Hier ook de eerste. Mad, erg leuk om je verhaaltje te lezen. Verdomd moeilijk voor te stellen hoe het er over een jaar uitziet, maar het klinkt geweldig zoals jij het beschrijft! Sja.... waar ellende al niet goed voor is. Sinds we de uitslag van mijn moeder weten heeft mijn zus weer contact met me opgezocht. Ze wil er zand overheen gooien, vergeven en vergeten. Om wille van mijn ouders heb ik erin toegestemd, maar wat heb ik er moeite mee. Waarom kan het nu opeens wel? En waarom 'vergeven en vergeten'? Ze komt er wel makkelijk vanaf, nu hoeft ze niets uit te leggen, zo kan er dus altijd weer iets tussen ons komen. Krijg gewoon vrolijke mails van haar, net of er niets aan de hand was. Ik kan dat dus niet. Vanavond verjaardag van mijn oudste zus en ik weet nog niet wat ik met mijn houding t.o.v. mijn andere zus moet doen.
Wat leuk Mad, dat je ons een stukje in de toekomst laat zien. Tientje, bij ons ook de eerste. Misschien staat dit ook in de lijst van Evelieveling. Zal eens kijken.
@Tientje: hier ook de eerste @Evelieveling: maak een map aan in outlook (als je daarmee werkt) en laat alle berichten van je zus daar automatisch naartoe gaan (pb maar even als je hulp daarbij wil hebben) dan kan je ze lezen wanneer je daar klaar voor bent. @Mad: leuk inderdaad dat toekomstbeeld. Ik ben benieuwd!
Zeer lastig dit. Ik ben ook niet iemand van vergeven en vergeten. Dat moet weer groeien zo iets. Ik zou d'r wel een hand geven en dan aan de andere kant van de kamer gaan zitten, dan hoef je ook niet een gesprek aan als je dat niet wilt. Ik zou ze dus een beetje vermijden.
Ben ook zwanger van de eerste Vind het allemaal heel spannend en ben echt benieuwd hoe ik het als moeder ga doen.... Heb de lerarenopleiding gedaan en daarin zitten wel heel veel dingen die overeenkomen bij het opvoeden van je eigen kinderen(ja, ook daar ben ik al over gaan lezen ) Dus, nu maar duimen dat het goedkomt! Als ik soms Supernanny zit te kijken, dan krijg ik soms echt nachtmerries! Maar ik laat het allemaal maar op me afkomen! Ben benieuwd hoe we er met zijn allen over praten volgend jaar!
He, je kent me. Zo heb ik het inderdaad gedaan. Ik wil de verjaardag van vanavond inderdaad afwachten. Dan de uitslag van mijn moeder komende maandag. Daarna wil ik mijn zus toch mailen dat 'vergeven en vergeten' niet werkt bij mij. Dat ik wel 'normaal' wil doen, maar als ze echt wil dat het wordt zoals vroeger dat ik dan toch uitleg wil waarom het zo moest...
\/ \/ HOERA HET IS ME GELUKT! IK HEB VELDKAARTEN VOOR THE POLICE 13 SEPTEMBER! \/ \/ Sorry, dat moest ff! Vanochtend om 8 uur al bij het postkantoor geweest. Was als 13e aan de buurt en bij nummer 24 waren alle veldkaarten al uitverkocht. Dus ben superblij. Het is namelijk een verrassing voor Mario. Hij is eigenlijk de Police-fan en hij weet dus niet dat ik de kaartjes gekocht heb. Wordt ons eerste uitje met z'n tweetjes als trotste ouders van 4 kids! Groetjes, Melanie
@evelieveling: Ja, als ze gewoon maar vrolijk gaan doen na zoiets hoeven ze bij mij ook niet aan te komen, hoor! Wel eerst uitpraten en uithuilen! Goed idee trouwens van die mailbox. Ik heb een excelsheetje aangemaakt met daarop alle dagen en weken van de zwangerschap. Die hou ik al een poosje bij, als een soort dagboek. Nu heb ik alle "mijlpalen" in dat sheetje gezet. Ik verzin er steeds meer! natuurlijk alle weken en maanden en dan "op de helft", "op drie vierde", "op twee derde", nog 100 dagen, nog 50 dagen, "nu is ze levensvatbaar", "nu zou ik geen weeenremmers meer hoeven", "nu is ze op tijd". Maar verder ben ik helemaal niet aan het aftellen, hoor..
