Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Dat is heel lief van je. Kunnen we Apeldoorn en Breda niet wat naar elkaar toeschuiven ;) ?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goed...komt vast nog wel het een en ander aan banen vrij. vooral rond mei, klinkt ver weg, maar dat is zo...

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ja, misschien wel. Maar wie wil mij nou hebben dan? Misschien maak ik in het nieuwe schooljaar meer kans, maar dat is helemaal zo ver weg. En ik ben een type wat altijd alles graag goed geregeld wil hebben en zelf in de dan hand wil houden. Dat kan ik nu wel vergeten. Ik wil alleen maar onbezorgd genieten van alles wat ik nu mee maak en nog mee ga maken....

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Zal dit het begin van pagina 500 zijn?

Dan ga ik toch nog proberen om er iets positiefs uit te krijgen.

Ik ga maar even sporten nu. Hopelijk helpt dat wat. En misschien kan ik dan ook slapen vanavond, want dat heb ik vanacht ook niet gedaan door al het gezeik.

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Jody, je hebt toch een baan? Is natuurlijk beter als niets.

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,
    sorry, dat ik zo lang niet gereageed heb, maar het was hier behoorlijk druk de afgelopen dagen. Mijn broer gaat eind deze maand voor een half jaar naar Zuid-Amerika, dus die kwam nog ff een paar dagen langs om afscheid te nemen. Verder veel te doen op mijn werk op school, de proefwerkweek komt eraan, dus er moet flink gewerkt worden. Daarnaast werk ik ook nog als auteur voor Wolters-Noordhoff (uitgever van schoolboeken) en we zijn druk bezig met een lesboek Duits voor VWO.
    Maar goed, da's verder allemaal niet zo interessant. Belangrijker is:

Marloes en ik zijn vandaag eindelijk ook op de helft! Dus de laatste juli-mama's hebben weer een mijlpaal bereikt!

Groetjes, Melanie

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Pfff net banaantjes gegeten en nu misselijk.. :( Je moet ze niet combineren met multivruchten-sap! ;)

Jody wat een ellende... Hoe reageerde je vriend? Maar is er niet nog steeds personeelstekort in het onderwijs? Het komt vast goed! En kom maar lekker bij ons uithuilen hoor.

Gelukkig is mijn hondje maar 'klein' (14 kilo), dus als hij gaat trekken heb ik hem vaak wel onder controle. Vanmiddag was Alex met hem gaan fietsen, hij was helemaal door het dolle, zelfs toen ik thuis kwam nog! Ook door het weer denk ik, hij had ook gezwommen (nou ja, pootjebaden) en had echt de lente in zijn kop. Zoooo schattig. Kun je nagaan hoe blij je van een kindje wordt straks. :)

Marloes en Melanie: gefeliciteerd! :) Het aftellen is nu begonnen....

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ja, klopt. Een halve en maar tot 31 juli 2007.
    Dat is het begin van de zomervakantie, dus dan zit ik weer 2 maanden zonder geld (vorig jaar ook al). En nu met een kleine erbij, dus dat wordt erg rustig aan doen.

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ben net terug van sporten. Lichamelijk wel lekker, maar mijn hoofd is nog niet leeg. Dat wordt weer piekeren vannacht. Mijn vriend was ook ondersteboven van het nieuws. Boos zelfs op het hele gebeuren wat onderwijs heet. Hij heeft gelijk, maar boos worden heeft zo weinig zin.

Ben morgen vrij, dus ik ga me geloof ik maar een dagje opsluiten in bed.

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hee meiden!

Even snel een berichtje van mij. Ruud die heeft nog steeds hoofdpijn en durft ook nog even geen auto te rijden, maar hij ligt gelukkig lekker thuis op bed. Dat is al een hele geruststelling voor mij :) Bedankt allemaal voor jullie medeleven! Jullie zijn schatten :whistle:

Zo nu moet ik snel wezen, want ik met zo werken.... :cry:

iedereen een fijne dag!

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zo het begin van de baby kamer is gemaakt :) :) behang is eraf en alles is geschuurd. eindelijk is het begin in zicht. ik mag alleen maar toekijken want mijn mannetje wil alles zelf doen voor zijn prinsesje hahahha dat zijn zijn woorden :) :)
    verder begin ik volgende week met de zwangerschapsgijm ... iemand al begonnen en hoe bevalt het...g roetjes. ga nu naar mijn werk..tot vanavond dames.... en voor iedereen die zig niet goed voelt,, heel veel sterkte en een dikke knuffel

13. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Even snel een berichtje. De pretecho was super! Ze bewoog wel heel erg veel, dat was soms lastig. Maar het is nu duidelijk dat het 100% een meid is, gelukkig maar, anders had ik heel veel kleertjes kunnen weggeven. Heb al zoveel gekocht....

Verder ga ik op 4/4 beginnen met zwangerschapsgym, ben benieuwd...

Weer een rotnacht gehad door die rugpijn. Wat een ellende zeg. Vandaag ga ik denk ik beginnen met zwemmen wellicht dat dat iets helpt.

Ook weer nieuwe buikfoto's en de foto's van de pretecho zet ik er zsm op!

Nu gauw naar het oogziekenhuis want mijn vriend ziet van de een op de andere dag heel erg wazig en aangezien hij voor zijn werk alleen maar op de weg zit, is dit echt heel erg $#%^%! Dus ja, we hopen maar dat er wat aan te doen is, hij rijdt/loopt zo al een week rond en beter is het er niet op geworden helaas. Dus ja, ff taxi spelen nu.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen!

Marilyn, wat heerlijk dat je pretecho zo mooi was! En nogmaals gefeliciteerd met je meisje...!

