ja vond hem ook super. Vond de oranje met roze ook kei gaaf, maar we hebben de 20 weken echo nog niet gehad en vind het best zielig voor een jongen... maar deze is GAAF. Bij ons komt hij in mei. ongeveer 2 maanden levertijd
OH! ook al zo jummie, en zelfgemaakte bami! mmmmm Ik eet vanavond wokgroenten met kipfilet. Wel te eten, maar niet mijn lievelingskostje!
nou dat vind ik ook niet saai hoor... heb laatst super lekkere en de meest simpele wraps gemaakt...mmmm
Hehe, ben alles doorgeworsteld. Was vanmorgen eens een keertje op visite bij een vriendin. Even lekker bijkletsen. Daarna naar mijn schoonzus die daar vlakbij woont. Heerlijk geknuffeld met Jonah. Had net zijn fles op en alles kwam er met dezelfde vaart weer uit. Uiteraad had ik hem net vast. Nou ja, kunnen we alvast wennen. Toen die andere twee kids uit school gehaald. Zo leuk als ze me zien. Gillen dan al van ver....Adine....en springen in mijn armen. Ben echt stapel op die kids. Vanmiddag belde schoonmoeder nog. Op zich een best mens, maar ze zijn zo kerks. Dat gaat bij mij wel eens kriebelen. De helft van het gesprek gaat over hoe dankbaar je moet zijn en nog meer van die dingen. Tja, dat weet ik ondertussen wel. Ze vraagt nooit eens naar mijn werk of andere wereldse zaken. Pfff....Ben blij dat ze niet in de buurt wonen. Nou ja, dat hebben we dan ook weer gehad. De eerste 6 weken zal ze wel niet meer bellen. Welkom Tientje en Brenda bij de julimama's. Wij hadden op de babykamer al hout liggen. Dit lag eerst in de woonkamer, maar die is verlengd en hebben daar nu ander hout liggen. Dus dat hout wat over was ligt nu boven. Ik heb het wel in de jagtlak gezet, dus IE kan straks lekker spartelen. Geen kleedje, want ik breek dus ook gewoon mijn nek op de vloerbedekking. Marloes, leuke wagen en die kinderen kijken toch niet naar de buitenkant. Die willen een goede binnenkant. Nou Evelieveling, dat probleem heb ik ook als hubbie eerder thuis is dan 6 uur. Ik ben dan echt gelijk van slag. Hij moest vandaag naar Sneek, zal zo eens bellen waar die uithangt. Las dat jullie al druk met eten in de weer zijn. Wij eten hier heel hollands..boontjes...Om het iets aantrekkelijk te maken heb ik de aardappels al gekookt, die snij ik straks in partjes en laat dat even gratineren in de oven. Lekker stukje vlees erbij met champignonsausje. Dat moet nog wel leuken, lijk me. Miep, succes vanavond en wilde jij het nu ook weten?
Hallo Nog snel even een berichtje van deze kant. Wij willen niet weten wat het wordt. Dat is een verrassing in Juli. Ennuh, die pannekoeken smaakten heeeerlijk, voor wie er nog zin in een heeft: VANGUHHH! Hmmm tis dat ik net gegeten heb, maar ik zag al allemaal lekkere dingen voorbij komen.... Ik ben nog meer vragen tegen gekomen geloof ik: Nee ik ben niet zenuwachtig. Als er iets mis is dan is het toch al zo he..... Veranderd deze echo toch niks aan. Nou ik ga stoppen hoor, we gaan al bijna weg. Groetjes (en vast wel tot vanavond) Miep
Wij hebben heerlijk eigengemaakte hachee uit de ovenop, toch wel 1 van mijn favorieten en zo klaar (mits je de hachee al eerder klaargemaakt had natuurlijk). Vanavond gaan we snert maken dus dat eten we morgen, moet een dag staan hè, dan is ie het lekkerst! Liefs, Tanya
Zo hé, jij kan ver gooien Miep! Ik heb er 1 gevangen hoor! Ik heb net het restje van de pasta van gisteren op en voor mijn mannetje heb ik taco's gemaakt. Maar zo'n pannenkoek als dessert gaat er altijd in! Wat raar dat we daar allemaal zin in hebben. Ik merk wel dat ik de afgelopen dagen behoorlijk zoet georienteerd ben. Mag nu wel weer wat anders worden, want ik kom kilo's aan zo Vanavond nog even softballen en dan is het alweer donderdag.
