Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ik voel me nu echt enorm!
    Ik zie steeds 3.5, 4, 4.5 kilo voorbij komen...
    Ik ben nu 9 kilo aangekomen!
    pfffff....

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    even kijken wie er vandaag mogen gaan baby-kijken...

alleen Sonya...

Veel plezier vanmiddag

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    9 kilo mesaana wow! maar mischien stopt het zo ineens bij mij dochter was ik totaal tot en met week 37 24 kilo aangekomen!

nog 1 foto delen..dan doe ik het jullie niet meer aan maar ik vind hem zo lief..
    niet alleen dochter past op mijn buik maar de hond ook. alleen trok ze haar koppie net omhoog tijdens de foto

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Evelieveling, fijn dat alles goed was.

Maarre, wat moet je eten of drinken om die Calcium binnen te krijgen?

Ik gebruik tegenwoordig granberry thee. Dat helpt om je blaas zuiver te houden, want ik had toen ook zo'n rare pijn en er was geen blaasontsteking te bekennen. Nu drink ik voor de zekerheid die granberrythee. En ik vind het nog lekker ook. :)

Ik denk dat ik nu tegen de 5 kilo zit met aan komen. Weeg me altijd 's morgen helemaal nuchter.

Peetje, is toch een mooi buikje?

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    jawel ik ben er ook wel trots op.. maar wel dik ben normaal maar 54 kilo en een hele platte buik.dus voel me gewoon niet zo mooi.
    hebben jullie dat niet? :rolleyes:

@sonya veel plezier vandaag!

6. Amle

Amle Niet meer actief

@Marloes en Evelieveling: fijn dat alles weer goed was bij de APK!

Hier, zoals gewoonlijk, weer weinig nieuws.
    Ik voel de kleine niet meer zoveel, maar ik schijn me hier niet druk over te hoeven maken. Op mijn site staat ook elke week een stukje over de zwangerschap en in deze week schijnt de kleine veel te slapen. Tevens voelde ik hem gisteravond nog wel ff, dus het zal toch echt wel goed zijn!

Verder vindt ik het jammer dat ik niet optimaal van de zwangerschap kan genieten. Ik weet dat dit toch deels mijn eigen schuld is... maar toch. Het heeft allemaal met de verhuizing te maken. De financien zijn nu wel rond, maar was als we het huis niet kunnen verkopen? of juist wel, maar veel eerder? Dan moet ik bij mijn ouders thuis bevallen en het 1e halfjaar doorbrengen. Ik vind dit niet zo erg, maar mijn vriend vindt het minder...
    We zullen dus nog flink moeten brainstormen.

Qua gewicht ben ik nu 2 kilo aangekomen. Mijn startgewicht voor de zwangerschap was 66 en ben nu 68 kilo!

Liefs Elma

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    moet zo gaan werken om 1 uur.. heb geen zin. tot tien over half 3...

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    He ladies.... lees eens goed! 3,5 sinds vorige keer!
    Dus 7 in totaal!
    Ik ben HUGE!

9. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    mooi buikje peetje.

Ik ga idd. cranberrysap halen, blaasontsteking of niet... het kan geen kwaad.

Verder kan ik kalktabletten halen als ik dat fijn vind (nee, want ik ben heel moeilijk met tabletten slikken). Dus ik ga maar calciumrijke melk drinken (en ik gruwel van melk) en veel vla of yoghurt eten.
    Ow... en kaas is ook goed. Maar ja, dat heb ik al die tijd niet meer gegeten gezien kaas toch wel het smerigste is om uit te kotsen...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    bij mij was het vanochtend ook weer raak... bah... alleen gal (altijd) ook smerig hoor...

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hihi ow okee :oops:
    let maar op meid ik ga je inhalen met al dat binnen zitten en dvd`s kijken met het genot van snoep en chips naast me :(
    vind je het zelf erg dat je veel aankomt? of heb je zoiets van mwau intreseer me niet.
    (gewoon een nieuwsgierige vraag ;) )

12. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Zo, kom ook weer ff kijken hier. Heb alles wel gevolgd hoor, maar te druk om te reageren...

Super dat de echo goed is gegaan! Maarre dat je die envelop dicht kan houden zeg! pfff bij mij was ie meteen opengescheurd! Denk je dat je het volhoud tot het einde van je zwangerschap?

