Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hey Kim,

als je maar goed op jezelf past, is wel heel zwaar nu natuurlijk met de zwangerschap én een nieuwe baan..
    succes en lekker bijslapen in t weekend :)

2. Niet meer actief

Even snel hoe het met Marc zijn kies gaat. Hij is helemaal uitgeboord (zonder verdoving :confused:, koos hij zelf voor) en weer helemaal opnieuw gevuld. Hij begint er nu een beetje last van te krijgen, maar hij durft weer alles te eten.

Kim, leuk weer wat van je te lezen! Rust maar lekker uit en zeg maar tegen Leon dat je morgen ontbijt op bed verwacht ;)

Er zou toch niets mis zijn met Evelieveling? We hebben niets meer gehoord hoe het nu afliep. Ik hou dit forum goed in de gaten.

Mona, ook een knuffel van mij.

Ik ga zo even naar de maan kijken of hij al rood is en dan lekker naar bed. En hopen dat onze hond ons laat uitslapen morgen, vanmorgen begon hij om 7 uur al te piepen dat we naar beneden moesten komen want meneer wilde spelen. Hij moet dan niet nodig plassen ofzo, hij weet dat hij in het weekend zijn grote liefde tegen kan komen en dan wil hij gewoon naar buiten. En hij kwam haar vanmorgen ook tegen, hij was weer helemaal in love hihihi (we zijn niet om 7 uur opgestaan hoor, we konden het nog rekken tot 8.15, nog vroeg voor een zaterdag, maar beter als 7 uur)

Liefs, Tanya

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey tantan,
    ik vind dat wel knap hoor helemaal uitboren zónder verdoving! ik zie het nu elke dag maar sommige gaten zijn zo diep niet normaal hhaha ik denk dat ik standaard verdoving zou nemen. weet ik zeker dat ik er niks van voel hahaha

nou ben vroeg wakker. weet ook niet waarom. misschien omdat ik nu beetje in dat ritme van elke dag om half 7 opstaan ben gaan zitten.

het werk is idd DRUK. van 8-5 en non stop. ik heb iedere dag ongeveer 30 minuten pauze als ik geluk heb. dan snel maar iets eten en drinken. eigenlijk helemaal niet goed voor de beeb als ik niet genieg drink mar het is zo druk dat als de een klaar is komt de ander al weer binnenlopen....
    ach ja ik vind het werk wel leuk dus dat maakt heel veel goed!

het enige waar ik momenteel (had ik in het begin ook al erg) last van heb is maagzuur. het wordt ook steeds erger. ik heb echt soms van die aanvallen dat ik niks meer kan en gewoon in bed moet gaan liggen opgerold heel zielig hahaha
    heb nieuwe medicijnen dus ff kijken of die gaan werken...

we hebben een klein probleem...
    leon's ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd en we gaan samen uit eten. nu vind ik dat omdat het leon's ouders zijn en ik zwanger en zeer vergeetachtig ben hij had moeten denken aan een kadoo. nou..... niet dus. nu hebben we niks en het is zondag! nu is gelukkig de stad open maar wat moet ik in godsnaam voor die mensen kopen?

kunnen jullie me snel helpen?

dankje

btw evelien blijft wel erg lang weg.... hoop dat het niks ernstigs is

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Kim, fijn om weer van je te horen, had je ook al gemist. Super dat je je nieuwe baan zo leuk vind.

@Tantan, hoop dat de "kiesellende" snel achter de rug is voor jullie

@Mona, hoe gaat het vandaag met je? doe rustig aan hoor, dit heeft echt tijd nodig om een plaatsje te krijgen, heel veel sterkte

@Evelieveling, hoe is het afgelopen bij jou? ik hoop maar geen bericht is goed bericht.................

@Niva, kan nou niet lang meer gaan duren hoor, jij moet je kleintje ook gaan voelen, heb je ook geen kriebels of plopjes?

Groetjes Monique

ps: ben op de helft vandaag, joepie!

