Hier ook bijna alle no-claim terug van de zorgverzekering! Joehoee weer een meevaller En een dikke kus voor alle meiden die ff in een dipje zitten -x-
Hier geen no-claim terug... Was er 14 euro overheen. En waardoor? Geen idee! Ze geven een rijtje met bedragen maar niet waar dat voor was! Waarschijnlijk medicijnen en een bloedonderzoek ofzo. Wel jammer. Maar wie weet volgend jaar... Tanya en Mesaana: knuffel van mij. Ik weet hoe jullie je voelen.. Soort van dan. Tanya, ga anders lekker even met de hond uitwaaien, is het bij jullie ook mooi weer? Mesaana, denk je zelf ook dat het beter is om minder te werken? Wel echt naar je gevoel luisteren he?! Ik heb zo'n honger....! De hele dag. Heel irritant. Geen wonder dat ik aankom natuurlijk. Ik probeer wel wortels te eten maar ik moet vandaag de hele dag al aan banaanschuimpjes denken...! Jummie...
Ik zit nu aan de paprikachips. Lekker hoor. Heb vandaag al veel gedaan, dus nu even zitten met een glaasje drinken en chippies. Bananenschuim is ook erg lekker. Weet alleen nu niet wat slechter is. Chips, wat natuurlijk vet is of de bananenschuim, waar erg veel suiker in zit. Nou ja. Alles maar met mate en dan kan het wel. Tanya, fijn dat je geenbloed meer hebt. Waarschijnlijk een adertje dat gesprongen is? Evelieveling, kan je weer naar buiten kijken?
Dank je voor je knuffel! Die komt hier heel goed aan! Als ik heel eerlijk ben denk ik wel dat het beter is, omdat ik ook helemaal niet productief ben nu. Maar het voelt zo tegennatuurlijk. Een beetje alsof ik niet nuttig meer ben ofzo...
Ik heb net Alex gebeld en hij neemt ze voor me mee uit de winkel...! Als je zelf ook het gevoel hebt dat thuisblijven beter is, scheelt dat misschien een beetje. Ik voel me van thuiszitten vaak niet beter, daarom vroeg ik het (en omdat je zei dat je je werk leuk vindt). Zie wat dat betreft een beetje tegen het verlof op, al hebben we dan natuurlijk wel iets te doen!
Ik snap wat je bedoelt! Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik er in die zin beter van wordt. Mijn probleem is dat ik moe ben, niet gewoon moe, maar alleen maar altijd, constant, moe, ik kan het moeilijk omschrijven. Het is zeg maar zo dat ik al moe ben als ik mijn bed uit stap. Zelfs even plat op mijn werk tussendoor helpt niet. En daardoor word ik ook heel emotioneel, dus als ik dan "wakker" ben, dan zit ik 9 van de 10 keer met tranen in m'n ogen. het enige dat helpt volgens de Vk is rust. En tja, slapen met mijn hoofd op m'n toetsenbord is minder lekker.... maar ik zal er inderdaad niet beter van worden, ik blijf waarschijnlijk zo moe totaan de bevalling.
vandaag de post binnen gekregen. Ik begin volgende week donderdag al met de eerste les zwangerschaps gijm.. lijkt me leerzaam en natuurlijk gezellig iemand al er mee begonnen?
