op haar aanraden heb ik hem 2 weken verzet. Ach het maakt mij ook niet zoveel uit hoor...

Verder alles prima hier! Prettig weekend allemaal!

14. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ja dat merkte ik anderhalve week geleden ook hihi, echt een grappig gezicht he! De eerste keer dacht ik echt van: zie ik het nou goed? En nu zit ik heel vaak naar mijn buik te kijken als ik dr voel bewegen. Blijft een leuk gezicht.

En over dat aankomen.... ik durfde pas bij de vk ook niet meer op de weegschaal te staan.... tot nu toe 5 kg aangekomen. Vind het wel genoeg zo hoor pff. Kan me niet indenken dat het alleen maar erger wordt! Ben echt een tientonner straks :confused:

15. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Nou ik ben er weer hoor, het ergst is achter de rug nu alleen nog erg verkouden.

Ik moest weer aardig bijlezen en weet ook niet meer welk verhaal bij wie hoort. :oops:

Ik zit al 4 uur in de ziektewet dus ik werd van de week gebeld door het UWV, als een soort controle.
    Toen kreeg ik te horen dat ik 22 Mei met verlof ga, ik wilde graag 4 weken van te voren stoppen maar als je al gedeeltelijk of helemaal in de ziektewet loopt moet je 6 weken van te voren stoppen.
    Wel jammer want nu heb ik maar 10 weken na, ik ga vragen aan mijn baas of ik er 2 weken vakantie aanvast mag plakken.

De zolder begint hier aardig vorm te krijgen, van de week komt de stucadoor, Jeroen gaat vanmiddag laminaat bij de Gamma kopen, morgen alles opruimen en aankomende week alles in de grondverf zetten.

En ik ben heeeeeel blij want we hebben de bakfiets, ik heb er nog niet op kunnen fietsen maar dat gaat snel gebeuren. :)
    Eerst maar even oefenen zonder Pepijn.

16. Niet meer actief

Nou, we hebben de tandarts te pakken gekregen en Marc mag er om 12.30 heen. En 1 geluk voor mij, het is 2 minuten lopen hier vandaan dus hoef ik niet mee, en dus ook al die martelwerktuigen niet te zien ;). Marc zei dan kan je toch ook in de wachtkamer zitten? Nou nee, want dan hoor ik die boor nog! En hij vindt het niet erg om (alleen) te gaan.

We gaan vanmiddag,als Marc zich goed voelt, kijken voor behang voor de babykamer. Ik wil er zo graag aan beginnen. Ik had eerst gezegd dat ik de verbouwing van ons huisje helemaal af wilde hebben, maar nu wil ik toch echt aan die kamer gaan beginnen. Met onze eigen verbouwing zijn we bijna klaar, alleen de laatste kleine dingetjes nog.

Over dat aankomen, ik ben alleen nog maar afgevallen (nu 13 kilo), terwijl mijn buik de laatste week echt gegroeid is. Ik zag gisteren heel even mijn buik voor het eerst bewegen, echt een heel apart gezicht. Wel heb ik af en toe het gevoel dat ukkie probeert er al via mijn muts uit te komen, hij zit dan heel laag te trappelen.

Peeetje,GEFELICITEERD MET DE 6E VERJAARDAG VAN JE DOCHTERTJE!

Liefs, Tanya

17. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kirby: wat ontzettend naar van je nichtje... Ik hoop dat ze alles goed gaat doorstaan .....

Jody: leuk kamertje hoor en wat hebben jullie lekker geshopt!

Evelieveling: hoe is het nu meid?

STerrekind: fijn dat je je weer wat beterder voelt, vervelend dat ij nu bepalen wanneer je met verlof moet.....

sonya: jammer dat het wat tegenviel, denk er maar goed over naar en maak geen overhaaste beslissingen......

Tantan: sterkte voor marc en zijn kies........ BBrrrr heb ook zo hekel aan de tandarts. Ik moet donderdag op half jaarlijkse controle. Ga altijd samen met mijn moeder! Denk dat de tandarts trouwens heel te vrede gaat zijn, want heb nog nooit zo vaak mijn tanden gepoetst als tijdens de zwangerschap nu!

Gister hebben we ons voorlaatste pakketje ontvangen met babyspullen. Wij hebben best wel veel besteld via internet, haha........ We hebben nu ook onze badstandaard, badje wit met winnie the pooh, luieremmer die er bij past en aankleedkussen met Pooh beer. Nu nog wachten op onze luiertas en boxkleed met tijgetje! Zal eens wat foto's gaan maken haha!
    Heb trouwens ook mijn roze buikband van VSM gekregen, San vindt hem wel erg roze!, maar steekt mooi af bij mijn zwarte kleding....

Trouwens nog een smerig vraagje :oops: :oops: ...... hebben jullie 's morgens ook wel eens van die kloddertjes afscheiding in de urine drijven? :oops: :oops:

Ga nu fotootjes maken! ( niet van de afscheiding hoor :D ;) )

Twinny

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Sterrekind, gelukkig gaat het weer een beetje beter met je!

Marilyn, wat heb jij een mooi buikje zeg! Je kan wel zien waar die 5 kilo zit! 2 weken geleden was ik in totaal nog maar 1.1 kg aangekomen. Ik hoop dat het er niet al te veel worden, want ik heb van mezelf al zoveel kilo's!

O ja Peetje, gefeliciteerd!

Wij hebben de kamer besteld, pfoe het is een hele uitgave, maar we krijgen het grootste gedeelte, (gelukkig maar!) Kunnen we weer wat afstrepen van het lijstje!

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    toen ik laatste keer bij de gyni was was ik best veel aangekomen. In tegen tot nu, denk dat ik over 2 weken veel minder ben aangekomen. Denk dat ik toen dus een groeispurtje heb gehad! Je blijft toch niet steeds hetzelfde aankomen elke controle periode neem ik aan!

Heb de foto's klaar, ga ze er nu in zetten!

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    dank je wel, 8)
    ik lees als jullie niet erg vinden morgen alles op me gemak! ;)

Share This Page