hoi meiden. Kar fijn dat het weer wat beter gaat en dat je weer wat schrijft. Marilyn ik heb ook wel goede verhalen gehoord over zwemmen. Ik had hiervoot geschreven dat ik 9 kilo ben aangekomen. nu ben ik gister bij mijn moeder op de weegschaal gaan staan toen was ik 1 1/2 kilo lichter. scheelt toch weer .
Goedemorgen meiden, Ik kan niet meer op iedereen persoonlijk reageren; ben de helft alweer vergeten . Heb wel mooie buikjes gezien, een schitterende commode en leuke spulletjes. Wij zijn het weekend ook flink bezig geweest. We hebben wat spullen lopen verslepen en alles staat nu op de goede plek. Ben al gebeld door de babydump, kan al een afspraak maken om de meubels te laten bezorgen! Zal ze zometeen gelijk bellen. Het enige dilemma: wel/niet nu al laten komen? Ik wil heel graag het kamertje afmaken, maar als we voor de geboorte al moeten verhuizen (tijdelijk bij ouders?) dan moet alles weer uit elkaar en in de opstal? Ach, dat zien we dan wel weer.... tot die tijd kan ik er dan van genieten! De babykamer hoeven we niet te verven/behangen e.d. omdat we dit tijdens de verhuizing al hadden gedaan, en het is allemaal neutraal. Als alles klaar is, zet ik natuurlijk foto's in mijn album! Tevens zal ik deze week weer ff nieuwe buikfoto's maken, zó... die buik groeit met de dag! Verder weinig nieuws. Zal deze week proberen alles bij te houden, heb het wel ontzettend druk; en zit, zoals 'gewoonlijk', weer eens in een dipje... Liefs Elma
goeimorgen, Lexi wat een supermooie commode lekker breed. Vanavond gaat dochter uit logeren bij opa en oma paar daagjes lekker mee met hun hier op vakantie. en ppaps en mams even rust mmm ga denk ik kleertjes uitzoeken lekker de tijd voor. heb verder weinig te melden doeidoei
Kar, fijn dat je er weer bent. Die 7 kilo valt echt wel mee hoor. Volgens mij zit je netjes op schema. Kijk anders even op zwangerforum, daar heeft iemand een tabelletje neergezet die geeft aan wat je nu zo ongeveer kan wegen. Volgens mij zit jij met je 7 kilo heel netjes hoor. Maar niet teveel druk om maken hoor. De één komt wat meer aan als de ander.
Ze hebben zeker leuke dingetjes. Lexi, een hele mooi commode! Doen jullie alles rood, wit? Zwemmen of fitnessen? Ik zou nu voor zwemmen kiezen ook al ben ik meer een fitness-type. Zelf doe ik alleen maar zwangerschapsyoga en ik fiets iedere dag, eigelijk niet genoeg maar dat komt na de bevalling wel goed. Vanmiddag weer op controle bij de verloskundige, het gaat best snel. Ik ben nu 24 weken, toch wel een mijlpaal want als het nu te wereld komt doen ze er alles aan om het te laten leven. Dat is toch wel een gerustellend idee. En zaterdag gaat het dakraam erin, dan schiet het kamertje voor Pepijn echt op. Ik ben opzoek naar een leuke oranje hanglamp, zijn jullie er misschien 1 tegen gekomen?
Lieve schat... IK OOK! Ik ben ook al zoveel aangekomen. Dussuh... niet klagen maar dragen! Enige wat je kan doen is nu een hoop water drinken, vers fruit eten (yeah, de lekkere fruitsoorten komen er weer aan) en niet teveel snoepen!
GOEDEMORGEN! Zo, bijgelezen. Jullie hebben duidelijk genoten van het lekkere weer dit weekend. Het is hier redelijk rustig geweest. Zaterdag zijn Jerry en ik de stad in geweest, niets gekocht maar lekker op zoek naar horloge's. We willen 2 bij elkaar passende horloge's i.p.v. trouwringen. Had ik al gezegd dat 19 april de nieuwe datum is? Ook hebben we zaterdag de lamp in de babykamer opgehangen. Nu nog gordijnen, plankjes ophangen en dan de meubels en klaar is ie! Zaterdag heb ik zwangerschapskleding binnen gekregen. Een blouse, jurkje en een spijkerbroek. Alleen is de spijkerbroek zoals altijd veeeeel te lang voor me. Mag nu voor de eerste keer serieus aan de slag met de naaimachine en ik vind het zowaar nog eng ook! Gisteren kriebelde het bij me. Ik moest en zou paardrijden, het was te lekker weer. Iedereen verklaarde me voor gek. Iedereen bood zijn/haar paard aan omdat de meesten toch al snel rustiger zijn dan mijn hittepetit. Maar ja.... ik ken mezelf, op zo'n moment wil ik mijn eigen beest. Ik wil niet 'gewoon' paardrijden maar op mijn eigen lieverd. En mijn paard ken ik. Als zij iets doet weet ik hoe te handelen en met een ander niet. Ik dacht dat ik het na een minuut of 5 wel zat zou zijn omdat het niet lekker zou zitten, dan was ik weer genezen, maar heb gewoon ruim 20 minuten gereden en ik vond het HEERLIJK! Ik ga zo met mijn vriendin met de paarden een rondje rustig stappen over het strand, het is stralend weer! Dus... TOT VANMIDDAG! Allen die een afspraak hebben... succes bij de vlos!
