Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Nee hij weet het niet.. hij vind teminste wel buikgriep te makkelijk gezegt..
    ze drinkt en eet wel goed en is stront(toepasselijk) vervelend.
    en is niet verkouden helemaal niks...moet nog bellen voor afspraak in het zh.

net even alles terug gelezen afgelopen 5 pagina s
    hahaha heerlijk hoe jullie af en toe kunnen tikken.
    het gaat van banen over naar gezondheid, over naar tongen :confused:
    naar mannetjes.. echt alles..
    we zeggen elkaar best veel,vinden jullie niet?

ik wil ook wel wat onthullen.. me pincode..4x7 maar zeg alleen niet wat voor volgorde ;)

"evelien de hond is ook vervelend, dus goed beter hihi alleen ik heb nog pijn in mijn portomonee ;)

@niva bij mij zat het voor 1 jan ook niet in het pakket.
    nu bij vgz wel.. klote dat je nooit wat tussendoor kan veranderen he?

verdorrie ben weer eens al mijn tekens kwijt op mijn toetsenbord, moet weer zoeken lol-

ik stop 1 tel..rug ...auw... kom zo weer...

2. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Nou, nog niet, maar morgen heb ik het gesprek met mijn baas om halve dagen te gaan werken. Hij weet er al van en is gelukkig een superbaas, dus dat gaat goed komen. Maar ik vind het zelf wel heel vervelend!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    dat is precies de goede route Eveline! Ik schrijf me zo vast in voor de reis...

haha en dat verhaal van de kliko.. groot gelijk heb je trouwens hoor. Bij ons zitten er adres stickers op, bij iedereen hier hoor... Ben hem nog nooit kwijt geweest... Weet je wat ik ook stom vind: wij kunnen om de week een krat met glas en blik wegzetten, zijn er mensen die hun krat leegmaken in de jouwe.. vind ik ook stom...

het is trouwens wel de dag van de gekke/leuke verhalen hoor. Tanya bij de supermarkt... en heb je al de chocomelk al uit je huis gehaald? wel aardig trouwens dat je 'geholpen' werd door de supermarkt.

Fijn voor Pepijn, dat er niks hoeft te gebeuren aan zijn tong...
    Toch zielig als ze iets aan je kindje moeten doen...

Kar: goed dat je mag blijven! YEAH

en dan die tik van jullie: bah bah Bananenschuimpjes... ik gruwel echt van die dingen..(altijd al)....

over de gym... ik twijfel echt zo he.. Zou het voldoende zijn om alleen aan zwangerschapszwemmen te doen. Ik heb een folder gehad van zw.gym en dan heb je ook nog een aantal lessen na de bevalling om weer in vorm te komen.. nou dat ben ik nog nooit geweest en om dat met een groep dames te zitten die zeuren over het feit dat ze nog 2 kilo te zwaar zijn... neeeee niks voor mij (sorry dames..hihi)

ben trouwens vandaag ziek thuis, morgen ook nog. Moet morgen alleen 2 leerlingen op hun stage bezoeken, het zelfde adres...

4. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Jee Sterrekind, wat een verhaal, joh! Was ze zomaar ineens weg? of hebben jullie het aan zien komen?

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Nou het stomme is dus inderdaad dat ik aanvullend extra ben verzekerd, en dacht dat ik dan toch wel iƩts voor de zwangerschap vergoed zou krijgen..Nou nee dus, gedeelte van de kraamzorg..verder niet. Verdorie! Heb het ook nagevraagd kreeg als reactie via de mail: u krijgt geen vergoedingen voor welke cursus dan ook"..haha lekker correct of niet?

Over die vocab..Ik wil graag het eerste deel! Ik ben eens tegen een meisje opgebotst. de bitch wilde niet aan de kant, dus besloot ik eens heel stoer ook niet aan de kant te gaan. tja "boemm"daar lagen we beide. ik stap boos weer op mijn fiets en schreeuw na 300 meter iets als"stom krulwijf!"

Whahahahaha daar liggen mijn vriend en ik nog elke keer dubbel om..Vriendje vindt het zo "lief naief"zoals ik scheld haha. Hij begint begint gelijk over graven en takken en wijven ;) (gelukkig scheld ie maar uiterst zelden en alstie t doet is dat samen met mij voor de tv hehehe)

Peeeetje, je kan de boel ook gewoon effe een tijdje de boel laten. Doe d noodzakelijke dingetjes (afwas, was in de trommel gooien en eten) en laat de rest lekker aan je man over. Familie en vrienden kun je ook vrƔgen ipv af te wachten wat ze gaan doen..of durf je dat niet?

