ik ben zooooooo zenuwachtig... ik heb morgen die 20 weken echo... en het duurt me nu veeels te lang allemaal.
Nou Sonya! Wees blij! Het is zoooo supermooi! Ennuh waarvoor zou je zenuwachtig zijn? Als er iets mis is met je baby dan is dat toch al zo. De echo laat het je alleen maar weten maar veranderd er niks aan. Maar waarom zou er iets mis zijn? Daar ga je toch niet van uit? Hoe laat moet je er zijn? Ik wens je alvast heeeeeeeeeeel veeeeeel kijkplezier! Willen jullie weten wat het wordt? Groetjes Miep
Haha, ja ik ben bang dat de envelop niet dichtblijft in die 20 weken.... En helemaal niet nu we voelden dat er wat meer in zat dan alleen een paar sokjes.... Maar we proberen er niet aan te komen hoor! We hebben samen besloten dat we het niet willen weten, dussuhhhh. (Ben bang dat we zo vaak aan die envelop gaan voelen dat het papier straks verslijt en er een gat in zit, hahaha.) Groetjes Miep
als je hem tegen een lamp aanhoudt, zie je het misschien wel... haha ik ben gewoon plaatsvervangend nieuwsgierig voor jullie he
om 13:15 uur.... ik ben gewoon zenuwachtig of alles oke is.. ik ga er wel vanuit maar toch....ja ik wil wel het geslacht weten alleen mijn mannetje niet... maar we zien het morgen wel ...spannend :x
Tientje, welkom bij de juli mama's! Enne niet iedereen heeft ergens last van hoor... Daar ben ik ook een voorbeeld van! Zelfs de eerste 3 maanden niet. Alles gaat gewoon van een leien dakje. Dus het kan ook gewoon lekker goed gaan! Ik herken je gevoel wel hoor! Brendamama, ook jij welkom! Helaas kan ik er niks van maken hoor, van je echo's. Maar de choscopist/gyn heeft er voor geleerd, dus het zal wel kloppen hoor! Marloes, goed gedaan van die waardebonnen! Ja ik ben er ook één van! Nog een kleine week, dan mogen we weer gaan kijken. Ben zo benieuwd! Haha, Evelien, daar kan ik wel om lachen hoor! Ik zie de humor er wel van in. Je moet toch niet alles te letterlijk nemen... Hé Kim, wat leuk dat je het kindje hebt erkend! Dat hebben wij een paar weken geleden ook gedaan! Best een gek, maar speciaal moment hè? Melanie, ik wacht met je mee! (ook al ben ik wel op de helft....sorry) Miep, wat goed dat het zo leuk was! proficiat hoor! Wij willen eigenlijk ook niet weten wat het wordt, maar misschien is het wel zo duidelijk te zien. Wij hebben de echo pas bij 22weken, dus is 'ie weer wat gegroeid. Nou ja, het zo natuurlijk geen ramp zijn, maar van mij hoeft het niet! Wat een toestand dat je een anvelop met sokjes hebt gekregen, probeer die inderdaad maar eens gesloten te houden de komende maanden. Ik zou hem maar veilig opbergen op een plek waar je moeilijk bij kunt. Sonya, héél veel plezier morgen, komt allemaal goed hoor! Probeer er maar van te genieten! Ander vraagje, als ik een stukje loop heb ik wel eens last van een soort mild-achtige krampen, bij iedere stap die je dan zet? Het is niet altijd, maar als ik net even wat verder moet wandelen dan normaal, dan heb ik dat. Herkennen jullie dat ook?
Miep, wat fijn dat alles in orde was. Jullie boffen wel met al die foto's en dvd's. Ik had die envelope allang open gescheurd.Ik vind het heel knap van jullie dat die nog dicht zit. Evelieveling, een leuk maar een o zo waar stukje. Kim, het wordt tijd dat jij een eigen laptop krijgt. Wij hadden echt iedere avond ruzie. Nu zit hij beneden achter de pc en ik lig boven op bed met m'n laptop op schoot. Ideaal. Sonya, succes morgen...
He Twinny, Ik heb het dan over autorally. Net zoals in de Pearl reclame, die nou op tv is. Wij fotograferen daarvoor en reizen alle rally's in nederland af. Groetjes Monique
Tientje en Brendamama, welkom bij de Juli-club. Marloes, lekker kleurtje heeft de wagen. Miep, wat erg dat jullie een envelop mee hebben gekregen, die blijft niet dicht. Of je moet hem uit handen geven. Sonja, veel plezier morgen. Wat op de vloer? Wij hebben laminaat en daar heb ik oranje karpet-stippen voor gekocht. Wel lekker om s'nachts op een stukje tapijt te staan. Pepijn krijgt ook laminaat met een karpet en wij hebben tapijt. Ik heb een proefkaart bij geboortepost besteld als het goed is komt hij morgen binnen. Jullie krijgen de beoordeling te horen.