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dank je :)
    ik zat ff in je album te spieken maar jij hebt ook al een supermooi buikje!

ik zag dat twinny ook weer nieuwe foto's had geplaatst. nou meid ik zie het verschil echt wel goed hoor! echt heel erg mooi. en wat is die kat van jou toch een scheet!

nou ik heb lekker in badje gelegen met zwitsal bubbelbad hahaha
    leon ligt nog steeds lekker op 1 oor. denk dat ik die zo eens wakker ga maken want ik heb honger en vind alleen ontbijten in het weekend zo saai...

6. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Lekker uitgeslapen vanmorgen. Heb tegenwoordig dat ik midden in de nacht wakker word en dan kan ik niet meer slapen. Ja, om half 7 val ik dan weer in slaap. :(

Gisteren de hele dag op stap. Zat om half 9 al in de auto en waren om 21.00 uur thuis. Ben gelijk onder de douche gekropen en daarna naar bed. Had niet eens de puf om nog op het forum te komen.

We waren bij mijn schoonzus en zwager. Die zitten momenteel in een grote verbouwing en hubbie ging zijn zwager helpen met de elektra. Ik ben daar naar de kapper geweest. Was dat lange haar zo zat en nu is het voor een deel eraf. Ze heeft er een soort van moderne bob in geknipt. Dit model had ze net geleerd op de cursus nieuwe modellen. Loop ik er ook eens een keer modern bij. ;)

Brandend maagzuur. Wat een vervelend kwaaltje is dat. Ik kreeg gisteren bijna de tomatensoep niet weg, zo zeer deed het. Ik heb een paar weken geleden bij de apotheek antagel gehaald. En dat help echt. Het is een grote fles en het kost 6 euro. Ik ga van de week nog maar een fles halen.

Evelieveling, gaat alles goed?

Kim, fijn dat je het zo naar je zin hebt in de nieuwe baan. Voor hoeveel dagen was het nu? Ik weet niet of je schoonouders nog hobby's hebben, anders kan je daar iets voor kopen?

Ik zelf ben niet echt bang voor de tandarts. Heb jaren geleden een kaakoperatie gehad. Toen heb ik veel bij de tandarts en kaakchirurg gezeten. Dan wen je er vanzelf wel aan.

Ben wel van plan om de kleine zo vroeg mogelijk mee te nemen naar de tandarts. Zo kan die er alvast aan wennen.

Mona, Veel sterkte in het verwerken. Zo iets gaat echt niet zomaar aan je voorbij.

7. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kimmie: fijn weer ff wat van je te lezen. Leuk dat je nieuwe baan je zo goed bevalt meid.

Mona: fijn dat de uitvaart voor de ouders mooi verlopen is. Het moeilijkste zal nog wel komen......

Tanya: knap hoor van marc, zo zonder verdoving.......

Niva: knap dat je het verbaal hebt kunnen oplossen. Lijkt me best moeilijk zo'n situatie hoor! En je kleine zul je wel vlug gaan voelen nu.....

Monque: proficiat met het op de helft zijn.....

Evelieveling: waar zit je meid, begin me zorgen te maken!

Ik ben al 3 keer aan me kaken geopereerd, maar de tandarts zelf blijf ik doodeng vinden......

Denk dat ik inmiddels al 6 kilo ben bijgekomen. Ben niets afgevallen in het begin en heb ook nooit hoeven over te geven....... Ach, als de kleine straks geboren is ga ik weer lekker sporten en heb ik het zekers ook een stuk drukker.......

Vandaag schijnt hier heerlijk het zonnetje, dus dadelijk gaan we maar eens een stukje wandelen heb ik besloten!

Twinny

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Marloes: beterschap!

Mona, ik was je ook nog vergeten veel sterkte te wensen afgelopen vrijdag...heftig hoor!

Melanie
    , en iedereen weer veilig thuis? Hadden ze het fijn gehad op vakantie???

Kim, fijn hoor dat je werk zo goed bevalt, jammer dat je zo moe bent, maar de dagen gaan wel lekker snel zo!

Evelieveling, ik hoop dat alles oké is met jullie...

Hier alles prima! Donderdag voelde ik de beeb best goed vond ik, maar sinds donderdag heel weinig meer. Hoe vaak voelen jullie iets bewegen, is dat een paar keer per dag? Of was het in het begin ook soms een dag niet? (overigens maak ik me geen zorgen hoor!)