hahaha... ik zat net even cynisch te doen over zwanger zijn... Krijg ik me toch commentaar... dat ik moet genieten, dat het anders niet eerlijk is omdat er zo veel mensen niet zwanger kunnen worden. Ik deed het nog met een Het is gewoon mijn manier van schrijven, lekker overdrijven. Hebben jullie hier ook weleens voorbij zien komen volgens mij. Was op een ander forum. Ik schreef het volgende... ------------- (ging over iemand die niet zo'n grote dikke buik wilde krijgen) WEN er maar aan! Je buik... ach dat is niet erg, dat trekt wel weer weg. Maar je kont! Die groeit ook mee! En vocht vasthouden! En je tieten... die gaan nog lekken ook. En als je het helemaal treft... dan kan je daarna nog langs de scanner ook om te kijken hoeveel je waard bent. Met wat geluk krijg je een streepjescode op je buik, je linkerdij en je rechterdij! 3x is scheepsrecht... dus 3x zoveel waard! Maar verder is zwanger zijn wel leuk hoor. Je wordt er heus niet onaantrekkelijk door! Welneeee! Schat... je bent prachtig... (yeah right... ) ----------------- Daarna schreef ik nog een keer het volgende... Zwanger zijn is echt geweldig. Eerst minimaal 12 weken kotsen en onzeker zijn tot je de eerste echo hebt, daarna ga je jezelf 8 weken druk maken om de 20 weken echo. Dan krijg je het druk met het kamertje verbouwen terwijl je zo'n ass hebt dat je amper je kont kan keren in zo'n klein kamertje. Tegen de tijd dat het kamertje af is dan besluit je dat het hele huis opgeruimd moet worden, het liefst in 1 dag, maar ja... je wordt moe en zo heb je meer troep dan voor je nesteldrang. Dan ga je minimaal 24 uur weeën tegemoet, je scheurt uit, wordt ingeknipt of krijgt een mooie rits in je buik. Daarna ben je zielsgelukkig met je kindje, maar komen de zorgen. Waarom stinks de poep zo, waarom huilt ie, heeft ie wel genoeg gegeten, hoe kan ik alles goed doen. Tot overmaat van ramp blijven je tieten voorlopig lekken, krijg je midden in de winkel last van opvliegers als iemand maar 1 woord verkeerd zegt. En als ze niets verkeerd zeggen maar je aan het lachen maken dan heb je last van je bekkenbodemspieren en ben je zo incontinent als het maar kan en zeik je de hele winkel onder! Maar het is voor een goed doel! ----------- Nou... duidelijk toch Gewoon om aan te geven dat het niet allemaal een roze/blauwe wolk is!