hey dames, eerst ff een dikke knuffel voor alle meiden met een dipje! en heeeeeeeeel veel xxx jes. zo nu moeten jullie je weer wat beter voelen (was het maar zo simpel hé) messaana, vervelend is dat voor je meid dat je minder moet gaan werken terwijl je dat liever niet wil. ik ken het verschijnsel van niet willen opgeven en maar door willen gaan... maar pak op tijd je rust want dat is echt belangrijk voor die kleine in je buik! hier geen no claim terug. komt door die ziekenhuisopname en die dure medicijnen voor de misselijkheid maar ja ik ben er wel weer goed van opgelapt dus tja... hier wel leuk nieuws te vertellen. ik ga waarschijnlijk na de bevalling voor bast werken bij de tandarts waar ik nu inval! ze waren zo tevreden dat ze hebben gevraagd of ik voor vast wilde komen kimmie is helemaal happy dus. het wordt dan waarschijnlijk 20-24 uur per week. had vandaag ook grote doos bonbons (belgische!) gekregen vd tandarts want die vertrok weer en er komt nu weer een ander. dus lekker gesmikkeld net samen met leon maar van chocolade krijg je dus nog meer maagzuuraanvallen..... ik ga morgen naar de vk en dan zal ik die hele maagzuur kwestie eens voorleggen. ik denk zelf dat ik iets heb. een kleine maagzweer ofzo. klinkt heel gek maar ik voel gewoon dat er iets niet goed zit. heb de hele dag pijn en zo erg dat ik het niet langer volhou. die antagel werkt ook al niet meer en verder krijg ik niks want dat schijnt weer niet goed te zijn voor de ongeboren vrucht.... leon is nu beneden aan het opruimen want ik vind dat ik genoeg heb gedaan vandaag hahahaah ik hoef alleen nog maar ff te koken. nou meiden dikke x ow ja marilyn veel plezier vnv bij de echo!
Meiden bedankt voor jullie steun, jullie zijn schatten! Hier kan ik tenminste mijn ei kwijt! Ik krijg ook geen no-claim terug, ik kreeg vorig jaar al in de 2e week van januari te horen dat ik over de no-claim bedrag heen zat, maar dat is elk jaar zo dus daar kijk ik niet van op. Ik ben een dure klant van VGZ. Marc krijgt wel het gehele bedrag terug want hij heeft helemaal geen ziektekosten gemaakt. Ik moet nog op de rekening kijken maar ik schat dat het zo'n 250,- is, dat is wel weer lekker dan. Karlijn, hier was het inderdaad lekker weer vanmiddag en ik heb lekker met de hond gewandeld, hij was ook blij want we kwamen zijn grote liefde (blond labteefje) tegen. Ik ga zo weer en dan zelf eten, iets uit de vriezer denk ik, een restje wat we ingevroren hebben. Ik heb nu echt geen zin om voor mezelf te koken. Het liefst zou ik naar de snackbar gaan voor 2 broodjes kroket (mijn zwangerschapsverslaving ) maar dat is helemaal niet gezond. Jullie hadden het over bananenschuimpjes, mmmmmmmmm, morgen maar even halen denk ik (haha of dat wel gezond is, ik zal de vitamientjes van de banaan er wel bijdenken)! Liefs, Tanya
hee, nog een paar berichtjes en we hebben de mijlpaal van 500 pagina's gehaald! Applaus voor onszelf!
Hallo meiden! Ik zal ook weer even reageren. Heb een paar dingetjes onthouden: Marilyn: Heeeeeel veel plezier vanavond bij de pretecho! Evelieveling: Wat een goed nieuws over je moeder zeg! Gelukkig maar he.... Ik heb ook bericht gekregen, ik krijg 208 euro terug van het ziekenfonds. Heb 1 keer medicijnen gehaald i.v.m. hooikoorts en heb 1 keer bloed geprikt in het ziekenhuis, dat was in week 9 van mijn zwangerschap ofzo. Bananenschuimpjes? Mmmmm heeeeeeeerlijk! Ik ben verslaafd aan snoepjes, koekjes en chips! Ik zal zo even wat eten. Heb geen eten gekookt, doe ik bijna nooit als ik alleen thuis ben. Dan neem ik wel brood ofzo. Heel slecht en al helemaal als je bedenkt dat mijn vriend hierna nog 3 late diensten heeft..... Groetjes Miep P.S. Sterkte voor iedereen met een dipje! (Ik weet wat het is, want ik heb het zelf ook regelmatig.)
