hai allemaal. Ik moet inderdaad wel oppassen met de chocolade krijg je er ook zo moeilijk af na de bevalling. Probeer nu meer fruit te eten. Maar ik heb ook last van me rug. Steken onder in de rug. Bij m'n vorige zwangerschap van chanel had ik ischias en das niet prettig hoop niet dat ik daat ook weer krijg. Ik wou vanavond gaan sporten maar ben zoooooo moe...dus ga ik maar niet. lekker hangen op de bank en weer in slaap vallen ....hahahahaha
Ik heb zioeits op de site van vaders, door vaders. Kan je ook kijken hoe groot je beeb is. Ik heb wel de 9 mnd beurs volgend jaar in februari genoteerd in mijn agenda. Lijk me wel leuk om daar eens naar toe te gaan.
Zo hehe, ik heb eindelijk ook een beebie site. hihi Maar ik gaat lekker naar huisje toe. Ik ben volledig klaar met werken. misschien tot vanavond en anders tot morgen.
mbt tot de opmerking over beweging tijdens het begin vd zwangerschap; ik heb ook sterk het gevoel dat m'n lichaam beweging nodig heeft. Als ik een dag niet loop of m'n jogaoefeningen 's ochtends niet heb kunnen doen, merk ik het in m'n stoelgang, die wordt dan stroever (heb erge last van verstopping gehad vd zomer). Ik probeer dan ook elke ochtend m'n oefeningen te doen, veel te wandelen ipv de bus pakken en na de 3e maand wil ik op zwangerschapsjoga óf elke dag gaan zwemmen, dat schijnt idd ook heel goed te zijn. Ik heb trouwens gisteravond bij een vriendin een geweldige docu gezien van National Geographic: The Womb. Daar wordt de hele periode vanaf de bevruchting tot de bevalling geïllustreerd met 3D en "4D" echo's en computerbeelden die zó echt lijken! Schitterend! Je ziet perfect de hele ontwikkeling van het kindje. Een aanrader.
Wow wat een activiteit Ana! Goed hoor! Ik heb besloten volgende week weer te gaan sporten, deze week eventjes nog rustig aan. Morgen & overmorgen lange dagen op die workshop, ik vind het wel best... Waar is die 9 maanden beurs? Klinkt wel leuk ja. Hebben we al een lekker buikje dan!
Dat was mijn gedachte ook. Dan heb je al een lekker buikje, maar hij zit nog niet in de weg. 9maanden beurs Rai Amsterdam openingstijden: wo: 11.00 - 18.00 do: 11.00 - 22.00 vrij: 11.00 - 22.00 zat: 11.00 - 18.00 Het lijk me het handigst om op een donderdag te gaan. Is misschien niet zo druk als op vrijdag en zaterdag.
Ik wil ook Yoga gaan doen. Een vriendin van mij heeft het ook gedaan en is er goed over te spreken. Zal tzt weleens aan haar vragen waar het zit.
het kost 55 euro cent per week je kunt je aanmelden via codewoord wij,het weeknm waarin jij je bevindt en aan en dat stuur je naar 2580 voorbeeld wij week 10 aan (naar 2580) en als je er mee wil stoppen wij uit naar 2580 hoop dat je het zo een beetje snapt
Hey meiden! Ik ben weer een beetje gerustgesteld, vandaag bloed laten afnemen door de HA en net de uitslag gehad en mijn hcg staat heel goed, hij zei: "Dit is duidelijk een goed evoluerende zwangerschap." Whaaaaaaa ben dolblij! Heb nu eindelijk een beetje het gevoel zwanger te zijn. En morgen m'n eerste echo! Yes yes! Alles goed met jullie? Liefs Kirby
hallo meiden Fijn kirby dat je wat gerustgesteld bent, veel plezier met je eerste echo morgen....... Ik heb de 9mnd beurs ook al in mijn agenda genoteerd, hihi........ Sporten! Voetballen en jiujitsu durf ik nu niet meer, maar spring wel wat vaker op de fiets nu. Binnenkort wil ik weer wat gaan zwemmen en strakkies op zwangerschapszwemmen en joga lijkt me wel leuk........ ga nu mona lisa smile's kijken met julia robberts, lekker lang uit op de bank........ tot morgen twinny
Hoi Kirby, wat goed joh! Heerlijk voor je. Hopelijk kun je morgen al iets zien op de echo! En wie weet ben je al wel verder dan je dacht? Heb net patat gegeten... voel ik me meteen schuldig omdat ik vandaag geen groenten binnen heb gekregen. Maar dat moet ik maar weer goed maken dan de komende dagen. Hebben jullie ook zo'n enorme dorst?!
Kirby; Wat fijn dat je bgerustgesteld bent. Spannend zo'n 1e echo! Heel veel plezier morgen. Twinny; Veel plezier met bankhangen. Kar; Ik heb juist weinig dorst, maar ik moet constant naar de wc. Adine; goed idee de 9 maanden beurs. Maar welke data zijn dat? X Neia
Staat op de vorige pagina. Ik weet niet of het gelijk is met de huishoudbeurs. Zal even opzoeken. Ik heb ook wel meer dorst dan normaal. En daardoor meer drinken en steeds naar de wc. Twinny, succes met bankhangen. Ik zit naar een dvdeetje te kijken. Kirby: gefeliciteerd met de uitslag. Heerlijke zekerheid is dit. Ben benieuwd morgen hoe de echo is
Ik kom me hier ook aanmelden. Zat bij Juni mama's maar wegens vreemde omstandigheden ben ik nu ook juli mama. Heb m'n verhaal van juni mama's onder dit berichtje geplaats. Had steeds last van bloed verlies en ze dachten dreigende miskraam. Hallo dames, Hier ben ik dan eindelijk. Had eerst verjaardag vanmorgen. En om 2uur de echo. Nou ik lag daar en keek en wat zag ik! 2vruchtzakjes! Ik meteen oooh een 2ling!. Alleen de ene is waarschijnlijk niet goed vandaar de bloeding maar die andere was van 3mm naar 12mm gegaan. Dus goed gegroeid. Maar nu komt het... die is 5w2d!?! Ze geeft ons nu 50/50. Dus nog niet helemaal uit de onzkrheid maar heb weer hoop. Volgende week vrijdag weer echo en dan hopen dat het goed gaat. Was ik net blij dat ik op 7 weken wat kan ik nog 2weken wachten. Kan trouwens zijn dat ik nog later een ei heb gehad of dat het gewoon erg achter ligt met de groei. Groetjes Simone
Nou Moons, dat is een tegenvaller. Ik begrijp uit je verhaal, dat het nog wel een beetje onzekerheid is of het vruchtje nu wel goed groeit In ieder geval, welkom bij de Julimama's.
Het goede was in elk geval van 3mm naar 12mm gegroeid. Is nu hopen dat het goed verder groeit. Ik heb er best vertrouwen in. Vind het alleen heel apart. Gr Simone
Hey Simone, Blij dat ik je hier kan verwelkomen. Hopelijk blijft je beebje nu lekker zitten en worden we gewoon samen mama in juli! Dikke knuffel! Kirby