Sonya, ik doe geen zwangerschapsgym maar wel yoga en daar ben ik vorige week mee begonnen. Erg leuk en ontspannend. Met maar 5 andere zwangeren, dus knus. Wel erg 'yoga'. Maar het is alleen al fijn dat het er zo heerlijk warm is, en zo lekker ruikt..! :)

Wat een ellende met zieke mannen hier.. Bij ons ook: Alex heeft een pseudo-hernia, wat wil zeggen dat hij alle symptomen heeft maar geen échte hernia - gelukkig maar. Maar het doet veel pijn en het is zo naar dat ik niets kan doen om te helpen. En de babykamer loopt ook vertraging op nu natuurlijk. Hij moet met fysio beginnen en hopelijk kan dat snel.

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge,

Tjee Jody, je zit nu in een erg lastige situatie. Ik snap best dat de school jouw nu niet aanneemt. Het kost hen dan alleen nog maar geld en ze weten nog niet wat er voor terug komt. Probeer nu hard te sparen en ga zodra de baby er is weer gauw solliciteren.

Zanoni en Marilyn, sterkte met jullie mannetjes.

Vandaag weer een lekkere zonnige dag. Ik denk dat ik even de winterkleren omwissel met de zomerkleren. Krijg ik wat meer ruimte in de kast. De meeste winterkleren pas ik toch niet meer, dus opruimen die handel.

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Heb je misschien iemand in de buurt die zo'n voedingskussen heeft? Dan kan je de hoes gewoon overtrekken op patroonpapier en heb je je patroon.

Ik ben nu door mijn patroonpapier heen, dus kan je even niet helpen.

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Marilyn, ben benieuwd naar je foto's.

Kar, jij ook sterkte met je mannetje. Vervelend kwaaltje, hernia. Mijn hubbie had er als tiener al last van en als hij zich teveel inspant, dan is het ook foute boel.

Evelieveling, hoe is het met je kussen? Lukt het een beetje?

18. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Jody, wat vervelend.
    Heb je geen recht op een uitkering?
    Wel genieten van je zwangerschap hoor, voor je het weet is het voorbij.

Marilyn, super dat je een mooie pretecho had.

Sonya, ik doe aan zwangerschapsyoga. Ik ga zo voor de 3de keer heen, het is bij een vriendin die is yogalerares en bijna zwangerschapsyogalerares.
    Ik ben dus in mijn eentje, dat is iets minder maar kan haar goed corrigeren en dat wilt ze graag.
    Ik vind het best zwaar maar als we klaar zijn dan geeft het wel weer een voldoening.

Nou er hoefde niet in Pepijn zijn tong geknipt te worden, de kno arts vond het niet nodig, gelukkig!

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat was ook mijn idee. Ik heb echt energie teveel ;)

Kar, wat jij had met schuimpjes, dat heb ik met van die chocolade sinasappelpartjes. Gisteren dus zo'n bakkie gekocht en me helemaal misselijk gegeten.

Ik heb overigens van een hoop mensen geen berichtje gekregen wat ik bij de 20 weken echolijst moest neerzetten. Ook mis ik van sommigen nog hun uitgerekende datum. Dus als mensen me dat nog via pb willen sturen, dan kan ik dat ook aanpassen. Van Twinny heb ik nog een berichtje liggen.

Gisteren had ik gigantische krampen. Toen ik daarna naar de wc ging had ik wat bloed. Ben me echt lam geschrokken. vreselijke huilbui. Maar gelukkig dacht pinda er ook wat van dus die ging me maar geruststellen door goed te bewegen. Daarna ging ik logisch nadenken en kwam ik erachter dat het heel weinig bloed was en dat het meer aan de zijkanten zat, dus eigenlijk konden het alleen mijn schaamlippen zijn en kon het niet van binnen komen.
    Logisch ook, alles is beter doorbloed en ik had me een uurtje daarvoor geschoren dus dan is het wat gevoeliger, maar meeeeeeennnnn wat was ik geschrokken.

Verder moet me iets van het hart. Heel lullig misschien. We hebben altijd gezegd dat je niet verplicht ben om op elkaar te reageren. Want we lullen zoveel dat je onmogelijk op iedereen kan reageren en het heeft ook geen zin om als spuit 11 op iets te reageren als alles al gezegd is.
    Maar nu vallen me een paar mensen op die echt alleen maar over zichzelf kunnen praten. Die lezen volgens mij niet eens wat er geschreven is want ze stellen vragen over dingen waarvan de antwoorden er echt allang staan. Ik kan er niets aan doen, maar dat irriteert me een beetje. Misschien ben ik de enige, gooi het dan maar op mijn zwangerschapshormonen.
    Nogmaals, je hoeft echt niet op alles te reageren, maar het is wel zo leuk alsof het lijkt of je ook interesse in de ander hebt. Nu lijkt het of diegene echt alleen maar komt om haar eigen verhaal te vertellen...
    Maar ik vind het wel zo leuk als we zo'n hechte groep blijven.

Sorry, moest het gewoon ff kwijt....

20. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @Jody: Dit komt me zoo bekend voor! Niet van mezelf, hoor, maar mijn moeder heeft zo'n 30 jaar in het onderwijs gezeten zonder vast contract. En dan heb je dus steeds geen geld in Juli en Augustus! ik moet zeggen dat ik daar echt niets van snap! Er waren echt scholen die haar steeds weer aannamen vanwege ziekte van een collega (deze collega was om de haverklap ziek) en steeds gaven ze haar geen contract. pffft! Onderwijs!

Ik hoop voor je dat je snel een school vind die ook gelooft in lange termijn investeringen, eentje die snapt dat als een zwangere vrouw tot het laatst wil werken, ze als ze niet zwanger is, helemaal goud waard is!

Deel Deze Pagina