Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Heb even zitten googlen. De huishoudbeurs is vanaf 10 feb t/m 18 feb. De 9maandenbeurs begint op de 18de, dus ze overlappen elkaar net.

2. cail

cail Nieuw lid

Oct 24, 2006
    4
    0
    0
    hoi dames!

Wil me graag aansluiten bij jullie!
    Sinds vanmorgen weet ik dat ik zwanger ben!
    Twee testen gedaan, een clear blue en een midstream en allebei in no time positief!
    De site zegt dat ik rond 11 juli uitgerekend zou zijn!
    Ik kan het nog niet geloven!

Jullie ook allemaal gefelciteerd en geniet!

Groetjes Cail :)

3. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Van harte welkom moon85 en cail. Moon85 heel veel succes maar het zal vast wel goed komen en beide natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. :) :)

Dikke kuzz

Milou

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goodmorning lady's,

Hier alles nog steeds ok. Welkom Cail en Moon85.

Straks naar de tandarts, alweer. Hij gaat m'n gebit reinigen enzo. Volgens mij is ie gevoelig voor zwangere vrouwen, hij was zo rustig. En normaal is nou dat ziet er niet uit, dat moet schoner. En nu was het nou dan gaan we tandsteen verwijderen en polijsten, dan ben je de koffie/thee aanslag kwijt en dan is alles weer lekker schoon.

Ik lag daar echt :confused: . Ik wordt nu al blij van het idee, :( . Maar hoest met de rest.

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben nog niet bijgelezen, moet nog 5 pagina's van gisteren bijlezen, maar wil eerst mijn verhaal even kwijt...

Hier was gisteren grote paniek. Bloeden en niet zo'n beetje ook. Geloof dat ik binnen een uur wel 3 tampons vol had.
    Dacht echt dat het het einde was.

Maar de huisarts zegt dat alles oke is. Weet niet hoe hij dat weet zonder echo enzo te maken, maar goed, met het voelen, de temperatuur, mijn bloed en plasje wist hij genoeg. Komt door mijn lage bloeddruk en daarbij ook nog bloedarmoede. Hij wil dat ik tot de 12 weken gewoon echt rustig aan doe. Ik moet dit als een mega waarschuwing van mijn lichaam zien en me goed bedenken dat het de volgende keer wel mis kan zijn.

De verloskundige wil de afspraak nog even op 4 december houden, maar zodra ik nog een keer bloed of me zo ellendig voel met steken dan moet ik gelijk aan de bel hangen en kan ik langskomen.

6. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Zo dat was zeker schrikken....:( . Nou doe maar lekker rustig aan. Ik was zeker in paniek geraakt. Nou maar gewoon hopen dat er niet nog een bloeding komt Heel veel sterkte en rustig aan doen.:)

Dikke kuzz milou

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nieuwe zwangeren... van harte! Welkom hier en klep lekker mee.

Wat ik niet snap is hoe de HA zo stellig weet dat het goed zit zonder echo. Want hcg blijft nog wel even in je lichaam met een miskraam, dus die testen zeggen eigenlijk niet zo veel...
    Maar goed, ik moet me er maar niet druk om maken en niet stressen...

8. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Aaaah! zo zit dat dus, dan snap ik het weer, thnx!

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    evelieveling! meisje gaat het? jezus je liet me schrikken, dacht even dat je ons ging verlaten :(. ik ben echt zo blij voor je dat alles goed is! en nu luisteren naar je lijf! hup hup snel naar bedje jij :)

kirby, wat fijn dat jij nu ook wat zekerheid hebt!

de nieuwelingen heet ik van harte welkom!

kunnen we niet met zn allen naar de 9 maand beurs gaan? hahaha

kar, ik heb ook dorst! vooral s ochtends...

koeky ik wens je vast succes voor de tandarts! bibber, ben blij dat ik niet hoef, ben er zo bang voor!

nou met mij gaat het niet zo denderend. ben zo misselijk niet normaal! ben zelfs afgevallen....

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Goeiemorgen meiden!

