denk dat ik de box een maand van te voren neer ga zetten, zodat de katten er alvast aan kunnen wennen en wij ze er vandaan kunnen jagen! Ze mogen natuurlijk niet in de box, dus ik moet maar wat balonnen gaan opblazen tzt en erin leggen. Misschien schrikt dat ze wel af!
Goedemorgen meiden, Na een heel weekend niet online te zijn geweest, moest ik flink wat pagina's bijlezen. Heb alles een beetje globaal doorgenomen en weet dus ff niet waar ik op moet reageren . - Afgelopen vrijdag de echo gehad! Was super. Het kindje was heel erg bewegelijk. De echo werd gedaan door een stagiaire, wat prima ging en waardoor we extra lang konden genieten. Mijn moeder en zusje waren mee en vonden het ook prachtig. Met de baby is alles goed: het ruggetje, hartje, organen, hoofdje, lipjes, groei etc. Ze konden zien wat het was... maar mijn vriend was er niet bij, dus ik wou het (nog) niet weten. Wel vermoeden we dat het een jongetje wordt (ondanks eerdere gevoelens voor een meid). Foto's staan in mijn album en komen op de website! (Eveline: ik stuur je z.s.m. een pb'tje). - De buikband van vsm heb ik ook binnen. Best wel een leuke, alleen mij nog een beetje te groot! - Qua gewicht ben ik nu 1 kilo boven mijn startgewicht. Mensen vragen vaak aan me: 'Hoe ver ben je?' en als ik dan antwoord 'op de helft' dan kijken ze me eens raar aan en vragen 'waar laat je het?'. Op zich een compliment.... wat er niet aan komt, hoeft er niet af. En dat terwijl mijn buik nu toch echt bijna met de dag groter wordt (je kan het ook wel zien hoor, maar geen 'overdreven' dikke buik). - We hebben gisteren (koopzondag bij babydump) ook de kinderkamer gekocht, en de box en badspulletjes en nog enkele accesoires. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat Foto van het kamertje staat in mijn album en op de site (de kleuren in onze kamer zijn anders, geen oranje maar creme wit/bruin/grijs/lime-groen)! Volgens mij was dit het wel ff. Nu moet ik echt weer aan het werk; na een week vakantie ligt er weer een hele stapel op me te wachten! Ik check hier vanmiddag wel weer ff! Liefs Elma
grmbl grmbl... 22 maart trouwen gaat niet lukken. Te laks geweest. Nu opeens schiet het door mijn kop dat ik nog een uitreksel geboorteregister moet hebben. Dat is het probleem niet, maar daar vertelden ze me dat ik ook een uitreksel moet hebben waarin wordt verklaard dat ik gescheiden ben. En dat uitreksel gaat wel een week duren. Sja... te laat voor de ondertrouw! GRMBL Sja... eigen schuld, maar baal er wel van!
zo hier even het laatste nieuws. we hebben besloten om hwt huisje toch niet te nemen...was erg klein. wonen we nu veel groter.. vanmorgen dus al flink aan de slag geweest hier.. de logeer kamer is leeg..dus er kan begonnen worden met verfen enzo.... ook de vsmband heb ik binnen, inderdaad erg groot, maar ik heb hem dubbel gevouwen dan gaat het wel.. groetjes
Evelieveling Blij dat alles goed met je gaat! Jammer dat je 22 maart niet kan trouwen, heb je al een andere datum in je hoofd? Veel plezier met je echo vanavond! Sonya Dus je blijft wonen waar je nu woont? Als je er geen goed gevoel bij had is het misschien maar beter ook dat je dat andere huisje niet gedaan hebt. KimKivits Heb je nog een leuk cadeau kunnen vinden voor je schoonouders? Zanoni Hoe was je weekendje weg? Wij gaan de box denk ik een maand of 2 van te voren in de woonkamer zetten. Kunnen de katten en de hond er alvast aan wennen en kunnen wij ze wegjagen, met ballonnen of aluminiumfolie ofzo. We hadden wel het plan om als we weg zijn er een plaat overheen te leggen, zodat de katten er alsnog niet inkunnen. En als we thuis zijn komt die plaat tussen de muur en de box in te staan, want daar is een stopcontact en de oude kabelaansluiting en de oude telefoonaanlsluiting. Kan ukkie daar ook niet aankomen (we doen ook nog wel zo'n stopcontactbeveiliging hoor). Er is geen andere plek voor de box als alleen daar. Ik heb nu 4x de Wij jonge ouders gekregen,maar ik had me ook al in de 6e week opgegeven ofzo . Ik heb net gebeld naar het pret-echo bureau en we hebben 14 april onze pretecho! We gaan naar Kijk Nou! In Helmond, is voor ons wel een uur rijden maar we hebben er alleen maar goede verhalen over gehoord dus dat hebben we er wel voor over. Evelieveling, ik zal je zo een PB sturen met die datum. Verder gaat alles hier zijn gangetje. Net voor het eerst lactulose ingenomen voor de stoelgang maar dat kwam er in dezelfde vaart weer uit. Straks nog maar een poging wagen denk ik. Verder schijnt hier heerlijk de zon. Net een eind wezen lopen met de hond, staat wel een koude harde wind maar was eigenlijk best wel lekker. Liefs, Tanya
Hallo meiden, Gelukkig gaat het met iedereen op het moment (redelijk) goed. Wij zijn vanmorgen bij de VK geweest. Alles was weer goed en ik loop nog steeds een week voor. Vind ik niet erg -> laat mij maar een weekje eerder bevallen . De kinderwagen werd vandaag geleverd en die staat dus nu te pronken op de babykamer! Heb ook foto's alleen de batterij is leeg nu en krijg ze dus niet op de site (komt nog wel). Ik krijg heel wisselende reacties. De een vind dat ik een mooi klein buikje heb, terwijl de ander zegt dat ik al een behoorlijke buik heb. Ik vind het zelf wel goed zo. Het is niet te groot, maar wel aanwezig en lijkt naar voren te komen ipv van opzij. Maar nu mag het wel weer even stoppen met groeien, want als ik zo door ga dan krijg ik het moeilijk met mijn werk en sporten. Over namen; moeilijk hoor. We zijn er nog niet uit, maar dat zal vast wel lukken voordat de kleine komt. Hebben jullie al namen? Ik moet deze maand aan de gang in de babykamer (gaan jullie zelf schilderen of laat je dat je partner doen?). Dan komen de meubeltjes in april. In mei ga ik meer werken (tja, hoe kien je het uit?) en in juni met verlof. Dus mijn schema is behoorlijk bekend tot aan de bevalling. Tot snel weer!
