Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oh en dames, als dan de meubeltjes staan (net als bij ons al) dan is het helemaal echt... krijg af en toe de kriebels hoor.. brrr eng.. haha

2. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Waarom vind je het eng dan?! Ben je zenuwachtig voor wat komen gaat?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja dan denk ik: waar ben ik aan begonnen. Kan ik dat wel etc...
    Ik ben nl niet het type wat met een bijbehorend hoog stemmetje boven een baby gaat hangen. Meer het nuchtere, doe maar normaal type...
    :) Maar alles komt goed...

4. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Ja Marloes dat herken ik helemaal, zo ben ik dus ook niet. Maar ik kan je garanderen dat je binnen een paar dagen helemaal gewend bent :)

5. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Hier nog een nuchtere mamma in spe ;)
    Ons kamertje is nog niet binnen, maar we zijn wel bezig met de voorbereidingen elders in ons huis.
    Mijn kledingkast staat nog op onze babykamer, dus we maken een inbouwkast op onze slaapkamer. Verder was het kamertje al zo dat we er niets aan hoeven te doen. We wonen nog niet zo lang in ons huis dus vloer en muren waren al netjes, overal ligt een houten vloer en de muren zijn mooi strak wit. Wel heb ik van mn hubbie al een mooi aankleedkussen van MAUD-design gekregen. (thema zo groen als gras)
    Veel te duur natuurlijk, maar ik ben er zoooo blij mee! ;)

Ik kan me ook nog niets voorstellen bij et mamma-zijn strax, tis één groot avontuur !
    Verder groeit de beeb als kool en ik groei mee ;)

Mona

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zanoni, stuur maar een peebeetje met je adres.

Ik had bij de bouwmarken niet gekeken naar die zakken met piepbolletjes. Goeie tip voor de andere dames. Ook even je bouwmark checken. ;)

Evelieveling, wauw dat is super van die vriend. Schiet het gelijk ineens op.

Gwen, dat was effe een tegenvaller. Misschien komt de beeb wat eerder en kan je vader er nog een beetje van genieten.

Nou Ana, het is idd erg lang geleden ons geboortejaar. :D Maar het was een goed jaar. ;)

7. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi dames...

Zouden er mensen zijn hier die een meisje krijgen en daar een echo van hebben van het geslacht...
    Mischien in hun album kunnen zetten zodat ik bij julllie kan kijken hoe het bij jullie er uit zag>?
    Als het niet gaat lukken geeft het niet maar zou het wel fijn vinden als ik wat kan zien van jullie :)

Groetjes Brenda

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ben je nog niet helemaal zeker van je echo?

9. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Klinkt vast heel stom..
    Zal het een beetje uit leggen..
    IK hoopte heel erg graag op een meid omdat ik al 2 jongens heb...
    Ik heb nooit de bewegende beelden gezien omdat mijn schoonmoeder er bij was en wij niemand zouden vertellen wat we kregen...
    Dus liet de vrouw de echo's zien toen me schoonmoeder de kamer uit was maar dat was alleen op een foto..
    Ze liet drie streepjes zien en 1 er van leek op een hamburger hihih
    Maar soms ben ik bang omdat het zo temooi is om waar teziijn dus zoek ik wat echo's om te kunnen vergelijken :)
    Vandaar ik dit vraag aan de vrouwen met meisje :)]

Groetjes Brenda

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    als je op de website van http://preg.fertilityfriend.com/ gaat, kun je naar gallerie. Daar kun je dan kiezen voor Ultrasound girl en je kunt het aantal weken invullen.... dan zie je dus allerlei echo's van meisjes die net zo oud zijn als jullie meisje

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oh zie dat je je in moet loggen.. maar is gratis...

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Foto's? Ik ben benieuwd!

13. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    dankje ik zal er even een kijkje nemen :)

14. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden

15. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Bedankt voor de tip..

Ik twijfel al niet meer haha duidelijk tezien eigenlijk dankje :) :thumup:

16. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Helaas, ik ben 1.58m, maar wel veel zwaarder, hoe zwaar? dat is het grootste geheim. maar ik ben pas 2 kilo aangekomen, dus dat is voor mij wel fijn, maar schijnt normaal te zijn bij zwangere vrouwen met een bmi hoger dan.......

17. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Kom nog niet zo lang hier en ben wel nieuwsgierig geworden naar iedereen. Het zal vast allemaal wel ergens staan maar ben pas gaan lezen vanaf ongeveer pagina 400/450

Maar zijn er hier dames die hun eerste verwachten of heeft iedereen al meerdere kinderen?

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    zo kom weer eens ff spieken bij de volgende generatie juli mammies van 2007!
    wat gaat het snel allemaal he?! volgend jaar rond deze tijd zitten jullie met een beeb van rond de 7 a 8 maanden die als stukjes brood kan eten en potjes groente met stukjes erin! gaat brabbelen en continu mamamamamam zegt ;) in een loopstoeltje het hele huis door crosst en je opeens aan je keukenkastjes moet denken! of op de grond ligt te spelen en opeens weg is en aan de andere kant van de kamer ligt! ze echt een eigen willetje krijgen en nee gaan schudden als je de wangetjes in gaat vetten omdat ze schraal zijn! oja en opeens alle tandjes als paddetoeltjes uit de grond schieten!
    zucht.... wat gaat het snel!
    heb net even naar jullie buikjes gekeken! dat mis ik dan ook wel weer hoor! heerlijk dat gevoel! genieten jullier nog maar lekker van!

knuf van mad en evi!

19. Niet meer actief

Yep, wij verwachten onze eerste!

Mad Wat leuk om van een juli 2006 mama te lezen! Ik kan het me niet voorstellen hoe het er over een jaar uitziet.

Liefs, Tanya

20. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Hier ook de eerste!

Deel Deze Pagina