En nee, jij bent het ook niet Ik ben nu alleen ff aan het screenen... Jerry is straks voetballen en dan reageer ik meer uitgebreid op alles en iedereen!
zou gek worden,alleen bij de gedachten al, ik kijk vaak spoorloos en vermist en zulke progamma`s. helemaal niet zo`n gek idee toch? om naar zoiets te bellen of te schrijven? maar ja dan komen jullie wel met jullie koppies in beeld. Ik zou dat weer niet zo vinden. p.s koekesoppie niet teveel stressen om je grote buikkie vergeet niet dat dit je derde word.. mijn buik is ook super en ik waggel al. en over bekkenproblemen altijd serieus nemen hoor vooral als je veeel moet zitten of staan. bij romy was het echt geen pretje is was zo eigenwijs en bleef maar door gaan totdat ik alleen maar met krukken kon lopen, toen wou ik wel luisteren maar te laat he.. na de bevalling was het alleen maar erger geworden. dus wees er altijd op tijd bij!
Hoe ben je dan zwanger geworden? Komt voornamelijk door Jerry hoor, dat ik ging relativeren. Die heeft me eerst laten uitjanken en toen gingen we alles nuchter bekijken. En nee... jij bent het ook niet! Ik denk zelfs dat de persoon om wie het gaat het niet eens leest of opvalt...
evelien.. weet je hoe jemij nou echt nieuwsgierig maak.. haha nou zo dus.. ik zie het nog steeds niet en heb alles terug gelezen.. aagje ben ik he... hoe was met de paardjes? owja wie zich zorgen maak over een te dikke buik? nieuwe foto net gemaakt nou romy dan, alle foto`s waren altijd in de ochtend en nu dus 1 van in de avond
Wow! It's huge! Hij is echt groot Peeetje, maar wel heel moooooi! Ja ik ben ook nieuwsgierig, wie bedoelt Evelieveling? Jacquelien: Jij hebt ook een erg mooie buik! En een leuk oranje hemdje! Heb ik ook! Hahaha, ik heb hem in Drachten gekocht, ik geloof bij Babyplanet. Ennuh, ik ga nooooit meer (de komende 4 maanden) zonder handschoenen in de tuin aan het werk. Tenminste onkruid wieden enzo. Schoffelen kan wel, dan raak ik geen modder (lees stront) aan. Toch wil ik nog graag weten hoe de toxoplasmose via mijn handen bij tattie komt. Moet je dan open wondjes hebben ofzo? Groetjes Miep (die net 17 km. gefietst heeft en nu hongerig is)
thnx.. maar zie dat iik een kleine bovenlichaam heb daarom is gewoon zo groot denk ik en schop de kleine al heel hoog. weet je wat huge is mijn boobs... in bh valt wel mee nu 80E maar los.. nooit een man horen zeggen ``ze worden nu wel heel groot`` zooo...Jacquelien.. die van jou ook hihihi...
Heb even wat opgezocht. Zie je dit zitten om gewoon banen te zwemmen? Tijden - Banenzwemmen Dagen - Omschrijving Maandag 07:00 - 10:00 20:30 - 22:00 Dinsdag 10:45 -15:45 Woensdag 07:00 - 10:00 20:30 - 22:00 Donderdag 10:30 - 15:45 Vrijdag 07:00 - 10:00 20:30 - 22:00 Tarieven zijn - Daltarief 2.70 Op maandag, woensdag, vrijdag van 7.00- 10.00 Dinsdag en donderdag van 10.45 - 13.00
peeeeeetje... tring zeg... wat een buik! Wil je het echt weten, stuur maar een bericht. Wil het niet zo open en bloot neersmijten, dat vind ik lullig. Misschien zou het eerlijker zijn om het wel te doen.. maar toch...
Grmbl, ik wil ook mee zwemmen. Maar jullie wonen zo ver weg! Toxoplasmose... geloof als je je handen niet goed wast, dus als je nog wat onder je nagel hebt of iets en dan gaat eten. Daarom mogen zwangere vrouwen ook geen kattenbak verschonen (bullshit, ik heb nog nooit met mijn handen in de bak gegraaid en na dat klusje was ik toch mijn handen). En van rauw vlees kan je het krijgen. Je kan zelf toxoplasmose hebben zonder er ziek van te zijn. Of het gehad hebben. Maar voor tattie is het dus slecht. Met de paardjes was alles oke! Heerlijk genoten van ze in de buitenlucht. En heb goede beweging gehad, heb 3 kwartier gefietst... heerlijk hoor...