We hebben nog geen nieuwe trouwdatum. Moeten we maar eens over nadenken. Jody, wij hebben de namen al bepaald. Voor een meisje waren we er al uit, voor een jongen is het vorige week zaterdag bepaald. En mijn god... wat was ik meegaand met die naam Hoe zou dat nou komen Kamertje, ik heb zelf geschilderd. Heb meer tijd dan mijn lief. Heb wel verf op waterbasis gedaan, dus dan is de lucht minder erg en heb je in ieder geval geen terpetine nodig. Verder heb ik het raam goed opengezet zodat je echt frisse lucht hebt...
@Lexi en Marloes: jullie geven toch ook Duits? Werken jullie met 'Neue Kontakte" en zo ja, gaan jullie toevallig woensdag naar de gebruikersdag? Groetjes, Melanie
Ja, dat is even en tegenvaller, maar jullie vinden vast snel een nieuwe datum. Dus je partner kwam precies met de naam die jij mooi vind? Mazzelkont! Ik wil ook zelf gaan schilderen. Ik heb meer geduld ervoor en het moet wel mooi worden natuurlijk! Maar mijn mannetje wil niet dat ik het doe ivm met dat het slecht is voor de kleine..... idd, verf op waterbasis, raam open, hoeveel kwaad zal het kunnen?
Nee joh, kwam ie maar met een naam die ik mooi vond Maar goed, de eerste naam van een jongen vind ik wel mooi, dat was mijn naam. De 2e naam is een naam die hij mooi vond. Ik vind het werkelijk helemaal niets. Maar ik laat het zo... gezien de naam toch niet gebruikt gaat worden Mocht de vlos het nou mis hebben en het toch een jongen is... dan gooi ik het gewoon op hormonen, dan eis ik opeens een andere naam!
ja we bliven maar wonen waar we nu wonen...we staan hoog op de lijst bij de woningbouw..dus ik begin wel met reageren als de baby rond de 4 maanden oud is...als ik maar zomer 2008 met mijn kleintje in de tuin kan gaan zitten hahahhaha
Zijn jullie al bezig met een kaartje? Ik was net op www.geboortepost.nl bezig om een kaartje te maken maar wat een k*t programma hebben hun. Ik vind het heel onduidelijk maar als ik naar de voorbeelden kijk denk ik, hoe krijgen ze het voor mekaar. En ik werk zelf altijd met photoshop cs2 voor mijn foto's en dat is echt niet makkelijk. Ik ben er gewoon chagrijnig van geworden. Ik wilde net verven maar mijn vriend vond het geen goed idee omdat op het blik staat, niet in ademen. Dus hij gaat vanavond verven.
Uitslag van mijn moeder is bekend. Het is inderdaad kwaadaardig. Er zijn nu scan's en echo's gemaakt etc. Volgende week weten we meer, dan horen we of er uitzaaiïngen zijn. Ze moet bestraald worden en geopereerd, dat is iets wat zeker is. Maar hoe de bestralingen gaan etc. dat wordt volgende week bepaald. Ik weet het, het hoeft nog niet het einde te zijn, maar positief denken is even vreselijk moeilijk hier! Wat een kloteziekte is het toch ook!
hoi meiden JAmmer evelieveling dat jullie dan niet kunnen trouwen, hopelijk vinden jullie snel een nieuwe geschikte datum...... LMA: leuk kamertje joh, lijkt een beetje op de onze.... Sonya: goede keuze gemaakt denk ik, er komt vast nog wel een beter passend huisje op jullie pad.. Ik ga wel een kast overschilderen met verf op waterbasis, maar de muren doet mijn vriendin. Krijg je eigenlijk wel muurverf op water basis?
sjips evelieveling wat naar van je moeder. Hopelijk zijn ze er tijdig bij en kunnen ze wat doen....... positief blijven denken hoor meissie......
Tnx Twinny! Ja, we moeten positief blijven denken. Heb nu een beetje kunnen relativeren en het lukt weer wat beter. We moeten gewoon weer 1 lange week afwachten, dan weten we hoe ver het is en kunnen we altijd nog bij de pakken neer gaan zitten. Maar altijd met als doel om onszelf weer bij elkaar te rapen. Het is hier stil vandaag zeg!