Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dit is echt zwaar kl*te. Ik had nog een beetje hoop dat het goed was.

Meid veel sterkte en als je er over wilt praten, weet je me te vinden he.

Ik weet (helaas) hoe zenuwslopend het is om op uitslagen te wachten.

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Sorry, ik geef Engels, dus mij zie je daar niet hoor! Maar wel veel plezier jij!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik geef wel Duits, maar wij hebben de methode Na Klar. Helaas dus, was wel leuk geweest

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    pfff Evelieveling... mag ook moeilijk zijn nu he, om positief te denken, maar wij gaan met z'n allen positief denken voor jou en voor je mama!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    sorry, maar wilde het niet in hetzelfde berichtje schrijven..

Tantan: is het pretecho bureau in Roosendaal slecht? Heb ik ook al naar gekeken en in Zundert zit er ook 1, zag er ook wel goed uit..

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Evelieveling, wat een naar nieuws van je moeder! Kan me voorstellen dat je nu even niet zo positief kunt denken. *knuffel*
    En dan nog niet kunnen trouwen ook! Het zit jullie wel tegen. Niet eerlijk! :(

Pfff moest vanmiddag twee groepen practicum geven. Ontzettend vermoeiend. Heb echt respect voor leraren die het dag in dag uit kunnen hoor. Ze zitten zo blanco te kijken.. En dit is nog wel iets waar ze voor hebben gekozen! Morgen nog 2 groepen en dan donderdag weer. Zorgt er wel voor dat ik energie krijg, vreemd genoeg.

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    @ Evelieveling:

***Geeft je een schouder en een kussen om op te slaan of je hoofd op te leggen***

Wat een rotnieuws. Bah, het is niet eerlijk. Niet voor je moeder, je familie en zeker niet voor jou. Je zou nu onbekommerd moeten kunnen genieten van al het moois wat er op je af komt.
    Natuurlijk zul je momenten hebben waarop je je even flink klote voelt onthoud dan dat we er voor je zijn. Maar ook op de momenten dat je goed voelt en je leuk nieuws hebt (over de kleine bijvoorbeeld) zijn we hier. Of als je gewoon even aan iets anders wilt denken. Je weet ons te vinden!
    Misschien kan je moeder wel extra kracht vinden nu ze weet dat er een kleinkind onderweg is.
    Ik wens jou en je familie veel sterkte in deze moeilijke periode.

Big hugh (waarom is hier geen smily van?).

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik was helemaal happy voordat ik achter de computer ging zitten, maar dat is wel minder nu. Maar ik heb wel zo'n gevoel dat Evelieveling niet zou willen dat we nu helemaal stilvallen (of zit ik er naast?).

Daarom wil ik even kwijt dat ik net een baan aangeboden heb gekregen. Ik weet niet eens precies wat het inhoud, maar ga binnenkort een dagje meelopen om dat te ervaren. Ik werd gebeld n.a.v. een eerdere sollicitatie. Ze klinken heel positief. Ik heb net wel via de mail verteld dat ik 21 weken zwanger ben (jippy! => zit nog op mijn wolk!) en dat ik het kan begrijpen dat het voor hun een struikelpunt kan zijn. Ik wil gelijk alles open en bloot gooien en dan zie ik wel weer. Ik heb tenslotte werk, dus een vrij luxe positie voor mij.

Verder hebben we net een geboortekaartje uitgekozen (nu de tekst nog, pff) en tevens de kleur(en) die we gaan doorvoeren in het kamertje!

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik was helemaal blij met deze ontwikkelingen \:D/ .

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    klinkt goed... wisten ze niet dat je zwanger was? of niet hoe lang?

leuke website heb je gebouwd voor de kleine... :) Moest alleen even goed kijken, dacht dat ik fout zit ivm met je naam op het forum hier

10. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

dames :eek: :eek: ongelooflijk nieuws... ik heb vanmorgen de woning bouw gebelt dat ik het huisje niet nam, omdat het te klein was ivm de 2 te kleine.slaapkamers..
    bellen ze me om 16:45 dat ze een ander voor ons hebben met 3 slaapkamers... :) :) dit is toch ongelooflijk... we kunnen donderdag al komen kijken enne het staat al leeg.... de woning bouw heeft er aan gerenoveerd....
    mijn dag kan niet meer stuk.....
    wel gek had net met mijn mannetje afgesproken dat we hier voorlopig bleven wonen, dat we geen haast hadden...vanmorgen heel dat kamertje leeg gemaakt hahhaha en nu dit :)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    oooooooooooooh, hopelijk wordt dit echt wat voor jullie...

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou ik ben zooooooooo benieuwd... en wel gek tegenlijk.. we hadden vanmorgen echt vast besloten om de eerste maanden maar hier te blijven..we zouden morgen beginnen met behang er af te halen.....
    maar ja ik ga wel kijken, mischien hebben we nu wel geluk toch?

