Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nou ik mag weer een jaartje blijven! :) Had eigenlijk niet anders verwacht. En de kritiek was ook mild - dat ik teveel twijfel aan mezelf en geen 'interne deadlines' kan stellen. En daar had ik het al met hem over gehad. Dus alles prima!

Vissie en Jekkia: heel veel plezier bij de echo! :) Geniet er van!

Volgende week vrijdag mag ik weer kijken naar m'n knulletje..!

Elma, maak je geen zorgen meid, je baby groeit waarschijnlijk nu eventjes heel hard. Ik voel mijn jochie gisteren en vandaag ook veel minder. Bij groeispurts zijn ze wat rustiger. Maar anders: gewoon bellen en vragen of je langs mag komen!

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    elma wat vervelend dat je die kleine minder voelt en je je zo'n zorgen maakt. maar ik zie dat er wel meer meiden over schrijven en misschien hoort het wel bij de zwangerschapsduur? ik voel de kleine op de dagen dat ik werk ook veel minder. misschien omdat je zelf dan zo hard aan het werk bent? hier alvast een dikke knuf voor straks

ik moet zo ook naar de vk. ben benieuwd of de kleine nog in een stuit ligt.

xxx

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    peeeeeeeeetje, doe je rustig aan met je hernia?
    Regel een laptop... we missen je hier!
    KUS

kar, fijn dat je kan blijven! Druk gemaakt om niets! Zie je wel, je bent een topper.

Schijnt overigens dat je de baby pas vanaf week 30 iedere dag hoort te voelen. Idd. bij groeispurts zijn ze rustig. En vergeet niet dat ze wel bewegen, maar nog de ruimte hebben. Dus niet altijd tegen de baarmoederwand aan liggen en schoppen zodat jij het voelt!

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik moet zeggen dat het weer wel helpt. Ik ben dus inmiddels mijn bed uit en zit achter de computer. Ik heb al 1 sollicitatiebrief verstuurd en ga me zo aan de was wagen. Als jullie binnenkort niets meer van me horen, dan heeft de was gewonnen :) .
    Straks maar eens lekker douchen en dan even boodschapjes doen. Ik ga me niet stuk laten krijgen (zegt ze stoer).

@Kar; lekker man, dat zit er ook weer op!

5. Amle

Amle Niet meer actief

Thanx ladies, voor de toch geruststellende woorden.
    Je probeert ook gewoon positief te blijven, maar toch, er blijft een klein stukje angst. Ben daarom ook blij dat ik vanmiddag (15.45 uur) naar de VK kan.

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Jody, rustig aan he meis, ga lekker op je gemak wat rondkijken en solliciteren, moet lukken toch?
    en anders begin je voor ons maar een online clubje na de bevalling, ik heb dan in ieder geval weer wel wat beweging nodig :)

@Zanoni, verwen dat ventje van je maar eens lekker, hoofdpijn is altijd zo vervelend

@sonya on love, vreemd gevoel is dat he als er aan de babykamer gewerkt wordt? wij zijn nou ook een weekje bezig, maar vind het nog steeds een beetje gek

@marilyn, gaaf dat ook jouw echo helemaal top was en wat een mooie buik heb jij

@Kar, ook voor jou succes met je mannetje, 1 zwangere en 1 met rugpijn in huis, dat zal gezellie wezen ;)
    Fijn dat je mag blijven

@Adine,ik heb vorige week al in mijn kast gerommeld, vind de zomerkleren zo veel leuker als die winterkleren, eindelijk

@Sterrekind, fijn dat Pepijn niet geholpen hoeft te worden nu, lijkt me toch ook wel eng hoor, knippen onder je tong

@Evelieveling, ben ik het? ben ik het? heb wel zin in wat herrie :)
    kan echt een zwangerbitch zijn op het moment, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    even zonder dollen, maak je er niet gek over hoor, iedereen zit hier toch anders in elkaar, maar natuurlijk mag jij je ook even laten horen.

@Tantan, ohhhhhhhhhhhhhh is echt zo'n schaammoment, wat een gedoe zeg.
    Gelukkig werd je goed geholpen bij je winkel

@Vissie, heel veel succes en plezier bij je echo

@Lma, succes bij de VK vanmiddag, alles zal wel oke zijn hoor!

@Kim, nog gefeliciteerd met je baan en veel succes dadelijk

Jemig, wat een lijst weer.
    Kletsdames dat jullie ook zijn.

Vanmiddag werken, zal hopelijk met dit weer druk zijn in de winkel (schoenen)

Tot vanavond
    Groetjes Monique

7. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    môge meiden...

@Evelieverd! je maakt me wel nieuwsgierig, hihi... want spuit 11 dat ben ik! Maar ik denk toch dat ik niet diegene ben die je bedoelt (?¿ ;) ) en ach, wat maakt het ook uit.