Kim: *proest* " onwetend egoistisch zitten doen"? Whahahaha

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Waarom eigenlijk?
    Je past die kleding toch niet!
    Want je hebt straks een MEGA buik!
    En daarna een uitgezakt lichaam ;) (leuk he, zo'n oppeppertje).

Overigens, in een bieb werken. dat is ook niets voor mij. Ik lees alles wat los en vast zit.
    Dus ik zou meer lezen dan uitlenen volgens mij!
    Ik ga straks ook ff naar de bieb. ff lid worden. Ben echt door al mijn boeken en die van mijn vriendinnen heen. En als k straks met mijn luie reet in tunesiƫ lig dan moet ik wel kunnen lezen! Nog aanraders qua leuke boeken, wat moet ik absoluut lezen?

7. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Lijk me een strak plan. Aangezien je dan toch langs Ridderkerk rijd, kan je me gelijk oppikken. :D

Haha, zie het al helemaal voor me. Lekker met z'n alle mutsen in de bus.:D

8. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Alles door elkaar, maar da's dan jammer... ;)

Peeetje: wat een hopeloze onbenullen bij die ha zeg, niet normaal. Doe wel voorzichtig met je rug he, en neem je rust. Ik hoop dat je mannetje snel weer thuis is!

Vissie en Jekkia: hoe waren jullie echo's?! *duim* dat alles goed is!

No claim/verzekeringen/cursussen: Ik ben Uitgebreid aanvullend verzekerd bij de OHRA en krijg de Samen Bevallen cursus helemaal vergoed. Alle cursussen rondom de bevalling trouwens. Ik denk dat cursussen bij de Thuiszorg nog wel goedkoper zijn, wat Kar noemde lijkt me redelijk te doen. En net zoals Evelieveling zei, vind ik goed voorbereid zijn ook wel erg belangrijk (het is al doodeng genoeg...)

Tanya: Ik zou ook wel een voedingskussen willen, maar ik heb geen naaimachine. Ik was twee weken terug jarig en heb nog geen cadeau van mijn ouders gekregen, dus wie weet vraag ik wel een tegemoetkoming in de kosten van een naaimachine.... Of gewoon een voedingskussen natuurlijk! :) Dat niemand je helpt als je valt ken ik, iedereen staat maar te kijken.. Zucht. Ik zeg het ook altijd als iemand iets laat vallen of z'n veters los zitten of als een rugzak open zit bij iemand op de fiets of dat soort dingen. Schijnt niet meer als normaal gezien te worden....

Kim: Gefeliciteerd met je (waarschijnlijke) baan voor na de bevalling! Superleuk voor je, ook omdat je het zelf zo leuk vond om te doen. Lag de kleine nog in stuit? Volgens mij bewegen ze nu nog zo vaak en veel...

Jody: Sterkte met solliciteren! Voel je je al wat beter nu de eerste brief geschreven is? Kan me voorstellen dat je onrustig wordt van de onzekerheid en dat je zelf niet alles in de hand hebt. Dat zou ik ook hebben! Kop op, je vindt vast iets!

Lma: Ik denk vaak bij jouw verhalen: wat lijkt het me moeilijk om dit soort ingrijpende zaken steeds maar te moeten regelen als je vriend van huis is! Hij zit toch vaak de hele week heel ergens anders voor z'n werk..?! Sterkte bij de VK vanmiddag, het is vast goed! Ik werk nog 40 uur, eigenlijk alleen achter de pc, dus zwaar is het niet, maar ik heb vooral geen enkele motivatie meer. Het is zoooo onbelangrijk geworden sinds ik zwanger ben! Alles over dikke buiken en baby's is interessanter dan mijn dagelijkse bezigheden.... ;)

Monique: Wat ik me bij jou altijd afvraag: waarom heet je Monique27 als je 32 bent...? ;) Zit je hier al zo lang? Lekker gewerkt vanmiddag?

Ana: Blij dat je weer bent bijgekomen! Hoeveel graden is het daar nu? (O nee, dat wilde Evelieveling niet horen... Misschien kijkt ze bij jouw antwoord dan maar even de andere kant op.... ;) ). Wij gaan vrijdag een paar dagen op vakantie (eerste keer weg in meer dan anderhalf jaar) naar Tallinn. Lekker koud dus. Lijkt me wel een hele leuke stad!