Verder gaat het wel hier, heb eigenlijk tot nu toe weinig last gehad van de zwangerschap, maar nu beginnen de kwaaltjes toch wel te beginnen...erge rugpijn tijdens het slapen en overdags op mijn werk (achter de pc). Maagzuur wat de hele avond en ochtend aanhoudt. Bandenpijn tot en met, harde buiken, huilbuien om niks... Het lijkt wel alsof het nu allemaal in 1 keer komt! Heb me voor het eerst sinds ik zwanger ben ziek gemeld vandaag, omdat ik geen oog heb dichtgedaan vannacht. Sorry, maar moet echt ff klagen!

Nieuwe buikfoto's komen er weer aan want mijn buikje is in 2 dagen 2 cm gegroeid! Ik had al zo'n vermoeden dat de harde buiken en bandenpijn ermee te maken hadden en heb dus gisteren gemeten, de omtrek is nu 92 cm ter hoogte van mijn navel. Groeit lekker dus!

Merk nu ook dat mijn broeken strakker gaan zitten bij mijn benen, dus daar begint het uitdijen nu ook, jippiejajee! Tot voor kort kwam ik dus alleen maar aan bij mijn buik, maar ik zal er toch echt aan moeten geloven dat mijn hele lichaam lekker gaat uitzetten.

As. dinsdag de pretecho, heb er echt zin in! Ik hoop dat ze nu het geslacht wat duidelijker kunnen zien. Alhoewel ik sterk het gevoel heb dat het een meisje is en blijft ;)

De kinderkamer is ook binnen, maar staat nog niet, omdat we de muren en vloer nog moeten doen. De kinderkamer zelf is lichtgeel gecombineerd met rieten manden, beetje koloniale stijl. We hebben parketvloer in het hele huis liggen, maar dat moet opgeschuurd en gelakt worden, dat wordt nog een hele klus pfff... Als iemand nog ideeën heeft voor kleuren die passen bij lichtgeel, roep maar! Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.

Weet iemand hier of je nu weer naar de sauna mag? Ik heb daar zo'n behoefte aan! Maar ik hoor verschillende verhalen...

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Weet je, het boeit me totaal niet.
    Normaal sport ik minimaal 6 dagen per week met een uur paardrijden, uitmesten (2 paarden), poetsen (2 paarden). En dat is allemaal weggevallen.
    En je zit nu gewoon veel meer te snoepen.
    Ik viel eerst 9 kilo af, nu in totaal 7 eraan. Zullen we zeggen 4 van beebje, dan heb ik er 3 van mezelf bij.

Na de zwangerschap ga ik kidwalk doen. Verder veel wandelen, ik ga weer paardrijden en je bent megadruk met zo'n kleintje.

Neuh... dat komt wel goed.

Ben ooit van 73 kilo naar 55 gegaan, omdat ik dat wilde. Dus waarom zou het me nu niet lukken?

14. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Sauna... in principe mag het, maar alleen als je het gewend bent. En minder lang dan normaal en minder heet volgens mij.
    Om het zeker te weten... gewoon je vlos bellen!

15. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Tja dat aankomen...ben nu ook in totaal 7 kg aangekomen. Niet leuk, maar ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Je kan er zo weinig aan doen, behalve niet teveel snoepen. Ik probeer me er niet al te druk om te maken. Gewicht vind ik sowieso niet zoveel zeggen, ik kijk gewoon in de spiegel en als ik dan ontevreden ben, train ik bepaalde lichaamsdelen gewoon wat meer.
    Nu in de zwangerschap fitness ik nog steeds, vooral cardio, benen, rug en armen. Denk wel dat dat ervoor heeft gezorgd dat ik niet te vlug ben aangekomen, want als je ziet wat ik allemaal vreet :D

16. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Ja, wanneer ben je het gewend? Hoe frequent moet je dan zijn gegaan voor de zwangerschap...

Ik zal het idd ff aan de vk vragen! ;)

17. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
  18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    zo zal eens naar mijn werk gaan. tot later dames... doei doei

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    @evelien.. ja okee. ik had dus bij me dochter dat het me niet intreseerde maar het duurde 2 jaar voordat er af was(de 24 kilo). Ik ben klein maar 1.63 dus oog dan behoorlijk fors.
    Als ik nu terug kijk naar die foto`s denk ik echt ow mijn god wat zag ik eruit. eigenlijk sinds vorig was ik voor het eerst was ik min of meer tevreden met mezelf..alles was strak en plat.
    Het is niet dat ik er op let nu wat ik eet maar heb wel zoiets van oww nee niet zoo dik meer hoor als toen.
    snappie.. mijn mannetje verklaart me voor gek en die vind me geloof ik in een pipo outfit nog wel mooi maar meer voor mezelf.

daarom was ik eigenlijk naar andere hun gedachten benieuwd.

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Werk ze! Tot later!

Share This Page