Evelieveling, geniet lekker! Ik vond paardrijden vroeger ook heerlijk totdat ik er een keer ben afgevallen sindsdien ben ik angstig, ik heb het nog wel een tijdje geprobeerd maar het ging niet meer. Wel staan mijn laarsen nog op zolder want je weet maar nooit. Zo, ik heb even een andere banner want die zwarte vond ik niet mooi.
hoi meiden Ben weer op me werk. Was redelijk druk dit weekend met meldingen uds moet aardig wat in de computer zetten nu! Ach, dat vind ik eigenlijk wel leuk. Mis wel het zelf rijden met de ambulance, het contact met de dieren en de eigenaren, maar in spetember begin ik daar weer mee....... HEerlijk weer dit weekend, heb de hele middag in de tuin gezeten en gelezen. Het boek Baby van Aukje van Ginniken is echt een aanrader, vond het een super leuk boek. Tis niet leerzaam, maar gewoon hardstikke leuk om te lezen...... Deze week gaan we weer verder met de studeerkamer verhuizen naar zolder en dan kan de kinderkamer geverfd worden. Denk dat we morgen verf gaan kopen! Ik wil vanaf volgende week ook gaan zwemmen. Heb een zwempak besteld bij de Neckermann. Fitnessen gaat niet meer zo lekker. Heb het idee dat minimuts heel laag zit en dat doet pijn als ik fiets enzo..... ZWemmen moet dus de nieuwe beweging worden...... Kar, fijn weer ff wat van je te lezen meid Lexi: mooie commode hoor, echt fijn dat je schoonpa dat kan Valt het jullie ook op dat je de baby wat minder begint te voelen? Heb het idee dat ie al wat minder kan bewegen..... of het ligt gewoon ff aan mij...... Twinny
Twinny, waarom kan je nu niet meer op de ambulance? Ik weet erg weinig van dit soort werk, vandaar mijn vraagje.
Dat valt mij ook heel erg op. De afgelopen paar weken voelde ik de kleine toch elke dag regelmatig. Het is vanaf vorige week een stuk minder geworden.. werd er zelfs ff zenuwachtig van! Gelukkig voel ik hem/haar nog wel, meestal alleen 's avonds. Ook heb ik het idee of ligt de baby iets hoger? Liefs Elma
Ooh heerlijk, Evelieveling! Geniet er van! Sterrekind, ik heb vroeger ook paard gereden en ben er ook afgevallen: paard ging er met me vandoor en sprong over een hindernis (had ik nog nooit gedaan). Een eenpuntslanding op mijn elleboog. Uit de kom, operatie... Hij is altijd krom gebleven. En daarna ben ik ook het vertrouwen kwijt geraakt. Maar alleen de geur van paarden al... Mmmm! Ik voel de baby juist veel! Wel als ik zelf rustig ben hoor, nu dus even niet. Maar ik merk dat hij hoger ligt, en dat hij sterker wordt. Schoppen zijn harder, en buik beweegt helemaal mee. Hij begint ook meer op me te reageren heb ik het idee. Echt leuk. Maar ik heb wel gelezen/gehoord dat als je baby een groeispurt heeft, hij iets rustiger is. Dus dat kan er goed aan de hand zijn. Geen zorgen maken in ieder geval.
Elma: heb het idee dat ze nog altijd heel laag ligt, maar voel wel links en rechts...... Adine: ik rij op de dierenabulance. Dat neemt altijd het risico van infectie met zich mee, want dieren zijn gewond of dood, of ze voelen zich in het nauw gedreven en halen uit....... Dat risico wil ik dus niet aangaan. MOmenteel zit ik dus gewoon lekker aan de centrale en plan de roosters........
Heb daar niet zo veel last van dat ik de beeb minder voel eigenlijk. Wel dat de schopjes steeds harder worden. Ook voel ik steeds meer echte ledematen, klinkt een beetje stom, maar ik voel bv lange harde stukken, terwijl ik eerst alleen maar stompjes voelde. Jullie hebben me er wel van overtuigd dat ik mn fitness-abonnement tijdelijk even ga overzetten naar een wellness-abonnement (ga maar niet in de sauna, dat is me ontraden, maar het Turkse stoombad, whirlpool en zwembad zit er ook bij, dus dat wordt genieten! Ben net voor het eerst naar een crèche geweest om even te kijken hoe het is. Voor mijn gevoel veel te vroeg, maar het schijnt in Den Haag nogal druk te zijn en veel wachtlijsten, dus ze zei dat ik net op tijd was als ik mijn kindje in oktober zou willen plaatsen! Ga ook nog andere crèches langs binnenkort. Het idee om mijn kind daar achter te laten, daar word ik nog niet echt vrolijk van als ik heel eerlijk ben. Ik ga me echt druk maken of ze wel goed voor dr zorgen of ze dr niet laten stuiteren enz. Maar goed, zover is het gelukkig nog niet!
Oke Twinny, had geen flauw idee wat jullie precies doen. Maar nu snap ik het dat je idd geen infectie's wilt op lopen. Ik voel IE de laatste dagen juist heel goed en veel. Liep zaterdag bij een kinder en babybeurs en ineens kreeg ik me daar toch een schop. Ik riep nog net geen au, maar dan weet je ook weer dat de beeb erg groot aan het worden is.
ik heb toch maar ff de gynaecologe gebeld, omdat ik die kleine nog zo weinig voel. MAg ik ff langs de verloskamers om te laten controleren. Wel fijn vind ik, want dan ben ik misschien weer wat geruster........ Kan pas na mijn werk rond 1330u, maar ben blij dat ik serieus genomen werd....... twinny