Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Kim je hebt echt een mooie buik hoor! Ik wou dat ik zo'n strakke zwangerschapsbuik had ...*jaloers-mode*

Vandaag ook weer lekker geshopt voor de kleine. We hebben een maxi-cosi gekocht bij de Prenatal met 20% korting (met de toegangskaart voor de 9 maandenbeurs, scheelde €30,- en die actie is tot 18 maart), en ook meteen een regenhoes en een knaloranje rompertje! De maxi cosi was niet op voorraad maar we kunnen hem over 2 weken halen. Het is de lemonade kleur geworden, lekker fris groen kleurtje, ik zal een voorbeeld in mijn album zetten. Dan het plein overgestoken en meteen naar de Babyplanet, want daar hebben ze een badstandaard die hoog genoeg is voor ons alletwee.De meeste die we gezien hebben ware net te laag. Bv van Bébéjou, die hoogste is 103 cm en das net te laag, net op rugpijnhoogte zeg maar. En toen we daar toch waren meteen ook maar een complete badset gekocht,dus badje, waskussen, waskom, haarsetje, luieremmer, zeepdoosje, wattendoosje en waskom. Maar ook die was niet op voorraad dus die halen we ook over 2 weken op. Meteen daarna naar de behangwinkel en we hebben wat voorbeeldjes meegekregen, kunnen we thuis op het gemakje bekijken. Toen ik aan het neuzen was tussen de positiekleding bij de Prenatal maakte Marc heel zachtjes de opmerking ik kijk toch liever bij de babykleding... We hebben weer lekker veel geld uitgegeven vandaag, is ook wel eens leuk. Net met de staatsloterij helaas niet de jackpot gewonnen (we hebben helemaal niets gewonnen) anders had ik mijn slag kunnen slaan hihihi.

Liefs, Tanya

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    THANX! (Ben een beetje een kluns hihihi.... Komt vast door de zwangerschap :) )

Kim: Jouw buikje is prachtig hoor! Echt een mooie zwangere buik. Bij mij is de buik wat dikker maar zit er een laagje vet overheen en bij jou is ie puur baby! :D

Net ff gebowld met een paar buurtjes..... Er zijn er nog 4 op stap, ik (en nog een aantal met kleine kinderen en dus een oppas, zijn naar huis gegaan). Ben net een beetje dom geweest want ik heb gezegd dat ze me wel mogen bellen als ze geen taxi kunnen vinden..... Oooopsie.. Nou ja, hopen dat ze zelf vervoer kunnen regenel.

Ik ga nu slapen, misschien wordt het een zware gebroken nacht.

Groetjes Miep

3. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb weer nieuwe buikfotos in mijn album
    die laatste die ik van voor heb geknipt is wel even schrikkken..hahahha

ik merk dat ik nu met mijn sokken aantrekken wel wat moeite krijg om zo ver naar voren te bukken...buik zit dan een beetje in de weg hahahah
    nog iemand hier die dat al opmerkt :) :)

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Vind dat je een hele mooie buik hebt hoor kim!

Sonya: ik heb maar een kort bovenlijf en merk inderdaad dat mijn buik af en toe toch echt wel al in de weg zit! Vind trouwens heel gaaf uitzien, die bolle toeter!

Enne miep heb je nog taxi moeten spelen?

Tanya: hoe is het met je meid, zijn de tabletten al goed aangeslagen? Leuk dat jullie lekker gewinkeld hebben!

Vandaag maar lekker genieten van het weer.Ga dadelijk naar mijn team kijken, heerlijk langs de lijn in het zonnetje staan! MAar moet eerst ff gaan stofzuigen vrees ik, want krijg drukke week deze week!

grtjs
    TWinny

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dag dames,

Net terug van visite, nu even lekker uitrusten en dan naar kinderverjaardag. Mijn neefje is jarig. We blijven daar lekker eten en om 8 uur weer naar huis. Lekker banken en tv kijken.

Kim mooi buikje hoor. Bij mij zit er ook een vetlaagje omheen. Je ziet het dan ook niet zo snel bewegen.

6. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Hi meiden! Ik schrijf nooit zoveel omdat het errug snel gaat met de onderwerpen maar ik lees jullie wel met veel plezier hoor! :D

Ik wilde toch wel ff een tipje plaatsen, ik zag in een tijdschrift iets leuks staan - ben zelf erg knutselig en heb een kralen-tic, vandaar dat ik de volgende site echt helemaal leuk vond:
    http://www.doeck.nl
    Klik dan op dingh en daar zie je een aantal mobieltjes, echt geinig als je er van houdt ;)
    Dat 'mobidingh' en dat 'langh dingh', helemaal super, geinig om cadeau te doen ook..!
    Nou dat was m weer, fijn weekend nog iedereen!
    x Kaar

7. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
  8. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Kim. Je hebt echt een mooi buikje. Mijn buik staat ook al heel erg naar voren net zoals Sonya. Ik begin ook last te krijgen met mijn laarsen uittrekken en zo. Ik buk ook niet zo graag meer.
    Van de week maak ik weer nieuwe buikfoto's voor in mijn album.

Zaterdag een verjaardag gehad. Ze vonden allemaal dat ik een behoorlijke buik heb. Ze vroegen hoeveel ik was aangekomen, maar ik had nog steeds niet op de weegschaal gestaan. Ik zei dat ik dacht dat ik iets van 5 kilo was aangekomen. Nou ben ik daar op de weegschaal gaan staan en :cry: snik.....Ik ben 9 kilo aangekomen. Ik ga nu toch even opletten met wat ik eet.

Gwen

9. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ja heb inderdaad ook moeite met het aantrekken van mijn sokken en schoenen. Hij begint al best in de weg te zitten. Ook hoor ik van veel mensen dat ze denken dat ik al verder ben dan 4,5 maand... Is ie dan echt zo groot? Ik vind het wel meevallen eigenlijk maar goed.

Verder denk ik erover om te stoppen met fitness en te gaan zwemmen. Ik heb sinds een week erge rugklachten, vooral als ik zit en lig en het gaat niet weg. Ik zit nu ook sinds donderdag thuis en ben echt bang dat als ik weer ga werken, ik weer heel erg last krijg van mijn rug. De laatste keer ben ik gewoon staand gaan werken, terwijl ik normaal altijd achter mijn pc zit. Ellende hier dus :(

Wat zouden jullie doen? Blijven fitnessen of gaan zwemmen? Ja of beide natuurlijk...k weet het nog niet... Ook zit ik te twijfelen of ik een afspraak moet maken met de bedrijfsarts of ik wellicht wat kortere dagen kan maken. Ik werk nu 4x 9 uur...en ik merk dat het echt te zwaar is.

Nou goed....jullie misschien wat tips?

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo, ik ga eens proberen voor de nieuwsgierigen onder jullie de foto van onze commode in mijn album te zetten!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hij is GAAF! echt super

12. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Lexi, heel erg mooi. K snap wel dat je trots bent.

Marilyn. Ik hou zelf niet van zwemmen. Maar fitness lijkt me nu niet zo verstandig meer. Je mag ook geen zware boodschappentas dragen. Ja als je gaat roeien, fietsen, steppen dan kan het natuurlijk wel. Dan zou ik liever voor fitness gaan dan voor zwemmen. Maar dat is erg persoonlijk. Ik ben niet zo sportief jammergenoeg. Misschien omdat ik met de kids zit of gewoon omdat het niet in me zit.

groetjes Gwen

13. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Ja het is inderdaad een persoonlijke interesse die je hebt...Ik ben normaal ook niet zo van het zwemmen, eerlijk gezegd zwem ik nooit. Maar ik hoorde dat het goed is voor je lichaam, omdat je dan gewichtsloos bent en daardoor je rug ontlast. Vandaar. Ik weet niet of er hier meiden zijn die regelmatig zwemmen en daar positieve ervaringen mee hebben?

Fitnessen mag gewoon, als je maar met je hartslag zo rond de 120-130 zit hebben ze me verteld. Ik doe cardio, maar ook wel die apparaten. Kan in principe ook geen kwaad als je maar niet te zwaar tilt. Normaal train ik al best zwaar en wat ik nu doe is echt superlicht, dus het zal wel goed zijn denk ik... Maar het punt is dat ik geen verbetering merk voor mijn rug. Ik moet echt snel iets bedenken, want ik kan nu dus gewoon niet werken :(

@Lexi73: Erg mooie commode! Heb mijn kinderkamer ook binnen en ik ga hem binnenkort even fotograferen, ben er helemaal verliefd op!