Ik vind het zelf erg jammer dat ik maar zo weinig kan meekleppen, 1 of 2-3X per week hoogstens. Bovendien, er zijn veel items waar ik niet over mee kan praten (bv no-claim, zegels, het weer) maar ik vind het wél heel leuk om er over te lezen, het brengt NL een beetje dichter bij.

(ben trouwens blij met de "meevaller" voor je moeder, 't blijft een kl*teziekte maar zonder uitzaaiingen is het een stuk behapbaarder!)

@Kieteltje: lief dat je aan me denkt! Ik heb idd een heerlijk rustig weekend gehad, het huis voor ons alleen, lekker eindeloos ontbijten, lange langzame wandelingen, goed eten en veel slapen. Ik ben dus weer helemaal opgeknapt!

@Kimmeke en Kar: gefeliciteerd met de professionele vooruitzichten! Heerlijk dat je dat nu in het vooruitzicht hebt! Succes voor de anderen die zich onzeker over hun baan voelen (jody?), go with the flow...

@Sterrekind (sorry, had me vergist!): een verkorte tongriem komt hier nog al eens voor, of wordt hier vaker gespot omdat het de correcte uitspraak vd spaanse R onmogelijk maakt, soms merk je dat iemand met een keel-R spreekt (op z'n frans) en dat komt daardoor, hier is helaas ook de enige oplossing: knippen, gelukkig dat het nederlands een stuk "tongvriendelijker" is!

@echogangers: gefeliciteerd meiden! Lekkere verhalen toch...

@alle "dippers": FF hart onder de riem *ZOEN*, zorg goed voor jezelf, he?

Heb om 13:00u. routinecontrole bij de HA.

De fotos vd kinderwagenset (niets geen fashion dus, hé!) en m'n buik staan in m'n album, trouwens (fotos zijn van vorige week).

8. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hee Tanya, kom je nu mee aan. Kussen buiten vullen...... :( Ik kom ze nu zelfs nog in bed tegen. :D Pak zo de sofzuiger nog wel een keer.

Ik had me denk ik heel erg alleen en zielig gevoeld op zo'n moment. De mensen kijken dus naar je, maar niemand helpt dan even.

Evelieveling, Niet zo onzeker over jezelf zijn meid. Zulke dingen heb je nu eenmaal op een forum.
    Enne, laat dat scheermes eens liggen. Men, je schrik je de tandjes. Pak gewoon een kleine tondeuse. Gaat ook heel goed mee.

Kar, fijn dat je contract weer verlengd is. Trouwens, krijg je nu geen vaste baan?

Monique, Lukt dat allemaal nog wel in de schoenenwinkel. Ik kan nu al bijna m'n veters niet strikken. Laat staan de hele dag bukken en veters strikken voor een ander.
    Zal blij zijn als ik weer instappertjes kan gaan dragen. :D

Alle meiden die vandaag naar de vk moeten. Veel succes..

Vissie en Jekkia, succes bij de echo.

Sterrekind, Gelukkig voor jullie hoeft Pepijn niet onder het mes.

Valt me op dat iedereen al mooie buikjes heeft.

Zo, ik ga weer verder met de zomerkleren. Niet te veel kletsen, want anders hou ik het niet bij. :D
    Ik zit trouwens nog in pyama. Ik geloof dat het nu maar eens tijd wordt om wat kleren aan te doen.

9. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nee... jij bent het niet. Maar ik wil best zeggen dat jij het bent zodat we ff lekker kunnen rellen! Over rellen gesproken, ik heb gisteren ook een rel gemaakt in de straat. Vertel ik zo wel!

Ow my god... Wat een baan... waarschijnlijk krijg jij ook nog megakortingen.. je ziet alles als eerste staan... in de uitverkoop kan je alsnog het leukste eruit pakken. Dit is niets voor mij. Dan wordt mijn salaris uitbetaald in schoenen! Ik ben gek op leuke schoenen!

En jij bent het al helemaal niet! Hallo... jij zit daar in een TOPland! Dan zou ik ook niet de hele dag achter de pc hangen ;)
    Enne, ik ben blij dat jij niet meeklept over het weer. Anders zou ik direct de auto vol gooien en jouw kant op komen om daar in het zonnetje te komen zitten!

Ik vind het altijd heerlijk om van jou wat te lezen. Je schrijft alleen zo weinig over jezelf ;)
    Jij hebt altijd voor iedereen een lief woordje klaar, een heerlijke schrijfstijl en achteraf altijd het excuus dat je 'veel' schrijft!
    Welnee... jij maakt het gewoon in 1 keer goed wat wij in tachtig berichten schrijven ;)

Jij succes bij je routinecontrole vanmiddag!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij je dagen daar in Spanje vult. Weet iets van een eigen bedrijf. Ben gewoon benieuwd hoe jij daar in Spanje verzeild bent geraakt, wat je het meest mist van Nederland. En ik wil NIET weten hoe het weer daar is ;)

Je buik wordt erg mooi! Ziet er super uit. En ik vind je kinderwagen erg lief om te zien, kleintjes... heel poppig.

