Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Yes, de vaatwasser is gemaakt! Tijdelijk, want er moet nog een onderdeel besteld worden, maar we kunnen 'm wel weer gebruiken (alleen mogen we niet meer de deur open doen tijdens het programma, want dan schakelt ie niet meer vanzelf uit). Lekker uitgebreid koken vanavond dan maar ;)

Nu moet ik wachten tot de lunch-bus gaat om 12 uur, dus tot die tijd nog maar een wasje draaien en wat strijken... En genieten van mijn mooie dikke buik :) Wow, mijn lijf kweekt een mens tot het sterk genoeg is om buiten te overleven.... Wat een fantastisch idee dat dat kan!

Oh ja, dat was ik vorige keer vergeten: Ana, ben je weer een beetje bijgekomen van alle drukte?

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Wat een topweer.
    Ik ga gewoon even lekker de ramen doen. En dat doe ik NOOIT. Daar heb ik een hekel aan. Maar vandaag is een dag dat ik alles leuk vind ;)

3. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Als ik nu rookte, dan had ik een goed excuus gehad om ff buiten te gaan staan ;)
    Heerlijk dat lenteweer :D

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Ben net al boodschappen wezen doen met mijn vader. Voel me vandaag niet topfit. Als ik nu op bed ga liggen, slaap ik.

Evelieveling, blaas eens wat energie hier heen? Ik moet nog veel doen, maar weet niet waar ik moet beginnen. Ik denk dat ik vanavond hubbie maar eens goeie instructies ga geven, vooral over opruimen. Het is hier een zooitje en als meneer de vaatwasser inruimt, denk tie dat het hele huishouden gedaan is. :(

Ik sta ook altijd binnen 10 minuten buiten hoor, bij de vk. Ze meet bloeddruk. Luistert of IE het nog doet en vraagt of er bijzonderheden zijn. Tja, wat moet je dan nog langer binnen zijn? Ik voel IE nu wel iedere dag, dus ben daar ook niet onzeker over. Ik heb een keertje gebeld over mijn hoofdpijn en toen kon ik gelijk even komen om bloeddruk te meten en die was toen goed. Dat was wel fijn, want dan durf je idd nog wel een keertje te bellen als er iets is.

Nou, zal de boodschappen maar eens opruimen en dan de strijk doen.

Voor meiden met een dip. Duik maar lekker je bed in. Dat wil ook weleens helpen. (tenminste bij mij wel)

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Adine... wat is moeten?
    Je MOET niet veel doen. Je WIL veel doen.
    Je zegt zelf, met een dip moet je in bed liggen. Je hebt geen dip maar bent moe. Duik dan je bed in, slaap even en wie weet kan je daarna wel veel doen!
    Denk aan jezelf!

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hee, heeft iemand nog iets van Peetje gehoord? Ik heb ze al een tijdje niet gezien hier.

Ik krijg trouwens erg last van zwangerschapsdementie. Gister ging hubbie werken. Ik stond in de keuken, hij gaf me een kus en zei, ik ga weg, doei. Ik doei terug. Loop ik achter hem aan naar voren en bij de deur vraag ik heel doodnormaal. Krijg ik geen kus......Hier maak je dus geen goeie beurt mee bij je hubbie. :(

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Twinny, alvast heel veel succes voor donderdag en vandaag veel plezier met uitzoeken van de verf

Marloes, feli hoor! gaaf gevoel he

Kieteltje en Evelieveling, jullie klinken al net als ik, alles is een feestje nou! ( komt bij ook door het zonnetje hoor, echt geweldig)

Adine, hi hi heel herkenbaar, hubbie was hier vorige week ook al een keer geirriteerd omdat ik binnen 5 min, iets 2x vroeg, precies hetzelfde dus
    die ukkie's van ons eten al onze hersenen op, hi hi

Bij mij was alles oke bij VK.
    Bloeddruk goed, ijzer goed.
    Wel kwam ik er achter dat ik "strakke" buikspieren heb, he wat ikke ?
    Op mijn vraag wannneer ze nou de baby konden gaan voelen in de buik, was het antwoord : ongeveer op 30 weken, maar bij jou denk ik wat later of wat moeilijker vanwege je buikspieren.
    Ha ha ha, maar dat verklaard ook mijn best wel harde buik en in het begin die pijn.

Groetjes Monique

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam

9. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder

Haha dat is is lekker dan :)
    Wie wil dat nou niet ovekomen :)

Hier nog iemand die alleen maar kan klagen hellaas,
    Ben al meer dan 5 dagen ziekies, slaap niet lekker steeds pijn mijn rug..
    Moet er 3 keer uit om teplassen elke nacht :(
    Ben blij als wat verder bent hahaha

Groetjes Brenda

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Lekker die andere op marktplaats zetten. Kan je er nog geld voor krijgen ook. ;)

En klaag hier maar lekker hoor. Geef niks. Doen we allemaal op z'n tijd weleens.

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    @Plassen: Haha Brenda als je nog verder bent dan moet je alleen maar weer vaker plassen. Ik moet er ook elke nacht minstens 1x uit maar ach, beter ben je het kwijt he?

@Energie: Hier nog een waar de energie wel weer zo'n beetje terug is gekomen. Helaas nog niet voor hele lange dagen, maar ik kan mijn werk weer doen én thuis nog dingen, moet dan wel rond tien uur naar bed maar dat is te doen. En gelukkig zegt mijn vriend ook dat het voor een goed doel is als ik me schuldig en ongezellig voel, hij gaat dan lekker ebayen ofzo, dus die is dan toch wel onder de pannen.