Ben nu even op mijn gemak aan het bijlezen... Maar wat een bullshit! Alsof iemand mijn mooie dochter kan overtreffen. Nee dus he! Is toch logisch dat je daar weleens aan denkt. Je hele toekomst verandert weer. En je kan je nog niet goed voorstellen hoe. Denk dat iedereen dat weleens heeft. En helemaal met jouw onzekerheid, het hartje waar je nog vraagtekens bij hebt, nu met je klachten... kan het me goed voorstellen. Alleen het schuldig voelen is volgens mij niet nodig. Denk niet dat je man en dochter het erg vinden. Ja... voor jou! Maar ze weten dat het voor een goed doel is! (ik ga weer verder met bijlezen)
jij wou een ander woord zeggen he.. floeperd... wie is er een aso... dadelijk als het warm is mag je wel in mijn tuintje komen zwemmen eef hihi alleen denk ik dat onze buiken zo groot zijn dat het badje vol is waarom verhuis je niet hahaha geintje. je bent in je hart nog een rotterdammer. eens een rotterdammer altijd een rotterdammer he.. overloopster pff romy verklapt dat ik heel de dag achter de pc heb gezeten hahah foei.. morgen als julie me missen. ik ga echt wat anders proberen dan alleen hier zitten
@loltsje; Ik heb het tshirt ook bij de babyplanet in drachten gekocht Was mijn eerste zwangerschapskleding met nog bruin truitje erop. @peetje; jij heb ook een giga buik! Ik vind het wel mooi hoor al die dikke buiken. Bij mij groeit alles ook hard, mijn buik groeit met de dag zeggen mijn collega's en mijn borsten die knappen ook bijna uit mijn bh . Ik had eerst 80D maar ben bang dat ik wel een maatje (of 2) groter kan hebben. Moet toch maar eens om nieuwe kijken. @evelieveling; Mijn ouders hebben ook paar paarden waar ik voorheen ook op reed. Die genieten ook van het heerlijke weer op het moment. Ik krijg met dit weer wel weer zin om eens te gaan rijden, maar de paardjes staan al weer langer dan een 1,5 jaar stil. Ben er toen mee opgehouden. Wacht wel tot de kleine er is, en volgend jaar worden er weer 2 paarden beleerd dus kunnen we weer rijden. Oh ja heb de foto van het behang en de wieg die ik van mijn ouders heb gekregen ook in mijn album. Het is trouwens totaal geen babybehang maar ik vond het erg mooi dus heb het toch maar gekocht. Gr Jacquelien
Marilyn, wat een mooie foto's. De beeb heeft echt lieve bolle wangetjes. Gwen, wat zei de vk. Je zal er nu wel zijn. Evelieveling, we praten alleen over zwemmen. We moeten het nog wel gaan uitvoeren. Mooi buikje peet. De mijne is ook al zo groot. Tenminste nu dan. In de avond voelt het allemaal strakker aan. Zal hubbie vragen om even een foto te maken. Kunnen jullie het zien.
whahahaha... nou ga je tever he... praat nie meer tegen jou :x nee..geintje je eigen kind is altijd mooi en mooier, allewel als ik nu romy haar babyfotoos zie.. dan denk ik kelere jij was niet mama`s mooiste. maar op dat moment ben je zo verliefd en zie je alleen het mooie. maar ik denk dat ik de enigste bent die rode kindjes heb 8) allewel mischien beval ik wel van een donker kindje hahaha
Dankje voor het bericht over toxoplasmose. Ben al wat gersutgesteld, want ik heb echt heel goed handen geschrobd en niet mijn vingers in de mond gehad enzo. En ook heel belangrijk: Ik heb hier wel van geleerd, doe het noooooit meer! BELOOFD! Jullie allemaal ook niet doen he! Ennuh, ik zal je zo ff een pb'tje sturen. Met o.a. info over mijn 20 weken echo. Groetjes Miep
Peetje en Jacquelien! Wat een prachtige buiken! Groot, maar super super mooi! Wees er maar trots op hoor. En Jacquelien, echt een lief/mooi kamertje zo! Leuk behang ook. Vrolijk en voor de baby leuk om naar te kijken. Hoe zou het bij Vissie en Jekkia zijn gegaan vandaag? Die hebben we toch nog niet terug gehoord? Ik heb afgelopen maandag weer gevraagd bij de VK wat de steken in mijn onderbuik, vlak boven schaambot zouden kunnen zijn. En ze weten van die pijn in mijn bil. Maar de link BI wordt niet gelegd. Dus ik doe rustig aan, heb gelukkig een zittend beroep. Al is dat met een zere bil erg naar.. Ik denk dat ik wel weet om wie het gaat, Evelieveling...! Miep, je kunt toxoplasmose krijgen als je die bacterie binnen krijgt; zoals Evelieveling al zegt, via je handen als je iets gaat eten ofzo. Dus goed je nagels boenen ook. Maar echt, zo vaak komt het niet voor... Rustig blijven hoor! Ik ben alleen vanavond.. Nou ja, met baby, hond en kat natuurlijk. Maar die kat is de hele tijd buiten nu het zulk heerlijk weer is. Je ziet hem ook afvallen. Zo mooi vind ik dat altijd, hij is in de winter super dik, echt wintervet, en dan in het voorjaar wordt het weer een slanke kater! Adine, ben wel benieuwd naar jouw buik!
Hahaha.... Laat haar dit maar niet lezen...! Hihihi... Rood haar zit in mijn familie, mijn vader was de enige van 6 kinderen die niet rood was. En ik geloof dat het aan mijn moeders kant ook zit. Ik was witblond zelf. Alex ook, dus wij zullen wel blonde kindjes krijgen..
Even een vraagje: die pijn in mijn bil.. Als ik opsta, dan voelt het net alsof ik HEEL nodig moet p**pen; het voelt alsof er een enorme druk op staat dus, op mijn bekken. Herkent iemand dit?
ik was blond..later alleen maar bruiner haar, en bruine ogen mijn man is ook bruinig van haar en groene ogen. maarrr als kind zijnde peentjes haar gehad tot zijn 5de ongeveer(verschrikkelijk hihi) romy werd geboren met spierwit haar en fel blauwe ogen. ik was blij geen rode hahaha maar nu.. het staat gewoon bij haar al denk ik ook dat zij bruin krijgt. in de winter is het donker en zomer meer naar blond. en nu heeft ze trouwens grijs/groene ogen. raar eigenlijk he