Goed, ik heb mezelf verwend, ben net boodschappen wezen doen en heb lekker hamburgers gehaald en ga zo heerlijk een broodje hamburger nemen!
    Daarna vertel ik wel over mijn relverhaal van gisteravond. Wil jullie even in spanning houden ;)

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Toe maar, laat ons maar wachten. Zo kom ik nooit aangekleed. :( :D

11. Niet meer actief

Liefs Tanya

12. Niet meer actief

Ahhhh! weet je wel dat spanning niet goed is voor een zwangere? ;) ;) ;) Dus komop! Laat ons niet in spanning!

Ik heb mezelf toch ook maar verwend vanmorgen, heb bananenschuimpjes gehaald hihihi :oops: :oops: :oops:

Liefs, Tanya

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Adine! Ga eens douchen en aankleden! BAH!
    *grijns* Normaal ben ik ook zo traag. Lekker lang lummelen. Nu niet... te mooi weer voor.

Goed, ik ga lekker wat eten en dan vertel ik mijn verhaal...

14. Niet meer actief

Stop je effe in Roosendaal dan? Dan spring ik ook in je auto!

Liefs, Tanya

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Niet te snel lezen, ik typ langzaam, met maar 1 hand. Dit omdat ik lekker een broodje hamburger aan het eten ben.

Vorige week woensdag ofzo heb ik aangifte gedaan. Mijn grijze kliko was uit de tuin gejat. Ik had er eerst 2 toen we hier kwamen wonen. 1 grote en 1 kleine. Die grote stond echt ons nummer op, maar was nadat de vuilnisman een keer was geweest opeens weg. Iemand meegenomen ofzo en ik heb hem nooi t meer gezien. Dus wij moesten ons behelpen met 1 kleine.

Dus... we gingen de vuilniszakken in de auto proppen om ze bij zo'n ondergrondse container te dumpen, mocht van de gemeente gezien onze bak weer was gejat en je moet het toch kwijt.

Zie ik zo'n debiel met onze bak lopen sjouwen...
    Dus ik er gelijk naartoe en i.p.v. dat ik rustig blijf schiet ik gelijk uit mijn slof. Hoe ie het in zijn kop haalt om onze container uit de tuin te halen, dat ie er zelf toch ook 1 heeft en dat wij nu moeten klooien met al onze vuilnis! Weet je wat die lulhannes zegt 'er staat geen hek om jullie tuin en ik wist niet dat jullie hem zelf gebruiken'.

Toen werd ik dus echt giftig! Ik heb de bak beetgepakt, omgesmeten en mijn eigen vuil erin gedaan en de bak meegenomen. Staat hier nu aan een hangslot in de tuin, heb hem vanmorgen toen de vuilnisman buiten gezet en gelijk weer op slot in de tuin.

Die vent was pissed toen ik de bak omgooide en zei dat ie de politie ging roepen. Doe maar... leg jij dan maar uit dat je de kliko uit onze tuin hebt gejat, ik heb immers al aangifte gedaan!
    Toen droop ie af!

Omdat we geen hek om de tuin hebben...
    Ja duh... er is storm geweest... alles is omgeflikkerd, niet meer te gebruiken. En we hebben even belangrijkere dingen dan zo'n 300 euro uit te geven voor een tuinhek terwijl we er toch nog niet gaan zitten!
    We zouden daar komend weekend mee beginnen maar alleen om zo'n vent te sarren zou ik nu bijna gewoon wachten!

Maar goed, de kliko gaat zo de schuur in. Ik krijg vanmiddag een nieuwe grote bak van de gemeente. En officieel heb ik recht op 1 grote bak met ons 2 persoonshuishouden. Pas vanaf 5 man mag je er 2. En ik wil deze natuurlijk ook houden met het oog op strakkies, veel luiers enzo.
    Dus... ik heb er strakkies 2!

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Sjonge jonge... typ ik het hele verhaal... doen jullie er een uur over om het te lezen! Lekker dan! ;)

17. Amle

Amle Niet meer actief

@Evelieveling: girl power! ;)

18. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik lees snel hoor haha..maar lekker jij bent pas rotterdams met je kliko gooien hahaha..
    p.s mijn man heeft er 1 gepikt :oops: bij ons word ie ook elke keer gepikt en aangezien we geen biobak meer hebben maar papier is geworden.
    heb hubbie 1`tje gejat bij mensen die verhuist zijn hahaha

ik begin aso te worden he ;)

19. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    hihi, erg he, die hormonen!

Overigens, hoe is het bij jou?
    Beetje opgeknapt nu je weet dat je gaat verhuizen?
    Voor welke optie qua verkopen van jullie huis hebben jullie nu eigenlijk gekozen?

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Worden?
    Worden?
    Volgens mij was je dat al!

Share This Page