zo al dat gepraat over eten maakt me hongerig (zit nu met een beker ben en jerry ijs voor de computer ) mag ff 5 minuten op de comp omdat leons pokertoernooi pauze heeft.... dus ff snel dan. vandaag hebben we het kindje erkend. het heet nu officieel kantelberg leon was helemaal blij hahaha verder hebben we een wieg gekocht SUPERMOOI zal vd week kijken of ik een foto kan vinden. verder ook alles gekocht wat daar bij hoort zoals matras en dekens etc. en... we hebben eindelijk besloten hoe de kamer eruit gaat zien. welke kleuren etc. en we hebben al wat accessoires gekocht ben helemaal blij. eindelijk gaat er wat vaart in komen. de kinderwagen komt volgende week zaterdag en het kamertje die week daarop op vrijdag dus eind maart is het kamertje af! nou de 5 minuten zijn alweer bijna om dus ga jullie weer ff verlaten. dikke x een vrolijke kim
ow ja.... was bij de ha nog op de weegschaal gaan staan. had ik beter niet kunnen doen hahaha was 4 kilo aangekomen UHUM ik schaam me diep hahaha
Hoi allemaal, ff snel een teken van leven van mij. Ben bekaf. Vanochtend voor 7 uur de deur uit om op tijd bij een workshop net over de grens in Duitsland te zijn...leuk, maar wel erg vermoeiend. @Brenda en Tientje, welkom! @ Adinda: Mijn grootouders zijn ook erg kerks. Toen ik zwanger was van Maura, hun eerste achterkleinkind was de enige reactie: Wat jammer nou, dat het kindje als heiden door het leven moet! Terwijl ze eigenlijk het inmiddels gewend zouden moeten zijn (geen van de kleinkinderen is gedoopt). @ Evelieveling: Al kan ik de meeste dingen over je beschrijving van de zwangerschap niet bevestigen, vind ik het toch erg grappig bedacht. Maar helaas, tegenwoordig moet alles maar 'door de beugel' kunnen en weten veel mensen niet om te gaan met humor. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR willen jullie nou niet meer roepen dat we allemaal al op de helft zijn en de meeste hun 20-weken-echo al gehad hebben? ^%&#$&*^#&$^&&* Ik moet nog steeds 8 (!) dagen wachten! Groetjes, Melanie
Hey girls! I'm back! En met goed nieuws! Wat een prachtig iets zeg, die echo! Alles zag er perfect uit. Het hartje, de hersentjes, de niertjes, de blaas, het maagje etc. etc. Ik ben helemaal in de wolken! En ook lag het kindje een aantal dagen voor op de groei, daar ben ik ook blij om. En we hebben veel foto's meegekregen en 2 dvd's (1 reserve) en nog een dvd met de foto's erop. We hebben de teentjes geteld, hihi. We wilden niet weten wat het wordt en we weten het ook nog niet hoor. Maar we hebben een envelop meegekregen en daar zitten sokjes in (blauwe of rose). En nu is de verleiding zoooo groot om erin te kijken. We hebben al even gevoeld aan de envelop en nu voelen we dat er meer in zit dan een paar sokjes. Er zit nog iets anders in, ohhhh ik kan echt niet nog 20 weken wachten met kijken hoor! We hebben ook een foto waar je volgens mij wel op kunt zien wat het wordt, maar ik kan niet 'fotolezen' haha, beter ook want anders zouden we het nu al weten. Ohhhhhh ben zo nieuwsgierig en mijn vriend ook! We moeten ons nu echt inhouden. Maar de echo was echt een genot om naar te kijken, hij is alles bijlangs gegaan en we zijn zo blij dat alles goed lijkt. Groetjes Miep (die heeeelemaaaal in de wolken is)
oooh ontzettend knap als je die envelop dicht kunt houden... ik denk dat hij nog wel open gaat Maar super gaaf dat alles weer goed was
Wees blij dat jullie het nog in het vooruitzicht hebben! Het is echt genieten geblazen hoor! Ik wou dat ik nog zo'n mooie echo in het verschiet had..... Toen ik de afspraak had gemaakt moest ik nog dik 2 maanden wachten, dat duurde zo lang! Maar nu heb ik het alweer gehad, de tijd vliegt om, ook voor jullie. Voordat jullie het weten is het zover! Maarrrrrr, ik heb wel een dvd met een filmpje en een dvd met foto's en gewone echofoto's. We hebben zelfs pasfoto's gekregen! Echt super hoe die man het deed. Hij heeft apart nog kleine fotootjes gemaakt van het hoofdje (stuk of 8 ) en dat waren de pasfoto's voor in de portemonnee. Hihihi. Groetjes Miep