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    nu voel ik minimuts elke dag wel ff-tjes, maar vorige week was het nog anders hoor, dan voelde ik het ook wel eens een paar dagen niet echt!

Maak je geen zorgen vissie, geloof dat je pas vanaf 28wkn je beeb elke dag zou moeten gaan voelen......

Probeer anders eens als je rustig zit of ligt je hand op je buik te leggen en je dan te concentreren op je buik ademhaling.

twinny

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Thankss Twinny..het is natuurlijk m'n werk, dus zo knap is het niet, maar toch voelde het nu ik zwanger ben effe anders dan normaal..dan ga je toch eerder uit de weg of verdekt opgesteld staan wat je normaal gesproken niet zo snel uit de weg gaat. maar het gaf me een goed gevoel dat ik dus nog steeds lekker door durf te blijven werken zo :)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    niva: ik denk er vaak ook niet bij na als ik tussen vechtende leerlingen spring (gebeurd niet vaak, maar toch..) Ik weet niet dat het per ongeluk gedaan is, of dat ze echt aan me gedacht hebben, maar normaal lopen wij 1x per week buiten tijdens de pauze... en van dat rooster ben ik nu af.. (ik zeg niks)

Kim: fijn dat je nieuwe baan goed bevalt! Misschien is dit dan echt je ding!!! wel weinig pauze hoor...wel goed uitrusten in het weekend dan he.

Vissie: gaaf dat je baby voelt! Leuk joh.

Evelien: geen nieuws is goed nieuws, he...

Peeetje: heeft je dochter een leuke verjaardag gehad?

Ik ga 2 lekkere rustige weken tegemoet, mijn klas is op stage, dus ik heb 8 uur minder les... wel 2 leerlingen begeleiden, maar heb ze goed uitgekozen, ze zitten op 1 adres. (op 5 min afstand van school)
    Kan ik eindelijk dinsdag weer eens naar de kapper... echt heel erg nodig. wil weer een lekker kort kapsel...
    en... ik wil weten of het een jongen of een meisje wordt.. :) wordt steeds erger... IK BEN NIEUWSGIERIG!

wilde trouwens vandaag een kinderwagen uit gaan zoeken en dan volgende week met sponsor oma gaan kopen/bestellen..helaas was kidsfactory dicht. Heb echt nog geen idee welke wagen ik wil... Vind ze belachelijk duur (ook al krijgen we hem cadeau)...

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo!

Kim: wat fijn dat je baan je zo bevalt! Jammer dat je er zo moe van wordt, maar de dag gaat wel lekker snel zo he?! Ben erg benieuwd naar je nieuwe buikfoto's!

Peetje: hoe was het gisteren?! Vond je dochter haar fiets mooi? Was je nog vergeten te feliciteren, dus bij deze! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. Vast super vermoeiend...!

Ik heb vanochtend volgens mij te zwaar ontbeten ofzo.. (Nou ja, vanochtend, het was 1 uur toen we een keer uit bed kwamen. :oops: ) Heb een naar vol gevoel dat niet weg wil. En nu gaat Alex nog friet halen ook... :(

Ik ontdekte gisteren dat ik donderdag de 6e verjaardag van mijn hondje was vergeten! :confused: Slechte moeder... ;)

Hebben jullie dat nou ook, dat je niet kunt wachten tot het juli is! Ik wil hem zo graag zien en ruiken en vasthouden enzo...

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi meiden!

@evelien gaat alles okee, ik had je ook al een pb gestuurd..ben gewoon bezorgt ;)

@kim gelukkig bevalt je werk maar lijkt me idd zwaar.

@mona gelukkig was de uitvaart mooi.. moelijke tijd is alleen niet voorbij..echt erg hoor pff..

@twinny leuk dat je mini zo vaak voel zeg! ik voel hem juist de laatste dagen minder, behalve als mijn dochter met haar gezichtje erop gaat liggen gek eigenlijk he..hij reageer op haar lijkt wel.

hier was het behoorlijke drukke dagen, het zoontje van mijn broer was 2 maart jarig en romy 3 maart dus donderdag was het al drukke dagen voor me.
    gisteren was zo erg met de harde buik dat ik zelfs me ma ongerust maakte.. ik werd er naar van. dus vandaag lekker rustig aan gedaan!

morgen op school romy laten trakteren, mijn man begint een uurtje later zodat ik niet hoef te sjouwen en te slepen gelukkig.