Overigens nog bedankt allemaal voor de reacties op mijn klaagzang over mijn moeder. Even algemeen antwoord op dingen die ik nog heb onthouden: mijn zusje en ik zijn al jaaaaren bezig om te zorgen dat ze eens ophoudt met dat bemoeien, maar tot nu toe nog geen resultaat. Zij heeft gewoon het idee dat ze alles beter weet en haar mening de enige juiste is, en helaas is er in haar leven nog niemand geweest (behalve haar kinderen maar dat zijn niet haar gelijken dus daar luistert ze toch niet naar) die haar zei dat er ook nog andere meningen zijn. Ook mijn vader liet zich gewoon koeieneren door haar, en het is maar goed dus dat ze uit elkaar zijn. Verder heeft ze altijd het idee dat ze mensen van advies moet dienen ook al is dat helemaal niet gewenst (meestal niet want het komt altijd over als kritiek en vooral ongevraagd). Tis verder een lief mens hoor, zolang je de dingen doet op een manier die zij goedkeurt, maar ik persoonlijk ben blij dat ze aan de andere kant van het land woont!

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nee ik ga ze per stuk terug brengen bij een anders filiaal ;)
    dan heb ik me geld terug en 2 gratis wippertjes..erg he..niet eerlijk..
    maar daggg.. pff wil ook een keer een mazzeltje hahaha

13. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @evelieveling: Wat ontzettend goed nieuws van je moeder! ik ben heel erg blij voor je!

@lexi: mijn moeder lijkt een beetje op de jouwe als ik dat zo hoor. ik heb van alles geprobeerd, maar ze veranderd niet. Ik probeer het nu maar te accepteren,maar makkelijk is anders!

@Peetje: zijn wij er dan niet juist om ook tegen aan te klagen? Volgens mij doen we dat allemaal en is dat een van de dingen die zo fijn zijn aan dit forum!

alle andere meiden: sorry dat ik niet rechtstreeks reageer, maar ik lees wel alles en leef met jullie mee!

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik denk altijd maar zo, hadden ze in de winkel maar beter op moeten letten. Jij hebt dit niet express gedaan.

15. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb net een gesprek bij de VK gehad en het is allemaal op zich goed met mij en de baby. Maaaaar: mijn vermoeidheid en somberheid is zodanig dat ik toch rust moet nemen en dus halve dagen moet gaan werken. :(
    En daar BAAL ik van!
    Ik vind mijn werk namelijk leuk en ik wil dus helemaal niet minder werken.maar voor de baby en mijzelf is het echt het beste zegt ze. Dus straks maar weer met mijn baas praten.

16. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Mmm, hormonale dip of ook nog ergens anders door? Als het het eerste is: welcome to the club! Als we straks ons kindje hebben, dan hebben we toch ineens een energie... ;)

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Adine! Ik heb het patroon voor het voedingskussen binnen! THANKS!
    Ik ga zo gelijk aan de slag!
    Heel erg bedankt!

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Toppie. Zal zo nog even een foto maken van de kussen. Kan je zien hoe die geworden is.

19. Niet meer actief

Dag dames,

Ik heb verder geen bloed meer gevonden, zelfs niet na ons nachtelijk 'avontuur' ;) :oops: , dus dat ik weer een geruststelling.

Ook hier is een dip aanwezig, ben vanmorgen zelfs huilend opgestaan (nu moet ik zeggen dat de droom die ik kort daarvoor had ook niet echt meewerkte :( ). Zelfs het goede weer kan me niet opvrolijken, en al helemaal niet dat Marc moet overwerken vandaag tot 20.00 uur.... Ik heb al geprobeerd een paar vriendinnen te bereiken maar die hebben allemaal andere dingen vandaag die ze niet af kunnen zeggen. Dus ik heb even een 'ik-voel-me-heel-erg-alleen' moment.
    De post bracht goed en slecht nieuws. Op 10 februari had Marc een kleine aanrijding (hij reed achteruit en botste met de trekhaak tegen een andere auto aan waardoor het kenteken van hun gedeukt was), schade €1370,- :confused: ! We konden kiezen óf zelf betalen óf 4 jaar achteruit gezet worden met de no-claim. Nou, dan maar 4 jaar achteruit want €1370,- is toch veel geld om in 1x te betalen.
    En het goede nieuws was dat we de meubels voor de babykamer 7 april kunnen ophalen! Ik heb al tegen Marc gezegd dat ik dan dus op zijn minst de kamer leeg wil hebben, maar jullie snappen natuurlijk wel dat ik hem dan ook behangen, geverfd en iets op de vloer wil hebben ;) :D . Dat worden tactische hints zijn kant op hihihi. Nu staat het kamertje nog propvol met verbouwingstroep, lege dozen enzo, en heel veel emmers met gereedschap en boortjes en schroefjes en dat soort dingen. Ik zei tegen Marc dat ik vandaag wel zou beginnen met die kamer leeghalen, maar dat wil hij zelf doen want hij is veel te bang dat ik een schroefje van bv 1 cent weggooi ofzo :( . Ik ga zometeen gewoon beginnen met de lege dozen en verpakkingsmateriaal, hij is er toch niet. Oei, ik heb weer aardig wat paginavulling volgeschreven, mijn excuses daarvoor...

Liefs, Tanya

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    gewoon lekker schrijven, Tantan...
    en fijn dat je geen bloed meer gezien hebt.

Hier een blije Marloes. Krijg net post van VGZ en krijgen allebei de no claim terug, dus das mooi € 510, lekker. Had ik echt niet verwacht, omdat Gab een nieuwe bril heeft gekregen en ik in het ziekenhuis geweest ben voor een curettage...

Deel Deze Pagina