Evelieveling: Ik snap wat je bedoelt, en ook wie, geloof ik. Ik lees er gewoon over heen, maar ik begrijp het als je er wat van wilt zeggen. Geen idee of het over zal komen. Lucht maar lekker je hart hier hoor, moet kunnen. Cool verhaal trouwens! Belachelijk dat ie denkt dat ie 'm kan meenemen omdat ie niet wist dat jullie 'm zelf gebruikten. Zo niet, wat dan?! Vreemd figuur.... En was het broodje hamburger lekker?!

Niva: Heb je wel met handschoenen in de tuin gewerkt ivm kattenpoep?! Is het opgeknapt van je harde werk?

Sterrekind: He bah, wat naar van je schoonzus... Lijkt me heel moeilijk, helemaal als het zo ver weg is. Spreekt zij wel Spaans? Sterkte....

Gisteren heeft m'n vriend trouwens voor het eerst een schopje gevoeld! Heerlijk om dat gevoel te kunnen delen!

Zijn er trouwens nog mensen die nog helemaal geen naam/namen hebben....? Wij zijn er voor de eerste naam wel uit, maar een tweede willen we wel, maar weten we nog niet.

Verder zit ik in een dip vandaag (je bent juli-mama of je bent het niet ;) ). Gedoe met mijn ouders, moe, onzeker over het moeder worden (crisis, we krijgen de volledige verantwoordelijkheid voor een klein hulpeloos mensje!) enz enz enz. Heb wat lekkere dingen gekocht (geen bananenschuimpjes!) en luister vrolijke muziek. Lijkt wel een beetje te helpen, hoewel ik toch ook wel zin heb om een tijd alles er uit te huilen.....

9. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Wel doen hoor! Als het beter voor je beebje en voor jezelf is! Werken kan altijd nog. Nu moet je jezelf voorbereiden op het biggen straks ;)

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    TOKIO van Mo hayder! Die moƩt je lezen!

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Eveline, als je nu lid wordt krijg je ook een boekenbon van 5 euro! Het is namelijk BOEKENWEEK! Ik ben altijd in de boekenweek jarig, dus raad eens wat ik altijd krijg? hihihi. Alleen het boekenweekgeschenk houden ze altijd zelf... Toen ik nog in de boekwinkel werkte bracht ik daar altijd mijn halve salaris weer terug, kreeg namelijk 35% korting op alles! Goeie ouwe tijd... Nu zitten die boeken in dozen op zolder omdat ik zonodig zwanger wilde worden. :( ;)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    volgens mij zijn we allemaal vrij vandaag?

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    ehh.... nee :oops: En ik ben eigenlijk nog heel druk ook. Maar het is hier zo gezellig...! :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ooh gaaf ja.. hier nog zo'n halve boekenverslaafde... maar ik heb iets doms... Ik vind boeken uit de bieb vies...

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nog niet volledig klaar met lezen, maar... hier wil ik op inhaken!
    Ik wil um wel voor je maken! Verwacht geen wonderschoon ding. Dit is ideaal om te oefenen voor mij!
    Dan stuur ik hem naar je op, moet je alleen zelf nog vulling halen en erin proppen. Is dat wat?

16. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Daarom is het handig als je iets eerder komt. Dan kan je altijd even neuzen in de nieuwe boeken die zijn binnen gekomen.

Maar van welke genre houd je?

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Elma, ik werk nog 40 uur. Blijf ik ook doen - als alles goed blijft gaan natuurlijk. En ik ben ook moe hoor, als ik 's avonds thuis kom. Het huis is een puinhoop.. Babykamer... In de weekenden moet ik echt bijkomen/bijslapen.

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    of ziek thuis hahaha
    vind het wel lekker zo'n dagje vrij op het midden vd week. s morgens lekker huisje poetsen s middags kleppen op het forum hahaha

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, ik dus ook. En de nieuwste zijn altijd uitgeleend. En ik heb ook een tik: als mensen mijn boeken lenen mogen ze de rug niet kraken enzo.. :( Moeten ze heel voorzichtig doen.

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hoe zet je een fot oin je bericht?
    ik wil ff een laten zien aan jullie maar ik weet mn god niet hoe je het in een bericht moet zetten...

Share This Page