Trouwens vrijdag bij mijn neefje waren die 2 vriendinnen van mijn schoonzus er 1= 22 wkn zwanger en de andere 4 dgn korter dan mij.
    Ik heb vergeleken met hun een super buik! niet normaal haha ik schrok.. :confused: is de mijne overdreven of bij hun gewoon nog minimaal.
    voor ene is het ook de tweede dus daaar kan het niet aan leggen..
    zo te zien hebben we allemaal al toeters hoor..

@ik ben trouwens nog steeds maar 4.5 kilo aangekomen.
    maar daar hang ik al 3 wkn op. valt mee vooral ik nu al bijna 2 wkn niet meer werk en weinig actief bent.

ik ga nu mijn dochter lekker onder de douche gooien tot morgen!

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    was lekker rustig maar wel gezellig! en haar fiets hihi ze moest natuurlijk wennen aan een grotere fiets dus haar eerste smakkert heeft ze gemaakt aahh ze durfde gelijk niet meer. deze haaft ook handremmen enzo dus opnieuw weer even leren denk ik.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    en voor jou zeker ook.... :)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Peetje, ik zie net dat je overmorgen op de helft bent! :)
    Iedere buik is anders, maak je geen zorgen. Ik vind die van mij erg minimaal voor 22 weken, maar gisteren waren mijn schoonouders er. Ik had hen vorige week zaterdag ook nog gezien en zij zagen duidelijk verschil in mijn buik! Hij groeit dus wel... Pfew. ;) Ik zie het gewoon zelf niet denk ik.

Maar ik blijf erbij, jij hebt een prachtige buik. Ook omdat je zo mooi slank bent. Dat geldt voor alle slanke dames hier trouwens!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Marloes, hihihi. Ja, ik heb ook maar weer een frikandel speciaal besteld... ;) Wat moet, dat moet!

Is het erg om soms wel 1 keer in de week friet te eten? :( Ik voel me altijd zo schuldig als ik geen groenten binnen krijg. Wel al fruit op vandaag, en vitaminesap, en zelfs weer een zwangerschapsvitamine. Bleegh. Heel af en toe neem ik er nog eentje.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    wij eten ook altijd 1 keer per week frietjes hoor, bij mijn ouders.. heb zelf niet zo'n stink ding in huis...

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, hoor, ze zijn weer veilig thuisgekomen....Lekker bruin kleurtje opgelopen alledrie :)
    Mario heeft gisteren ook voor het eerst de baby gevoeld. Die van ons is een beetje nachtactief...Begint altijd als ik naar bed ga te springen. Maar ja, wat wil je met 2 ouders die allebei nachtmensen zijn. :)
    Verder weinig nieuws. Vandaag ff schoenen gekocht, plat, om zo in te stappen. Begin steeds meer last van mijn rug te krijgen als ik hakken draag en veteren gaat ook steeds lastiger.
    Hoop dat het goed gaat met iedereen.
    Groetjes, Melanie

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Frietjes eten is op zich toch niet slecht? Als je het maar niet elke dag doet en zorgt dat je er iets van groente bij eet? Dat doen wij altijd en dan voel ik me een stuk minder schuldig!

Ik heb vandaag mijn recente autorij-angst overwonnen door naar Antwerpen op en neer te rijden. Was een maand of vijf geleden in het donker bij het fileparkeren met de trekhaak tegen een boom gereden (niks aan de hand met de auto maar ik (net zwanger en vreselijk emotioneel) zat dus meteen vreselijk in de stress). Eén keer in de maand ga ik meestal zingen in Antwerpen en omdat de treinen weer eens niet reden op een deel van het traject Vlissing-Roosendaal zei mijn vriend: dan ga je toch gewoon met de auto? Ik was wel nerveus want sinds die boom had ik geen auto meer gereden (tis zijn auto, ik fiets altijd naar mijn werk), maar gelukkig ging alles dus van een leien dakje, zelfs in het vage Belgische verkeer.
    Ik ben trots op mezelf!

Share This Page