Haha aftellen, niet erg toch? Is straks een mooi moment om naartoe te leven dus ga vooral je gang Ik had vandaag op school weer een paar leerlingen die achter mijn 'geheim' waren gekomen, die dat zo schuchter kwamen vragen of na navraag bij klasgenoten die het al wel wisten zeiden dat ze het al dachten maar niet durfden te vragen. Echt cute, al die meiden vinden het erg interessant.
haha, de 2e klassen die ik lesgeef, hebben bij bio net het onderwerp voortplanting gehad met een leuke video (van moeders van moeders) dus die komen mij vertellen hoe de baby er nu uit ziet ...
hoihoi, iedereen bedankt al voor felcitaties ben maandag jarig. ik doe zeker rustig aan krijg niet zo heel veel visite dus komt goed. tientje ik verwacht mijn 2e kindje het is nu echt erg sinds ik 2e verwacht wordt mijn dochter echt zo groot. pfff als je kijkt wat ze al kan en steeds weer bij leert. this nu steeds hai. ja dames beeb begint nu steeds meer kansen te krijgen wordt nu echter. en ik denk dat jullie het allemaal super zullen doen als mama had ook nooit verwacht dat het met mijn 1e zo goed gaat maar ze is ook vrij makkelijk ze komt nu alleen in de peuter puber tijd en steeds nee, nee. wil ik niet. pff driftkikkertje
Ook wij verwachten de 2de. Vandaag het kaartje en mailtje binnen gehad van geboortepost.nl. Het ziet er goed uit alleen de naam staan niet op de juiste plek. En in het mailtje werd mij verteld dat ze vanaf het voorjaar een ander programma krijgen waar meer mogelijkheden in staan b.v. tekst roteren. Ik wacht gewoon nog een maandje of 2 en dan ga ik aan de slag.
JEEEEJJJ de commode is klaar! Mijn schoonvader ging die maken en hij is NU AL klaar! Mijn vriend is hem met zijn vader ophalen dus vanavond staat ie in de kamer boven! Ik ben zo blij! (Wilde ik even delen met jullie )
Zit net even naar mijn banner te kijken, staat dus onder dat ik nog 125 dagen te gaan heb. Dat lijkt ineens best weinig (Sorry ik zwets een beetje vanavond geloof ik)
Wat leuk! Heeft hij het helemaal zelf handgemaakt? Ik ben wel benieuwd, plaats je een foto in je album?
Dag meiden! Het is alweer een tijdje geleden maar ik ben eindelijk bijgelzen. Welliswaar in sneltreinvaart en waarschijnlijk heb ik heel wat gemist, maar oké... vanaf nu weer beter/vaker lezen! Ik was gisteren jarig, vierde vorig weekend mijn verjaardag en had het huis vol logees. Erg gezellig maar zeer vermoeiend! Moest gewoon flink bijkomen! Pffff! De nieuwe meidenVan harte welkom en gefeliciteerd! Peeetje Ik wil je even heel veel succes wensen de komende 9 (inmiddels waarschijnlijk) 8 weken tot de volgende check-up. Ik duim heel hard dat er niets met jullie beeb zijn hartje mis is. Evelieveling Heel veel sterkte nun jullie dit nare nieuws van je moeder hebben gehad. Ik hoop dat het goed komt! Ana, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wietske, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! ***denkt na*** was er nog meer waar ik op wilde reageren? Mocht iemand mijn geheugen terug vinden, dan hoor ik het graag!
Klinkt leuk, heb me aangemeld maar snap er niks van.... Zou je uit kunnen leggen welke stappen ik moet doen om er te komen? Alvast bedankt! Groetjes Miep
Goede morgen meiden Ben al een uurtje op, heb ik altijd dat als het zonnetje schijnt ik vroeg wakker ben! Evelieveling: kan me voorstellen dat het weer ff niet makkelijk is nu. WAcht inderdaad maar ff af en maak dan een beslissing, waar jij achter kunt staan, want dat is het belangrijkst denk ik..... STiente: hier ook de eerste..... MAd: kan me niet voorstellen dat ie over een jaar alweer bijna 1 wordt, hihi..... Hier gaat verder alles zijn gangetje. De zolder is klaar en vandaag wordt de stroom nog doorgetrokken en dan kunnen we de studeerkamer gaan verhuizen. Dat betekent dus de babykamer leegmaken! Volgende week gaan we verf kopen......... spannend hoor! DAdelijk ga ik eerst maar eens ff boodschapjes doen! tWinny