Hoe voelen jullie je vandaag?

Evelieveling, je doet me schrikken jong! Hoplijk blijft alles goed gaan! Als je je teveel zorgen maakt, zou ik toch eens langsgaan bij de vk, kun je weer gerustgesteld worden. Tijdens m'n eerste zwangerschap ben ik wel tien keer geweest in de eerste drie maand! Ik had elke keer bloedverlies en hier is het de regel dat je dan gewoon een controle echo krijgt om te zien of alles nog ok is daarbinnen.

Kim, waar is de 9maand beurs weer? Is het Amsterdam? Voor mij zou dat wel zo'n drie uur rijden zijn gezien ik in België aan de Franse grens woon :) Ik ben niet misselijk, maar ben ook al een kg afgevallen, straks blijft er niks meer van me over.

Ik heb ook meer dorst, normaal drink ik 's nachts nooit, maar nu word ik toch dikwijls wakker om iets te drinken.

Koeky, veel succes bij de tandarts!

Cail, van harte gefeliciteerd en welkom bij de juli-mama's.

Vanmiddag eerste echo, brrrr ben weeral zenuwachtig :)

Liefs
    Kirby

11. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Kirby veel plezier bij de vk. Zal wel goed gaan ...:D

Evelieveling als je het eht niet vertrouwd zou ik ook gewoon vragen om een echo net wat kirby en kim al zeggen. Anders eis je dat gewoon....:)
    Als je daar prettiger bij voelt. Ik had het wel gedaan.

Ik ben zo moe .... hebben jullie dat ook de hele dag. Ik heb dat bij mijn 2 andere zwangerschappen niet zo erg gehad. En nog misscien een vreemde vraag maar jullie hebben toch juist meer afscheiding ik juist veel minder is dit normaal.

Heel veel success evelieveling

Groetjes milou

12. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    goede morgen, wat gaat dit snel zeg! Als ik niet elke dag even langs kom ben ik verloren! :(

Welkom Simone en Cail en proficiat!

@Evelieveling: vooral rustig aan doen fysiek én geestelijk, dus idd niet stressen of zorgen maken, het vruchtje moet z'n werk doen en het enige dat je kan doen is goed voor jezelf zorgen. Ik weet niet of het je geruststeld maar bij m'n vorige zwangerschap was het vanaf het begin al mis maar ik heb er nog ruim 2 maanden mee rondgelopen omdat ik niet bloedde en verder ook niets merkte, omdat ik m'n eerste echo pas in week 12 zou krijgen. Mijn moeder heeft bij de laatste zwangerschap ook vrij veel gebloed zei ze; "rust houden" was toen het advies en ik heb er een dijk van een broer aan overgehouden!

@Kim: als je zo misselijk bent, probeer uit te vinden wat het precies is wat het lichaam zo doet reageren: bepaald voedsel, bepaalde ingredienten of additieven, bepaalde geuren in huis, of misschien ben je te actief ofzo (ik zeg maar wat). Mijn schoonzus was ook zo ellendig tot ze 's ochtends met droge kaakjes begon en alle chemische geurproducten uit het raam had gegooid. Ik ken ook een dame die de eerste maanden met een halve citroen rondliep waar ze aan zoog om zich rustig te houden! Goed, iedereen reageerd weer anders en vind weer andere manieren. Ik hoop dat je lichaam snel bedaard meid , maar mss ga je je dan waarschijnlijk zorgen maken omdat je er zo weinig van merkt :) Als je maar niet te veel afvalt, he!

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    anneke wat ben je toch een schat! ja ik weet het ook niet wat het is. in het begin had ik het al maar het wordt echt steeds erger. het komt demnk ik vooral door de geuren die ik de hele dag ruik. omdat je alles x 10000 ruikt op dit moment wordt ik alleen maar misselijker. zelfs een verkeerde beweging is al teveel. hier op me werk is het een ramp met dat gekots. ik vind dat ik redelijk veel rust. ben niet het persoon dat als ze koorts heeft in bed gaat liggen. nee dan gaat madametje poetsen. ja i know ik spoor niet. ben gewoon een actief mens. maar moet zeggen dat ik de laatste tijd wel sneller moe ben hoor. een dut om 3 uur en rond 7/8 uur is er bijna elke dag wel. dat hebben jullie meiden ook vast wel.
    evelieveling, waarom bel je niet gewoon ff de vk op? gewoon voor de zekerheid. misschien krijg je dan toch een echo....

14. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ Kirby.

Ja we worden samen Juli mama's.
    Wel grappig dat we nu een dag na elkaar uitgerekend zijn!

15. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Evelieveling: kan me goed voorstellen dat je verschrikkelijk geschrokken bent! WEet inderdaad niet hoe de arts dat kan bepalen, maar als je je er zelf niet gerust bij voelt, zal je toch maar beter de vk kunnen bellen. Want anders zit je toch maar te stressen en dat is nu niet goed.......

Moon: welkom hier...... jammer van het tweede vruchtje........ hoe kan het andere trouwens al 13mm zijn. Dacht dat pas na 7wkn de vrucht groter dan een cm was......... vraag me af of ie wel goed bepaald heeft wat de duur aangaat!

Cain: welkom hier

Kimmie: wat balen meid van die misselijkheid.......... kan je niet goed raad geven, heb nog geen echte ervaring. Wat ik wel het gehoord is dat je steeds kleine beetjes moet eten de hele dag door!

Hier alles rustig. af en toe nog een krampje, en nu langzaam heel licht misselijk. laten we zeggen dat ik me niet optimaal voel! Ben wel veel vlugger moe, gister was ik in de stad en kon eigenlijk om 20u al naar bed gaan, zo moe voelde ik me!
    Verder alles oke.........

Kirby: ben heel benieuwd hoe het bij de vk was, lees het strakkies wel......veel plezier en succes.......

Ik ga nu ff naar de osteopaat, kijken of ie al wat anders aan me lijf merkt!

Hoe is het eigenlijk met sjaantje?

grtjs
    Twinny

16. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    hee meiden wat is het al druk hier.
    Houden jullie nog een plekje voor me vrij wil ook graag naar de juli mama's vind jullie zo leuk :)

Lees altijd jullie verhaaltjes hoe het met jullie is.

Wel spannend voor sommige, positief blijven he gaat allemaal goed komen

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen,

Evelieveling, wat heb je me laten schrikken. Ik had toch aan de vk gevraagd, waarom de ha het zo zeker wist.

Kim, jij nadert wel die 6 weken grens. Je hoort meerdere hier op het forum dat ze dan heel misselijk werden. Als het echt te erg wordt, heb je daar speciale druppeltjes voor. Vraag maar eens aan je ha.

Kirby, spannend zeg vandaag. Ben heel benieuwd of je al wat ziet.

Ana, ik heb ook niet echt heel veel afscheiding. Ik maak me daar ook niet echt zorgen over.

Cail, welkom en gefeliciteerd.

Mijn rugpijn is gelukkig weg. Heb vanmorgen even lekker uitgeslapen. ;)

Ik moet af en toe wel heel erg hard lachen om het onderschrift van mijn banner. De kleine heeft nu al meer hersencellen als Paris Hilton. :)

18. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tuurlijk houden we plkje vrij jacky, is hier nog ruimte voor iedereen die in juli wil gaan bevallen hoor!

heel veel succes op het bankje en na zo mooie innestelingsdip, moet het toch wel goed gaan. hihi

twinny

19. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    hihi ja dank je twinny maar was er gister wel ondersteboven van hoor gelukkig zag ik vanmorgen weer me oude vertrouwde tempje
    Laten we hopen dat het een innesteldipje was.

Moet je hier trouwens wat rose/bloed bij verliezen ?
    Dit heb ik namelijk niet.

20. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006
    129
    0
    0
    Ahem ahem ladies, mag ik mezelf even voorstellen?

Mijn naam is Alina, ben 23 jaar oud en gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben, maar wel dat het in de 2de week van juli is....

Share This Page