Oja en we hebben een naam voor het kindje! Hoogstwaarschijnlijk wordt het de definitieve naam, maar dan moet het morgen tijdens de pretecho nog wel een meisje zijn hihi! Vorige keer konden ze het niet zo heel goed zien, maar er kwam wel een meisje uit. Heb de echo inmiddels 8 keer bekeken (heb m op dvd) en ik zie echt niks 'hangen' dus het is 99% een meisje voor zover ik het kan beoordelen...Spannend morgen!

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Lexi, wat een mooie commode

Marilyn, Ik wil ook gaan zwemmen. Het is idd erg goed voor je. Ben zelf niet zo'n zembeest, maar ja, die paar keer kom ik ook wel overheen. Zal mijn badpak eens opzoeken, kijken of ik die nog past. Het zal leuk zijn als ik een maatje had om mee te gaan zwemmen, dan kan je elkaar een beetje motiveren.
    Zal eens in de lounge informeren of daar nog meiden zijn die mee willen zwemmen.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen meiden,

Laat ik ook maar weer eens iets van me laten horen... :) Het gaat weer beter met me. Ergste dip is voorbij. Was denk ik gewoon erg moe - slapen wordt toch steeds minder prettig - en ben ook nog erg verkouden geworden. Nu is alles weer zo'n beetje genormaliseerd...
    Ontzettend lief dat jullie zo aan me dachten! :)

Ik kan niet op iedereen reageren maar ik heb wel hele mooie buiken gezien! Echt super. En mooie spulletjes ook.

Wij zijn zelf eindelijk begonnen met de kamer, die is nu zo goed als leeg. Daarna kunnen we gaan schilderen, de muren en de meubeltjes. En dan inrichten! We hebben besloten een nieuwe kast te kopen dus daar mogen we nog voor gaan shoppen.

Ik heb me vanochtend gewogen omdat ik naar de VK moet vanmiddag, ik weeg me dus NIET als ik daar niet heen hoef en met goede reden... Ben nu in totaal al 7 kilo aangekomen! :( :( Ik dacht dat vrouwen met overgewicht niet zoveel aankwamen. :( Ik ben er dus helemaal van overstuur, ik zie de 100 kg in de verte al aankomen. Krijg ik er natuurlijk nooit meer af...

Ik buk me ook liever niet meer; het doet me ook zeer, onderin mijn buik. Met lopen ook, daar had iemand het vorige week ook over. Het voelt als spierpijn, een beurs gevoel. Even navragen vanmiddag of dat 'normaal' is.

16. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Ja daar zat ik ook een beetje mee... beetje saai he in je eentje... Maar ja, ik woon in Den Haag, helaas niet in de buurt van Ridderkerk :(

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Lexi, die commode is echt super mooi. Helemaal mijn stijl! Echt iets om trots op te zijn ja! :)
    (Ze hebben trouwens bij de Ikea ook leuke, en goedkope, grepen voor op laden etc. )

18. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Nootdorp
    Gelukkig gaat het weer beter met je!
    Wat jij omschrijft zo begin ik me nu ook een beetje te voelen, een 'beurs' gevoel. Alles wat ik doe doet pijn...
    Over dat aankomen. Ik ben ook 7 kilo aangekomen in totaal, het was ff schrikken, maar ja, ik denk maar: t is voor een goed doel, dat is mijn enige lichtpuntje ;)

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ach dat is ook wel zo...Ik was er heel erg over aan het piekeren en toen zag ik zo'n klein ventje bij zijn vader op de fiets en dacht ik ach, wat maakt het ook uit. En dat kind geeft er al helemaal niets om straks.
    Bij mij is het meer dat ik dus nu al 90 kilo weeg en die 100 heeeeel snel dichterbij zie komen... :(

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dank jullie allemaal voor de complimentjes over de commode, ik zal ze doorgeven aan mijn schoonvader ;)
    Grepen zijn al besteld, we wilden mooi strakke zodat ze leuk bij de strakke stijl van de commode pasten en we waren bij de keukenboer voor wat anders en daar zagen we hele mooie. En wat maakt het mij nou uit of het voor een keukenla of een commodela is, toch?

Deel Deze Pagina