Kun je die foto niet plaatsen? Dan kunnen wij hier wel even spieken (Hoe bedoel je nieuwschierig?) En wat gaaf dat je zoveel foto's hebt meegekregen! Tientje en Brendamama, welkom bij de juli mama's! Door die verhalen van die pannenkoeken ben ik gister meteen pannenkoeken gaan bakken Heb niet eens meer verder gelezen
Ja dat herken ik zeker Vissie, alleen ik heb het al na 20 meter lopen, en het is niet alleen krampjes maar ook erg trekken van de spieren (tenminste ik denk dat het spieren zijn..)
Loltsje82, fijn dat je echo goed was. Bij mij was die envelop allang open geweest. Of is ie dat inmiddels bij jullie ook?
Mogge, IE was vanmorgen al lekker druk in de weer. Hubbie heeft de kleine nu ook een paar keer voelen schoppen. Je voelt nu heel goed dat de kleine groter wordt. De schoppen worden steeds harder. Voor de rest weinig te melden. Ga straks de voedingskussen maken. Vanmiddag ga ik samen met m'n pa de kleren van mijn moeder uitzoeken. Geen leuk karweitje, maar moet toch een keertje gebeuren. Vanavond naar de zwangerschapsyoga. We moeten de buikademhaling en de flankademhaling oefenen. Die buik luk me wel, maar de flankademhaling is heel moeilijk. Die schijn je dus wel nodig te hebben om je weeën op te vangen.
hoi dames, zo even een ziekenhuis update: bloeddruk was helemaal goed; 130/75, normale hoeveelheid eiwitten in 24 uurs urine, suiker dagcurve: prima.. nu overleg of ik terug moet naar de verloskundige of bij de gyn moet blijven. Ook weer een echo gehad; baby lag heel rustig, hartje klopte mooi, mooie hoeveelheid vruchtwater. Gaat prima zei ze... Nu over 3 weken de 20 weken echo en over 4 weken terug naar de gyn. Ben benieuwd.
Fijn Marloes, dat het allemaal zo goed was. Bij wie zou jij nu liever blijven? Of telt jouw stem niet. Lijk me dat je bij de gyn net iets beter onder controle staat. (of lijkt dat maar zo?)
Hoi meiden Miep en MArloes: fijn dat jullie echo's en controles goed waren, nu weer lekker geniet hoor........ Monique: interessant beroep....... moet je wel snel kunnen klikken, anders zijn de auto's al weer langs, hihi...... Vissie: gister nog wezen wandelen en herken het heel duidelijk hoor wat je schrijft. Heb ook echt het idee dat ik iets meesleep...... Kim: wordt inderdaad tijd voor een eigen laptopje! Wij hadden gister Moksialesi! Pannekoeken zijn ook heerlijk, vooral met zoute chips erop gekruimeld! Mijn vriendin verklaart me altijd voor gek! Vandaag eten we frietjes, want ik moet naar therapie en dan heb ik nooit meer zin om te koken.... Evelieveling: mijn vriendin zit inmiddels al 3 mnd werkeloos thuis, dat is pas echt wennen hoor! Had het idee dat ik al mijn privacy kwijt was....... Maar als ze nu weer gaat beginnen, dan vrees ik ook dat ik haar weer erg ga missen! Zo, dadelijk naar de tandarts, bbbrrrrrrr..... twinny
mijn stem telt niet... Ze vinden het vaak niet nodig om 'gezonde' zwangerschappen bij een dure gyn te laten lopen (wat ik ook wel snap) Wat ik nu hoop, is dat ik tot het einde gewoon bij dezelfde mag blijven.. of gyn of vk. Mijn medische indicatie is ook weg gevallen
APK bij de vlos gehad. De assistent is met vakantie en daardoor blijft de mail liggen. Slordige zaak. Moet een plasje inleveren, het klinkt alsof ik een blaasontsteking heb. Ik moet in ieder geval meer calcium gaan gebruiken, daar komt vaak de pijn in de benen uit voort. Was ehm... ehm... best wel veel aangekomen! Maar dat was te verklaren, na al die weken niet lekker voelen kon ik eindelijk weer eten. Was 3,5 kilo aangekomen sinds vorige keer. Bloeddruk was laag, 100/55. Verder was alles oke!
gelukkig was alles weer goed meid.. ennugh 3.5 valt toch wel mee aan deze kant is nu 4,5 @miep en marloes en Loltsje82 fijn dat alles weer okidoki was! ow nieuwe buikfoto hij is niet echt gegroeit maar meer qua vorm veranderd. alle buikfoto`s maak ik in de ochtend.. in de avond doe ik jullie niet aan hahaha pff voel me zooo dik.. weet ik moet trots zijn maar.. mag bij jullie toch wel klagen? voor zie verschik druk hier->http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=16251