Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heb je helemaal gelijk in!
    We weten nog niets, volgende week wordt er pas bepaald hoe de prognose is!
    Dus gewoon positief denken!
    En zoals ze altijd zeggen... het leven gaat door!
    Het is al heerlijk om mijn verhaal kwijt te kunnen en dat jullie meeleven en meedenken!
    Een heerlijke groep hier!

Iedereen bedankt voor de lieve woordjes!

2. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Goed... ben bijgelezen.

DE ECHO!
    Ik heb vanavond het vervolg van de 20 weken echo gehad. Niet meer zo uitgebreid als vorige keer, we stonden na 15 minuten buiten. Maar owwww wat was het heerlijk!

Alles is oke!

Maar het mooiste... ze keek eerst naar het maagje, het blaasje en het ruggetje. Ook wilde ze de wervelkolom en het bovenlipje nog zien, die kon ze vorige keer ook niet perfect zien.
    Dus... ze zoemt in op het gezichtje. Ik zeg nog... de kleine slaapt weer.

Ze port wat met dat ding, ze duwt wat... en de kleine wordt wakker. Gapen en... ukkie begon te drinken, slokjes vruchtwater. Je zag het tongetje, je zag echt de slikbeweging.... GEWELDIG! Ik was helemaal verliefd.

Uk ging weer lekker liggen met de armen langs het hoofd, echt die elleboogjes bij de wangetjes. ZO schattig dus ze heeft het even in 3d laten zien... wat is dat mooi! Daar hebben we ook een foto van! We kregen weer 4! foto's mee!

Kleine ging lekker liggen dus ze zegt, die gaat weer slapen. Waarop ik opeens roep... ECHT NIET! Ik voelde me een beweging in mijn buik.... dus zij op zoek naar de voeten en het was duidelijk te zien hoe de kleine heerlijk aan het trappen was!
    Die denkt gewoon echt dat mijn blaas een trampoline is! ;)

Ik zal de echofoto morgen inscannen!
    Wordt wel later gezien ik eerst druk ben morgen om mijn veulen weg te brengen.

Ik ben verliefd op onze pinda/ukkie/dozo!

3. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    De armen zijn langs het kopje gevouwen, je ziet links heel goed het elleboogje, rechts ligt het armpje ook onder het hoofdje.
    Een oogje, neusje en een mondje...
    Onze pinda O+
    Zooooo lief!

4. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Peeetje... succes morgen! KUS

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Evelieveling, mooie echo hoor! Wat ligt 'ie lief! Erg leuk!

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Thanks!
    Ben gewoon klaar met slapen! Heb gedoucht, aangekleed, lunchpakket voor Jerry gemaakt en zit nu met een schaal cornflakes achter de pc tot Jerry wakker wordt en zo naar zijn werk moet.
    Kan zo slecht slapen de laatste tijd...

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    owww evelien ik ben verliefd op je pinda :)
    ik heb je trouwens een pb gestuurd, niks geheim maar kon niet eerst je nieuws van je moeder en daarna verliefd zitten wezen op je pinda ;)

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik kan niet alles even reageren zit hier met angst met mijn maag ja dames haha ik ook de 20wkn echo angst!

vanacht voor het eerst geen kramp of harde buik gehad, dus lekker slapen zou je denken..

not.. mijn meissie had groeipijn in haar benen.
    en is wel 10 x keer wakker geweest.. pff ben niet meer gewend ze is al zo lang nooit meer snachts wakker geweest.
    maar ja nu zijn we allemaal moe, en ik zo misselijk door slaap en zenuwen!

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ow evelien heb je daar over je harde buiken gehad? wat zeiden ze er over?

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Peetje veel plezier bij je echo!

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    dank je wel vissie ;) :rolleyes:

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen! Ik dacht dat ik er vroeg bij was... ;)

Evelieveling, wat een prachtig kindje! En wat fijn dat 't zo goed bewoog en deed. Toch een hele geruststelling, of niet? Je klinkt zo verliefd! :)

Peetje, heel veel plezier en succes zo met je echo! Ook voor jou komt vast alles goed, geniet er maar lekker van!
    Groeipijnen heb ik vroeger ook zo ontzettend vaak gehad, kan me voorstellen dat je dochter er wakker van was. Zo'n zeurderige pijn is het.

Ik heb me vannacht toch een last van mijn darmen gehad... Had ik gisteren maar geen chili con carne moeten eten. :( Eigen schuld. De baby wordt er ook erg wakker van. Dus ik voelde niet alleen mijn darmen krampen, maar hem ook schoppen en doen. Wel gezellig, zo midden in de nacht. Maar toch.

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Peetje, ik straal al het geluk even jouw kant op! Het moet met jullie bibi ook goed zijn!

Ik ben ook inderdaad verliefd Kar! Het is zo'n heerlijk pindaatje!

Ik heb het gisteren niet over mijn harde buiken gehad. Puur omdat dit niet mijn verloskundige is. Zij verzorgt medische echo's en pretecho's (heb bij haar ook onze afspraak voor de 26ste).

Ik moet overmorgen naar de vlos en dan ga ik zeker wel aankaarten dat ik (nog steeds) niets heb gehoord en ik wil weten hoe het kan. Want volgens mij hou ik me echt rustig.