Iemand nog interesse in een bruine labradorreu van bijna 5? Echt, het lopen met hem was zo'n hel, mijn hele buik doet er zeer van . Ik weet niet wat het was, op het begin ging het goed, maar later zo uitvallen tegen andere reuen, zelfs vriendjes van hem. Marc zegt dat dat komt omdat ik bijna nooit alleen met hem 's avonds loop en dat hij nu zo iets had van ik moet mijn zwangere vrouwtje verdedigen Op een gegevens moment zei een ander baasje (die ik niet ken) van goh wat doet hij lelijk. En dan heb ik het idee dat ik me moet verantwoorden. Ik heb maar gezegd dat alle mensen ook niet met elkaar kunnen opschieten en dus alle honden ook niet met elkaar. Op een gegeven moment kwam ik de buurvrouw tegen met haar reu en ze zei dat hij ook zo doet de laatste tijd (zij is niet zwanger, heeft al een dochter van 18) en dat het waarschijnlijk een combi is van de aankomende lente, loopse teefjes (hormonen!) en mijn zwangerschap. Elke keer als Tygo zo begint te blaffen (en dat is het enige wat hij doet, verder geen lip optrekken of grommen ofzo) gaat hij op zijn achterpoten staan en heb ik heel mijn gewicht nodig om hem bij me te houden want hij weegt 35 kilo en dat kost nogal wat energie van mij. Normaal kan ik hem wel houden, maar nu kost het mij steeds meer moeite vanwege mijn dikke buik. Ik heb nu dus ook last van een pijnlijke buik, ga zo de warmwaterkruik maar vullen denk ik. Tygo is heel lief hoor, maar soms kan ik hem echt achter het behang plakken! Liefs, Tanya
tanya ik heb het ook hoor met joy(mijn labra) ik denk inderdaad uit bescherming, ze doet ineens ook lelijk tegen andere honden en zelfs tegen mannen(mensen).. ik word ook gek van d r.. mee op de w.c,als ik even op bed gaat liggen dan hoor ik haar elke keer met 2 pootjes op de trap(ze kan geen trap lopen hihi) en hele dagen mij aan kijken zo erg dat ik er zenuwachtig van word.. meestal word het later in de zw. wat minder.. hoop ik dan hahaha.. maar beter zo dan dat ze niks meer van je moet hebben. Het is een goed teken voor dadelijk met de kleine. joy is ook al 29 kilo ik hou haar ook niet maar heb een nieuwe riem, zo 1 die onder haar poten ook door gaat, en als het nou echt niet gaat, ga eens naar de dierenwinkel en laat je informeren voor zo n riem met muilbandje ik weet niet hoe je ze noem. maar als ie dan gaat trekken, trek hij zijn kop wat schuiner ipv van zijn hals trekken. snappie wat ik bedoel haha.. Mijn tekens doen het niet van mijn toetsenbord,sorry als het rommelig is.
"no claim ,,, nope hier niet.. bloedonderzoeken voor een lab kosten honderden euro s, dus krijg nopes, mannetje ook niet. bananenschuimpjes hahaha hier ook al, een halve zak al leeg gegeten,gevolg...misselijk dippie hier ook verschrikkelijk aan deze kant. zo pijn in mijn rug,volgens mij is me hernia er weer, heb ook niet gerust. met dit weer ga je niet saai op bed liggen. Dus zit ik nu ook hier met een harde buik. sorry dames..ruggetje hou het niet vol achter de pc zitten
Hoera een vriendin van mij heeft gisteren een dochter gehad! Ze dachten al die tijd dat het een jongen zou worden (ze wilden het niet weten dus het was echt een verrassing) en nou was het lekker toch een meid! IK BEN JALOERS!
Nou, de dag is bijna voorbij. Toch weer doorgekomen... Even in het kort; ik werk als docente lichamelijke opvoeding en op het moment heb ik maar een halve baan. Dat komt doordat er niet meer uren beschikbaar zijn. In december werd ik gebeld door een andere school hier in Apeldoorn en die wilde mij voor een bijna volledige baan hebben vanaf mei. Gisteren belde hij op en vertelde dat het bovenschoolse bestuur het toch maar een vreemde situatie vond (ivm met zwangerschap en het verlof) en er niet aan wilde beginnen... Dus nu zit ik in grote onzekerheid. Gaan we het allemaal redden of moeten we (mijn grootste angst) het huis verkopen ? We wonen er net een jaar. Gisteren hadden we een leuk dagje uit, toen ik gebeld werd, maar ik wilde het mijn vriend toen nog niet vertellen. Het zal het laatste uitje zijn voorlopig en dat wilde ik niet voor hem verpesten. Dus ik heb het net verteld en ook flink gehuild (vond het al knap van mezelf dat ik het op school de hele dag droog heb gehouden). Dus als jullie nog iemand weten die om een docent LO zitten te springen, denk aan mij