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Gelukkig ook nog af en toe wat goed nieuws hier.
    Ik snap dat je erg blij ben t nu sonya!

@ Marloes; nee dat wisten ze nog niet. Ik zie wel hoe ze reageren...ik verwacht er niet te veel van, dan kan het alleen maar meevallen.

Ja leuke website he?
    Tja wat de naam betreft; mijn naam komt niet zo heel veel voor, dus dan is het gelijk zo duidelijk voor de mensen die mij kennen en dat wilde ik toen nog niet.

14. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @evelieveling; wat vervelend nieuws over je moeder, hoop voor jullie dat er geen uitzaaiingen zijn. Heel veel sterkte toegewenst.

@sonya; Hoop dat het huisje wat voor jullie is, zou wel heel mooi zijn

Wij ga woensdag de babykamer bestellen. We kopen hem bij een familielid die een winkel heeft, en die had liever dat de kamer te vroeg was en in het magazijn stond dan dat de kamer te laat was. We wouden graag eerst de babykamer klaar hebben, maar daar beginnen we donderdag ook al mee.

gr Jacquelien

15. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Jody, wat leuk van je nieuwe baan. Wat is het voor baan?

Sonya, ben heel benieuwd of dit huisje is wat je zoekt

Ik heb vanmiddag gewerkt, lig nu lekker op bed, CSI te kijken. Ben tegenwoordig versleten als ik een middagje gewerkt heb.

16. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Evelieveling, heel veel sterkte in deze rotperiode.

Jody, spannend of je de baan krijgt.
    En zeker een leuke site, waar hebben jullie het kaartje vandaan?

Sonya, zullen jullie dan toch nog gaan verhuizen?
    Dat zou toch wel lekker zijn.

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo, ik ben net terug van de informatieavond 'bevallen in het ziekenhuis'. Wat een saaie bedoening daar zeg! Op zich de kraamafdeling niet hoor, maar wel het hele verhaal er omheen en de mensen die erop af kwamen. Op de site stond dat het bestemd was voor als je in je 4e of 5e maand zat (en ik ben vandaag exact 5 maanden) maar de rest van die bollies waren echt niet meer dan een maandje verwijderd van touchdown. Willen zeker thuis bevallen en gaan just in case toch maar naar de infoavond. Nou, ik wil gewoon lekker wél in het ziekenhuis bevallen, lekker makkelijk. En van alle aanwezige mannen was de mijne lekker toch het leukst.

Vanmiddag trouwens ook nog wat leuks, vond ik echt heel lief toen dat gebeurde. Ik was bij de VK en ze ging weer over mijn buik met dat ding om Bocco's hartje te horen. Had ze 'm gevonden voelde ik ineens 'plof' tegen mijn buik, precies waar dat ding van haar ook zat, alsof Bocco wilde zeggen: 'wat mot dat daar met dat gepor' en 'wie is daar?' Echt heel lief dat-ie nu al zo nieuwsgierig is, werd er helemaal heppie van!

18. Niet meer actief

Nee die zal vast wel niet slecht zijn, maar wij hebben gekozen voor Kijk Nou! in Helmond. Daar hoorden we hele goede verhalen over en hun pakketten zager er ook aantrekkelijker uit dan in Roosendaal. We moeten er een uurtje voor rijden maar dat maakt ons niet uit.

Liefs, Tanya

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hi ladies

Ik ben bijgelezen tot pagina 349 en ik moet nog zoveel! Dan merk je goed dat je een week niet gelezen hebt. Ben er gewoon te druk voor geweest, maar dat komt goed....

Evelieveling hoe was je echo? (misschien heb je het al geschreven maar ben ik nog niet goed bijgelezen)

Vrijdag ben ik vrij en hoop ik goed bij te lezen.... tot die tijd is het even buffelen; druk op het werk en niet helemaal lekker. Maar ooooooh zo verliefde op onze uk. :)

Tot gauw ladies!

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Thanks Twinny!
    Ik maakte me ook geen zorgen hoor, maar ik was wel benieuwd naar jullie ervaringen.

Evelieveling, Wat een vreselijk nieuws van je moeder! Heel veel sterkte ermee! Hou je je wel een beetje rustig met die harde buiken! Ik ben benieuwd hoe je echo is...

Elma, fijn dat de echo goed was! Leuk dat je ook een kamertje hebt besteld! Hoe lang moet je er op wachten???

Jody, welke wagen heb je besteld? Wij hebben er vorige week eentje besteld (Zie album) Vind het wel grappig waar jullie voor kiezen.

Sonya, wat een leuk nieuws van het huis! Hopelijk is deze wel groot genoeg?!

Hier eigenlijk geen nieuws... Dus goed nieuws zullen we maar zeggen!

Share This Page