Zo... ticker aangepast naar een ander kleurtje. En de datum verzet van 7 juli naar 11 juli!
    Ben erachter dat hier niemand meeleest van de bekenden. Mag dus nooit de naam zwangerschapspagina en mijn gebruikersnaam melden.
    Op mijn eigen website hou ik de oude blauwe met de oude datum...

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen dames,

Jullie zijn al druk in de weer. Ik was vannacht in de weer. Wordt tegenwoordig midden in de nacht wakker en kan dan niet meer slapen. :(

Evelieveling, wat fijn dat de echo zo goed gelukt is. Zulke dingen geven je altijd weer moed en hoop.

Peetje, Succes straks en ik denk dat alles wel in orde is hoor. Je hebt tenslotte je 3d gehad en daar heb je niks op gezien.

Elma, Fijn dat bij jou de echo ook zo goed gelukt is en dat alles in orde was.

Vanmorgen was IE aardig in de weer. Zal die voor de rest van de dag wel weer slapen. Ik moet vanmiddag werken en dat is heel de middag staan en lopen, dus IE slaap dan lekker door dat geschommel.

15. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Goedemorgen!

Evelieveling sterkte met je moeder. Ik denk aan jullie en hoop dat jullie straks beter nieuws krijgen wat betreft uitzaaiingen. Knuffel van ons.

Wow Evelieveling wat een mooie foto, zo duidelijk en wat een schattig koppie :).

Sonya ik ben erg benieuwd hoe dat andere huis is. Ik duim voor jullie.

Ik heb een tijdje niet geschreven. Ben best wel moe. Nu ben ik op mijn werk. Het is rustig hier.
    Gister toen mijn vriend naar bed ging wreef hij over mijn buik. Eerst een hele tijd niks, ukkie lag vast te slapen, want een paar uur daarvoor kon ik niet in slaap komen omdat ie zo druk aan het schoppen was. Maar mijn vriend bleef volhouden en jahoor langzaamaan kwam er beweging in. Uk volgde zijn hand en schopte ertegen, zo schattig en vooral zo leuk als je vriend het ook voelt.

Verder heb ik niet zoveel te melden. Mijn oma heeft buikfoto's gemaakt. Ik heb ze in mijn album gezet. Mijn buik was juist die dag wat minder groot. Het ligt er ook echt aan of ik verstopt zit of niet en misschien hoe de baby in mijn buik ligt. Actimel werkt bij mij heel erg goed. Voel me een stuk minder opgeblazen.

Nou als me nog wat te binnen schiet dan vertel ik straks wel verder....

groetjes x Gwen

16. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Oja Peetje jij hebt nu je 20 weken echo. Veel plezier en we horen het vast straks van je, ben benieuwd hoe je het hebt gehad.

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,
    wat een mooie berichten weer over alle echo's.....*zucht*
    Hopelijk kan ik over 9 dagen ook zo'n berichtje van mijn echo achterlaten. Vandaag wel weer naar de vk geweest. Hartje was goed te horen, al glipte ie steeds weg. Bloeddruk ook weer goed 110/55 dus alles ok.

@Evelieveling: wat erg van je moeder *dikke knuff* ook van mij. Wanneer krijg je meer te horen over behandeling ed?

@peetje: veel plezier vandaag!

@Zanoni: hoe was je weekend?

Groetjes, Melanie

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    peeeetje... peeeeetje...
    Je moet allang terug zijn!
    Kom op meid... vertel.
    Ik ben niet zenuwachtig en nieuwsgierig hoor!

Veulen gaat vandaag niet weg. Er staat gewoon teveel wind hier. Zo wil ik niet met de trailer rijden!

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo dames.

Jaaa, Peeetje! Vertel! Hoe was het?

Wauw Evelieveling! Wat een erg mooie echo! Om verliefd op te worden. Ennuh, heeeeeel veel sterkte met je moeder!

Gwen: Erg mooie buik heb je hoor! Leuke buikband ook, haha.

Met mij gaat het best goed eigenlijk. Nog steeds wel wat moe en last van brandend maagzuur, maar als dat alles is..... Moest in het weekend heeeel zwaar tillen met een client van ons (kan niet in details treden verder, maar reken maar dat dat een vreselijke klus was) en had de volgende dag last van mijn rug. Nu gaat het wel weer gelukkig. Maar ik hoop dat ik dat niet te vaak tref! Vreselijk!

Gisterochtend kwam mijn vriend in bed (zit in de nachtdienst) en legde zijn hand op mijn buik. Ik was half wakker en toen ineens voelde hij wat trappen. Ik voelde het ook van binnenuit. Hij heeft zo genoten, maar wilde niks zeggen omdat hij dacht dat ik sliep. Maar toen hij van bed af kwam zei hij dat hij het voelde schoppen! Ohhhh wat waren we trots op onze tattie!
    Wij mogen morgenavond om 19:00 van onze tattie genieten! Joepie.

Groetjes Miep

20. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Is erg verstandig om nu niet met een trailer te gaan rijden. Het is weer takke weer vandaag.

Ik moet vanmiddag werken, maar anders had ik mijn bed ingedoken.

Deel Deze Pagina